Drievaksdoos

24-06-2010 13:05 36 berichten
De Albert Heijn verkocht een tijd van die diepvriesdozen met drie vakken zodat je je maaltijd gescheiden kon invriezen. (Dus een deel voor de kip, een vak voor de rijst en een vak voor de groente).

Die gebruikte ik heel veel maar omdat ze niet zo sterk waren, zijn ze nu allemaal kapot.

Op naar de Appie dus, maar die heeft ze niet meer. De Blokker en de Hema ook niet. Met google kom ik ook niet ver. Iemand nog een tip?
Ik denk dat het komt omdat 'het tegenwoordige servies' vaak ook in de magnetron kan. En voor de vriezer gebruikt men juist vriezerbakjes.
quote:Flauwegeit schreef op 24 juni 2010 @ 13:55:

[...]

Check, ik ga binnenkort eens naar de Action. Toch raar dat iets wat ik zo makkelijk kon kopen (bij de AH) opeens besluit om niet meer te bestaan.Ah heeft die hele afdeling huishoudelijke toestanden veranderd, er zijn een hoop dingen gewijzigd in dat pad.
quote:Sarah Scott schreef op 24 juni 2010 @ 13:57:

Ik denk dat het komt omdat 'het tegenwoordige servies' vaak ook in de magnetron kan. En voor de vriezer gebruikt men juist vriezerbakjes.Ja maar, ik wil het allebei kunnen. Grr. Wie mij kent, weet dat ik heel vaak dingen wil die niet kunnen. Story of my life. Ook met diepvriesbakjes.
Alle reacties Link kopieren
Dankkkk Lien
Alle reacties Link kopieren
De lokale chinees heeft deze ook!

En idd makkelijk om je eten gescheiden in in te vriezen!
quote:potsiedikkie schreef op 24 juni 2010 @ 14:39:

De lokale chinees heeft deze ook!

En idd makkelijk om je eten gescheiden in in te vriezen!Dat moet een zeer lokale chinees zijn want de mijne heeft nog steeds van die grote pleur-het-er-maar-in bakken.
Je krijgt ze als je zo'n 1 persoons rijsttafel besteld, daar zitten meerdere vakjes in. maar die kwaliteit is niet zodanig dat je er langer dan hooguit 2 keer mee doet hoor.
quote:misschicken schreef op 24 juni 2010 @ 14:57:

Je krijgt ze als je zo'n 1 persoons rijsttafel besteld, daar zitten meerdere vakjes in. maar die kwaliteit is niet zodanig dat je er langer dan hooguit 2 keer mee doet hoor.Ja, en ik zoek meer iets voor de eeuwigheid. Als ze zo handig zijn, waarom kun je ze dan nergens krijgen? Stom!
Heb je Albert al gebeld wie hun leverancier was? Misschien kom je er op die manier achter?
quote:misschicken schreef op 24 juni 2010 @ 15:15:

Heb je Albert al gebeld wie hun leverancier was? Misschien kom je er op die manier achter?Dat is wel een idee. Hoewel ik eigenlijk steviger bakjes zoek dan die van de AH. Daar ging ik flink snel doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven