3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 24 juni 2010 om 17:58
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 17:56:
Yeps, mij ook. Als ik iets vind dan vind ik dat, punt uit. Ook als dat niet lief gevonden wordt. En eerlijk gezegd, lief gevonden worden is in mijn optiek zwaar overschat. Want ik vind zelf ook niet iedereen even lief namelijk.Getver, ik ben het met je eens Min.. zullen we het gewoon weer over dingen hebben waar we het niet over eens zijn? Dat maakt het topic een stuk smeuiiger
Yeps, mij ook. Als ik iets vind dan vind ik dat, punt uit. Ook als dat niet lief gevonden wordt. En eerlijk gezegd, lief gevonden worden is in mijn optiek zwaar overschat. Want ik vind zelf ook niet iedereen even lief namelijk.Getver, ik ben het met je eens Min.. zullen we het gewoon weer over dingen hebben waar we het niet over eens zijn? Dat maakt het topic een stuk smeuiiger
donderdag 24 juni 2010 om 17:59
donderdag 24 juni 2010 om 17:59
Ja, heb er zin in.
Vind het wel nog steeds erg eng/spannend.
(en het erge altijd is door spanningen kom ik bij)
Nu bezig koffer in te pakken.
En hopen dat ik niets vergeet.
Morgen vroeg weer mijn bed uit, en zorgen dat ik om 8.00 uur opschiphol ben. (10.00 uur gaat het vliegtuig).
Veel slapen zal ik niet doen ben ik bang...veel te zenuwachtig...maar heb er wel zin in.
Vind het wel nog steeds erg eng/spannend.
(en het erge altijd is door spanningen kom ik bij)
Nu bezig koffer in te pakken.
En hopen dat ik niets vergeet.
Morgen vroeg weer mijn bed uit, en zorgen dat ik om 8.00 uur opschiphol ben. (10.00 uur gaat het vliegtuig).
Veel slapen zal ik niet doen ben ik bang...veel te zenuwachtig...maar heb er wel zin in.
donderdag 24 juni 2010 om 18:00
donderdag 24 juni 2010 om 18:01
donderdag 24 juni 2010 om 18:08
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 18:04:
[...]
Niet in die zij hebben geschreven nee...
Hmmm.. zit wat in ja...
Ik zei net tegen Bianco, als ik daar ga werken hoeven ze echt nooit te zeuren dat ik dominant of koppig ben, ze wisten het vantevoren!
Dan schuif ik ze gelijk die uitdraai onder hun neus
[...]
Niet in die zij hebben geschreven nee...
Hmmm.. zit wat in ja...
Ik zei net tegen Bianco, als ik daar ga werken hoeven ze echt nooit te zeuren dat ik dominant of koppig ben, ze wisten het vantevoren!
Dan schuif ik ze gelijk die uitdraai onder hun neus
donderdag 24 juni 2010 om 18:43
donderdag 24 juni 2010 om 18:43
Min... Bianco zat alleen maar verademend te zuchten en zeggen dat het zoooo waar is wat er in staat. Alleen hij formuleerde het wat liever: ja schat, je hebt een ijzersterke wil en eigen mening!
*bedenkt zich opeens dat dat wel erg lief geformuleerd is van hem, volgens mij verheugt ie zich ergens op*
*bedenkt zich opeens dat dat wel erg lief geformuleerd is van hem, volgens mij verheugt ie zich ergens op*
donderdag 24 juni 2010 om 18:44
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 18:39:
Ik heb zomaar het vermoeden van wel CN.
Bianco, als ik jou was zou ik Bianco die beschrijving laten zien, en als hij dan nog akkoord gaat met de voortzetting van jullie relatie, dan mag hij ook nooit meer wat zeggen Is het de bedoeling dat ik dit aan Bianco voorleg?
Ik heb zomaar het vermoeden van wel CN.
Bianco, als ik jou was zou ik Bianco die beschrijving laten zien, en als hij dan nog akkoord gaat met de voortzetting van jullie relatie, dan mag hij ook nooit meer wat zeggen Is het de bedoeling dat ik dit aan Bianco voorleg?