hoedje
donderdag 24 juni 2010 om 17:29
Ik heb een heel leuk hoedje (zo: http://www.capsplaza.com/ ... d64e49f8477730b4f0629.jpg maar dan helemaal zwart), dat ik nu eindelijk wel eens op wil.
Je ziet altijd foto's van mensen op straat enzo..stomme vraag, maar houd je het binnen dan op? Want het hoort wel bij je outfit en je haar zit natuurlijk nergens meer naar, maar het is wel een beetje onbeleefd!
Je ziet altijd foto's van mensen op straat enzo..stomme vraag, maar houd je het binnen dan op? Want het hoort wel bij je outfit en je haar zit natuurlijk nergens meer naar, maar het is wel een beetje onbeleefd!
donderdag 24 juni 2010 om 17:41
donderdag 24 juni 2010 om 17:52
donderdag 24 juni 2010 om 20:11
quote:Schmoepie schreef op 24 juni 2010 @ 17:58:
Volgens mevrouw Groskamp-ten Have moeten heren hun hoed afnemen als zij iemand groeten of als ze ergens binnen komen, maar mogen dames hun hoed ophouden.
Dus volgens de etiquette is er niets mis met je hoed binnen ophouden.
Klopt, behalve als je zelf de gastvrouw bent, dan mag je weer géén hoed op.
Maar dit gaat dan allemaal over dámeshoeden. Als je een herenhoed opzet, lap je de etiquette ook aan je laars...dunkt mij.
Maar wel een leuk hoedje!
Volgens mevrouw Groskamp-ten Have moeten heren hun hoed afnemen als zij iemand groeten of als ze ergens binnen komen, maar mogen dames hun hoed ophouden.
Dus volgens de etiquette is er niets mis met je hoed binnen ophouden.
Klopt, behalve als je zelf de gastvrouw bent, dan mag je weer géén hoed op.
Maar dit gaat dan allemaal over dámeshoeden. Als je een herenhoed opzet, lap je de etiquette ook aan je laars...dunkt mij.
Maar wel een leuk hoedje!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.