Het Theehuis
vrijdag 26 oktober 2007 om 09:52
Star, compensatie hier ook best gerechtvaardigd eigenlijk, maar ben van plan de boel om te gooien, dussss voortaan gaat Chica maar in afdankers en Zeemanspul lopen en ga ik lekker voor mezelf shoppen
Ja goed geslapen dus, jij aan t werk, brrr. Maar troostje, tis bijnaaa weekend!
Pep, oja Kijkduin komt er al aan. Zie je er erg tegenop?
Chica en ik gaan naar buiten, boodschappen doen en chocomel drinken enzo.
Ja goed geslapen dus, jij aan t werk, brrr. Maar troostje, tis bijnaaa weekend!
Pep, oja Kijkduin komt er al aan. Zie je er erg tegenop?
Chica en ik gaan naar buiten, boodschappen doen en chocomel drinken enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 26 oktober 2007 om 09:59
vrijdag 26 oktober 2007 om 10:05
vrijdag 26 oktober 2007 om 10:34
vrijdag 26 oktober 2007 om 10:54
2/3 kind ligt in bed. de resterende 1/3 is goed te hebben vandaag. (Nog steeds Pippi aat kijken. Ontaard ben ik he? Ondertussn speelt ie wel met alles wat in de kamer staat, dus het is hier een speelgoedslagveld.
O, dus als je niks voor jezelf koopt is het gerechtvaardigd dat je veul geld aan kinders spendeert. Dat zit wel goed dan, want behalve topje van H&M (in de aanbieding ook nog) heb ik de laatste tijd niet voor mezelf geshopt.
Maar dat gat/geen handen over is wel erg herkenbaar. Gelukkig! Ik ben normaal.
Star, bedankt voor de link. Precies wat ik nodig had.
Pep, zie je het wel een klein beetje zitten je vakantie in Kijkduin?
Vish, Probeer vannacht als't nodig is. Zal ik es alle ellende over hen heengooien. Zal ze leren.
Inad, zou het estafette-nachtbrakerij zijn? Wie is dan vannacht in de running voor een goeie nacht? Magik, magik,magik?
Fijn dat jij nu weer fris en fruitig met Chica aan de chocomel zit. Ben maar tikje jaloers hoor.
O, dus als je niks voor jezelf koopt is het gerechtvaardigd dat je veul geld aan kinders spendeert. Dat zit wel goed dan, want behalve topje van H&M (in de aanbieding ook nog) heb ik de laatste tijd niet voor mezelf geshopt.
Maar dat gat/geen handen over is wel erg herkenbaar. Gelukkig! Ik ben normaal.
Star, bedankt voor de link. Precies wat ik nodig had.
Pep, zie je het wel een klein beetje zitten je vakantie in Kijkduin?
Vish, Probeer vannacht als't nodig is. Zal ik es alle ellende over hen heengooien. Zal ze leren.
Inad, zou het estafette-nachtbrakerij zijn? Wie is dan vannacht in de running voor een goeie nacht? Magik, magik,magik?
Fijn dat jij nu weer fris en fruitig met Chica aan de chocomel zit. Ben maar tikje jaloers hoor.
vrijdag 26 oktober 2007 om 11:27
Fijn he, die peuterpuberteit. Begint die gooi- en smijtfase gewoon weer van voor af aan. Hier tenminste. Maar ik ben net zo slim als Laluna. Vito op bed, Tony kijkt Dora. Hasske educatief.
Vish, wat word jij heerlijk creatief van je slapeloze nachten. Fijn dat babyfluisteren wél helpt!
Eehhmmm....oké. Eerst nog maar een bakkie koffie dan.
Vish, wat word jij heerlijk creatief van je slapeloze nachten. Fijn dat babyfluisteren wél helpt!
Eehhmmm....oké. Eerst nog maar een bakkie koffie dan.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 26 oktober 2007 om 11:40