3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Dank je Rosanna dat bedoelde ik
mama appelsap
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:LLLman schreef op 24 juni 2010 @ 22:13:

[...]

Ook hallo Bianc meende dat ik je al eens had gesproken hier maar iig hallo en leuk je eens te spreken!!!Dan heb je óf geen indruk gemaakt, óf ik doe mn naam als zeef weer eens eer aan
Haaai BAM
Heb ik dat?!
Ik word een beetje misselijk van de naam Arjen Robben
Yeaaaahhhhh gewonnen
Is Floor nog aan het teruglezen?
quote:Dan heb je óf geen indruk gemaakt, óf ik doe mn naam als zeef weer eens eer aan geeft niks Bianc is alweer een tijdje geleden en zo vaak ben ik hier niet...
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Ik krijg wel altijd lekkertrek als ik je avatar zie LLL, maar ik heb nog toastjes op tafel staan dus dat komt goed
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 22:22:

Ik krijg wel altijd lekkertrek als ik je avatar zie LLLOver die avatar is ook goed nagedacht
Ja het zou verboden moeten worden 's avonds na 21.00 uur Bam... dan is eten nie goed meer he!

Heb je gelezen van mn sollie?
Vandaag was een vriend/kennis...nouja wat dan ook...

Lang gekomen...even wat ophalen...

pff word er soms gek van....ik ben echt niet zo bijzonder hoor...ook niet super knap (vind ik zelf).

Maar waarom worden die allemaal verliefd op me..pfff

moeilijk en lastig hoor....

Wat moet ik nou met 21 jarig jongetje....

Andere vrienden zijn soms ook beetje verliefd maar kunnen/mogen dat weer niet door andere redenen.

Soms is het deprimerend hoor.

Mannen die ik leuk vind...vinden me te jong...of zitten in een situatie (nee niet getrouwd of dergelijke) dat het niet kan...
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 22:26:

Heb je gelezen van mn sollie? Nee sollie sorry niet echt gelezen, ik las even wat anders.

Ging goed?
quote:rosanna08 schreef op 24 juni 2010 @ 22:13:

mama appelsapHeb net dus weer even in een deuk gelegen. Vind het echt grappig
Pfff ik weet het ook niet CN, ik heb er geen last van en ook nooit gehad eigenlijk.

Maar als zij verliefd worden is het hun probleem toch?

En jij valt gewoon op wat oudere types, en het is dan moeilijk om iemand te vinden die niet een enorme berg beperkende bagage bij zich heeft.

quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 22:30:

[...]

Nee sollie sorry niet echt gelezen, ik las even wat anders.

Ging goed?

Ja ging goed, ik werd binnen een uur al gebeld dat ik voor 2e gesprek kan komen. Dat wordt wel na mn vakantie want de afdeling rommelt op dit moment.

Dus ik ben blij!

En als het goed is hoor ik morgen wat van die andere sollie, dus hopelijk ga ik keus hebben
quote:boarder schreef op 24 juni 2010 @ 22:30:

[...]

Heb net dus weer even in een deuk gelegen. Vind het echt grappigJa is leuk he, en er zitten echt goeie bij!
oeps bijna 24 uur geen internet gelukkig kwam FF langs....pffffffffffffffff

hier alles ok hollandia olle olle de afwijzingingenn voor sollies vliegen om mijn oren dus ik ga heerlijk slapen en maar even 0over miijn strategie voor morgen denken ) lees eerst kinderboerderijmama
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Haske goed Bi!

Straks moet je nog kiezen uit twee banen
Haaai Freaky... wat klote dat het niet zo lekker loopt met de sollies... ik snap het niet want je hebt een berg ervaring, bent enthousiast en haske representatief!
Ja Bam, ik hoop het, en waarop de keus moet gaan vallen weet ik echt nog niet (weet ook salaris nog niet)
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 22:11:

Kan het gezeik nou es over zijn alsjeblieft?

Het is klaar ja?

Mooi.Ja, dat gezeik kan best over zijn, maar misschien is het handig dat Minny dan ook ophoudt? Ik krijg echt kromme tenen van d'r gezuig.
Ik had geen naam boven mijn posting Floor dus ik had het tegen iedereen.

*zen* *pleister op mondsmiley*

avond...
De tenen van Floor:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven