De PODE poll

25-06-2010 09:34 100 berichten
Het is zo ver!

Het is begonnen! Plaats hier uw stem! Hoe laat zal de kleine doperwt eindelijk zijn intrede maken op deez'aard!

Hoe laat komt hij

Totaal aantal stemmen: 78

rond het middaguur (36%)
hij is er vast al (10%)
nou dat duurt nog wel even (10%)
ik zeg vanavond! (36%)
wie is PODE? (8%)
quote:Solomio schreef op 25 juni 2010 @ 10:13:

[...]

Bij mij was dat wel één van de redenen dat er steeds gekwaakt werd dat ik nog niet aan het bevallen was, dus zo heel gek is het niet, blijkbaar.De ontsluiting sprak wel voor zich bij mij
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat baby erwt er net is. Het is al veel te lang geleden dat er een reactie kwam van 1 van de 2 ouders to be.
quote:jasmine schreef op 25 juni 2010 @ 10:13:

Ik dacht eerst 18.34 uur maar omdat ik er altijd gigantisch naast zit bij dit soort topics toch maar 14.50 van gemaakt.zul je zien dat hij of zij om 18.34 geboren wordt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
17.17 vind ik dan weer mooi...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:Pigbull schreef op 25 juni 2010 @ 10:17:

Ik gok dat baby erwt er net is. Het is al veel te lang geleden dat er een reactie kwam van 1 van de 2 ouders to be.Nee hoor, meldtopic, nog geen half uur geleden.
Ik ga voor de positieve versie, dat heeft dan hopelijk ook z'n weerslag op mijn werpsessie binnen nu en een paar weken. Felice gaat voor 11.37 uur

Zet 'm op Prinses!!!
felice71 wijzigde dit bericht op 25-06-2010 10:31
Reden: 1 vergeten... dan wordt het weer erg laat
% gewijzigd
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:Star schreef op 25 juni 2010 @ 10:15:

[...]

De ontsluiting sprak wel voor zich bij mij

Ik werd niet eens getoucheerd, want ze zagen al aan me dat ik nog niet echt aan het bevallen was. De verbijstering toen ze na 15 uur eindelijk toucheerden en er 10 cm ontsluiting was.

En iedere keer al er iemand bevalt komt die frustratie weer boven. Sorry, tis Erwts bevallingstopic.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Oeeee is het echt begonnen, wat leuk wat leuk!

Maarre, wanneer dan (zal zo even PODE's andere topic zoeken)? Eeehm ik zeggg 12.30.
quote:felice71 schreef op 25 juni 2010 @ 10:19:

Ik ga voor de positieve versie, dat heeft dan hopelijk ook z'n weerslag op mijn werpsessie binnen nu en een paar weken. Felice gaat voor 1.37 uur

Zet 'm op Prinses!!! Hoezo positief? Tenzij je een typfout hebt gemaakt en er 11.37 moet staan... anders vind ik het (als leek) niet écht positief.... (dan duurt het namelijk nog 15 uur en een beetje)
quote:Solomio schreef op 25 juni 2010 @ 10:19:

[...]

Ik werd niet eens getoucheerd, want ze zagen al aan me dat ik nog niet echt aan het bevallen was. De verbijstering toen ze na 15 uur eindelijk toucheerden en er 10 cm ontsluiting was.

En iedere keer al er iemand bevalt komt die frustratie weer boven. Sorry, tis Erwts bevallingstopic.

Pffffff dat klinkt behoorlijk euhm...kut? Nou goed, snap de frustratie.

Erwt leest toch niet meer mee denk ik
13:36u
quote:Star schreef op 25 juni 2010 @ 10:23:

[...]

Pffffff dat klinkt behoorlijk euhm...kut? Nou goed, snap de frustratie.

Erwt leest toch niet meer mee denk ik Nou ja, Erwt is al over de uitgerekende datum, dus de vk zal heus wel toucheren. Ik was 34 wk, dat hielp ook niet echt zeg maar.
Hoe laat is het begonnen eigenlijk??

Heb ergens in de avond aangeklikt. Maar hoop dat haar bevalling a piece of erwt wordt!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Solomio schreef op 25 juni 2010 @ 10:19:

[...]

En iedere keer al er iemand bevalt komt die frustratie weer boven. Sorry, tis Erwts bevallingstopic. Heb ook zoiets meegemaakt maar dan de snelle variant. Ik lag aan het infuus en riep dat ze dat zachter moesten zetten omdat het veel te snel ging en ik echt niet op adem kon komen tussen de weeen door. Ik moest niet zeuren. Maar na een uur riep ik dat ik moest persen, ging er toch iemand kijken en ja hoor volledige ontsluiting. Wat een pijn gedurende dat uur heb ik gehad. Oh ja eerst ook nog beweren dat het niet kon.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Jullie maken me nog banger dan ik al was met die bevallingsverhalen
was inderdaad een typefout Yraatje... heb al aangepast. Het Erwtje moet er voor de lunch maar zijn
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Zal ik het weghalen of heel licht maken? Dan is het er niet meer, ok?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:yathibiyya schreef op 25 juni 2010 @ 10:31:

Jullie maken me nog banger dan ik al was met die bevallingsverhalen

Als tegenhanger: Mijn eerste was na anderhalf uur actieve weeën geboren en mijn tweede na 20 minuten na aankomst ziekenhuis.

Beiden zonder (kleer)scheuren. Ik zou het niet zomaar voor de lol nog eens doen zeg maar, maar in het grote geheel viel het reuze mee.
quote:yathibiyya schreef op 25 juni 2010 @ 10:31:

Jullie maken me nog banger dan ik al was met die bevallingsverhalen Nou ja, het liep goed af, daar gaat het om toch?
quote:felice71 schreef op 25 juni 2010 @ 10:33:

was inderdaad een typefout Yraatje... heb al aangepast. Het Erwtje moet er voor de lunch maar zijn Dat is wel een stukkie positiever ja... dat is namelijk over een ruim uur
quote:Yraatje schreef op 25 juni 2010 @ 10:35:

[...]

Dat is wel een stukkie positiever ja... dat is namelijk over een ruim uur Bij mij is het pas over 3 uur lunchtijd, dus we houden die tijd een beetje flexibel aan hoor!
13.17

go PODE!
Life is too short for self-hatred and eating celery sticks
Thnks Ainne Ben serieus bang (ben nog niet eens zwanger).

Solomio, nou ik heb gehoord van vriendinnen dat ze de pijn helemaal niet zo snel vergeten waren nadat baby in hun armen lag hoor. Ze vonden het verschrikkelijk, de bevalling dan...Baby niet
quote:yathibiyya schreef op 25 juni 2010 @ 10:40:

Thnks Ainne Ben serieus bang (ben nog niet eens zwanger).

ik dacht dat je op het punt van bevallen stond!!

Joh, niemand staat te springen om een bevalling, maar aan het einde van de zwangerschap groei je er echt naartoe, dan ben je die dikke buik zat aan het raken, voel je je een beetje gammel - dan wil je dat kind er echt uit. Hoe dan ook.
Ik was in het ziekenhuis vanwege vochtverlies dat geen vruchtwater bleek te zijn.

Ze wilden me al weer naar huis sturen toen iemand op het idee kwam om eens te kijken hoeveel ontsluiting ik had.

Bleek dat ik al op 4 cm zat, mocht dus meteen blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven