Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Duimen dat de huisarts een goed idee voor je heeft Pammie.

Hier gisteren middag op de valreep een hele stomme (spoed)opdracht binnengekregen, dus ipv op mijn gemak wat losse eindjes samenknopen vandaag een stressdag. Blegh.
Sterkte dan Nitro.
De huisarts had een uitstekend idee: antibiotica. Meteen even gevraagd naar de duizeligheid die me de laatste tijd wel erg vaak overvalt met opstaan. Ze heeft even mijn bloeddruk opgemeten en die was 110/80 dus kan prima dat het daar aan ligt.
Omdat die 110 wat aan de lage kant is? Maar zo laag is dat toch ook weer niet?

Werk ze, Nitro. (Ik ben net een half uurtje wakker.Wel tussendoor al een keer wakker geweest van het draaiorgel dat hier op vrijdag door de straat komt.)
Nee, maar omdat ik het alleen heb met opstaan na bukken of hurken.

Net een half uur wakker, lambal

Ik heb al 2 keer gebeld naar degene waar ik mijn contract mee moet bespreken maar die zit in overleg. Vanmiddag ben ik er niet en ik moet zo naar school dus het moet wel soort van nu.
oe, succes met de stress Pammie. en fijn dat je AB hebt, hopenlijk helpt het.

Nitro ook succes met spoedopdracht en Miffy met opstaan

we vroegen ons gisteravond af wat die helikopter steeds boven ons hoofd deed; maar net bleek dat 'logisch' :overval op 'onze' Appie. Lekker dan
net gelezen in een mail:

Zouden jullie eens naar onderstaande tip kunnen kijken? Bij voorbaad dank.

auw!
Au ja.

Relaxt zeg, een man thuis op vrijdag. Hij brengt nu de kinderen naar school.

'Onderhandeling' is geweest, dat ging makkelijk Dikke kans dat ik er vanmiddag nog heen moet voor een arbeidsvoorwaardengesprek.
En Mini had weer een sticker: ze heeft de hele week al haar werk af De juffen zetten een klokje op haar tafel zodat ze kan zien hoeveel tijd ze heeft. Dat vindt ze zelf heel prettig en het werkt dus ook goed.
Pammie, klinkt als een goede ingeving van de juffen. Fijn dat 't werkt.

Vanmiddag er nog heen om een contract te tekenen, of om verder te onderhandelen?

Sok, die doet pijn.
Nee, hoeft niet. Ik ga morgen bij vriendin langs die het hele arbeidsvoorwaardenpakket meeneemt. Dat lees ik door en als er dan nog vragen zijn dan kan ik die stellen maandag. Ik ga nu mijn ontslagbrief formuleren en die wordt maandag gepresenteerd. Contract 'tekenen' werkt ietsje anders in die branche, vandaar dat het zo kan.
Goed van Mini zeg Pam!! En na vandaag nog maar 4 weken tot de zomervakantie. Bij jongetje in de klas hebben ze trouwens altijd een klok (zoeen met een rood vlak, die terugloopt), zodat de kinderen ook zonder klok te kunnen kijken kunnnen zien hoeveel tijd er nog over is. Je hebt inderdaad wel een ren- en vliegdag vandaag, maar wel handig dat Pamman kan helpen.

Nitro ook sterkte met stressdag.

Geen gewonden gevallen bij overval Sok? Wel akelig zeg, zo bij je om de hoek. Bij voorbaad dank is wel een hele erge inderdaad. Ook een hele erge: Baadt het niet, dan schaadt het niet. Zie ik heel vaak. Of op MP: verkeerd in goede staat

Ik moet straks nog naar zwemles, en ben vanochtend al op poli anesthesie geweest met Kruimel. Daar stond ik in vijf minuten weer buiten omdat ik geen vragen had. Lijkt me dat we het ook wel telefonisch af hadden gekund. Nu slaapt ie, en ik moet eigenlijk zolder opruimen, maar is te heet daar.

Mif, lekker zeg, zo uitslapen!

Ik moet even wat rekeningen betalen. Waaronder 2 bekeuringen. Met 1 was ik al te laat zag ik, niet zo handig want dan komt er direct 16 Euro bij. Ik ga eerst maar even doen of ik gek ben en het oude bedrag overmaken.
Denk niet dat ze daar in trappen Koek

Ik ga deo spuiten (het is altijd zo godvergeten heet in die aula) en dan naar school.

Ontslagbrief is bijna klaar. Ik heb nu al zin in maandag
gefeliciteerd dan maar met je nieuwe functie, Pam! en suces in de aula

verkeerd in goede staat is ook een leuke, ja.

boetes, auw. waren ze erg hoog, Koek?

ik moest maar weer eens aan het werk. ben overigens wel productief vandaag; heb al heel wat klusjes-waar-ik-eigenlijk-geen-zin-in-heb afgerond.

kreeg ook nog leuk mailtje van collega, naar aanleiding van een vraag die ik haar gesteld had over een vraag van een klant; wij hadden een fout gemaakt en die moest hersteld:

dus maak er maar een 'u heeft gelijk, we passen het aan' mail van’
Dat ging vlotjes Pammie, die onderhandelingen, gefeliciteerd!

En Koeky, dat heeft man ook eens gedaan, het oorspronkelijke bedrag betaald ipv het verhoogde, kreeg ie mooi weer een herinnering met 45 euro verhoging omdat ie 8 euro (ofzo, weet de precieze bedragen niet meer) te weinig had betaald, heeft ie vervolgens weer niet op gereageerd waardoor het te betalen bedrag uiteindelijk 3 x (ofzo) hoger werd dan de toch al forse boete..

heb vandaag een extra werkklusje, erg saai, erg langdurig, maar goed betaald, en net lekker buiten de deur op terrasje geluncht

Nitro, balen van last minute klusjes

Brrr Sok, naar idee, overval op jouw Appie
Maandviering was voor één kind heel leuk: Mini zat als een dolle te trommelen en te swingen op het podium. Normaal houdt ze niet zo van de spotlights maar ze had er echt veel lol in.

Mannie deed een liedje waarbij hij viool moest spelen. Maar de juf was ziek vandaag en het ging allemaal erg rommelig. Uiteindelijk staat Mannie op het podium met zijn papieren viool maar als enige zonder strijkstok. En dat was teveel. Hij heeft het hele liedje half staan huilen, probeerde wel mee te zingen maar kon dat dan toch niet door de tranen. Ik vond het zó zielig Toen het was afgelopen verliet hij brullend het podium. Arme prul.

Toen snel naar huis, wat eten in die kinders proppen en weer terug naar het dorp voor het concert. Was voor Mannie teveel drukte, Mini heeft het erg naar haar zin gehad. Om half 8 twee totaal oversture kinderen mee naar huis. Maar eenmaal in bad werden ze weer gezellig en vooral Mini was een dotje door zich helemaal zelf razendsnel af te drogen en aan te kleden.

Ik ben kapot ondertussen, twee biertje gedronken vanmiddag en die zijn naar mijn kuiten gezakt
he, wat sneu voor Mannie! niet bepaald een fijne podiumervaring! hopenlijk gaat het de volgende keer wél goed.

heb hier net kinderspeelgoed staan soppen voor school. hoeft pas na de vakantie terug, maar ik zag de bui al hangen: dan staat die zak me de hele vakantie aan te staren. dus dan maar nu.

tijd voor een drankje
Ik pleur speelgoed van school altijd bij hun in bad. Twee vliegen in één klap

Ik heb eigenlijk nog een beetje trek. Ik heb wat friet en een halve kaassoufflé gehad. Mannie heeft ook friet, de andere helft van de kaassoufflé en een mars op. En ook nog chips en snoep. Mini at maar gewoon niets, zo vol was ze van de optredens. Thuis een ijsje in bad en dat was het. Oi, ontaard
ontaard hoor! maar gewoon doen.

heb het speelgoed ook in bad gegooid (heb ik ook van jou) maar dan zonder kinderen. het was een vuilniszak vol mega-lego, dus best veel werk.
Dat kun je ook ik een kussensloop in de wasmachine gooien. Of de vaatwasser. ik lig in bed en ga slapen. morgen de hele middag schminken en alleenstaand. Kan mijn slaap wel gebruiken. Slaap lekker.
trusten!

ik moet cadeautje kopen voor zusnietlief en uitnoding maken voor Poeks feestje. en aangezien Sokman dienst heeft, rekening houden met gedeeltelijk alleenstaand. maar misschien ook niet
IJsje in bad, speelgoed in bad: multifunctioneel bad heb jij, Pammie

Arme Mannie op het podium.

Man heeft de afgelopen dagen tot 's avonds heel laat gewerkt, en was nu zo duf dat hij de droge was is gaan ophangen. Handig.

Sok, hebben ze bij jou al vakantie?
nope, 9 juli is de laatste schooldag.

en man klinkt wel Heul Duf, Miffy. heb je hem nu naar bed gestuurd?
Hij is zelf naar bed gegaan, en ik ga er maar eens bij kruipen. Weltrusten!

Goedemorgen.

Moet zo weer weg, eerst langs vriendin en dan schminken. Als ik Mannie in zijn kleren krijg tenminste, hij is vol overgave een monstertruck aan het tekenen. Mini is iedere 5 seconden aan het vragen wanneer we nou gaan. Leuke combi

Pamman was om half 3 thuis en om 9 uur weer weg. Hij is over 2 dagen volledig gesloopt gok ik zo. Misschien dat hij dan ook wel droge was gaat ophangen

Laterrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven