Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Sinds wanneer is een bal tegen je arm hands?
Tssssssssk. Stom.
Alle reacties Link kopieren
zeker stom. eerste helft was beter.
Ze hebben nog 12 minuten om het goed te maken.
Robben, doe je ding.
Dank u.
Ik zat in mijn eentje te juichen, dat is zielig
ik zit ook in mijn eentje te kijken; ben overigens maar naar binnen gegaan; twas buiten te koud.

maar hij was móóóói
Ik gildeeeeee hahahah. Remman schrok zich dood, hij zat naast me. Volgens mij tuutuut zijn oor nu
Arme Remman.

Pamman moest even wat spullen halen voor het feest en is nu nog niet thuis. Hij zal wel ergens zitten maar dat vind ik eigenlijk niet echt tof. Maar goed.

PENALTY!
En dan niet, tssssk. Stomme scheids.
Zo. En tegen wie moeten we nu?
slowakije toch?
maar: binnen is binnen
Slowakije? Dat klinkt niet heel moeilijk.
quote:Pammie schreef op 24 juni 2010 @ 22:21:

Slowakije? Dat klinkt niet heel moeilijk.jaaaaa, maar ze kunnen gevaarlijk uit de hoek komen: gewonnen van de italianen, toch?
Ik stem voor een landelijke Vuvuzela-verbranding
quote:sokje schreef op 24 juni 2010 @ 22:22:

[...]

jaaaaa, maar ze kunnen gevaarlijk uit de hoek komen: gewonnen van de italianen, toch?Tijdelijke opleving.

ik ga naar bed; welterusten!
quote:Pammie schreef op 24 juni 2010 @ 22:22:

Ik stem voor een landelijke Vuvuzela-verbranding

Ik zat vandaag in de tuin met een zwerm bijen. Klonk echt net als een kudde vuvuzela's. Meeverbranden?

Ik heb net als gisteren een hele wedstrijd babyspul zitten strijken. Koter krijgt 1 keer gestreken spullen, en dan nooit meer - tenzij we een overijverige kraamhulp krijgen, en veel meer uren dan de vorige keer: dan lukt een tweede keer misschien ook. Ik strijk echt heel zelden, en ben dus niet heel erg snel. De strijkmand wordt nog steeds alleen maar voller, want de wasmachine wast in een tempo waar ik niet tegenop strijken kan. Vier machines gedaan, nog vier te gaan.

Citro, hoe was het schoolreisje van Limoen?

Buiten te koud, Sok? Hier is het nog steeds errug warm. Ruilen?
strijken, Miffy? gleuf dat ik dat sws nooit heb gedaan; rompertjes etc gingen zó uit de verpakking aan het babylijfje. en ze leven nog steeds en dat met dit weer!

binnen is het nog wel warm, hoor, maar buiten niet meer. maar laat maar, dat ruilen.

ben weg, nu echt

Ik ga mee. Trusten.
Sorry, verkeerde dekbed
Mooi bed wel. Trusten.

Goedemorgen!

Lekker geslapen allemaal?

Ik heb een drukke dag: was draait, er is ook al gezogen, zo naar de dokter, telefonische salarisonderhandeling doen, boodschappen, kinderen halen, 's middags op school voor 2 optredens, dan ff snel naar huis om wat eten in die kinderen te stoppen en dan begint hun kinderconcert.

Pamman heeft ze weggebracht vanmorgen, dat doet hij bijna nooit dus dat vonden ze erg leuk. Nu ga ik snel aankleden want over 3 kwartier moet ik bij de huisarts zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven