Las Barettas Naranjas!
donderdag 24 juni 2010 om 22:36
quote:Pammie schreef op 24 juni 2010 @ 22:22:
Ik stem voor een landelijke Vuvuzela-verbranding
Ik zat vandaag in de tuin met een zwerm bijen. Klonk echt net als een kudde vuvuzela's. Meeverbranden?
Ik heb net als gisteren een hele wedstrijd babyspul zitten strijken. Koter krijgt 1 keer gestreken spullen, en dan nooit meer - tenzij we een overijverige kraamhulp krijgen, en veel meer uren dan de vorige keer: dan lukt een tweede keer misschien ook. Ik strijk echt heel zelden, en ben dus niet heel erg snel. De strijkmand wordt nog steeds alleen maar voller, want de wasmachine wast in een tempo waar ik niet tegenop strijken kan. Vier machines gedaan, nog vier te gaan.
Citro, hoe was het schoolreisje van Limoen?
Buiten te koud, Sok? Hier is het nog steeds errug warm. Ruilen?
Ik stem voor een landelijke Vuvuzela-verbranding
Ik zat vandaag in de tuin met een zwerm bijen. Klonk echt net als een kudde vuvuzela's. Meeverbranden?
Ik heb net als gisteren een hele wedstrijd babyspul zitten strijken. Koter krijgt 1 keer gestreken spullen, en dan nooit meer - tenzij we een overijverige kraamhulp krijgen, en veel meer uren dan de vorige keer: dan lukt een tweede keer misschien ook. Ik strijk echt heel zelden, en ben dus niet heel erg snel. De strijkmand wordt nog steeds alleen maar voller, want de wasmachine wast in een tempo waar ik niet tegenop strijken kan. Vier machines gedaan, nog vier te gaan.
Citro, hoe was het schoolreisje van Limoen?
Buiten te koud, Sok? Hier is het nog steeds errug warm. Ruilen?
donderdag 24 juni 2010 om 22:40
vrijdag 25 juni 2010 om 08:57
Goedemorgen!
Lekker geslapen allemaal?
Ik heb een drukke dag: was draait, er is ook al gezogen, zo naar de dokter, telefonische salarisonderhandeling doen, boodschappen, kinderen halen, 's middags op school voor 2 optredens, dan ff snel naar huis om wat eten in die kinderen te stoppen en dan begint hun kinderconcert.
Pamman heeft ze weggebracht vanmorgen, dat doet hij bijna nooit dus dat vonden ze erg leuk. Nu ga ik snel aankleden want over 3 kwartier moet ik bij de huisarts zitten.