Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik altijd zo jammer vind als je als vrouw zegt dat je (bijvoorbeeld) zo'n Yolanthe niet knap/lekker/mooi vindt, is dat je gezien wordt als jaloers kreng of dat je kutkift zou hebben

Waarom kan je iemand niet aantrekkelijk vinden, zonder dat geblaat over jaloezie? Omdat de massa iets over iemand vindt, betekent niet dat een ander jaloers zou zijn als deze persoon er anders overdenkt. Zo flauw altijd....

Zo heb ik net ergens gepost dat ik Dirk Kuyt oerlelijk vind. Ben ik nu dan jaloers? Op zijn voetbaltalent? Op zijn blonde krullen? Ik geef toe.... balletje trappen en daar miljoenen voor vangen..... tja, dát zou ik ook best willen
Ik vind Dirruk ook leuk.
Je weet toch!
quote:Lizzl schreef op 25 juni 2010 @ 13:09:

Wat ik altijd zo jammer vind als je als vrouw zegt dat je (bijvoorbeeld) zo'n Yolanthe niet knap/lekker/mooi vindt, is dat je gezien wordt als jaloers kreng of dat je kutkift zou hebben

Waarom kan je iemand niet aantrekkelijk vinden, zonder dat geblaat over jaloezie? Omdat de massa iets over iemand vindt, betekent niet dat een ander jaloers zou zijn als deze persoon er anders overdenkt. Zo flauw altijd....

Zo heb ik net ergens gepost dat ik Dirk Kuyt oerlelijk vind. Ben ik nu dan jaloers? Op zijn voetbaltalent? Op zijn blonde krullen? Ik geef toe.... balletje trappen en daar miljoenen voor vangen..... tja, dát zou ik ook best willen De massa? De vrouwelijke massa zul je bedoelen. Mannen zul je niet horen over zijn uiterlijk.....
Lachuh!
Je weet toch!
Nou, speciaal voor jullie dan! De 'protestzong voor Wesley en Yolanthe':

http://www.youtube.com/wa ... k&feature=player_embedded
quote:Lizzl schreef op 25 juni 2010 @ 13:09:

Zo heb ik net ergens gepost dat ik Dirk Kuyt oerlelijk vind. Ben ik nu dan jaloers? Op zijn voetbaltalent? Op zijn blonde krullen? Ik geef toe.... balletje trappen en daar miljoenen voor vangen..... tja, dát zou ik ook best willen

Een kritische vrouw jaloers noemen, alleen maar omdat ze kritisch is, is een hele goedkope manier om mensen buitenspel te zetten.

Verveelde personen zoals Rugbykuip die niet bijster retorisch vaardig zijn, gebruiken al snel zo´n drogreden.

Ten tweede: Geef nou maar toe dat je jaloers bent op Dirk Kuyt! Dat zeg ik niet omdat je kritisch bent, ik zie gelijk aan je posting al dat je jaloers bent op Dirk!

Viva naar de knoppen.
quote:traincha2 schreef op 25 juni 2010 @ 13:15:

[...]

De massa? De vrouwelijke massa zul je bedoelen. Mannen zul je niet horen over zijn uiterlijk.....

Ik ga vooral met mannen om dus ik kan niet zeggen dat mannen nooit kritisch zijn over het uiterlijk van anderen.

Jaloerse mannen bestaan! Het verbaast mij maar mannen kletsen wel degelijk over de `lelijke´ trekjes van andere mannen.

Bij mannen die naar voetbal kijken is het natúúrlijk een ander verhaal, voetbal kijk je om het voetbal.
Viva naar de knoppen.
Nee hoor, mijn vriend zei gister nog tijdens het voetbal dat ie Wesley Snijder zo lelijk vond.
quote:Liv schreef op 25 juni 2010 @ 15:01:

Nee hoor, mijn vriend zei gister nog tijdens het voetbal dat ie Wesley Snijder zo lelijk vond.

Hij is jaloers!

Hij wil vast net zo lang zijn, net zo lief uit zijn ogen kijken en net zo leuk kusjes naar de camera geven natuurlijk!

Maar serieus, Wesley is ook niet erg knap. Sinds hij met Yolanthe is wordt hij overigens meer op zijn uiterlijk beoordeeld dan voorheen.

Voorheen was het gewoon een goede voetballer, nu wordt erop gelet of hij ook `stijlvol´ is.

Net als Beckham is veranderd na zijn ontmoeting met Victoria.
Viva naar de knoppen.
Penisnijd, dat is het, en niks anders
quote:Liv schreef op 25 juni 2010 @ 15:04:

Penisnijd, dat is het, en niks anders Pinkeltjesnijd
Viva naar de knoppen.
Ik ben het er ook niet geheel mee eens dat mannen andere mannen niet afzeiken. Maar meestal zeuren ze niet zo lang over door: hij heeft een rare haargrens (die was van mij, dus mag 'm erin koppen ) of over dat hij bij de première van Toy Story 3 een slecht kapsel had

Mannen noemen andere mannen dan 'loser' en dan zijn ze klaar.

Overigens kunnen mannen ook zeer kritisch reageren op vrouwen. Zo vindt mijn vriend dat meisje van de reclame van Eneco een naar mens. Dat is vast weer verkeerd, want hij kent haar toch niiiiieeeeehiiiieet????? Toen ik 's vroeg waarom hij haar zo erg vond, zei hij dat het haar ogen en haar blik zijn en het feit dat ze nooit knippert

Komt u maar.............. mijn vriend is nu zeker een mietje en een zeikwijf?
quote:Melpomene schreef op 25 juni 2010 @ 13:56:

Nou, speciaal voor jullie dan! De 'protestzong voor Wesley en Yolanthe':

http://www.youtube.com/wa ... k&feature=player_embeddedEcht niemand even gekeken? Ik vond het hilarisch, en echt iets voor degenen die "Yolanthe-moe" zijn...
quote:Melpomene schreef op 25 juni 2010 @ 19:08:

[...]

Echt niemand even gekeken? Ik vond het hilarisch, en echt iets voor degenen die "Yolanthe-moe" zijn...Hij is leuk .
quote:Lizzl schreef op 25 juni 2010 @ 17:26:

Ik ben het er ook niet geheel mee eens dat mannen andere mannen niet afzeiken. Maar meestal zeuren ze niet zo lang over door: hij heeft een rare haargrens (die was van mij, dus mag 'm erin koppen ) of over dat hij bij de première van Toy Story 3 een slecht kapsel had

Mannen noemen andere mannen dan 'loser' en dan zijn ze klaar.

Overigens kunnen mannen ook zeer kritisch reageren op vrouwen. Zo vindt mijn vriend dat meisje van de reclame van Eneco een naar mens. Dat is vast weer verkeerd, want hij kent haar toch niiiiieeeeehiiiieet????? Toen ik 's vroeg waarom hij haar zo erg vond, zei hij dat het haar ogen en haar blik zijn en het feit dat ze nooit knippert

Komt u maar.............. mijn vriend is nu zeker een mietje en een zeikwijf? Eh ja vind ik wel. Iemand een naar mens noemen vind ik niet erg sympathiek, zeker als je die persoon niet kent.
quote:Arthemis schreef op 25 juni 2010 @ 15:06:

[...]

Pinkeltjesnijd
Je weet toch!
Even over dirk kuijt.

Ik vind hem een niet zo mooi hoofd hebben en een heel lelijk gebit, maar laatst zag ik m na een wedstrijd zijn shirt uitdoen enneh...........WOW!
Ik vind haar ook echt nul persoonlijkheid hebben. Ze is alleen maar van dat popi jopi gedoe. Wat een leeghoofd.

Kijk, om maar een voorbeeld te noemen. Shakira is ook beeldschoon, die heeft ten minste een persoonlijkheid daar kijk ik dan wel graag naar.
haha geweldig deze ook:

http://www.youtube.com/watch?v=vi8baU6gSZM&NR=1
Jesus, Johan Derksen horen zeggen dat Yolanthe zelfs in de spelerstunnel te vinden is! Aandachtsziek mens
quote:BillieJean wrote on 25 June 2010 @ 21:38:

Jesus, Johan Derksen horen zeggen dat Yolanthe zelfs in de spelerstunnel te vinden is! Aandachtsziek mensJa, ik zei al: dood moet ze!...
quote:Ligeia schreef op 26 juni 2010 @ 00:21:

[...]

Ja, ik zei al: dood moet ze!...
Je weet toch!
quote:BillieJean schreef op 25 juni 2010 @ 21:38:

Jesus, Johan Derksen horen zeggen dat Yolanthe zelfs in de spelerstunnel te vinden is! Aandachtsziek mensAha! Dus Johan Derksen was haar aan het stalken in de spelerstunnel! Johan zit achter Yolanthe aan, het is dus de kift omdat hij haar wil!
Viva naar de knoppen.
Hebben jullie het nu nog steeds over Yolanthe? .... word daar zo moe van
quote:Ligeia schreef op 26 juni 2010 @ 00:21:

[...]

Ja, ik zei al: dood moet ze!...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven