Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
vrijdag 25 juni 2010 om 08:48
Mogge tetters, ik zit weer achter mijn testmateriaal en Klets, het is ook heel erg leuk hoor! Maar met kinderen die moe zijn en ondergetekende die ook het gevoel heeft wel een dag te kunnen slapen is het . Even mijn koffie op drinken en dan vis ik er weer 1 uit de klas .
Zoebie, succes met het puppyprogramma vandaag! En verder werk ze, sport ze, studeer ze en waar mogelijk geniet ze vandaag!
Zoebie, succes met het puppyprogramma vandaag! En verder werk ze, sport ze, studeer ze en waar mogelijk geniet ze vandaag!
vrijdag 25 juni 2010 om 09:11
quote:Kletsmajoor schreef op 25 juni 2010 @ 00:19:
Krijg ik dan eindelijk mijn beker terug?
Myleentje, jij zou niet bij mij op bezoek willen komen. Tipsy zit/hangt/ligt over mijn toetsenbord/armen heen en ik zie zo twee vlooien over haar huid heenlopen. Dat wordt even een bezoekje aan de dierenarts om goede vlooienzooi te kopen.
Tot die tijd ligt het pak voor je klaar hoor:
[afbeelding]
hoe zat het nou met die heerlijke zweedse ballen?
Moge Tetters,
Succes vandaag Bieb met het examen.
Jij bij de tandarts Ploes.
Ratt, gefeliciteerd en hoop dat je vanaaf een leuk feestje samen hebt.
Nu terug lezen.
Krijg ik dan eindelijk mijn beker terug?
Myleentje, jij zou niet bij mij op bezoek willen komen. Tipsy zit/hangt/ligt over mijn toetsenbord/armen heen en ik zie zo twee vlooien over haar huid heenlopen. Dat wordt even een bezoekje aan de dierenarts om goede vlooienzooi te kopen.
Tot die tijd ligt het pak voor je klaar hoor:
[afbeelding]
hoe zat het nou met die heerlijke zweedse ballen?
Moge Tetters,
Succes vandaag Bieb met het examen.
Jij bij de tandarts Ploes.
Ratt, gefeliciteerd en hoop dat je vanaaf een leuk feestje samen hebt.
Nu terug lezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 25 juni 2010 om 09:20
Biebelie, veel succes nog met de studie!! Is die stof eigenlijk vergelijkbaar met bijv. de oude assurantie B? Die heb ik ooit weten te bemachtigen en ook nog 'n vergunning aangevraagd maar mèèènnn.... wat een droge en taaie stof zeg!! Ik voel met je mee iig
Olijf, ik ga zo sporten, voor 't eerst. Moet jij natuurlijk wel 't goede voorbeeld geven en laten zien dat 't ook vol te houden is
Klets, ik geniet zo van je verhalen over de katten en je dochter... Dat is iets heel waardevols wat je haar op deze manier meegeeft: zorg op je nemen voor zwakkeren (mens of dier), ze de kracht geven om verder te gaan en dan uitzwaaien. Mooi!!
Plous, succes bij de tandarts!!!
Ratteke, gefeliciteerd met jullie 4-jarig jubileum!!!
En wat fijn zeg, dat je moeder zo'n begripvolle kant toont ineens!! Dat zijn de fijne verrassingen in het leven.
(Over het weekend: 't wordt 30 graden en dan zijn we vast niet de enigen op dat stukkie strand... Denk ook dat ik die hitte niet trek... Ben me ernstig aan het beraden iig..)
Zoebie, drukke dag idd!! En een mijlpaal voor de pups natuurlijk
Olijf, ik ga zo sporten, voor 't eerst. Moet jij natuurlijk wel 't goede voorbeeld geven en laten zien dat 't ook vol te houden is
Klets, ik geniet zo van je verhalen over de katten en je dochter... Dat is iets heel waardevols wat je haar op deze manier meegeeft: zorg op je nemen voor zwakkeren (mens of dier), ze de kracht geven om verder te gaan en dan uitzwaaien. Mooi!!
Plous, succes bij de tandarts!!!
Ratteke, gefeliciteerd met jullie 4-jarig jubileum!!!
En wat fijn zeg, dat je moeder zo'n begripvolle kant toont ineens!! Dat zijn de fijne verrassingen in het leven.
(Over het weekend: 't wordt 30 graden en dan zijn we vast niet de enigen op dat stukkie strand... Denk ook dat ik die hitte niet trek... Ben me ernstig aan het beraden iig..)
Zoebie, drukke dag idd!! En een mijlpaal voor de pups natuurlijk
Iets anders
vrijdag 25 juni 2010 om 09:27
He Babs, wat dapper dat je toch gaat sporten zeg. Ja eindelijk heb ik weer rust in mijn lijf. Moet alleen nu met het warme weer wat huishoudelijke achterstand wegwerken maar goed, daarna lekker douchen.
Je zal morgen wel spierpijn hebben. We horen wel hoe het geweest is.
Je zal morgen wel spierpijn hebben. We horen wel hoe het geweest is.
vrijdag 25 juni 2010 om 09:31
Ik snap sommige exen niet hoor. Had ik er eerst eentje die toen ik wilde samenwonen het uit maakte want hij was toch niet het type die met een vrouw wilde, hij wilde liever vrijgezel zijn. Een half jaar nadat het uit was had hij een ander en ging samenwonen.
Toen heb ik nog een lamlull gehad, wat die heeft geflikt lusten de honden geen brood van.
En gister belde mijn laatste ex, die vrouwen haat en nooit meer een vrouw wilde, dat hij via een datingsite aan het daten was.
Ik heb zin om mij daar op te geven met valse gegevens en dan op hem te reageren. Maar ja, kan ik maar beter niet doen he?
Toen heb ik nog een lamlull gehad, wat die heeft geflikt lusten de honden geen brood van.
En gister belde mijn laatste ex, die vrouwen haat en nooit meer een vrouw wilde, dat hij via een datingsite aan het daten was.
Ik heb zin om mij daar op te geven met valse gegevens en dan op hem te reageren. Maar ja, kan ik maar beter niet doen he?
vrijdag 25 juni 2010 om 09:54
goedemorgen
Gisterenavond naar het voetballen ben ik als een blok in slaap gevallen en nu ben ik helemaal bijgeslapen
Biebs, wat een gave fiets. Alles gelukt met het studeren.
Olijf en babs, sport ze. Ik ga het sport abbo maar opzeggen en gewoon lekker rennen en thuis zumba doen
TH, lekker uitrusten hoor dit weekend. Hoe meer ik van je lees. Hoe leuker ik je werk vind en het graag zou willen doen.
Maar goed ik ga eens kijken of ik mee mag doen aan de talent pool op het werk
plous, succes met vriend
Ik mag helemaal niets vandaag en dat ga ik dan ook niet doen. Behalve een beetje wandelen en zo
Gisterenavond naar het voetballen ben ik als een blok in slaap gevallen en nu ben ik helemaal bijgeslapen
Biebs, wat een gave fiets. Alles gelukt met het studeren.
Olijf en babs, sport ze. Ik ga het sport abbo maar opzeggen en gewoon lekker rennen en thuis zumba doen
TH, lekker uitrusten hoor dit weekend. Hoe meer ik van je lees. Hoe leuker ik je werk vind en het graag zou willen doen.
Maar goed ik ga eens kijken of ik mee mag doen aan de talent pool op het werk
plous, succes met vriend
Ik mag helemaal niets vandaag en dat ga ik dan ook niet doen. Behalve een beetje wandelen en zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 25 juni 2010 om 13:42
Poeh he....wat is het hier rustig vandaag. Jullie zijn zeker lekker van het mooie weer aan het genieten?
Pffff...kan iemand de klok even vooruit zetten? Heb het zóóó vreselijk gehad voor deze week. Heb geen zin meer en ben moe!!!
Ga straks wel na het werk op "kraamvisite" bij een vriendin die net 2 kittens heeft. Leuk, leuk, leuk!!!
Pffff...kan iemand de klok even vooruit zetten? Heb het zóóó vreselijk gehad voor deze week. Heb geen zin meer en ben moe!!!
Ga straks wel na het werk op "kraamvisite" bij een vriendin die net 2 kittens heeft. Leuk, leuk, leuk!!!
vrijdag 25 juni 2010 om 14:34
vrijdag 25 juni 2010 om 14:44
Ha die tetters, ik lig, dik ingesmeerd, op een ligbed in de tuin (sorry Mittens) om een beetje bij te komen. Olijf, steeds F5-en is ook sport maar dan voor een heel klein deel van je lijf, pas op voor rsi .
Ratteke, gefeliciteerd met jullie 4 jaar en een gezellige bbq!
Babs, ben je al terug van sporten? Was het lekker?
Its, lukt het nietsdoen een beetje?
Ik ga kijken of ik 5 minuten stil kan liggen...anders word ik natuurlijk nooit bruin
Ratteke, gefeliciteerd met jullie 4 jaar en een gezellige bbq!
Babs, ben je al terug van sporten? Was het lekker?
Its, lukt het nietsdoen een beetje?
Ik ga kijken of ik 5 minuten stil kan liggen...anders word ik natuurlijk nooit bruin
vrijdag 25 juni 2010 om 14:49
Precies TH, jij snapt het! Veel plezier in de zon, pfff...warm hoor. Ik ben nooit zo goed in echt zonnen, dan ga ik liever even onder de zonnebank! Als het goed is, is het dinsdag ook nog heel mooi weer en dan ga ik, voordat ik naar ballet ga in DH, denk ik eerst even naar Scheveningen, drankje doen op de boulie.
Ratteke, gefeliciteerd met jullie 4-jarig samenzijn!! En ook veel piezelier met de bbq!
Ratteke, gefeliciteerd met jullie 4-jarig samenzijn!! En ook veel piezelier met de bbq!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 25 juni 2010 om 15:01
Dusss....al nieuws over Erwt?
Spannend hoor,ga zo het topic even zoeken.
Hier is helaas niet zo zonnig.
Wel heerlijk warm en ga zo weer met leerboek de tuin in.
maandag om 7.30 ga ik ervoor.
quote:Babsjuh schreef op 25 juni 2010 @ 09:20:
Biebelie, veel succes nog met de studie!! Is die stof eigenlijk vergelijkbaar met bijv. de oude assurantie B? Die heb ik ooit weten te bemachtigen en ook nog 'n vergunning aangevraagd maar mèèènnn.... wat een droge en taaie stof zeg!! Ik voel met je mee iig
heb het even moeten googlen want wist niet pcies wat assurantieB inhield,maar JA dus...net zooooo saaaaai (gaap)
Wft basis: de opvolger van Assurantie B
De opleiding Assurantie B bestaat sinds 2007 niet meer. Het Ministerie van Financiën heeft een nieuw opleidingsbouwerk voor de financiële sector geïntroduceerd: de Wft opleidingen. De opvolger van Assurantie B is de opleiding Wft basis. Na deze opleiding kunt u eventueel nog andere Wft opleidingen volgen zoals Wft Schade of Wft Leven.
vrijdag 25 juni 2010 om 15:41
Pfft, ik kan dat toch niet goed, in de zon liggen. Het is warm, ik val in slaap en tussendoor komt man melden dat kat een heel jong vogeltje te grazen heeft genomen .
Pilous, hoe ging het met vriend bij de tandarts?
En Ratteke, ik vergeet soms ook de helft, maar wat fijn dat je nu alweer een goed gesprek had met je moeder . Het kan dus gelukig wel!
Pilous, hoe ging het met vriend bij de tandarts?
En Ratteke, ik vergeet soms ook de helft, maar wat fijn dat je nu alweer een goed gesprek had met je moeder . Het kan dus gelukig wel!
vrijdag 25 juni 2010 om 18:00
Bieb, gewone pizza of turkse pizza met een salade. Of ik had gister olijvenbrood met tomatentapenade en gorgonzola en brie en een italiaanse tomatensoep.
Zoiets, of lekker een frittata met ham, ui, tomaat en wat je nog meer hebt op stokbrood. Allemaal lekker makkelijk. Of even naar de chinees gaan.
Zoiets, of lekker een frittata met ham, ui, tomaat en wat je nog meer hebt op stokbrood. Allemaal lekker makkelijk. Of even naar de chinees gaan.