3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
Oke bankje, hopelijk valt het mee en heb die gorigheid voor niets gedronken

Mooie tekst Ier!!
Hoi Zus en Roos
sow goedeavond maar weer
Ik ben heel erg makkelijk Bi, maar nu ben ik boos! Mijn oudste is gister met mijn nichtje meegegaan met de belofte dat ze eind van de middag thuis zou zijn. D'r pa, mijn ex, heeft zijn weekend ingeleverd zodat het kind op pad kon. Om 19:30 uur moet ik bellen waar ze blijven.

Echt... ik ontplof bijna.
Dit gebeurt dus niet meer. Werper vind dat ik mijn mond moet houden, maar ik pieker er niet over. Ik ga verschrikkelijk uit mijn dak zo.
Zou ik ook doen hoor Floor, afspraak is afspraak.
Je hebt gelijk Floor, dat is geen stijl! Voor jezelf zou het denk ik nog niet eens zo uitmaken, maar voor je ex is het lullig!

Zusss, hoe is het gegaan met de bbq in fase 1?
Ik ben naar het strand geweest en alles is goed gegaan.

wel al een paar dagen fase 2 hoor Bi, ik trek het niet meer.

Gisteravond een biefstukje met champignons en vanaaf een salade gerookte zalm, heerlijk zeg.
Ohhh lekker Zus, alsof er een engeltje op je tong piest dan he

Krijg je begeleiding of kijk je zelf een beetje wanneer je naar de volgende fase gaat?
Ze is er nog niet!

Het is boven echt te warm om aan 1 stuk door druk te doen! Willen jullie me om 21:00 weer naar boven sturen? Dan neem ik ff pauze.

Dat lijkt mij inderdaad heel erg irritant Floor, vooral dat je zelf moest bellen..
goffer Floor, dat is echt geen stijl!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De pleuris breekt zo uit hier!
Min, wel ff wat drinken hoor
Nee Bi ,begeleiding werkt bij mij averechts, dan komt er een vervelende puber omhoog

Jeetje Min, wat een werk nu nog zeg, lijkt mij mega irritant.

Neemt ze ook niet op Floor?
Ja dat krijg je met een vol weekend he? Dan moet het op het laatste moment, en zaterdag moest ik weer andere dingen doen in huis helaas. Maar gaat goedkomen, als ik maar veel pauze neem tussendoor moet ik rond middernacht klaar zijn
Gaf ze toen jij belde nog een reden waarom ze later waren?
Ja mama (lees: Roos) ik ben braaf water aan he drinken
Ik ken dat Zus

Ik heb het toen ook zelf gedaan en ging heel goed, tot het practisch ff niet meer haalbaar was.

Maar ik heb nog zoveel van die (peperdure) rotzooi in de kast staan, ik moet er gewoon nog een keer aan beginnen.... ooit

Floor... eehh... ja, wat moet ik daarop zeggen.... succes?

Min in elk geval ook succes, wat een klus nog even zo op een tropische avond. Ik heb net de kattenbakken verschoond en de vuilniszak verwisseld en toen vond ik het wel weer genoeg voor vandaag!
Ach, ik zal allang blij zijn als het eindelijk gedaan is, en de muren ook, dan kan ik de kamer opnieuw schilderen. Het huis van Iry was wel motivatie moet ik zeggen, schitterend ingericht!
Ik dacht dat het opnieuw geschilderd werd en dat je daarom de boel leeg moest halen Min... heb ik weer niet opgelet?
braaf vrouwtje (lees: Minny)
Ohhhh weten jullie nog dat ik had verteld van dat ei met die embryo??

Vandaag waren we even bij die mensen, zegt die man: Kom eens kijken, we hebben kuikens!!

Ik kon het woord 'schattig' niet eens uit mn strot krijgen, ik zag gelijk weer die embryo voor me. We hebben het niet eens gezegd omdat ze altijd zo blij zijn dat wij blij zijn met de eieren.

Maar ze waren wel schattig... die volgroeide embryo's
quote:Bianca40 schreef op 27 juni 2010 @ 20:52:

Ik dacht dat het opnieuw geschilderd werd en dat je daarom de boel leeg moest halen Min... heb ik weer niet opgelet?Ik moet eerst alles leeghalen, dan komt de muren-man om het weer op te knappen en dan kan ik gaan schilderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven