3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
zondag 27 juni 2010 om 20:18
Ik ben heel erg makkelijk Bi, maar nu ben ik boos! Mijn oudste is gister met mijn nichtje meegegaan met de belofte dat ze eind van de middag thuis zou zijn. D'r pa, mijn ex, heeft zijn weekend ingeleverd zodat het kind op pad kon. Om 19:30 uur moet ik bellen waar ze blijven.
Echt... ik ontplof bijna.
Echt... ik ontplof bijna.
zondag 27 juni 2010 om 20:49
Ik ken dat Zus
Ik heb het toen ook zelf gedaan en ging heel goed, tot het practisch ff niet meer haalbaar was.
Maar ik heb nog zoveel van die (peperdure) rotzooi in de kast staan, ik moet er gewoon nog een keer aan beginnen.... ooit
Floor... eehh... ja, wat moet ik daarop zeggen.... succes?
Min in elk geval ook succes, wat een klus nog even zo op een tropische avond. Ik heb net de kattenbakken verschoond en de vuilniszak verwisseld en toen vond ik het wel weer genoeg voor vandaag!
Ik heb het toen ook zelf gedaan en ging heel goed, tot het practisch ff niet meer haalbaar was.
Maar ik heb nog zoveel van die (peperdure) rotzooi in de kast staan, ik moet er gewoon nog een keer aan beginnen.... ooit
Floor... eehh... ja, wat moet ik daarop zeggen.... succes?
Min in elk geval ook succes, wat een klus nog even zo op een tropische avond. Ik heb net de kattenbakken verschoond en de vuilniszak verwisseld en toen vond ik het wel weer genoeg voor vandaag!
zondag 27 juni 2010 om 20:54
Ohhhh weten jullie nog dat ik had verteld van dat ei met die embryo??
Vandaag waren we even bij die mensen, zegt die man: Kom eens kijken, we hebben kuikens!!
Ik kon het woord 'schattig' niet eens uit mn strot krijgen, ik zag gelijk weer die embryo voor me. We hebben het niet eens gezegd omdat ze altijd zo blij zijn dat wij blij zijn met de eieren.
Maar ze waren wel schattig... die volgroeide embryo's
Vandaag waren we even bij die mensen, zegt die man: Kom eens kijken, we hebben kuikens!!
Ik kon het woord 'schattig' niet eens uit mn strot krijgen, ik zag gelijk weer die embryo voor me. We hebben het niet eens gezegd omdat ze altijd zo blij zijn dat wij blij zijn met de eieren.
Maar ze waren wel schattig... die volgroeide embryo's
zondag 27 juni 2010 om 20:59