Gecondenseerde melk

02-05-2008 10:03 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n blikje gecondenseerde melk maar weet eigenlijk helemaal niet wat je daar allemaal mee kunt, behalve dat je het door de koffie kunt doen. Terwijl ik me zo voor kan stellen dat je er heel wat lekkers mee kunt maken. Iemand lekkere recepten?

http://www.smulweb.nl/1353990/koken/recept/Citroentaart

lukt het zo?
Ja, gelukt! Het proberen zeker waard.....
Plug!

wijnands in "mijn banoffee pie recept"
Ik had ooit een recept voor een heerlijke taart die je kon maken in de koelkast met gecondenseerde melk... Kom terug als ik 't recept teruggevonden heb!
Ik ga zo maar eens een mixer halen denk ik
Ik heb mij maandag rot gezocht naar zo´n blik, ik wil de citroentaart met aardbeien of frambozen maken van het recept van Teigera. Heel binnenkort maak ik die al dus als die klaar is laat ik wel weten hoe die geworden is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb mij maandag rot gezocht naar zo´n blik, ik wil de citroentaart met aardbeien of frambozen maken van het recept van Teigera. Heel binnenkort maak ik die al dus als die klaar is laat ik wel weten hoe die geworden is.
Nou, de bodem van de citroentaart staat in de koelkast, ik ben benieuwd of 'ie gaar wordt in mijn oude oventje waarin alles altijd drie keer zo lang moet als aangegeven
Ik heb van Teigera een citroentaart die de koelkast in moet dus mijn hoop is dat ie niet kan mislukken.
Hij staat nu in de koelkast en ruikt héérlijk! Zal ik hem decoreren met wat poedersuiker, want hij proefde wel een beetje zurig?
Je kunt er ook wat vers zoet fruit overheen doen, om t zurige wat op te heffen? Bijvoorbeeld frambozen of aardbeien. Dat is misschien al genoeg, je wil ook niet al het friszurige weg hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven