Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 28 juni 2010 om 18:58
maandag 28 juni 2010 om 19:28
Plous...ik zeg telefoon uit als heks belt.
Is ze nou helemaal belatafelT...ze moet je je rust gunnen.
Zo gaat je tegenzin alleen maar erger worden.
En had gelezen dat Lé momenteel moelijk zit door klus Wé die niet doorgaat.
Kutterdekutkut...
Geldgebrek is waardeloos!!!
Verder zie je er uit of je de staatsloterij hebt gewonnen en een paar weken bij Robert Schumacher hebt doorgebracht...geweldig!!!
Maar wat is er dan met Fien?
En TH woensdag naarde kaakchirurg maar ook want dan gaat als het goed is je pijn weg!
En ook dat Splinter dan er weer is.
Is ze nou helemaal belatafelT...ze moet je je rust gunnen.
Zo gaat je tegenzin alleen maar erger worden.
En had gelezen dat Lé momenteel moelijk zit door klus Wé die niet doorgaat.
Kutterdekutkut...
Geldgebrek is waardeloos!!!
Verder zie je er uit of je de staatsloterij hebt gewonnen en een paar weken bij Robert Schumacher hebt doorgebracht...geweldig!!!
Maar wat is er dan met Fien?
En TH woensdag naarde kaakchirurg maar ook want dan gaat als het goed is je pijn weg!
En ook dat Splinter dan er weer is.

maandag 28 juni 2010 om 19:29
Itsme, jij bent een engel in mensengedaante, je zou ereforummer moeten worden, wat jij al niet overhebt voor een ander, ik ken maar weinig mensen die zo lief zijn als jij zonder ook ooit maar iets terug te vragen.
Plous, Fien is zes, in april geworden. Leuke meid, mooi ook, potverdorie!
Maar ze heeft nu wel buikpijn, dat is minder
Plous, Fien is zes, in april geworden. Leuke meid, mooi ook, potverdorie!
Maar ze heeft nu wel buikpijn, dat is minder
maandag 28 juni 2010 om 19:29

maandag 28 juni 2010 om 19:30
maandag 28 juni 2010 om 19:33
En iedereen krijgt de groeten van Kat75.
Ze is even niet in dr hum om te forummen.
De onderzoeken van laatst lopen nog steeds en ze heeft nog steeds geen uitsluitsel of het goed- of kwaadaardig is
volgende week heeft ze nog een extra onderzoek en dan hopen dat het weer wat zonniger nieuws is.
*duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
Ze is even niet in dr hum om te forummen.
De onderzoeken van laatst lopen nog steeds en ze heeft nog steeds geen uitsluitsel of het goed- of kwaadaardig is
volgende week heeft ze nog een extra onderzoek en dan hopen dat het weer wat zonniger nieuws is.
*duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
maandag 28 juni 2010 om 19:39
Eerst even een voor Bieb, getsie meid, niks komt ook voor niks he? Gedoe met ZM, test op potdorie 3 (!) procentjes na niet gehaald. Bah, bah en nog eens bah. Hoop dat het zonnetje gauw eens voor jouw gaat schijnen.
Lieve MV: hoe is't? Hoe voelt het nu om 25 te zijn? Wat een prachtige leeftijd en je ziet er nog uit als 16 ook! Wat ga jij doen als je later groot bent?
Mijn kids lachen mij altijd uit als ik begin met "als ik later groot ben dan...." volgens hun ben ik al groot, tja verschil in opvatting he?
Pilous, hoe is het met de buiksteken. Is heks Voodoo aan het spelen. Misschien kun je er zelf ook een gebruiken:
met een flink aantal:
Lieve MV: hoe is't? Hoe voelt het nu om 25 te zijn? Wat een prachtige leeftijd en je ziet er nog uit als 16 ook! Wat ga jij doen als je later groot bent?
Mijn kids lachen mij altijd uit als ik begin met "als ik later groot ben dan...." volgens hun ben ik al groot, tja verschil in opvatting he?
Pilous, hoe is het met de buiksteken. Is heks Voodoo aan het spelen. Misschien kun je er zelf ook een gebruiken:
met een flink aantal:
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
maandag 28 juni 2010 om 19:42
Ik gooi ook m'n duimen in de knoop voor Kat! Sterkte meissie!
Pfff, warmpies hè (om maar eens even wat nieuws te zeggen). Heb daarnet ook ff lekker tukkie gedaan en nu kalmpjes aan het koken.
Ben ondertussen ook mijn foon aan het ontdekken en heb ook al even op het forum gekoekeloerd. En zit ook navigatie op enzo, altijd handig Straks ff ouwe foon backuppen en dan kan alle ouwe meuk verkocht worden, heb even gekeken en krijg zo'n 60 euro terug voor 3 telefoons.
Ik weet nog niet hoe laat ik morgen wegga (Den Haag) en of nou wel of niet eerst ff naar scheveningen zal gaan. Zalig weer ervoor natuurlijk maar ben aan de andere kant bang dat al die zon op mijn kop + warmte + autorit resulteert in een ronkende Olijf tijdens de voorstelling O,o wat een dilemma's toch weer
Pfff, warmpies hè (om maar eens even wat nieuws te zeggen). Heb daarnet ook ff lekker tukkie gedaan en nu kalmpjes aan het koken.
Ben ondertussen ook mijn foon aan het ontdekken en heb ook al even op het forum gekoekeloerd. En zit ook navigatie op enzo, altijd handig Straks ff ouwe foon backuppen en dan kan alle ouwe meuk verkocht worden, heb even gekeken en krijg zo'n 60 euro terug voor 3 telefoons.
Ik weet nog niet hoe laat ik morgen wegga (Den Haag) en of nou wel of niet eerst ff naar scheveningen zal gaan. Zalig weer ervoor natuurlijk maar ben aan de andere kant bang dat al die zon op mijn kop + warmte + autorit resulteert in een ronkende Olijf tijdens de voorstelling O,o wat een dilemma's toch weer
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 28 juni 2010 om 19:43
Bieb,fijn joh dat jullie het wat hebben uitgepraat saampies.
En bot... tja het blijven mannen he? Zelfs die van mij kan er af en toe wat van en snapt er helemaal niks van dat dit zeer kan doen.
Ik zeg dan weleens heel hard "AU das niet fijn" ofzoiets om te laten merken dat ik ook gevoel heb.
En bot... tja het blijven mannen he? Zelfs die van mij kan er af en toe wat van en snapt er helemaal niks van dat dit zeer kan doen.
Ik zeg dan weleens heel hard "AU das niet fijn" ofzoiets om te laten merken dat ik ook gevoel heb.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
maandag 28 juni 2010 om 19:45
Lief An.
Maar mijn zon schijnt ook wel weer hoor.
Had gisteren even een klein dipje maar verder tikt de klok lekker door en komt mijn verhuizing aardig in zicht.
Mijn zwarte monster is weer gezond en ik ben vullieft
ben alleen wat gevoeliger nog en kan van de hoge pieken zo weer even terugdonderen in een dalletje.
was gelukkig een klein dalletje nu.
Maar mijn zon schijnt ook wel weer hoor.
Had gisteren even een klein dipje maar verder tikt de klok lekker door en komt mijn verhuizing aardig in zicht.
Mijn zwarte monster is weer gezond en ik ben vullieft
ben alleen wat gevoeliger nog en kan van de hoge pieken zo weer even terugdonderen in een dalletje.
was gelukkig een klein dalletje nu.
maandag 28 juni 2010 om 19:46