Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dik in de lening van de IBG/DUO.
Probeer eens bij een inhouse uitzendbureau te kijken. Daar is vaak ongeschoold werk.

Randstad, adecco, creyf's, tempoteam werknet...
Ja ik zal wel gewoon weer te veel willen. Ik wil helemaal geen productiewerk doen, idee van Randstad... :(
Maar als je werkervaring op wil doen... Staat beter op je cv dat je niet te beroerd bent om de handen uit de mouwen te steken
Ja maar ik heb verdorie toch niet een dijk van een studieschuld om nu pillen in te gaan zitten pakken?

Als ik trouwens mijn sollicitaties vergelijk met medestudenten ben ik al bereid om veel meer dingen aan te pakken. Meestal wel in een iets minder lastige positie Ik ga gewoon alle kledingwinkels/winkels wel af hoor. Drogisterij ook prima.
40 uur pillen inpakken is lang hoor :(

Als je het zo stelt is kassamedewerker wel een droombaan
Maaaarrrrr, je hoeft het niet tot je 65ste te blijven doen. Maar voor tijdelijk, zodat je wat geld binnen krijgt en ondertussen gewoon verder kijken
Het zit jou op het moment ook niet mee hé Klets.

Hoop dat er snel een leuke baan langskomt

Tara raar ding..

quote:Pilous schreef op 28 juni 2010 @ 20:12:

Die toets, dat hadden ze niet moeten doen.

Is R een beetje koest trouwens?

Ja stomme wetten van de overheid

R is al 3 dagen weg,heeeerlijk.

Maar kan nu ieder moment weerkomen
He lieve meiden, een vraagje en een paar foto's van mijn verstopkaters:

Onze O'Malley wil echt graag naar buiten dus we zitten er aan te denken om een tuigje ofzo te kopen om hem aangelijnd naar buiten te laten als wij ook buiten zitten. Hebben jullie nog goede tips?

Verstoppertje spelen:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Leuke foto's An,vooral die bovenste

Eh gewoon een tuigje om met een riempje en die aan een lange laag gespannen metaaldraad?

Dan kan hij heen en weer zonder vast komen te zitten..
He lieve Klets, jij bent geen falend persoon, jij hebt gewoon "het" nog niet gevonden. Ik ben ook altijd heel erg aan het rommelen geweest. Voor mij heeft een "eigen bedrijfje" altijd heel erg geholpen bij het opbouwen van een cv en natuurlijk geld verdienen. Niet elk bedrijf hoeft geld te kosten, soms levert iets al snel geld op. Bijv. een aupair bureau, een kado service, een personal assistent, etc. Ik weet niet of het iets voor jou is, maar het heeft mij altijd erg door "stille" periodes heen geholpen. En vaak later weer geholpen om een baan te vinden.

Ik wou maar dat je hier zat, wij zoeken mensen in Vancouver en Banff om tenten op te zetten. Levert helaas niet genoeg op om voor over te komen vliegen. Daar zijn we nog te klein voor, maar anders had ik jou en MV gewoon op het vliegtuig gezet. Gezellig...dromen moet kunnen he...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ghehe, lekker beest

Laat hem eerst binnen aan het tuigje wennen.

En dan gewoon naar buiten aan een touwtje. Zorg dat hij zich niet vast kan lopen.

Bieb, ik hoop dat hij zich koest houdt.

Vriend komt naar huis. Kroegtijgert.
snertverderrie....kreeg net mail dat mn nieuwe fiets niet morgen komt maar midden volgende week.
Ja, dat kan ik wel voor je doen Klets, je CV opleuken
Oh, balen Bieb

Kan fiets net ruilen met R. qua aankomstdata?
Klets, is een call center dan voorlopig niet even iets voor jou? En dan niet outbound maar inbound (klantenservice o.a.)? Ik heb dat ooit gedaan en vond het leuk om te doen, vaak ook flexibele werktijden. Je hebt ook Annie connect, kijk eens op hun website, dat is voor soms moeilijk te plaatsen mensen (niet rottig bedoeld hoor!). Je kan dan ook vaak vanuit huis werken. Hier hun link
quote:itsme26 schreef op 28 juni 2010 @ 18:58:

overigens had ik van marels van die lekkere snoepjes die myleen ook heeft voor haar katten (die sarah altijd opstuurt). Die hadden we per ongeluk op tafel laten liggen. Vanochtend waren er alleen nog restjes zak te vinden

Hihihi, hier nog sterker, ik had ze verstopt maar ze hadden het plekje snachts gevonden en ook idem alleen nog lege zakjes. Dus ik heb laatst Sarah al gemaild voor nieuwe hihihi.

Ik kon niet alles vinden voor de boodschappen en ik had gehoopd dat ik vanavond alles in orde zou krijgen, niet dus.

Vervelende mensen vandaag allemaal in de super hahahahha.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Voor mensen met een arbeidshandicap.

Maximaal iets van 24 uur. Klinkt wel als een leuk bedrijf.
Anneke wat een lieve woorden weer.

Een eigen bedrijf lijkt me heel leuk maar hoe en wat?

Als ik dat niet eens weet lijkt het me niet verstandig om er ook maar over na te denken
Maar Klets zo ben ik ook begonnen hoor, zonder ook maar een idee in welke hoek ik het moest zoeken. Maar dan ga ik er echt voor zitten, met een andere mindset en lekker brainstormen over wat ik leuk vind, of soms waar ik me aan erger (zodat ik iets kan beginnen om iets te verbeteren) of gewoon waar ik denk dat een gat in de markt zit. Soms is het gewoon een kwestie van "anders" denken.
Jemigdepemig...

was op zolder met de was bezig....zweten..

en in de tuin om ons hooi te sproeien en kijken of het weer gras wil worden....muggen...

Ga me es even lekker afspoelen onder de pomp..

Volgens mij zijn we allemaal een beetje sufgeluld door de hitte

Meiden, slaap lekker allemaal, ik ga ook zo mijn bedje opzoeken!
Snik, zit ik hier helemaal alleen....

Ik heb een middag/avond dienst en 't is zooo rustig.

Ik kreeg vanmiddag trouwens een heel leuk spontaan mailtje van mijn toekomstige collega; dat ze zich verheugt op mijn komst. Leuk he?

Truste!

Nou ik kan beter vast "goedemorgen" zeggen!
Moge Tetters,

Mocht ik ooit een andere kat willen, dan zoek ik er wel een uit die niet zoveel praat. Wat kan het soms irritant zijn dat Bo bij alles wat hij doet praat. Overdag is het handig omdat ik dan weet wat hij uitspookt, hij heeft ook voor alles een ander geluidje. Maar midden in de nacht wil ik niet weten dat je naar de bak gaat. Half vijf moest hij plassen. Vervolgens wil hij een kroeltje, en ik deed alsof ik sliep maar hij had het door, dus met zijn koppie tegen mijn gezicht duwen. Nou vooruit, even kroelen. Meneer valt lekker in slaap en ik lig al een uur te draaien. En bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mogge MV, wat een malloot die Bo.

Ga je nog proberen iets meer te dutten? Heb je nog grote plannen voor vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven