vriendinnen

28-06-2010 21:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe vervelend ik het ook vindt, ik denk dat ik nu kan zeggen dat ik geen echte vriendinnen heb.

toen ik een half jaar geleden met mijn vriend voor stage naar de randstad ben verhuisd, is er niemand langs gekomen. en nu, terug in het zuiden, laat ook niemand meer eens iets horen, en moet het altijd van mijn kant komen.

iemand tips over hoe ik in contact kan komen met nieuwe mensen??

liefs bren
Plaats een oproepje bij 'contact' of kijk eens wat voor soort activiteiten bij jou in de buurt plaatsvinden bij www.nmlk.nl Beiden hebben mij leuke contacten gegeven!!
Op je werk

op een sport

via vrijwillegerswerk ( kan je ook nog combineren met sport, door iets te doen met jeugdteams, of door bardiensten te draaien of door in een of andere commissie te gaan )

neem een hondje en leer tijdens het uitlaten andere mensen met een hond kennen

meld je aan bij een lees/kook/ etc. clubje

volg een leuke cursus

Kent je vriend geen aardige collega's/ vrienden met bijbehorende leuke partners?

Ken je je buren al?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Probeer gewoon eens wat mensen aan te spreken. Misschien je buren, of zeg gewoon eens mensen gedag die je wat vaker zie.
dankjullie voor de reacties!

ik ga dr morgen gelijk werk van maken!

groetjes!
Waar ergens in het zuiden woon je?

Het is wel balen om vast te stellen dat je van niemand iets hoort.

Maar kies voor jezelf en zie het als een uitdaging om nieuwe mensen te leren kennen. Plaats een oproepje op het prikbord bijvoorbeeld.
Verenigingen! Studieverenigingen, studentenverenigingen, sportverenigingen (enfin, je begrijpt me wel).

Iedereen is daar op zoek naar contacten en vrienden dus dat is hartstikke makkelijk!
@ kate 1980 ik woon in maastricht.

ik heb inderdaad eens een oproepje geplaatst op het prikbord, nu ff afwachten haha
Maastricht is super leuk!
Vergeet de digitale mogelijkheden niet; Heb je niet een hobby of is er een onderwerp dat je erg interesseert? Kijk of er een forum of andere online community van is met mensen die bij je in de buurt wonen. En ga twitteren of op Face book, handig om contact te houden met de nieuwe mensen die leert kennen (en vriendschap op te bouwen) en misschien ook vrienden van vrienden te leren kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven