Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zo, ben ik ook weer even. Halve dag met benen omhoog op bed gelegen om de kansen te verhogen

En ook met Chica naar de markt, hele huis gestofzuigd, ook onder het bed (stofwolk dekte daar de lading niet eens meer ) en onder de bank en achter de commode (heel grijs tapijt bovenop de laminaatvloer). Nu heb ik hartige taart (met alle groenterestjes die we nog hadden (beetje paprika, courgette, tomaat, champies) in de oven staan. We gaan zo eten en dan gaat ze heel vroeg naar bed (niet geslapen tussen de middag uiteindelijk).

Lekker, Vish, die slapende Nemo! (ik blijf em gewoon terugjatten hoor, Kess ende Pep )

Star ook bevrucht dus? Das leuk, kunnen we samen zueren over NOD, innestelingsbiertje, ziek zijn van de zwangerschap, babydancen enzovoort. Gezelllllig

Laluna, klinkt goed die kledingbeurs, goed gescoord.

Eow, wow wat leuk, Juno romper aan! Fijn dat je je goed genoeg voelt om zelf stad in te gaan en iets uit te zoeken

Ik ga even eten en bedmikactie doen enzo.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En vond hij het ook lekker?

Ja mijn gaten jeuken ook. Hoe is het met jouw gat trouwens Vish?
Wel met kussen onder je kont toch mag ik hopen Inad?

Ik ga zo voor een innestelingswodkaatje, ook goed?
Njummie wodka. Puur, on the rocks of gemixed? *pfooooeeeeeh ik ben echt al veul te lang niet meer in de kroeg geweest!*

En Inad, voel je de innesteling al? En hoe ga je het nieuws aan Chico brengen?

Kind op bed en ik heb al gegeten dus en ben in pyama. Erg jammer dat er niets op tv komt.....
Kijk jij geen Idols dan, Pep??? Hoe eikelig Gordon ook is, ik vind 'm als jurylid best grappig. Grof, dat wel, maar ook lachen.

Wij gaan zometeen naar vriendin wiens moeder vorige week overleden is. Niet de meest gezellige uitjes, maar wel belangrijk.

Oma en opa komen oppassen.

Oudste is nog wakker. Frummels slapen (en worden straks door mam en pap wakker gemaakt en MOETEN dan een fles drinken. Gnagna, zal ze leren, ons wakker houden 's nachts.)

Krijg ook rammelende eierstokken met al die bevruchtingen hierzo.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 27-10-2007 20:10
Reden: blablabla
% gewijzigd
Hatsjoe...hier rammelende amandelen....wel een zeer g**le stem dus Diriman is wel blij :-)

Goeie tip, ik zat paul de leeuw te kijken maar en Viva'en en Paul de Leeuw gaat niet samen daarintegen Viva en Idols wel.

Inad lekker je avondje stappen helemaal los dus? We waren even laat thuis, doen we goed

Star bevrucht bevrucht? Wat mis ik

Eyowynn goed geshopt voor je kereltje, lekker hoor. Wat goed dat hij al meer zelf kan!

Kess wat een superlief kereltje heb je toch! Leuk die date met de pufdames...gek he vorig jaar zat je nog samen met je dikke buik op de stoel.

Laluna onze schoonmaakdiva! Zijn inderdaad niet de leukste bezoekjes maar inderdaad belangrijk...

Vish een Theo die goed kan koken hmmmm....volgens mij heb ik iemand ind e aanbieding!

Hij wil vast voor jou zijn naam veranderen in Theo!
Ik zit maar weer eens oude klasgenoten/vriende/liefdes te googlen cq. hyven en word niet vrolijk van al dat geluk wat ik tegenkom *braak*
Is allemaal nep op digiworld allemaal nep
Jaaaaah m`n nieuwe mantra!
quote:Diri schreef op 27 oktober 2007 @ 20:40:

[afbeelding]

Hij wil vast voor jou zijn naam veranderen in Theo! Al was ik heul heul heul wanhopig....dan nog niet!!
Die pimp op Idols, ik lig plat...
Oeeee Ei laf joeeeeeeeeeeeee
hahaha ik lach me ook suf GA FF STAAN OM JE KLEREN TE ZIEN, DIT IS NIEUWE MODE, DE STIP hahahahaahahah.....
quote:Vishnu schreef op 27 oktober 2007 @ 21:05:

[...]

Al was ik heul heul heul wanhopig....dan nog niet!!Ramon Beuk beter???
quote:Diri schreef op 27 oktober 2007 @ 21:13:

[...]

Ramon Beuk beter???
Die pimp was freaky idd. Kheb geen namen meer om te sjurlocken en nu verveel ik me... zucht!

Herman mag ook als ie geen Theo heet best eens bij me langs komen om te.... eh.... koken
Sommige mensen zijn wel heel snel tevreden, gelukkig maar....ik nie snap hoor Pep, vind Herman echt eng

Verveel je je, ben je al lid van je basisschool en middelbare school? Vind je er ook altijd weer genoeg
Ssssssst! Ze slapen!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 27 oktober 2007 @ 21:45:

Ssssssst! Ze slapen!

En ik ga met ze meedoen!

Dag theeliefjes
Trusten....ik hang nog even verder! Slapen ze Kess, lekker!
Ik heb ook Idols gekeken, en een stukje van PC en van HNTM en van SYWBAPS

Ik geloofde niets van stippenvrouw & manager, dat schreeeeeeuwde echt 'in scene gezet', net als Wieberen en die Chanelballonjurk. Wimpermeisje en andere dikke blonde dame wel verassend, dat geloofde ik ook wel, al was t maar omdat ze zo mooi konden janken. Lief die Gordon bij die blonde. Echt hartverwarmend dat hij dikke meisjes zo zielig vindt hoor, tenslotte issie er natuurlijk zelf ook een. Dat scheelt

Allemaal bagger TV, heb port en chocola, kind slaapt, wie heeft er dan nog een man nodig

Ben benieuwd hoe het met Juno was, Eowynn, en hoe dat was, hem voor t eerst aankleden

Even bij, eh, lezen nog

I
Ja hoor, natuurlijk. Moeders heeft eindelijk haar handen vrij en wég is iedereen. Diri en Vish slapen. Inad doet een dozijn zwangerschapstesten van verschillende merken om te kijken of ze al voor haar nod een streepje krijgt. Pep hangt bank. Star benut haar ei.

Eow slaapt bij, maar hey....zij mag dat, Laluna heeft belangrijk bezoekje dus ook een alibi.

En dan heb ik ook nog idols gemist.
Loretta is De Mol. Punt.
Laluna, voor bezoek van vanavond. Zal niet makkelijk zijn, hoop dat je haar kunt troosten.

Hoe was jouw uitje verder, Diri?

Oh, alle hoogtepunten van sterren dansen op het ijs van gisteren..

even snel snellll zappen Baaah
Oké neem mijn woorden terug. Inad is klaar met testen. En????
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven