Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whahaha, Kess, kruispost. Ik ben hier. Ik ben errr!!

.Al mijn babybrabbeltesten doen het niet. Zal ik ze gewoon maar ondergepiest en wel terugsturen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Sterren noemen ze dat dan.

Ik ken er geen één!!!
Nee ik slaap niet, ik hang

Ja drank, ik ga Carona uit de koeling halen, thanks Inad voor dip....heb de hele tijd in te snaaien...maar kan niks bedenken waar ik zin in heb, zeer frusty..

Uitje was zeer gezellig, was alleen behoorlijk kapot aan het eind, moeder, werken, goed uit zien, is toch lastige combi haha

Maarre ik vond Gordon wel bruut hoor tegen dat dikke meisje....hij moet toch zelf weten hoe pijnlijk dat is...vond blond meisje lief!
Aaaaaaaaaah er zat een Carona in mijn koelkast, geen idee wat het is maar wel eng.

Heb nu maar even een Corona uit de koelkast gehaald van de schrik!
Ik hang niet heur. Ik sjurlock nog steeds. Heb m`n vroegere "schoonzusje" uitgenodigd als vriend op haifs, ben heul benieuwd!

Er is echt geen klap op tv dus ik ga zo ook maar eens naar bed.

Iemand nog iets leuks te melden?
Ik slaap helemaal niet bij, moet nog kolven zometeen. Heb je al last van ochtendmisselijkheid Inad?
Ah, we gaan aan de drank. Goed plan. Dierewier, heb net je nieuwe fotootjes bekeken. Liehiefffff! Wie heeft die laatste twee gemaakt? Een fotograaf?
Loretta is De Mol. Punt.
Kolven is ook een goed excuus. Maar leuk dat je er even bent! Vertel eens over Juno in mooie romper?
Loretta is De Mol. Punt.
Juno nog niet in de kleren trouwens, toch nog een beetje groot en we waren het een beetje vergeten, hij lag net weer lekker ingepakt toen we bedachten dat we kleertjes bij ons hadden. Dus ander keertje. Foto's maken ook vergeten. Vergeet wel veel de laatste tijd.
quote:Diri schreef op 27 oktober 2007 @ 22:02:

Ja drank, ik ga Carona uit de koeling halen, thanks Inad voor dip....heb de hele tijd in te snaaien...maar kan niks bedenken waar ik zin in heb, zeer frusty..

Volgens mij heb je al genoeg Caronaatjes achterover getikt

Ja Gordon is een vals kreng, zogenaamd vindt ie t allemaal zielig en blaablaaat, maar eigenlijk is het zielig voor ze dat hij ze zielig vindt, vind ik.
Tony is schattig trouwens.
quote:Diri schreef op 27 oktober 2007 @ 22:03:

Aaaaaaaaaah er zat een Carona in mijn koelkast, geen idee wat het is maar wel eng.

whigigigigigi (zo klink ik soms echt )

oh ik zie een Kess en een Eow, kruisposteritus
Ik mis wel heel veel is het Inad? en Star? Allemaal bezig??

Kess die zijn inderdaad door fotograaf gemaakt, vind ze niet zo heel mooi allemaal maar het was gratis dus klaag niet!

Ook leuke foto van jou en Vito!! Very cute!

Wat voor maat koop je nu voor Juno, Eowynn?
quote:Inad schreef op 27 oktober 2007 @ 22:16:

[...]

whigigigigigi (zo klink ik soms echt )

oh ik zie een Kess en een Eow, kruisposteritus Haha ik hoor je hier Inad en inderdaad voor mij niet meer dan 3 slokjes Corona...ben niet meer gewend
Oh, kolf ze Eow. Ik ben zo blij dat ik dat echt vrijwel nooit heb hoeven doen. Paar keer dat Chica ziek was en niet wilde drinken en verder paar keer tijdes weggapogingen, maar mevrouw de grote flesweigeraar zorgde er vrijwel direct voor dat dat op een hand te tellen bleef.

Kleertjesmomentum dan lekker volgende keer. jeeee, zelfs de kleinste maatjes dus te klein nog

Ik ga ook even Diri fotos kijken op Hyves.
quote:Eowynn_ schreef op 27 oktober 2007 @ 22:15:

Tony is schattig trouwens. Ja, dat had ik ook nog niet gezegd, maar aaaaaaaah dat met dat dekentje!!! Smeltttt !
Ik geloof trouwens dat ik Diri gespot heb op hyves, maar weet het niet zeker. Laluna heb ik wel gevonden, da's een eitje.

Voor Juno had ik maat 44 gekocht, kleiner is er in de winkel niet te krijgen, alleen op internet. En volgens verpleging was 44 verstandig, aangezien hij héél hard gaat groeien natuurlijk Maar 44 is toch nog wel een béétje groot geloof ik. Al is het met rompers niet zo'n probleem als je een beetje ruimte over hebt.
Die vibrator hiernaast ziet er trouwens meer uit alsof ie je gaat aanvallen. Wat een éng ding is dat zeg.
Goed, Bertha 33 gaat zich aan haar kolftaak wijden, en daarna naar bed. Fijna avond nog. En gedraag jullie!
Ik zie de vibo niet gelukkig!

Hmmm ik zeg oorbellen Eowynn, kan je daar wat mee?

Succes met kolven...had van de week toevallig nog maat 44 in mijn handen. Maarre is het veuls te groot of nog eventjes wachten? Succes
Hier ook geen vibo. Don heeft een anti-ad-programma op mijn laptop staan, dus de meeste troep zie ik niet.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 27 oktober 2007 @ 22:18:

jeeee, zelfs de kleinste maatjes dus te klein nog Lekker aan de port Inad?
Dier my Dear, hoe staat het eigenlijk met jouw stoppen-met-roken-beleid? Lukt dat een beetje/is het gelukt? Hier weer eventjes niet, namelijk, helaas. Maar na weekendje weg ga ik weer Cold Turkey.

Dus als je me zoekt: ik ben even 5 minuten buiten.....
Loretta is De Mol. Punt.
Eow, kolfze en slaap lekker. Voor je t weet heeft ie maat 92 en rent en springt ie de hele dag om je heen.

Ik zie vibrator ook niet gelukkig.

Diri, wat een schattig mannetje heb je! Hij lijkt op zijn papa. Moest zo lachen om dat ene tshirtje. Ik had er ook zo een kunnen hebben een hele tijd geleden, nu is t een halve Mocro, ook leuk

Stoer helmpje heeft ie. Heeft hij er last van of helemaal niet? Ziet er niet zo uit op de foto's maar kan me voorstellen dat hij het ook wel eens vervelend vindt. Moet hij het de hele dag op?
quote:peppie schreef op 27 oktober 2007 @ 22:37:

[...]

Lekker aan de port Inad?

T klopt toch gewoon?

Zeker zelf aan de Ouzo oufzo?
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 27-10-2007 22:43
Reden: thing with thie smiliez
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven