Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Vervelend Gold, ik hoop dat je snel opknapt. Dit is geen weer om ziek te zijn!
Ik heb echt zo ontzettend geen zin.. in niks eigenlijk. Niet om op mn werk te zitten, niet om te sporten, niet om met mensen te praten. Ik gooi het maar even op een paar dwarse PMS hormonen ofzo maar poeh he, ik ben echt niet te genieten... Lekker een dagje alleen maar slapen, lezen en niets doen, dat lijkt me het fijnst
Nou, ziek is een groot woord hoor. Het gaat alweer beter.

Duizeligheid is weg, misselijk ben ik nog een beetje.

Ongediertebestrijding is al geweest. Over een paar uur ben ik van die krengen af.

Mieren heb ik binnen gelukkig nog niet gezien. Daar heb ik een goed poedertje voor. (in water doen en dan even sproeien langs heel de gevel.)

Met dit weer sporten zou mij ook niet trekken Gelfje.

Of het moet om zwemmen gaan.

Ik snap dus best als je vanavond weer 'spijbelt'.

Jammer van dat andere huis Coe.

En dat huisje in het bos: klinkt mooi hoor, maar is het wel handig? Hoe ver zit je van de bewoonde wereld (scholen, winkels)?
Gelfje, heb jij maar lekker pms hoor.

Zou een groot stuk troostchocola helpen?

Of een teletubbie ?
Gelf, anders f en toe tussendoor een dagje vrij nemen? Even een dagje Gelf-time? Alhoewel chocolade ook fijn is natuurlijk

Jonna, WB Sterkte met de jetlag

Genoeg drinken hoor Gold, zeker als je moet werken in de hitte!

mamz, een spoortje dubro citroen bij de drempel shcijnt ook te helpen

Coe, succes met het huis!

Ik ben vanmorgen omgetoverd tot mummie Zit tot mijn knieën in de zwachtels

Zometeen even postzegels kopen en naar een voorstelling op school. Daarna komt SchoneMoeder lunchen en ze neemt Zoon mee naar het zwembad. Vanmiddag dus lekker niets
Oei, en hoe ga je dan douchen, Fuss?

Gelfling, af en toe een hangdagje is een heel goed idee. Nu jezelf niet lastig vallen over die hete sportschool en eventueel baantjes trekken in het zwembad om te compenseren.

*zit nog steeds tegen de mieren aan te hikken*
Chocola is een goed idee, ga straks in de pauze denk ik maar ff de AH overvallen die stomme hormonen ook....

Sporten kijk ik nog even aan maar ik denk dat het inderdaad toch weer een avondje spijbelen wordt, dan heb ik weliswaar geen vrije dag maar wel een vrije avond om te hangen en vroeg naar bed te gaan met een leuk boek!!

Mamz, wat irritant die mieren, misschien helpt dat spul van Coe?
Hmm.. Herkansing van Oudste is niet gelukt. Jmmerrrrr...

Ze had een 6.4, en had een 6.7 moeten hebben.

Dus nu baalt ze even en dat mag best. Alleen moet het vanmiddag wel over zijn want van de hele dag tegen een sjaggohoofd aankijken wordt ik ook niet vrolijk.
He wat jammer voor haar, daar mag ze inderdaad best ff van balen.. ik zeg vanmiddag lekker ijsje eten om op te vrolijken!

Hoewel.. daar moet jij waarschijnlijk niet aan denken als je misselijk bent
Balen Goldie!Maar ze is iig geslaagd.

Ik ben met 6 polen in een busje naar de belastingdienst geweest voor een sofinr.Morgenvroeg nog een keer met 10 polen.

Mocht het huisje doorgaan zit ik wel wat verder van de bewoonde wereld af,maar dat lijkt me heerlijk.Met de fiets of auto ben je overal zo.Kinderen moeten 15 min naar school fietsen maar daar worden ze niet slechter van toch

Gelfje,een tubbie En vanavond lekker relaxt Gelftime!
Fussie voor jou ook een tubbie

Je klinkt zo stoer en ik snap best dat je blij bent dat Skippy nog lekker zit,maar met deze hitte en zwanger en ingezwachteld lijkt me geen pretje!
Ja Fus, je bent echt stoer dat je er zo luchtig over doet.

Gelf doe rustig aan hé. je mag best een dagje spijbelen.

Coetje ik hoop dat het wat wordt met het huisje in het bos.

hé bah Mamz, mieren. ik had zondag een appeltaart uit de diepvries gehaald om te ontdooien. Stond op het aanrecht.

We hebben er twee stukjes van gegeten komt manlief er mee buiten met de vraag of ik de mieren aan het voeren was.

Het krioelde ervan in de doos. Ik denk dat ik het nest daarmee had uitgeroeid want sindsdien is er in de keuken geen mier meer te ontdekken. Dure oplossing maar het werkte wel.

Yonna en Happy dus nog steeds een jetlag. Sterkte ermee.
die appeltaart. Goeie oplossing Zoeb

Goed zo Gelf, Gelftime inlassen! Hier ligt ook nog een reepje milka nootjes in de koelkast, mmm.

Ik heb echt geen last van de warmte hoor meiden. Juist niet want ik kan alles op mijn eigen tempo doen en rust nemen als het te warm is. Zit nu gewoon weer lekke binnen met alles dicht. Dan is het hierbinnen zalig maar heb ik wel het zonlicht. Heerlijk toch?
Lekker Fus, zo fijn om te lezen dat jij nog steeds geniet van je zwangerschap. En gelijk heb je. Als Skippy er is dan krijg je het nog druk genoeg.

Ik vond het wel zonde hoor, van mijn appeltaart. Gelukkig dat we er in ieder geval nog een stukje van hadden gegeten. Zonder mieren ook nog. Die kwamen pas toen hij helemaal ontdooid, warm stond te worden. Omdat wij buiten zaten en de taart binnen stond. En ik die hele taart glad was vergeten. Tsja je moet nu gewoon alles in de koelkast zetten om die mieren buiten de deur te houden.
En je kinderen moeten geen half afgekloven snoepjes onder de bank laten liggen of ik moet wat vaker onder de bank stofzuigen.

Fijn Fussie dat je zo geniet van je laatste loodjes!

Ik ga op de fiets naar de stad,Oudste moet een outfit en ik wil nieuwe lingerie!

Heb ondertussen nog een was gedraait,gestofzuigd en de wc van een klets chloor voorzien.
Fuss, Je mag er dan luchtig over doen.... Ik vind het het toch knap dat je nog zo optimistisch bent. Als ik denk aan mijn laatste weken, krijg ik het schaamrood op mijn wangen.

Gold, komt het misschien door het weer dat je je niet lekker voelt? Bij dit weer voel je je al brak als je een glaasje water minder drinkt.

Yonna, is goed hoor. Zie je wel verschijnen, of niet. Doe rustig aan. Zou het leuk vinden je weer eens te zien.

Jammer van de appeltaart! Zal best zin hebben in eenstukkie, zonder mieren dan hoor.

Doe een dagje Rustig aan gelf. Met dit weer zeker geen overbodige luxe.

Druk geweest vandaag. Zometeen oudste naar school brengen voor de afsluitende kleuterdisco en dan is het einde echt in zicht.
Helleu,

Het was weer pittig vandaag, maar ach het is zomer hè!

Hier in huis is het niet zo warm, en 's avonds doe ik echt niets.

Ik heb al weken niet gesport, jij ook aan het spijbelen Gelf? voor je bui!

Fuss, ik vind je een super optimist. Super!

Yonna, slaap je al?

Wordt de jetlag al minder of alleen maar erger?

Hoeveel tijdsverschil hadden jullie?

Ik weet nog wel toen wij uit Hawaii kwamen ik een paar dagen het gevoel had dat ik een kater had, was heel vreemd.

Zoeb, het een manier om te onthouden, over voeren die mieren!

Goldie, weer opgeknapt? Met die warmte moet je echt wat rustiger aan doen hoor!

JAmmer van oudste, maar ze is geslaagd en daar gaat het om hè?!

Ik ga een meloentje slachten, lakker met rauwe ham en daarna een bordje spaghetti.

Toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zo,wij zijn net terug van ons middagje/avondje stad.

Oudste heeft 2 glitter topjes en nieuwe schoenen,ik niks want lingerie passen met 3 kinderen,en dan vooral Ukkie kan ik niemand aanraden.Had ik natuurlijk zelf op mijn klompen aan kunnen voelen...maar goed.

Vriend kwam ook nog die kant op en we hebben lekker gegeten bij de griek in de tuin.

Ukkie had sjans met een lief meisje en heeft geholpen met het indekken van de tafels

Onderweg naar huis kwamen we nog vrienden op een terras tegen,vriend hangt nog daar,ik ben maar wijselijk naar huis gefietst.:)

Huisje word echt spannend,grote kans dat het doorgaat.Er valt zeker wat van te maken voor ons.Nu nog hopen dat eigenaar akkoord gaat met langdurig contract.Niet dat we na verbouwen en binnen 2 jaar uit moeten.

Al met al heb ik een hele leuke dag gehad!

Een vrolijke voor iedereen!
Lingerie en kinderen gaan inderdaad niet samen (sprak ze uit ervaring).

Nikki, lekkere maaltijdsuggestie. Ik vind het maar lastig hoor om iets te bedenken wat fris is en toch voedzaam.

Fuss, ik vind het reuzeknap dat je binnen wel lekker zit

Vandaag:

Fysio

Mierenplaag

Kinderen met oppas naar de meren

Ik 8 baantjes gezwommen

Rust

Afwas

Was

Studie

Mooi zo.
Oh Mamz, het is wat Nikki zegt. Een lekkere koude meloen is zoooo lekker met dit weer. Net als koude spaghetti.

Oh tip voor als het morgen inderdaad de 30 graden gaat worden die men zegt. Lekker met sla en komkommer. Koken heb ik zo weinig zin in 's avonds, maar dit kun je 's morgens al klaarmaken.
Mogguh

Vandaag:

GGZ

Oogarts

Wanneer het nog lukt konijnen prikken

Weekendtassen inpakken/laatste verslagje schrijven
Mogu!

Vandaag:

alcoholvrije cocktails bedenken voor morgen

stofzuigen

wassen

bedenken wat te eten vanavond

Fijne dag allemaal!
Môgge.

Wat een gedenk Coe. Moeilijk met die warmte.

Ik hoop dat het wat gaat worden met het boshuisje.

Zou je oudste nog steeds in het schuurtje willen wonen als in het najar de herfststormen los gaan barsten en er allemaal vreemde geluiden te horen zijn? Maar het klinkt echt super.
Ik merk idd dat denken wat lastig gaat Zoebie

Haha,ik zie Oudste zo met bed en al wegwaaien!
Moggu,

Mamz.. wat moet ik me voorstellen bij konijnen prikken??

Het klinkt interessant

Coe, wat spannend dat het boshuisje misschien doorgaat! Het klinkt mij wel heeeeel goed in de oren eigenlijk.. leuk hoor.

Bij ons in huis is het echt TE warm, nu al rond de 27 graden in de woonkamer.. Gelukkig is het hier op mijn werk goed te doen, dat is wel lekker.

De komende dagen heb ik de tour de france zo ongeveer voor mijn deur, zal wel flink druk worden denk ik.

Nu eerst weer eens een dagje werken.

Keep cool allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven