Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Mogguh...

Volgens mij heb ik het Robocadeau een beetje gemist.

Ik ga zo even kijken.

Klinkt als een erg leuk feestje voor Ukkie Coe.

Gisteren zoals verwacht niet druk op de kermis.

Te warm en voetbal. Vanmiddag tussen 4 en 6 zal er wel helemaal geen hond lopen. In '88 waren we ook open toen het finale (EK?) was en toen wonnen ze meen ik me te herinneren.

De tijd van van Basten en Gullit en zo.

Ik ga zo:

Boodschappen doen (de koelkast zegt weer 'echooo')

In de stad kijken voor nieuwe overhemden voor Goldman

Stofzuigen

Was hangen

Was draaien

Nog meer was hangen

Gaan werken.
Gewoon lekker rustig aan doen hoor Fussie!Het is voor ons al warm,laat staan voor zo'n mooie zwangere als jij

Morgen horen we of het doorgaat,heb er alweer de kriebels van.
Mogguh

Spannend, Coe, dat wordt duimen dus.

Yonna en Happy in de lucht. Dus als het een beetje knap uitkomt vliegen jullie door de nacht heen (weet niet of het al donker is in NY om 21.00). Gaaf en bizar

Ik liep vanochtend tegen mijn internetverslaving aan. Wilde maar net een half uurtje zitten, maar dit keer deden de lampjes van de internetverbinding het niet. Grrrr.

Vandaag:

Afwas

Twee wassen

Ongelofelijk veel tijd voor mezelf
Goedemorgen allen!

Zoeb, wat leuk dat je actie zo geslaagd is. Even een vraag: had je de nieuwsbrief ook naar alle sponsoren gestuurd? Mijn mail heeft er een paar dagen uitgelegen en ik krijg de indruk dat er mail kwijt is, omdat ik mezelf ook een testmail had gestuurd en ik deze niet ontvangen heb. Zo ja, wil je hem opnieuw sturen?

Mamz, ook wel eens lekker, toch?

Coe, hebben jullie een gezellige dag gehad? Mooi weer!!!

Fuss, hoe gaat het met deze warmte? Beetje uit te houden?

Wij hebben een leuk, maar druk weekend gehad. Oudste heeft haar zwemdiploma gehaald en we hadden een mini-feestje. HIer verder alles goed. Laatste weekje!!! Jippie...
Ik heb ook geen mail gekregen Zoebie.Als je die uberhaupt gestuurd had

Druifje,wij hebben een ontzettend leuke dag gehad!Ukkie heeft echt genoten,dus wij ook

Vandaag is ie hartstikke moe dus ik hoop dat ie vanmiddag nog even een dutje gaat doen(kan ik dat ook nl.)

Gefeliciteerd met het zwemdiploma van oudste!

Hoeven jullie nog maar een weekje naar school?Wij mogen nog 4 weekjes.Ik merk aan de kinderen dat dit wel een heel lang schooljaar is,ze zijn echt aan vakantie toe.
Hello,

Heb maar even snel gelezen want moet in actie maar kom weer eens niet op gang

Gisteren naar Rockin Park geweest, warm!!!! Maar Pearl Jam was echt supergaaf! Vandaag gelukkig vrij maar wel een hoop op het programma, met deze hitte misschien zelfs iets teveel maar we zien wel hoever we komen

Fus hou jij het een beetje uit met deze warmte en Skippy 'aan boord'?? Lijkt me heftig! (trouwens, je schreef dat je niet goed wist wat te zeggen... ik herinner me anders nog heeeeel goed een ontzettend lief mailtje dat ik van je heb gekregen.. )

Coe, ook al is het een dag te laat: gefeliciteerd met de jarige jij zal wel gesloopt zijn na een feestje in die warmte, fijn dat het leuk was.

En morgen gaan wij met zn allen voor je duimen dat het doorgaat met het huis!!

Boro, wat kl*te dat je ziek bent. Hoop dat je snel opknapt.

Mamz, hoop dat de neuroloog een beetje met je meedenkt en dat hij ergens mee komt waar je wat mee kunt.

Ok, nu heb ik alweer te lang werkontwijkend zitten forummen dus aan de bak!!

Rustig aan allemaal en heb een mooie dag!
Goldie,je hebt trouwens nogal indruk gemaakt op Ukkie.

Gister heeft hij een paar keer naar je gevraagd,hij spreekt dan je naam uit met het laatste gedeelte verbasterd naar sinas..

Kan je me nog volgen
Gelfje,jij ook rustig aan.Morgen is er weer een dag
Nee meissies ik moet de nieuwsbrief nog doorsturen. Het was hier gisteravond na het nieuws voor Robo nogal hectisch met telefoontjes en mails enz.

Ik doe het straks. Ze staat op mijn andere laptop.
Foei, Zoeb toch, schiet toch eens op

Een kanjer ben je toch ook he?

Lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn om mij zo met de hitte maar ik vind het prima te doen hoor. Niet meer of minder dan bij jullie denk ik. En ik heb liever zon dan regen

Oke, mijn enkels zijn foetsie en woensdag wordt de boel ingezwachteld maar als de zon schijnt ben ik blij.

Net ff wat administratie gedaan, blijft toch mijn zwakke punt en ik blijf het eng vinden

stofzuigen

- keuken opruimen

- Zoon naar school krijgen

- opruimen

- planten water geven

- naar mijn werk voor groot vel papier

- borstvoedingcursus

- lunchen met Zoon en vriendje

- vaatwasser inruimen

- administratie

- slapen

- vanavond naar de studie

Ha, ik mag naar bed van mijn lijstje. Lékker!
Ukkie heeft ook indruk op mij gemaakt hoor Coe

En morgen duim ik voor jullie.

(het zou toch te gek zijn als de twee die voor jullie op de lijst staan het voor een of andere reden niet doen?)

Was is droog en al opgevouwen ook (ik kwam op het lumineuze idee om het rekje wat op zolder staat naar beneden te halen en in de tuin te zetten. Bij gebrek aan een droogmolen)

Boodschappen zijn grotendeels in tha house, morgen haal ik de rest.

Stof is gezogen.

Ik had met oom afgesproken vandaag in ons 'Jup Holland Jup' shirt te werken, maar vanmorgen heb ik bij Zeeman nog snel een oranje hempie gekocht. Dat lijkt me iets aangenamer met deze hitte.

Fuss, hou het koel en doe niet te veel he?

MissM, kan Mmetje het ook een beetje uithouden houden?

En de kleine Druif?

Goede reis N.Y gangers!

Rainzje,

Fijne dag maisjes!!!! (Het is wat warm voor een grouphug he?)
Mmetje zweet vreselijk, en werd vanmorgen wakker met een droge luier

Ik ben dus vanalles aan het verzinnen om hem meer vocht te laten drinken, desnoods maar aan de roosvicee (als ie dat wel lust, gewoon water vind hij vies en drinkt hij niet).

Het is nu belangrijker dat hij drinkt dan wat en de manier waarop hij het binnen krijgt.

En als iemand nog tips heeft om zijn kamertje koel(er) te krijgen dan zijn die welkom.

Het lukte gisteren niet om de temperatuur onder de 25 graden te krijgen en ik ben bang dat het nog warmer gaat worden.

Verder druk, morgen komt de makelaar dus alles moet er een beetje toonbaar uitzien.

Fijn klusje met die hitte.
Het lijkt mij veel belangrijker dat hij drinkt dat wat hij drinkt MissM.

Akelig lijkt me dat als de luier nog droog is.

Kun je geen wit laken klemmen in het raam aan de buitenkant? Wat maakt het je uit joh, als het maar koeler wordt.

En met een laken aan de buitenkant blijft de hitte buiten.

een ventilator waait teveel denk ik hé. Of je moet de woei van Mmetje af zetten.
's Morgens vroeg alles open zetten en daarna alles helemaal weer dicht, helpt hier het beste.

Wat drinkt Mmetje nog? BV of FV? Bij FV wat dunnere melk maken en dan wat vaker geven? Even een topic openen hierzo op viva, je hebt vast binnen no time zat reacties
Balen MissM, ik ben geen idee.

Ik zou, wat Fuss zegt, een topic openen.

Sommige mensen zijn heel vindingrijk!

Sterkte en succes!

Ik weer voetbal kijken, met een bekertje muntthee.

Tot later!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Spannend!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dag lieve dames en heer

Ik ben er weer, na een druk maar gezellig weekend. Zaterdag oppassen en zondag een bliksembezoek aan Marels en erna aan Borrie (daar zijn we mee gaan varen)

Yonna en Happy welkom thuis

Fuss, rustig aan jij. Als ik het al warm heb, moet jij het helemaal warm hebben

MissM, ik kan je helaas niet helpen. Maar hoop dat het snel opgelost is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
MissM,geen tips voor het koeler houden,probleem hebben we hier ook.In de winter is het ijskoud en nu is het boven 28 graden en op zolder waar wij normaal slapen 34 :( Wij slapen dus beneden op de loungebank

Mag Mmetje al fruit?Ukkie is niet zo'n drinker,maar meloen gaat erin als koek.Of gecrushte ijsblokjes,maar weet niet of dat voor Mmetje al mag.
Mogu lieverds!

Yonna en Happy,welkom thuis!

Ik ga de verjaardag van Ukkie vieren op de creche

Ben benieuwd hoe hij het vindt,is de 1e keer.

Als we om 12.00u nog niks gehoord hebben van het huis dan ga ik bellen
Mogguh maisjes..

Coe, ik duim voor je! Spannend!!

En wat gaat Ukkie trakteren? Ijsjes?

Welkom thuis Y en H!!

MissM, ik heb ook geen tips.

Het is bij mij allemaal al een ietsiepietsie lang geleden...

Druifje hoe houdt de kleine Druif zich?

Lijstje:

Boodschappen

Stofzuigen

Was (ja, alweer)

Werken.

Oja, en wat ik nog vergeten was:

Mijn moeder is vorige week geopereerd. Het is schijnbaar allemaal goed gegaan, want ik heb verder niks meer vernomen.
Blijft stom en moielijk he Gold?

leuk Coe, leuk spannend. Trakteren... dan worden ze echt groot he?

hier straks even op de fiets naar het ziekenhuis voor controle. Verder wat wassen en was opruimen en het huis wat toonbaar houden. Verder geen plannen.

Alles staat nog lekker tegen elkaar open, er komt gelukkig nog steeds koude lucht binnen. Nu eerst maar even douchen
goedemorgen

ook hier alles tegen elkaar open. En er waait zowaar een windje door het huis. Als het straks warm wordt de boel weer lekker dicht

Vandaag een kort lijstje. Even wat zooi wegruimen en dan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja hoor, hier ook lekker alles open aan de schaduwkant.

Coe, al nieuws?
MissM, hoe is het nu met Mmetje?

coe, al gebeld?
Ik heb al gebeld maar hij neemt niet op.En daar kan ik niet zo goed tegen!!

Ik blijf dus maar duimen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven