Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
quote:ikke merel schreef op 30 juni 2010 @ 11:47:

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.Ik hoop het niet. Vind het geen gezicht. Ik vind een string functioneel onder een strakke, aftekenende broek. Geen broek=geen string. Er zijn ook maar weinig vrouwen bij wie het flatteus is. Je hoeft echt geen maat 36 te hebben om in bikini rond te lopen hoor, maar kies gewoon een model dat bij je lijf past.
Ik vind het alleen mooi staan als je er een heel goed figuur voor hebt. en het geen ordinair ding is. Ik zelf draag ze niet en zal hem ook nooit dragen.
Mijngod... wat heb jij een slechte smaak zeg.
Nee, strings vind ik over het algemeen erg lelijk als bikinibroekje.

Ik kies meestal een boxershortje.
Ik voel me al niet op mijn gemak in een badpak dus ik zou zeker niet in een stringbikini naar het strand gaan. Ondanks dat ik eigenlijk niets mis vind met stringbikini's of wat dan ook bij anderen
Ik vind de stringbikini NOOIT maar dan ook NOOIT mooi. AL heb je een wereldlijf en de mooiste billen van de wereld. Ik zit niet op een paar kadetten van een ander te wachten.
Tuurlijk, Ibizaas er onder en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.Ah als ze daar op staan zou ik het zeker aantrekken....
Vind een stringbikini nooit mooi. Bij niemand.

Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.En al zou het? Ren je dan meteen naar de winkel om er één te halen? Staat wellicht leuk met je Ibiza-laars.
.
Zijn die dingen überhaupt in geweest eigenlijk? Ik kan me niet herinneren dat de stranden 3 jaar geleden wel afgeladen waren met stringbikini's.

*Heeft nu liedje in hoofd van Gunther- Teeny weeny stringbikini*

Voor de liefhebbers
Ik vind eigenlijk alleen dit ding echt idioot omdat het me aan inlegkruisjes doet denken. Lekkere kleur ook.

Maar deze mevrouw kan het best hebben qua kont.

't ziet er ook zo classy uit.

Gespot op een fashionblog: Mager is niet langer hip!

Zal ik er wat bitterballetjes voor je in gooien, Merel?
Nou vlinder die onderste mevrouw kan het ook niet hebben.
Hou ook eens rekening met kinderen onder de 18 op het strand.
quote:meds schreef op 30 juni 2010 @ 12:08:

Hou ook eens rekening met kinderen onder de 18 op het strand.En graag ook met iedereen boven de 18.
Mooi? Meestal niet, als je het figuur er voor hebt why not.. Maar het is snel ordi.. Ik ben altijd blij als mijn borsten en billen gebruind zijn, van die witte plekken op je bruine lijf is geen gezicht. Ik zon vaak topless en in de tuin ga ik gerust ook in mn string liggen, maar op het strand niet hoor! :o
Strings zitten niet eens lekker. Dus waarom een stringbikini?
MILF in the making ;-)
Het dragen van een string bikini in het openbaar krijg ik bij de kinderen echt niet spits. Die bieden zich per direct aan voor adoptie!
Whaha Vl43inder wat is dat nou voor een gek ding!
quote:Primabella schreef op 30 juni 2010 @ 12:22:

Whaha Vl43inder wat is dat nou voor een gek ding!Een C-string geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven