Good Luck!!!
dinsdag 29 juni 2010 om 21:48
Dat weet ik niet Bridge, volgens mij is dat bij ieder kind zo en in de praktijk gaat er maar heel zelden eentje door. Zij kijken met name heel erg naar het sociaal/emotionele. Cognitief zou Maxi absoluut door kunnen (vinden zowel juffen als wij), maar emotioneel gezien niet. En dat is wel het belangrijkste.
woensdag 30 juni 2010 om 08:07
quote:mamax schreef op 29 juni 2010 @ 21:37:
Verschilt groep 2 bij jullie ook van groep 1? Hier krijgen ze in groep 2 al echt werkjes die ze af moeten hebben en zo. Eventueel zou Maxi na de kerstvakantie naar groep 2 door kunnen stromen als ze denken dat hij na de vakantie groep 3 kan doen, maar ik zie hem zelf liever volgend jaar pas naar groep 2 gaan. Ik denk dat hij er sociaal/emotioneel gezien echt nog niet aan toe zou zijn.
Hier verschilt het niet veel, ook de jongsten moeten al werkjes af hebben. Alleen maar goed vind ik, wat discipline in die koters rammen
Ik vind het wel moeilijk dat overgaan, ik vind 2,5 jaar kleuteren wel erg lang. Als Ceetje dan net zo gaat lopen stieren als in laatste paar maanden kdv dan word ik gek
Verschilt groep 2 bij jullie ook van groep 1? Hier krijgen ze in groep 2 al echt werkjes die ze af moeten hebben en zo. Eventueel zou Maxi na de kerstvakantie naar groep 2 door kunnen stromen als ze denken dat hij na de vakantie groep 3 kan doen, maar ik zie hem zelf liever volgend jaar pas naar groep 2 gaan. Ik denk dat hij er sociaal/emotioneel gezien echt nog niet aan toe zou zijn.
Hier verschilt het niet veel, ook de jongsten moeten al werkjes af hebben. Alleen maar goed vind ik, wat discipline in die koters rammen
Ik vind het wel moeilijk dat overgaan, ik vind 2,5 jaar kleuteren wel erg lang. Als Ceetje dan net zo gaat lopen stieren als in laatste paar maanden kdv dan word ik gek
woensdag 30 juni 2010 om 08:30
Zo, ik ben brak. Gisteren naar de Twilight marathon geweest en ik was pas om 2 uur thuis vannacht. Was erg leuk trouwens.
Er zitten 2 leuke mannen (nou ja, jongens eerder) in de films en de bioscoop is dan verdeeld in 2 kampen. Team Jacob en Team Edward. En als 1 van de 2 iets romantisch deed, of zijn shirt uit ofzo, dan ging steeds de halve bioscoop joelen
Dit is man 1, Edward;
En dit is man 2, Jacob.
Ik ben trouwens Team Jacob, dat jullie het weten. Maar dat komt door het wasbordje
Er zitten 2 leuke mannen (nou ja, jongens eerder) in de films en de bioscoop is dan verdeeld in 2 kampen. Team Jacob en Team Edward. En als 1 van de 2 iets romantisch deed, of zijn shirt uit ofzo, dan ging steeds de halve bioscoop joelen
Dit is man 1, Edward;
En dit is man 2, Jacob.
Ik ben trouwens Team Jacob, dat jullie het weten. Maar dat komt door het wasbordje
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 30 juni 2010 om 14:20
Hi,
En na regen komt het benauwde, kleffe weer. Hier weer zon maar met wolken.
Lianne heeft een verjaardagsfeestje
Vanochtend had ze weer last van die k*tbultjes. Jeuk en pijnlijk. Er zitten larfjes in het water en die hebben mijn dochter te pakken genomen.
Tim heeft net zijn derde :puke: poepluier gehad, mjammie.
Hel, Maatje d'r oog al minder dik?
Compu, lekker chillen! Volgende week verhuizen, toch wel snel naar mijn idee. Staat je nieuwe adres op de groep?
Mamax, ook al zo'n leuk rapport, fijn om te horen!
Star, meestal pak je de emoties wel goed op uit mijn berichten ja. Maar erg verdrietig, nee.
Ceetje weer thuis? Hoe heeft ze het gehad?
Bridges, Lianne start weer in groep 1. Eigenlijk heeft ze een half jaar extra.
Je hebt leuke activiteiten aankomend weekend!
Suus, Viva Italia! Fijn vakantie
En na regen komt het benauwde, kleffe weer. Hier weer zon maar met wolken.
Lianne heeft een verjaardagsfeestje
Vanochtend had ze weer last van die k*tbultjes. Jeuk en pijnlijk. Er zitten larfjes in het water en die hebben mijn dochter te pakken genomen.
Tim heeft net zijn derde :puke: poepluier gehad, mjammie.
Hel, Maatje d'r oog al minder dik?
Compu, lekker chillen! Volgende week verhuizen, toch wel snel naar mijn idee. Staat je nieuwe adres op de groep?
Mamax, ook al zo'n leuk rapport, fijn om te horen!
Star, meestal pak je de emoties wel goed op uit mijn berichten ja. Maar erg verdrietig, nee.
Ceetje weer thuis? Hoe heeft ze het gehad?
Bridges, Lianne start weer in groep 1. Eigenlijk heeft ze een half jaar extra.
Je hebt leuke activiteiten aankomend weekend!
Suus, Viva Italia! Fijn vakantie
woensdag 30 juni 2010 om 14:42
quote:Star schreef op 30 juni 2010 @ 10:11:
Suus, die Magnum Gold is echt goed
Maak me gek! Nou wil ik een Magnum. Gelukkig ga ik morgen op vakantie en mag ik iedere dag een ijsje
Zo, ik heb zowaar een bikini gescoord. Mooie paarse van Freya.
Ook nog ballerina's gehaald (tsja, op de palen over de camping is echt niks).
Nu inpakken....
Maak me gek! Nou wil ik een Magnum. Gelukkig ga ik morgen op vakantie en mag ik iedere dag een ijsje
Nu inpakken....
woensdag 30 juni 2010 om 14:42
quote:Star schreef op 30 juni 2010 @ 10:11:
Nu inpakken....
Nu inpakken....
woensdag 30 juni 2010 om 15:29
quote:Suze2 schreef op 30 juni 2010 @ 14:42:
[...]
Nu inpakken....
Goed bezig!
Dat spul van Freya is mooi zag ik!
[...]
Nu inpakken....
Goed bezig!
Dat spul van Freya is mooi zag ik!
woensdag 30 juni 2010 om 15:33