Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Net bij de psych geweest voor Lynn, intakegesprek gehad. We hebben een en ander aan lijsten en huiswerk meegekregen, over 4 weken hebben we een nieuwe afspraak.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi!

Juul wat heb je voor lijsten meegekregen? En wat voor huiswerk? Was je tevreden over het gesprek?

Q lekker dat jullie zaterdag al op vakantie gaan. Morgen de sportochtend he? Veelplezier!

Syl, leuk kaartje, dank je wel!! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

Ik ben behoorlijk ziek geweest. Gelukkig kon ik maandag wel weer werken. Waren mijn laatste 2 dagen, dus ik wilde wel heel; graag gaan. Morgen nog even naar school, vrijdag nog even naar school, van alles schoonmaken en inpakken. Man is nog steeds weg, dus ik heb het lekker druk ;)
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
We hebben een lijst meegekregen met allerlei stellingen over gedrag waarbij we moeten aangeven of Lynn daar nooit, soms of vaak last van heeft. Verder moeten we beschrijven wat er gebeurt op de momenten dat het is gaat: hoe was de situatie, wat deed Lynn en wat was het uiteindelijke resultaat.

Gesprek was prima, wel een wat onervaren vrouw, zo kwam ze tenminste over, en erg jong nog.

Ben je weer een beetje beter? Wat had je, griep?

Waar gaan jullie heen op vakantie?
Ik ben benieuwd. Eerst inzicht krijgen in wanneer en de situatie. Is die 4 weken vanwege de vakantie?

Ik had buikgriep. Erg is dat hoor. Maar het is gelukkig al weer over/
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nee, zij kan niet sneller (ze werkt alleen op woensdag). Over 2 weken moeten we al wel de lijsten inleveren, zodat ze die verwerkt heeft als we weer komen.

Buikgriep is er naar, gelukkig dat het weer over is.

Sam blijkt niet tegen een yoghurttoetje te kunnen dat ik voor hem had. Maandag had hij na het eten ervan gespuugd, maar dat weten we aan de warmte. Gisteren had hij het weer gegeten en toen weer gespuugd, nu wel 3 keer. Hij bleef ook maar huilen, maar daar was een andere oplossing voor: een nachtlampje. Goed kijken naar je kind kan toch wel eens handig zijn...

Zo ff naar de dokter (voor mezelf) en dan weer verder werken, het is nog goed te doen op zolder.
GM,

wel fijn Juul, dat je nu weet waar Sam op reageerde.

De intake dus al achter de rug. Fijn.

Vanmorgen emt Yuma naar de HA geweest, zit weer helemaal vol met eczeem. Arm kereltje.

Volgende week do heb ik het eerste gesprek met maatschappelijk werk. Had dat aangevraagd met/via school, omdat ik het niet super vind gaan. (dit is natuurlijk wel heel kort door de bocht geschreven)

Fijn dat je weer beter bent Frans. En bij jullie dus vanaf vrijdag vakantie, hier mogen ze nog 4 wkn!!

Nou ben er weer vandoor, doei!!
Hier ook nog 4 weken Indian, 3 1/2 eigenlijk, wij zijn ook regio Zuid.

Arm jochie, komt het door de warmte? Heb je dat gesprek voor Yuma aangevraagd? Gaat het op school niet goed of thuis?
Even bijgelezen. Te suf voor een reactie. Pipsie kwam overprikkeld uit school en heeft net een uur hysterisch lopen doen. Men, wat wordt ik daar moe van, dat vreet zo. Enfin, ze is nu weer normaal, erg onpedagogisch even voor de tv gesteld en zo op bed. Dan ga ik ook :-).

Gisteravond de Douglas leeggekocht... nu arm maar als het goed is over een paar dagen wel 23 jaar jonger )).

Aansluitend lekker gegeten in een grote stad. Tjong, daar kom ik echt nooit, toch maar wat vaker doen. Zo gezellig en ik kom ook altijd wel mensen tegen van jaaaaaren geleden, ook leuk (en stom toevallig).
!

Juul, lijkt me hele klus om alle formulieren in te vullen, en ook moeilijk..

Indian, wat vervelend voor Yuma, de eczeem. Hahaha je man boos omdat je teveel geld aan zwemles uit geeft... herkenbaar hoor! Zou die van mij ook vinden....

Fijn dat de school/juf zo goed meedenkt om het Yuma prettig te maken op school.

Q, hele fijne vakantie! Hoelang blijf je weg?

Ha die Pips! hele douglas leeg gekocht! We herkennen je niet meer over jaartje.... Jullie nog vakantieplannen?

Frans, jij hebt nu lekker vakantie! Heb je mijn smsje nog gehad van de week over adres?? Wanneer gaan jullie weg met kids? Naar slowakije? Meid wat doe je het weer goed in je eentje!

Syl, ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.

Vandaag nog even werken en dinsdag nog en dan heb ik vakantie. Wij vertrekken volgende week vrijdag.

Gisteren al de eerste kijkers gehad in ons huis! klinkt allemaal serieus en goed. Ze hebben hun eigen appartement al verkocht per sept... Dus het zou allemaal heel snel kunnen gaan, wij kunnen per direct in andere huis.... Spannend allemaal....

Laura en Jasper zijn vandaag bij mijn ouders op de camping, gaan lekker zwemmen in een meertje vlakbij de camping. Ze hebben daan vannacht ook geslapen.

vanmiddag worden ze weer thuis gebracht en komen mijn ouders voetbal kijken bij ons.

Ga weer wat doen!!

spannend Scooby.

Duim voor jullie!!
Tjeetje wat moeten sommigen van jullie nog lang voordat je vakantie hebt. Emdin heeft vanaf morgen vakantie en we gaan ook direct weg morgen. Op naar het Sauerland in Duitsland, alwaar we een weekje blijven. De weersvoorspellingen zijn goed te noemen en ik moet me zo gaan bekommeren over het inpakken van de bagage.

Heb zelf last van mijn keel en hoest lekker. Dit heb ik meestal als het weer vochtig en warm is. Alhoewel ik het wel lekker vind, warmte. Gisteren is op de valreep mijn minnaar nog geweest, dus ik kan er zeker een week tegenaan !

Strakjes nog ff een afspraak met de diëtiste. Hopelijk kan zij/hij mij nog even goede tips geven om wat gewicht te verliezen. Alleen lukt het me niet.

He Indian, wat vervelend dat Yuma exceem heeft. Heb je inmiddels al iets gekregen ervoor?

Juul: succes met het invullen van al die lijsten. Lastig en veel werk, maar het is voor een goed doel.

Syl: wat een lief kaartje zeg! Ben benieuwd naar je verhaal. Alhoewel ik deze pas zal lezen na de vakantie in Duitsland.

Frans: jullie ook een fijne vakantie. Gaan jullie nog ergens heen?

Scooby: ik lees het net en nu ben ik het al kwijt alwaar jullie heen gaan met de vakantie. In ieder geval heel veel plezier aldaar.

Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis?

Merel/Tramam/Xop: hoes met jullie?

Pips: toe maar, de gehele douglas uitkopen! Moet je echt vaker doen zo ff er tussen uit!

Zo meiden, jullie zullen mij zeker een weekje niet horen. Geniet allemaal van het prettige weer en tot snel!
Veeel plezier, Q! Ik ken Sauerland alleen van de wintersport, maar vind het daar dan altijd erg leuk. Lieflijk glooiend, zeg maar.

Spannennnnddd Scoob, met je huis. Klinkt allemaal al erg gunstig; zou mooi zijn als het zo snel gaat!

Hier ook bijna vakantie; nog anderhalve drukke! week en dannnnn Limburg here we come!

Heb er helemaal zin in om 2 weekjes gewoon met zijn vieren te zijn, continue. Fijn!

Poe, best pittig dat Yuma zo gestructureerd moet, Indian. Maar goed, als ze dat op school een beetje oppakken dan hoeft het geen probleem te zijn, toch?
Dag meiden!

Ik ga proberen om in de ak een update neer te zetten, anders sms ik frans hoe t gaat. Lig nl nog steeds plat dus typen gaat lastig
koffie, zwart graag...
Hoi!

Scoob, ik heb geen sms gehad hoor. Wil je een adres weten? Van Syl zeker ;) . Heb je wel mijn goede nummer dan?

Spannend als het ineens zo snel kan gaan.Ik hoop het, meestal als ik iets bedacht heb, wil ik het ook meteen, dus jullie misschien ook wel.

Syl Gelukkig gaat het nu goed met de kleine, maar wat zwaar dat jij nog plat moet. Ik las net je updat in de ak. Je hebt wel weer pecht zeg! Enige voordeel wat ik kan verzinnen is dat je nu wel de tijd moet nemen om t eherstellen en te babyknuffelen. Verder is het maar niets zo, je kan beter snel weer op d been zijn

Indian,. lastig hoor dat Yuma zo veel structuur nodig heeft. Ik ben zelf vaak nogal chaotisch en weet ook vaak niet van tevoren wat ik ga doen. Thuis dan he. Ik de klas heb ik ook kindjes die niet zo van chaos houden. Dus daar heb ik ook een dagdeelplanning die ik dan iedere ochtend, middag bespreek. Fijn dat bje zo vaal een gesprekje met de juf hebt om zo te kijken hoe het voor Yuma zo fijn mogelijk is in de klas. En gtelukkig gaat hij wel graag naat school. Kun je het wel al wat beter vinden met de juf? Eerst niet zo toch?

Q, hele fijne vakantie!!! Hopenlijk lekker weer en lekker veel leuke dingen met emdin!

Xop, jullie moeten dus nog anderhalve week? en dan naar Limburg. Ik verheug me idd ook op het lekker met zijn viertjes vrij zijn, heerlijk!

Pips, ai Pipsie weer een hysterische aanval. Het is ook warm en druk nu voor die kindjes. Ik weet niet hoe het bij jullie op school is, maar bij ons is het de afgelopen 3 weken heel druk geweest. Ook voor de kinderen. Milena had gisteren ook even een aanval dat ze op schoot moest brullen. Armerd. Gelukkig helpt een half uurtje hard huilen op mama's schoot danwel

Vanochtend afscheid genomen van de klas en van mijn duo Erg hoor, een aantal moesten huilen en toen moest ik ook huilen. Ik zal deze klas zo missen en ik vind het ook echt zo erg dat mijn duo weg gaat . Heb superveel hele lieve cadeautjes en bloemetjes enzo gehad. Superlief!

En ik moest ook brullen toen ik zelf afscheid nam van de juf van Milena . Zij is zo lief geweest en ze heeft er echt voor gezorgd dat Milena zo fijn gestart is op schoo. Het was al allemaal zo'n emotionele toestand (en daar kan ik dus helemaal niet tegen) dat ik ineens moest huilen toen ik haar gedag zei. Haha ben ik dus toch ook ineens een emotionele muts :-)

Vannacht is man thuis gekomen en voordat ik vanochtend gedoucht had, was ie al weer weg. Gezellig hoor getrouwd zijn, de afgelopen 3 weken is hij door de week steeds weg geweest. Maar goed, hij zou proberen of hij vanmiddag eerder naar huis kon voor het voetbal en dan hebben we 3 weke3n vakantie!! Dat wordt dan eerst ruzieen omdat ie zich ineens weer ,et van alles gaat bemoeien (moeilijk is dat hoor, als je het steeds alleen doet ) en dan wordt het hopenlijk heel gezellig!
.

Hai!

Frans, ik had je nadat je gesmst had over Syl ook geantwoord, volgens mij heb je die dan ook niet ontvangen. Net ff gecheckt maar heb idd dat berichtje over adres naar verkeerd nr gestuurd... kreeg dezelfde dag kaartje had toen wel haar adres!

Wat een emoties allemaal op school! Het is ook nogal wat allemaal.... Ik heb de juf ook even knuffeld en gekust om te bedanken. Wellicht kom ik haar ander jaar weer tegen want ze gaat nu groep 5 doen ipv kleuters...

De meester van Laura zat niet op een knuffel te wachten ) Is wel een lekker jong ding!!!!

Succes met je man thuis hahaha... gelukkig weet je al hoe het gaat verlopen, het is geen verrassing allemaal.

Mag je na de vakantie weer terug naar je werkplek?

Xop, lekker naar limburg. Huis je gehuurd daar? Op een vakantiepark?

Q, had niet geschreven waar we heen gingen, alleen dat we op vakantie gingen... niks mis met je geheugen!!

Wij gaan naar Italie, Toscane. Dat doen we heel saai al de laatste 6 jaar. Vinden het zo'n mooi land, altijd lekker weer, heerlijk eten, gastvrije mensen etc. We huren altijd een appartement in een agriturismo. Dit jaar een wat groot schaliger complex, daar lopen ook wat meer kids rond, leek ons we gezellig voor onze kids.

Ik ga het liefst naar kleinschalige dingen, helaas dan niet zoveel vermaak voor de kids...

Ga afronden! Zo gezellig voetbal kijken en duimen dat er gewonnen wordt...

greetz en fijn weekend

!
Q.
pf
Met dit weer is het wel lekker als hij wat meer drinkt idd. Sam drinkt wel uit een fles, maar die ga ik binnenkort maar eens een tuitbeker geven en/of een gewone beker, kijken of hem dat ook lukt.

De een maakt de ander hier altijd wakker, het is weer erg gezellig vanavond. Sam werd wakker van de honger, Lynn sliep nog niet en zag haar kans schoon. Sam heeft een fles op, maar Lynn is nog boos om papa aan het huilen (ze is bang voor onweer, maar het onweert niet, het regent alleen maar).
]
Is een half uur bij ons vandaan, Indian.

Leuk om in de leemkuil af te spreken, kids kunnen daar lekker hun gang gaan, zeker met mooi weer. Wij zijn van het grootste deel van augustus weg en jullie?

Sam is uit de buggy gevallen vandaag Gelukkig alleen maar geschrokken, hij moest wel hard huilen, maar niets aan de hand. Ik huilde langer dan hij...
ah
Ja, was echt schrikken, hij lag ineens voor m'n voeten...

Data:

26 juli, 2, 23, 24, 30 of 31 augustus, week daarna is het weer school.
Ach jeetje, Juul, da's schrikken! Oehh, wat voel je je dan slecht, he?! Toevallig las ik laatst dat topic over ontaarde-moeders-dingen; erg geestig maar af en toe ook echt erg! 'k Vond het wel prettig te weten dat ik niet de enige ben die een keer met (al wat grotere) baby op de arm door een deur liep, waarbij baby's hoofdje *knal* tegen de deurpost aankwam. Inschattingsfoutje.... (Heb 2 uur lopen jammeren tegen Lief dat als kind geen hersentjes zou hebben, het mijn schuld zou zijn !)

Indian; een combi-groep 1 en 2 die bestaat uit 20 kindjes... da's hartstikke mooi! Lekker klein!

Oh, ik moet werken.....
h

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven