Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
@Bgb: is volgens mij ook niets mis mee, maar kan me voorstellen dat "je man" het leuk / geil vind als "je" in een string op het strand loopt, maar als je je er niet happy in voelt..... dan doe je toch gewoon thuis die string voor hem aan ofzo. ... toch vooral dragen (in publieke omgeving) waar je je zeker in voelt, toch?
Viva la vida
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 20:06:

toch vooral dragen (in publieke omgeving) waar je je zeker in voelt, toch?

Niets zo vervelend als om iets aan te hebben waar je je niet prettig in voelt, absoluut.

Ook vervelend is het als je iets aan hebt waar je je wél lekker in voelt en vrouwen kijken naar je met een blik " dat jij je prettig voelt in zoiets ordi's en als mijn man al te lang kijkt sla ik jullie beiden met mijn Libelle"
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2010 @ 20:09:

[...]

Niets zo vervelend als om iets aan te hebben waar je je niet prettig in voelt, absoluut.

Ook vervelend is het als je iets aan hebt waar je je wél lekker in voelt en vrouwen kijken naar je met een blik " dat jij je prettig voelt in zoiets ordi's en als mijn man al te lang kijkt sla ik jullie beiden met mijn Libelle" Dat laatste lijkt me niet meer dan een typisch geval van jammer voor die man en voor de Libelle eerlijk gezegd...
quote:amandroe schreef op 30 juni 2010 @ 12:59:

Ik vind string-bikini's verschrikkelijk. Ben een paar jaar geleden naar brazilie geweest en daar lopen veel vrouwen met zo'n ieniemienie bikini (let wel: alle soorten en maten vrouwen ). Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk om naar te kijken. Bij sommige vrouwen zie je soms de stoppels langs de string komen..Brrr... En tegen iemands kont aankijken de hele tijd vind ik ook niets.

Doe mij deze maar:

[afbeelding]

Die is leuk!

Bij de Intersport hebben ze ook leuke bikini's nu.

FF zoeken.
Beetje laat, maar...sjeeezus, dat filmpje.

Die meid is niet bepaald flatteus, maar die gasten zijn imo nog véél zieliger dat ze daar een beetje semi-interessant lopen te doen. Gatver! Dat is exact de reden waarom ik Kreta, Salou en al die andere puberwalhalla's mijd!
O'NEILL bikini
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2010 @ 19:41:

[...]

Wat héél veel vrouwen verwarren met ordi / ordi vinden vinden is in de ogen van mannen vaak geil, erotisch , of gewoon mooi. Niks mis mee, volgens mij.

Ach het was meer grappig bedoelt.

Maar iets aantrekken alleen omdat je man het wilt, zou ik iig niet doen. Ik bedoel ik moet me er toch vooral zelf goed in voelen.
Kijk, dit is een stuk beter

scheelt ook een hoop ontharingsstress. Je hoeft in principe maar 1 oksel te scheren
Mij zul je niet in stingbikini aantreffen... (enige wat ik kan bedenken is... wat als je schoolslag in zo'n ding zwemt?)

Of moet je dan gewoon blijven liggen en niet meer bewegen? Ook al niet aan mij besteed.

Bikini;s haken of breien... kweet niet of dat een goed plan is, moet je in ieder geval ook niet in proberen te zwemmen, dan zakt t af.

Maar trek aan wat je lekker vindt.

(Volgens mij zag ik in dat filmpje een oud-klasgenoot voorbij wandelen haha)
Ik vind het erg sletterig lijken,net zo als zo met je borsten bloot te gaan staan dansen voor wat aandacht.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 30 juni 2010 @ 23:31:

Mij zul je niet in stingbikini aantreffen... (enige wat ik kan bedenken is... wat als je schoolslag in zo'n ding zwemt?)

Nou? Wat maakt het nou uit of je schoolslag in een gewoon broekje of in een string zwemt?

Ik weet wel dat je in een string veel harder van de glijbaan afkan, ha! Plusje voor de string dus.
.
quote:meds schreef op 01 juli 2010 @ 01:29:

met een string krijg je veel meer water in je reet tijdens de schoolslag.Hoe slag jij school dan, Meds? Achterstevoren tegen de stroom in?
BGB.
Lang geleden toen ik nog een mooi figuur had en nog jong was droeg ik alleen een string op het strand. Dus ook zonder bovenstukje. Zou ik nu nog steeds doen als ik nog steeds zo mooi zou zijn maar helaas heeft mn snoepverslaving me 20 kilo zwaarder gemaakt waardoor ik nu maat 46/48 heb.

Dan is het echt niet flatteus meer.

Maar meiden als je het figuurtje ervoor hebt, ga ervoor!
quote:meds schreef op 30 juni 2010 @ 23:12:

[afbeelding]Prachtig!
quote:Superhuisvrouw schreef op 30 juni 2010 @ 23:46:

Ik vind het erg sletterig lijken,net zo als zo met je borsten bloot te gaan staan dansen voor wat aandacht.

Qwertuu!!

Schrijf ook sletterig er even bij !!
Viva la vida
nee bedankt..
Hoe goedkoop wil je erbij liggen ,maar als je alleen nog maar een string aanhebt,kun je net zo goed op een naturistenstrand gaan liggen. Dan hoeven degenen die wel weten waar textielstrand voor staat bovenstukje en broekje ,niet tegen die bruine hol van de buurvrouw (buurman ) aan te in te kijken
quote:meds schreef op 30 juni 2010 @ 23:12:

[afbeelding]Leuk pakje!
Nee, sletterig stond er bij mij al op. Dat ik kon dansen nog niet.
quote:Superhuisvrouw schreef op 01 juli 2010 @ 12:51:

Hoe goedkoop wil je erbij liggen ,

Géén bikini scheelt inderdaad een berg geld.

Alhoewel....als je er één bij Livera scoort word je daar ook niet echt arm van, natuurlijk.
quote:qwertuu schreef op 01 juli 2010 @ 13:35:

Nee, sletterig stond er bij mij al op. Dat ik kon dansen nog niet. En goedkoop? Had je die al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven