Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
quote:Waldorf114 schreef op 01 juli 2010 @ 16:46:

Ndh, plaats je nu een foto van jezelf om bevestigd te krijgen dat een stringbikini je goed staat? plaats dan een foto in je reetveter, dan kunnen we keuren
Nou, ik kan me die kont wel in een reetveter voorstellen hoor en ik kan daar eerlijk gezegd geen enkel bezwaar tegen verzinnen...
.
Ja nou ja, dat broekje is al niet zo groot

Ik heb niet de hele discussie gevolgd (ben afgehaakt na OP), maar is er hier iets welles-nietes aan de gang en gaat ndh in de verdediging door een foto te plaatsen?

Dat vraag ik me dus af.
Q Als je pro string bent dan zou het geen flikker uit moeten maken of je kleine of grote billen hebt. Je draagt hem dan omdat JIJ dat wilt, dus het maakt dan toch geen hol uit? ( no pun intended)
@ Waldorf114: Nee, want dan had ik er wel een foto van mij in een string neergeplempt..... of de foto helemaal weggelaten. Wou even onderstrepen dat ik ook een gewone bikini draag, maar toch bedankt voor het compliment...

@ Dangeensuus: heb ik niet (bij me)!

@ Waldorf114 deel twee: er was een discussie over het al-dan-niet persoonlijk aantrekken over de melding dat het dragen van een string ordinair/goedkoop en (qwertuu vul het lijstje even aan!) ...... bent als je een string draagt. Nee, niet bent, dat vind ik. Nietwaar, dan vind je mij.... Nietwaar, dat is mijn mening over.... Dat zeg ik, dan gaathet over mij. Nietwaar.

enzo
Viva la vida
NDH
quote:qwertuu schreef op 01 juli 2010 @ 16:48:

Nou, ik kan me die kont wel in een reetveter voorstellen hoor en ik kan daar eerlijk gezegd geen enkel bezwaar tegen verzinnen...

Nee ik ook niet!

En aangezien ik ongeveer dezelfde maat kont heb, draag ik er ook 1.

Overigens doe ik dat niet om aandacht te trekken, want die krijg ik zo ook wel
Ok, maar ik denk dat de rest dat ook wel gelooft zonder foto. Anyway, het kan nog al kapsones overkomen om hier een foto te plaatsen met als excuus dat het "bewijs". Dat riekt een beetje naar hengelen. Dus vandaar dat ik me afvroeg.
men, wat voor maat kleding hebben jullie? Ik heb zelf boven 36 en onder 38 (als het meezit ook daar 36, heel soms), maar mijn kont is echt 3 keer zo groot hahaha
pff wat een gedoe met die modetrands, kan topless wel of niet meer, kun je nog wel of niet een string aan.

Wie bepaald eigenlijk wat wel en niet kan?

Ik heb in ieder geval geen zin om dat nog te gaan bij houden en me door andere te laten bepalen wat je wel en niet aan zou kunnen, ik zon om die reden als het even kan op het naaktstrand.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Waldorf114 schreef op 01 juli 2010 @ 16:54:

men, wat voor maat kleding hebben jullie? Ik heb zelf boven 36 en onder 38 (als het meezit ook daar 36, heel soms), maar mijn kont is echt 3 keer zo groot hahahaIk speel vals met de foto..... doordat er geen referentiekader is voor mijn lengte lijk ik daar gewoon "lang". Ben maar 1.52 en weeg 43 kilo, dus maat 36 is voor mij zo groot als een bungalowtent.
Viva la vida
quote:qwertuu schreef op 01 juli 2010 @ 15:14:

Daarmee zeg je toch iets over de vrouwen die zo'n bikini dragen? Over mij dus o.a.? Misschien dat je anders even uit moet leggen hoe ik dat níet persoonlijk op moet vatten?

Ik denk dat je het wel persoonlijk moet opvatten, maar niet in de zin dat iemand aan jou als persoon een hekel heeft.

Maar als ik zeg dat ik stringbikini's ordinair vind (en dat vind ik) dan vind ik jou daar inderdaad automatisch ook ordinair mee.

En dan weet ik verder niks over hoe leuk lief of aardig je bent, maar alleen dat ik jou er ordinair uit vindt zien.

Bij meiden van 20 vind ik het ook nog steeds ordi maar soit, die komen er nog redelijk mee weg (mits een goed figuur natuurlijk) Maar vrouwen van in de 40 in een string op het strand? Wanneer leren die eens dat er wel degelijk zoiets bestaat als leeftijdsgebonden kleding?

Zeker nu het warm wordt zie je weer de meest potsierlijke combinaties voorbij komen (50-ers in korte spijkerrokjes met strapless topjes en dan zo'n geblondeerd hoofd erboven...ouch).

Terug naar de stringbikini: ik verbaas me dat ze "terug" komen..ze zijn nooit echt heel erg aangeslagen toch?? Volgens mij hebben de meeste vrouwen een gezonde portie lichaamskennis om dat hun medestrandgasten niet aan te doen
Also also, ik ben 20 cm groter (en zwaarder bijna haha) dus daar zal 't m in zitten!

*20 kilo dus
*noteert ook maar even op haar lijstje dat ze blijkbaar in de 40 is*
quote:dangeensuus schreef op 01 juli 2010 @ 16:49:

Q Als je pro string bent dan zou het geen flikker uit moeten maken of je kleine of grote billen hebt. Je draagt hem dan omdat JIJ dat wilt, dus het maakt dan toch geen hol uit? ( no pun intended)Klopt, dat is precies hoe ik erover denk. Kan me voorstellen dat ik mezelf er minder appetijtelijk uit vind zien met wat kilo's (en putten ) meer en dat ik het om die reden zou laten, maar goed, ook dan: wat een ander doet, zal mij aan mijn -slechts door een minieme veter bedekte- reet roesten.
quote:qwertuu schreef op 01 juli 2010 @ 16:59:

*noteert ook maar even op haar lijstje dat ze blijkbaar in de 40 is*

Je wordt gebashed. Je verdient een knuffel.
Viva la vida
.
.
Ik zou graag blijven met popcorn, maar helaas moeten m'n poesjes eten.

Ik ga dit topic zeker nalezen.
ja mijn poes wil ook wel eens eten
quote:meds schreef op 01 juli 2010 @ 17:02:

Is het misschien omdat jullie denken zo sneller aan een man te komen?

Goh, toen ik mijn vriend ontmoette droeg ik een dikke winterjas met een lelijke spijkerbroek en afgetrapte gympies er onder.

Baseer je jouw stelling wellicht op je eigen ervaring of idee dat je trager aan een man omdat je geen strings draagt? Is niet zo hoor. Laat je niet gek maken! Ook zonder een string kun je een fijne man ontmoeten. Met een normaal bikinibroekje trouwens ook.
Viva la vida
.
deze bedoel ik

Nee, sorry, ik heb al een man. Al een hele tijd zelfs, dus dat is 't niet. Ik kan ook al goed koken trouwens. Met string, zonder string, maakt niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven