Snurken jullie katten ook?

01-07-2010 07:43 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet slapen (veel te warm) en ben al de hele nacht op, dus mooie gelegenheid om een topic te openen over iets wat ik me nu al best een tijdje afvraag: wie heeft er hier nog meer enthousiast snurkende huisdieren?

Ik heb drie katten, en die kunnen snurken, niet normaal! Ligt dat nou aan die van mij, of doen alle katten dat?
de kat van me vriend snurkt ook.. hahaha ik vind het wel grappig, het is gelukkig niet zo hard als een mens dat snurkt.
Gelukkig doet de mijne het niet, anders mag zij niet meer op het voeteneind slapen!
Jep!

Kat1 snurkt heel hard zelfs! Maar die laat in zijn slaap ook supersmerige scheten :P

Kat2 snurkt en kwijlt, en kat3 snurkt niet
kat, man en grut; het snurkt hier allemaal! Allemaal behalve ik.
hier ook wel eens een snurkend kattebeestje. maar niet altijd, en helemaal niet hard, gewoon, lief geluidje. wat ik nog het mooiste vind is als ze met hun pootjes gaan bewegen in hun slaap, alsof ze achter een muis aanrennen ofzo.
Alleen de oudste kater ligt wel eens te snurken bij ons

De andere 2 slapen heel beschaafd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja hoor, Gizmo snurkt soms. Zo lief.
Oh gelukkig, het ligt dus niet aan mijn katten... Ik vind het ook een schattig geluid, daar niet van, maar stel dat het nou niet hoort en mijn katten het eigenlijk haske benauwd hebben ofzo? Maar zo te lezen hebben wel meer forummers snurkende dieren.

Eén van mijn katten maakt trouwens ook altijd een geluidje als je haar aanraakt of als ze ergens op- of afspringt, da's ook heel grappig. Ze heeft de mute-stand nog niet ontdekt
Mijn katten snurken nooit, mijn man zelden en ik ook zelden (volgens hem). Mijn siamees staat wel om 4 uur 'snachts naast mijn hoofd te miauwen, heel hard. Dan wil ze erbij, onder de dekens, tussen mijn tieten. Lekker hoor met dit weer.....
Ik heb ook zo'n kat zonder mute stand gehad!

Van mijn katten snurkt er eentje heel zachtjes, maar hij is al oud en chronisch verkouden. Mijn hond daarentegen, nu 7 maanden jong, die kan echt zo hard snurken... Niet normaal meer!!!
Mijn man wil ik het niet over hebben, dat is echt pijnlijk! .
Ja!! En soms nog vrij hard ook haha! En van die 'droomgeluidjes' echt cute! Soms beweegtie zelfs met zn pootjes!! Het is echt een schatje die ouwe rooie jeweetwel kater van mij!
Ik kende trouwens een kater, en die was echt veel te dik, en die lag heel vaak te slapen op de vader van mijn vriendin. Die deed wel eens een tukje op d ebank na het eten. En dan leek het net of die vader keihard lag te snurken, maar het was die kat.

het is al jaren geleden maar als we het erover hebben moeten we steeds weer lachen.
Mijn oude rode jeweetwel kater kon (jaja kon) ook heel hard snurken zo hard dat visite zich weleens afvroeg waar dat rare geluid vandaag kwam.

Zwarte Je weet wel kater snurkt niet maar als hij lekker op je schoot ligt dan kan hij wel beginnen te kwijlen en gaat hij op zoek naar zijn moeders tit (kater is al 6)

Jongste telgje is poes en gedraagt zich ook zo, ligt niet te snurken maar trekt bijna haar roze ponnetje aan bij bedtijd.
Ik heb wel een poes en die gaat met me mee en staat samen met me op. Die moet ik zelf echt wakker maken als de wekker gaat.

ideaal hoor. De 2 jongens hier in huis zijn namelijk al om half 6 wakker elke morgen, dus die slapen maar samen beneden.
Mijn moeder heeft een kat met chronische bronchitis en als haar medicijnen het niet meer zo goed doen, dan begint ze weer wat moeilijker te ademen. Daarbij kan ze terwijl ze slaapt ook lekker gaan snurken.

De overige 6 hoor ik eigenlijk nooit.
Nou en of dat mijn kat kan snurken! Mijn hemel, een mens is er niks bij. In mijn oude huis had ik een inbouwkast op de slaapkamer waar ze nogal eens inkroop om lekker op het schone beddegoed te gaan slapen. Ik heb zo vaak gehad dat ik wakker werd van het geluid en niet wist waar het vandaan kwam. Dan ging ik maar het bed uit om te kijken waar ze lag.

Ik sliep ook vaak met oordopjes in omdat ik anders niet in slaap kon komen

Aanstoten helpt ook niet. Ik moet haar echt helemaal wakker maken om het snurken te laten ophouden.

De andere katten vallen gelukkig mee. Heel af en toe snurken die.

Male, mooi verhaal! Ik zie het helemaal voor me
Jaaaaaa hier 2 echte zagers
Hallo Mastermind,

Mijn kan ook enórm snurken, ik vind dat een heerlijk geluid.

Het ras (dwergspaniel) staat er ook om bekend.

Er zijn mensen die er niet mee in één caravan kunnen slapen.

Ook wel eens het verhaal gehoord van een slapende hond in de tuin, dat de buren dachten dat er iemand een brommer aan het starten was!

En dromen doet hij natuurlijk ook : zachtjes blaffen in zijn slaap, pootjes bewegen, lippen aflikken...

Ik mag er zó graag naar kijken.
Ja, schattig is dat he, als ze tijdens de slaap bewegen. Mijn hondje doet dat vooral en ik vraag me dan altijd af achter wie hij aanrent! :-)
Mijn hond snurkt als een oude man!! niet normaal meer! Soms dan haalt hij weer even aan en is het net of hij zijn neus mee naar binnen zuigt! Gelukkig heeft hij een hele grote neus dus zie ik dat niet zo snel gebeuren

Verder heb ik drie katten die niet snurken maar meer van die kreun en droom geluidjes maken, eentje ( van net een jaar) doet alsof hij de avondvierdaagse moet lopen, heel grappig! Verder mauwt hij ook nog in zijn slaap, trouwens dat doet hij de hele dag door.......
Ja mijn zwart-witte kater snurkt ook!

Die andere niet.

Mijn honden snurken trouwens allebei.
mijn hond snurkt ook, ik vind het erg schattig. Soms is het echt alsof er een volwassen man naast me op de bank ligt, zoveel geluid komt eruit. Dromen met geluid en trekkende pootjes doet hij ook *smelt*. Denk dan altijd dat hij lekker aan het rennen is.
quote:beter laat schreef op 01 juli 2010 @ 08:41:

Hallo Mastermind,

Mijn kan ook enórm snurken, ik vind dat een heerlijk geluid.

Het ras (dwergspaniel) staat er ook om bekend.

Er zijn mensen die er niet mee in één caravan kunnen slapen.

Ook wel eens het verhaal gehoord van een slapende hond in de tuin, dat de buren dachten dat er iemand een brommer aan het starten was!

En dromen doet hij natuurlijk ook : zachtjes blaffen in zijn slaap, pootjes bewegen, lippen aflikken...

Ik mag er zó graag naar kijken. Ja, gweldig he. Ik word dan altijd weer verliefd op 'm...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven