Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 1 juli 2010 om 09:46
Goeiemorgen
Gelf, kun je niet 's morgens de boel flink open gooien en daarna als je naar je werk gaat alles hermetisch afsluiten? Helpt hier nog redelijk. Zit hier nu zelfs bijna koud te worden
Coe, iets met groene, rode en oranje ranja, aangevuld met 7-up? Laagje voor laagje gieten zodat het er mooi uitziet?
Hier vandaag niet zoveel plannen. Meeste vanmorgen al gedaan. Rest van de dag is fussietijd
Zometeen naar het terras (echt, ik zou hier toch zomaar aan kunnen wennen ) en vanmiddag wat blijslapen.
Gelf, kun je niet 's morgens de boel flink open gooien en daarna als je naar je werk gaat alles hermetisch afsluiten? Helpt hier nog redelijk. Zit hier nu zelfs bijna koud te worden
Coe, iets met groene, rode en oranje ranja, aangevuld met 7-up? Laagje voor laagje gieten zodat het er mooi uitziet?
Hier vandaag niet zoveel plannen. Meeste vanmorgen al gedaan. Rest van de dag is fussietijd
Zometeen naar het terras (echt, ik zou hier toch zomaar aan kunnen wennen ) en vanmiddag wat blijslapen.
donderdag 1 juli 2010 om 10:04
goedemorgen dames
Hier is het ook zo warm gelf. Wij zetten 's nachts en 's ochtends alles tegen elkaar open. Met hordeuren overal in. Dan koelt het redelijk af
Coe, 7-up met ranja is een idee en dan beneden in het glas een kauwgumbal of toverbal en een gesuikerd randje. Dan is het net echt
Geniet van het terrasje fuss
Ik ga vooral even opruimen en wassen. Want de oranje kleding moet schoon voor morgen . En o ja, ook nog werken
Hier is het ook zo warm gelf. Wij zetten 's nachts en 's ochtends alles tegen elkaar open. Met hordeuren overal in. Dan koelt het redelijk af
Coe, 7-up met ranja is een idee en dan beneden in het glas een kauwgumbal of toverbal en een gesuikerd randje. Dan is het net echt
Geniet van het terrasje fuss
Ik ga vooral even opruimen en wassen. Want de oranje kleding moet schoon voor morgen . En o ja, ook nog werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 1 juli 2010 om 10:06
Moggûh lieve lieffies!
Ik heb zo vreselijk geslapen! Happy maakt me net wakker met een zoen
En ik ga ook iedereen even een geven en er weer vandoor! Reportage aan het strand vandaag!
Komende tijd erg druk, dus zal mijn bekkie weinig kunnen laten zien, maar jullie zitten stuk voor stuk in mijn hart!
Geniet!
Ik heb zo vreselijk geslapen! Happy maakt me net wakker met een zoen
En ik ga ook iedereen even een geven en er weer vandoor! Reportage aan het strand vandaag!
Komende tijd erg druk, dus zal mijn bekkie weinig kunnen laten zien, maar jullie zitten stuk voor stuk in mijn hart!
Geniet!
donderdag 1 juli 2010 om 10:17
Druk druk druk druk.... Huis schoonmaakster klaar gemaakt, zometeen naar school voor de jaarafsluiting, 't mannetje naar de oppas brengen, wenmiddag op school met mijn nieuwe groep, 't mannetje weer ophalen, eten koken etc.. Ik ben wel, wonder boven wonder, bij met de was en opvouw. Toch wel lekker.
Het is hier in huis heerlijk koel. Nu nog met deur open, maar straks met deur dicht.
Yonna, wat vervelend zeg.. met dit weer een rapportage op het strand. Wat heb je toch een rot baan.
Fuss, geniet van je vrije dag.
Het is hier in huis heerlijk koel. Nu nog met deur open, maar straks met deur dicht.
Yonna, wat vervelend zeg.. met dit weer een rapportage op het strand. Wat heb je toch een rot baan.
Fuss, geniet van je vrije dag.
donderdag 1 juli 2010 om 10:25
Fus, s'ochtends en s'avonds laat zet ik inderdaad even alles tegenover elkaar open maar het helpt niet zo heel veel. Liefst zou ik s'nachts ook bijvoorbeeld de balkondeuren beneden openlaten maar dat vind ik in 'de grote stad' toch ook weer niet zo'n heel goed idee.. Ik denk dat het komt omdat we in een oud niet geisoleerd huis met enkel glas wonen. We hebben ook de hele dag zon, eerst 'smorgens aan de voorkant en daarna komt ie over het huis heen naar de achterkant. Op zich ben ik daar trouwens heel blij mee hoor maar met dit soort dagen is het wel heel warm
Nik, ik heb op het moment echt een enorme sportdip
vind het heel suf maar krijg mezelf gewoon niet gemotiveerd. Als het weer wat minder warm is moet ik toch maar eens een manier vinden om weer een beetje sportritme te krijgen.... En jij, ook plannen om weer te gaan beginnen of vind je het wel ff lekker om niet te gaan?
Nik, ik heb op het moment echt een enorme sportdip
donderdag 1 juli 2010 om 13:28
Jij bent (als ik het goed gezien heb) zo rank dat je geen sport nodig hebt, Gelfling Hooguit voor de goeie hum.
Het is hier zo verschrikkelijk chaotisch vandaag. Desondanks de voorbeeldig doorgelopen ochtendstructuur moest er net tegen schooltijd nog een broek worden verwisseld, kwam er een vriendinnetje een kind ophalen, was er een konijn zoek, en zulks. Tussen de middag in plaats van de oppas die ik zo graag had voor Muis een vriendinnetje mee, bloed op d'r been, niemand die zin had om tafel te dekken, Oudste op bokkig en een paar nieuwe waterpistolen..
Nu even rust en straks met Muis naar de oogarts. Niet voor Muis, maar voor mij.
Die konijnen zouden hun vaccinatie moeten krijgen voor de zomer. Wordt al moe als ik eraan denk (er moet ook nog een kadootje voor een vriendje komen) maar zal wel moeten omdat ze bij een konijnenopvang gaan logeren.
Het is hier zo verschrikkelijk chaotisch vandaag. Desondanks de voorbeeldig doorgelopen ochtendstructuur moest er net tegen schooltijd nog een broek worden verwisseld, kwam er een vriendinnetje een kind ophalen, was er een konijn zoek, en zulks. Tussen de middag in plaats van de oppas die ik zo graag had voor Muis een vriendinnetje mee, bloed op d'r been, niemand die zin had om tafel te dekken, Oudste op bokkig en een paar nieuwe waterpistolen..
Nu even rust en straks met Muis naar de oogarts. Niet voor Muis, maar voor mij.
Die konijnen zouden hun vaccinatie moeten krijgen voor de zomer. Wordt al moe als ik eraan denk (er moet ook nog een kadootje voor een vriendje komen) maar zal wel moeten omdat ze bij een konijnenopvang gaan logeren.
donderdag 1 juli 2010 om 14:17
Dag lieverds
heb niet terug gelezen (want dan zit ik hier morgenavond nog denk ik..) maar een voor allen die het hard nodig hebben.
En Fus hou je het een beetje uit in de hitte, ik las ergens anders dat je de 9e bent uitgerekend, dat was ook mijn uitgerekende datum vorig jaar!
Hier drukdruk..
even een weeklijstje:
- van tele 2 naar alles in een van UPC
-huis Poessekind proof maken want hij kan sinds een weekje kruipen
* muur verven
*wassen en drogen
* verjaardagskadootje zus kopen
* foto's bestellen
* slingers en ballonnen voor Poessekind zijn verjaardag
*uitnodigingen versturen voor Poessekind zijn verjaardag
* taart bestellen
*verlanglijstje online maken voor Poessekind
*grote schoonmaak woonkamer
* koelkast schoonmaken
*op de koffie bij de buuf
* schaduwdoek inkorten en beter bevestigen
heb niet terug gelezen (want dan zit ik hier morgenavond nog denk ik..) maar een voor allen die het hard nodig hebben.
En Fus hou je het een beetje uit in de hitte, ik las ergens anders dat je de 9e bent uitgerekend, dat was ook mijn uitgerekende datum vorig jaar!
Hier drukdruk..
even een weeklijstje:
- van tele 2 naar alles in een van UPC
-huis Poessekind proof maken want hij kan sinds een weekje kruipen
* muur verven
*wassen en drogen
* verjaardagskadootje zus kopen
* foto's bestellen
* slingers en ballonnen voor Poessekind zijn verjaardag
*uitnodigingen versturen voor Poessekind zijn verjaardag
* taart bestellen
*verlanglijstje online maken voor Poessekind
*grote schoonmaak woonkamer
* koelkast schoonmaken
*op de koffie bij de buuf
* schaduwdoek inkorten en beter bevestigen
donderdag 1 juli 2010 om 15:55
Allo allo!
Ik zwaai even want ik ben druk!
Vandaag heb ik al
*ramen gezeemd (schaduwkant),
*een droogmolen gehaald
*en de zolderkamers aan kant gemaakt.
Inclusief logeerbedden verschoond.
*Speelgoed van de Troela allemaal opgeruimd in dozen en 'achter het schot' gezet (voor de kleinkinderen ), dus uit het zicht. Pfffft....En wat was het warm op de bovenste verdieping!!!
Maar lekker hoor, ik heb echt eer van mijn werk, en da's wel heel fijn.
Troela is net uit school gekomen en zit alweer in het zwembad met een vriendinnetje. Gezellig
Toch ga ik nog even verder.
*Plees met een doekje afdoen.
*Beddengoed wassen
*Slaapkamers stofzuigen
*Benedenverdieping stofzuigen
*Koken
Fuss, alles nog rustig in de buik?
Yonna, jetlag al een beetje voorbij?
Zwaai en voor allemaal!!!!
Ik zwaai even want ik ben druk!
Vandaag heb ik al
*ramen gezeemd (schaduwkant),
*een droogmolen gehaald
*en de zolderkamers aan kant gemaakt.
Inclusief logeerbedden verschoond.
*Speelgoed van de Troela allemaal opgeruimd in dozen en 'achter het schot' gezet (voor de kleinkinderen ), dus uit het zicht. Pfffft....En wat was het warm op de bovenste verdieping!!!
Maar lekker hoor, ik heb echt eer van mijn werk, en da's wel heel fijn.
Troela is net uit school gekomen en zit alweer in het zwembad met een vriendinnetje. Gezellig
Toch ga ik nog even verder.
*Plees met een doekje afdoen.
*Beddengoed wassen
*Slaapkamers stofzuigen
*Benedenverdieping stofzuigen
*Koken
Fuss, alles nog rustig in de buik?
Yonna, jetlag al een beetje voorbij?
Zwaai en voor allemaal!!!!
donderdag 1 juli 2010 om 16:14
Jeej Goldie,hard gewerkt met die hitte.
En ik moest een beetje lachen om het speelgoed voor de kleinkinderen
Poessie,ook al zo'n lange lijst!Pfff.
Ik ga vanavond naar de Sligro,inkopen doen voor het feest morgen en verder doe ik niet al te veel.
Vanmiddag weer met een busje vol Polen naar de belastingdienst geweest dus mijn werkweek zit er weer op
Leuk die ideeen van de cocktails,bedankt daarvoor!
En ik moest een beetje lachen om het speelgoed voor de kleinkinderen
Poessie,ook al zo'n lange lijst!Pfff.
Ik ga vanavond naar de Sligro,inkopen doen voor het feest morgen en verder doe ik niet al te veel.
Vanmiddag weer met een busje vol Polen naar de belastingdienst geweest dus mijn werkweek zit er weer op
Leuk die ideeen van de cocktails,bedankt daarvoor!
donderdag 1 juli 2010 om 16:44
Ik ahd vanmorgen op het terras een lekkere cocktail op Coe. had een goede reden om hem te proberen want dan kon ik jou de tip geven
Cassisranja, met daarbij spa-citroen (zachtjes gieten op de achterkant van een lepel), met wat blaadjes munt erin en een stukje citroen. Lékker! I kga zo eens even spa citroen halen denk ik
I kwil eigenlij kvoor 25 euro boodshappen halen, dan krijg ik een appeltaart cadeau, maar ja, da's meteen weer voor zvoeel he?
Cassisranja, met daarbij spa-citroen (zachtjes gieten op de achterkant van een lepel), met wat blaadjes munt erin en een stukje citroen. Lékker! I kga zo eens even spa citroen halen denk ik
I kwil eigenlij kvoor 25 euro boodshappen halen, dan krijg ik een appeltaart cadeau, maar ja, da's meteen weer voor zvoeel he?
donderdag 1 juli 2010 om 16:49
donderdag 1 juli 2010 om 17:01
Ik vind het ook echt schattig, dezelfde jongen die verschrikkelijk lelijk kan doen tegen zijn broertjes rijdt heel voorzichtig op de fiets met die nijntjes achterop, onthoudt wat 'ie moet doen als de konijntjes druk zijn etc. En nu zit 'ie nog suikerpinda's uit te delen omdat 'ie vond dat ik zoveel centjes had gegeven
donderdag 1 juli 2010 om 19:43
Ha Meisjes, al gesmolten?
Yonna is erg druk en zo, dus dan kom ik mij tussen mijn drukke werkzaamheden door maar even melden om verslag te doen.
Wij zijn na ruim 2 weken in de USA te hebben rondgezworven afgelopen maandag tegen middernacht thuisgekomen en ons bed in gevallen. Ik was zo slim geweest om al een afspraak bij een klant in Tilburg te maken zodat ik de volgende dag gewoon om half 7 met een jetlag in de auto zat. Normaal zit ik alleen in de auto dus eigenlijk was het wel gezellig.
Toen ik weer thuis kwam sliep Yonna nog dus heb ik haar maar wakker gemaakt. Woensdag nog steeds last van die jetlag, hij wilde niet meer uitstappen, en vroeg in de avond weer in bed gevallen want vandaag mocht ik naar Groningen en Yonna mocht naar het strand voor een reportage. Die jetlag heb ik ergens tussen Assen en Groningen gedumpt, dus neem daar vandaag geen lifters mee!!!
Yonna wordt niet eerder dan rond half 10 thuis verwacht en heeft morgen weer een reportage in Bodegraven, en ook ik mag weer op stap maar nu naar het westen. Dankzij dat WK-gedoe in Afrika heb ik morgen tenminste geen file als ik rond 4 uur naar huis rijd, dus wat mij betreft mag er ieder jaar (of misschien zelfs iedere maand) wel een WK zijn.
Ook morgen is Yonna pas in de loop van de avond thuis en zaterdag gaan wij samen op pad voor een reportage ergens in Zwijdrecht en Brabant, dus ook weer in de loop van de avond pas thuis. En dan mag ik zondag weer vroeg op pad om met mijn dochters even heen en weer naar Engeland te rijden/varen om het vriendje van de jongste te helpen met het terugverhuizen naar Nederland. En dan hoop ik maandagavond weer een beetje op tijd thuis te zijn. Ondertussen heeft Yonna dan 6 reportages af te werken, 3 van vlak voor de vakantie en de 3 van deze week.
Pfffff....wij zijn aan vakantie toe maar dan een vakantie op een strand met ligbedden van Yannis en lekker eten van Stelios.
Heb ik al gezegd dat wij de laatste weken hebben genoten?
Ik hoop morgen tijd te hebben om even bij te lezen want er ligt nu een briefje met klusjes voor mij klaar
Veel plezier!
Yonna is erg druk en zo, dus dan kom ik mij tussen mijn drukke werkzaamheden door maar even melden om verslag te doen.
Wij zijn na ruim 2 weken in de USA te hebben rondgezworven afgelopen maandag tegen middernacht thuisgekomen en ons bed in gevallen. Ik was zo slim geweest om al een afspraak bij een klant in Tilburg te maken zodat ik de volgende dag gewoon om half 7 met een jetlag in de auto zat. Normaal zit ik alleen in de auto dus eigenlijk was het wel gezellig.
Toen ik weer thuis kwam sliep Yonna nog dus heb ik haar maar wakker gemaakt. Woensdag nog steeds last van die jetlag, hij wilde niet meer uitstappen, en vroeg in de avond weer in bed gevallen want vandaag mocht ik naar Groningen en Yonna mocht naar het strand voor een reportage. Die jetlag heb ik ergens tussen Assen en Groningen gedumpt, dus neem daar vandaag geen lifters mee!!!
Yonna wordt niet eerder dan rond half 10 thuis verwacht en heeft morgen weer een reportage in Bodegraven, en ook ik mag weer op stap maar nu naar het westen. Dankzij dat WK-gedoe in Afrika heb ik morgen tenminste geen file als ik rond 4 uur naar huis rijd, dus wat mij betreft mag er ieder jaar (of misschien zelfs iedere maand) wel een WK zijn.
Ook morgen is Yonna pas in de loop van de avond thuis en zaterdag gaan wij samen op pad voor een reportage ergens in Zwijdrecht en Brabant, dus ook weer in de loop van de avond pas thuis. En dan mag ik zondag weer vroeg op pad om met mijn dochters even heen en weer naar Engeland te rijden/varen om het vriendje van de jongste te helpen met het terugverhuizen naar Nederland. En dan hoop ik maandagavond weer een beetje op tijd thuis te zijn. Ondertussen heeft Yonna dan 6 reportages af te werken, 3 van vlak voor de vakantie en de 3 van deze week.
Pfffff....wij zijn aan vakantie toe maar dan een vakantie op een strand met ligbedden van Yannis en lekker eten van Stelios.
Heb ik al gezegd dat wij de laatste weken hebben genoten?
Ik hoop morgen tijd te hebben om even bij te lezen want er ligt nu een briefje met klusjes voor mij klaar
Veel plezier!
donderdag 1 juli 2010 om 21:28
Zo dat is geen rustige thuiskomst.En dan gelijk zo'n jetlag die je lastig valt.Goed dat je hem gedumpt hebt Happy
Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hadden!Ik zou zeggen geniet hier van het zonnetje op jullie eigen lekkere ligbedden maar dat zit er niet in denk ik..
Mamz,ik had helemaal over je bericht heengelezen
Maar wat knap dat Oudste dat zo goed geregeld heeft met de nijntjes.En dan ook nog zijn beloning delen,wat lief!
Hier zijn de boodschappen voor het feest binnen.Morgen op ons gemakkie de tuin bij mijn ouders versieren,fruitsalade maken en cocktails uitproberen.Dan de wedstrijd kijken en ondertussen wat eten.Dan komt een vriendin van me om Oudste haar haar apart in te vlechten.18.30 u komt de dj om op te bouwen en 19.30 verwachten we de gasten.
Ik denk dat het een knalfeest gaat worden!
Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hadden!Ik zou zeggen geniet hier van het zonnetje op jullie eigen lekkere ligbedden maar dat zit er niet in denk ik..
Mamz,ik had helemaal over je bericht heengelezen
Maar wat knap dat Oudste dat zo goed geregeld heeft met de nijntjes.En dan ook nog zijn beloning delen,wat lief!
Hier zijn de boodschappen voor het feest binnen.Morgen op ons gemakkie de tuin bij mijn ouders versieren,fruitsalade maken en cocktails uitproberen.Dan de wedstrijd kijken en ondertussen wat eten.Dan komt een vriendin van me om Oudste haar haar apart in te vlechten.18.30 u komt de dj om op te bouwen en 19.30 verwachten we de gasten.
Ik denk dat het een knalfeest gaat worden!
donderdag 1 juli 2010 om 22:02
Ik las eerst Coeberghs bericht en vroeg me al af wat er aan de knikker was.. een jetlag dus.
Mooi dat je er af bent, Happy. En jullie zijn erg bezige bijtjes
Coebergh, ik denk ook dat het een superfeest wordt. Heb in elk geval nog heel goede herinneringen aan het eindexamenfeestje van mijn zus (zelf had ik geen hechte vriendenkring). Geniet!
Mooi dat je er af bent, Happy. En jullie zijn erg bezige bijtjes
Coebergh, ik denk ook dat het een superfeest wordt. Heb in elk geval nog heel goede herinneringen aan het eindexamenfeestje van mijn zus (zelf had ik geen hechte vriendenkring). Geniet!
donderdag 1 juli 2010 om 23:50
Mamz wat knap van oudste. Goed van jou ook dat je dat hebt gedurfd.
Happy. wat heeft dat lang geduurd met jullie jetlag zeg.Vreselijk lijkt me dat. wat zijn jullie druk zeg. Pfff. en dat met die hitte.
Coe het wordt geweldig mooi weer, dus het feestje kan niet meer stuk.
Ik moet morgen nog alles doen. Vandaag echt weinig fut gehad.
Dus nu al een lijst dan begin ik om half zeven. Dan is het nog vol te houden tenminste.
Logeerkamers in orde maken.
Badkamer poetsen.
Boven alles stofzuigen, stoffen en dweilen.
Beneden ook alles stofzuigen, dweilen enz.
Keuken opruimen en dweilen.
Ja zeg nog één dag de hondjes en dan zijn ze weg. Wat zal het stil worden hier. Morgen komen Leo en Norre al aan en zondag blijven ze ook nog slapen. Maandag heb ik een vrije dag
Druk dus morgen.
Slaap lekker allemaal.
Happy. wat heeft dat lang geduurd met jullie jetlag zeg.Vreselijk lijkt me dat. wat zijn jullie druk zeg. Pfff. en dat met die hitte.
Dus nu al een lijst dan begin ik om half zeven. Dan is het nog vol te houden tenminste.
Badkamer poetsen.
Ja zeg nog één dag de hondjes en dan zijn ze weg. Wat zal het stil worden hier. Morgen komen Leo en Norre al aan en zondag blijven ze ook nog slapen. Maandag heb ik een vrije dag
Druk dus morgen.
Slaap lekker allemaal.
donderdag 1 juli 2010 om 23:50
Mamz wat knap van oudste. Goed van jou ook dat je dat hebt gedurfd.
Badkamer poetsen.
Druk dus morgen.
Slaap lekker allemaal.
Badkamer poetsen.
Druk dus morgen.
Slaap lekker allemaal.