3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
Zo, de helft van de trampoline zit in elkaar, ff pauze en dan weer verder. Als dit geen topsport is dan weet ik het ook niet meer, ik trek me een ongeluk aan die veren!
Ik heb leuke kleren gekocht!!!!

Alleen heb ik mezelf nu wel zo veel keer van dichtbij in de spiegel gezien dat ik weet dat ik echt echt echt aan de lijn moet!
Dat vind ik het grootste nadeel van kleding kopen, dat ik mezelf steeds in de spiegel moet zien...

Leuk dat je geslaagd bent met shoppen

Heb je foto's?
Hahaha foto's? Ikke? Waarom denk je dat ik altijd het fototoestel met mn leven bewaak? Dan sta ik er zelf niet op

In die hokjes sta je ook zo dicht bij de spiegel he, dan lijkt het nog meer blubberend dan van veraf.

En het was warm!! Eigenlijk smerig dat iedereen met die hitte kleren aan het passen is en meer dan de helft weer terughangt. Ik heb eerst een Deo-roller gekocht voordat ik de pashokjes inging!
Ieuw ja, das ook best smerig idd

In de winkel waar ik graag kom, want broeken voor de kortere medemens beschikbaar, hebben ze meestal deo en zakdoekjes in de pashokjes staan.
Dat is wel zo netjes inderdaad Min, heb ik ook weleens gezien. Maar bij zaken zoals MissEtam, C&A enzo hebben ze dat niet.

Vanavond pedicure en dan morgen nog voor schoenen kijken. Wat vind jij.... voor op het werk.... wel of geen blote tenen?
Op het werk...geen blote tenen. Vind ik niet zo netjes staan, ook geen peeptoe. Ballerina's of zo kan wel.
Oops...had net vriendin aan de telefoon die ook meegaat dit weekend en die had het over zwemmen, bikini's en zonnen

Allemaal vieze woorden voor mij maar ze zegt dat ik er niet onderuit kan
Nee Bi, geen blote tenen op het werk.

Of je moet mijn werk hebben dan maakt het niks uit wat je aanhebt thank god.
Oke... duidelijk... geen blote tenen!

Bam, heerlijk toch? Lekker luieren, zwemmen enz enz... zalig!!!
Ik ga weer verder met die trampoline. Het moet en zal lukken!
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 14:39:

Tequila...

Nou dan wil ik dat Roos meegaat! ik ga mee!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zo, weer bijgelezen, leuke plannen allemaal!

ik voel me heel zielig, ben vanmiddag echt vet door mijn enkel gegaan en nu doet ie pijn

Wel al verbonden en als het morgen nog zo veel pijn doet, ga ik naar dokter. Kan er wel op staan, maar lopen doet echt pijn
Ahhhhh Roos

Koelen met ijs!!
quote:Bianca40 schreef op 01 juli 2010 @ 16:34:

Bam, heerlijk toch? Lekker luieren, zwemmen enz enz... zalig!!!

Vinnernixan.

Nou ja dat luieren dan weer wel

Roosje, arm Roosje, voetje koelen en omhoog laten liggen.

Hoop dat het gauw over is.

ik zit hier prinsessenheerlijk met pootje omhoog op een bijzettafeltje met kussentje erop

Bammetje, ik ben jaloers op jouw weekendplannen!
ben overigens wel heel lief thuisgebracht door groepsgenoot, naar de bushalte lopen was echt een 10 jarenplan geworden
Ik heb wel enorm zin in het weekend hoor, lekker weg met z'n allen.

Hoop dat de meiden het ook leuk vinden want we zijn van plan om het nog veeeeeeel vaker te doen.

Had ik al gezegd dat ik blij met 'm ben?
Roosje Das balen! (nou ja, dat met je pootje omhoog zitten niet, maar dat het zeer doet dan weer wel)

Bam.. dat heb je al heeeeel vaak gezegd... en weet je? Ik ben blij voor je! Geniet van je weekend!
Ik zit heerlijk buiten met laptop, peukie en blikje Shandy (das nie goed voor mn blubbers nie!)

Met mn voeten in een badje, want zometeen naar de pedicure en de onderkant van mn voeten is baggerzwart! Echt van die campingvoeten heb ik.

Bianco is de douchebak aan het ontstoppen met een plopperT en is niet blij!
Ik hoop dat de pedicure haar scheenbeschermers aan heeft want ik ga altijd automatisch schoppen als er iemand aan mn voeten komt!
De douchebak is weer ontplopt!!!

Wat is het toch een zaligheid om een plumber in bed huis te hebben!
handige mannen zijn altijd fijn om in huis te hebben Bianc

Bam, ik vind het super om te lezen hoe leuk leuke meneer is, je verdient iemand die lief en goed voor je is
quote:rosanna08 schreef op 01 juli 2010 @ 16:54:

[...]

ik ga mee!!!!

Ben bijna klaar, maar kreeg kramp in mijn handen van dat getrek aan die veren (36 in totaal) dus ff rust en dan weer verder.
Agossie, Roos sielug pootje hebbuh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven