Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit?

26-06-2010 20:41 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier de meest onzekere trut ter wereld

Ik ga dadelijk op stap (date) en is niemand die me even kan keuren

Ik ben zoveel afgevallen dat ik niet goed weet wat ik wel en niet kan heb ben, vandaar de vraag.. Kan dit?

Of moet ik er een legging onderaan doen?

Maar ik heb ook weer 39049049 verschillende spijkerbroeken..! Licht, donker, zwart, wit, grijs hoe moet ik daar nou weer uit kiezen.

Ik ben echt een ramp op zulke momenten terwijl ik voor elke 'normale' dag elke dag gewoon wat leuks uit de kast trek en er ook vaak complimentjes over krijg.

Maar nu is het zooo anders!
Lichtgrijs is een goede kleur. Combineert met alles..

Maar ik denk met de witte pumps het beste, mss ook het meest geschikt voor de zomer.. Goede tas erbij en gaan

Komen er nog foto's ??
Ik ben nog op mijn werk tot half 6, dus daarna ga ik naar huis sjeezen douchen, omkleden, opmaken.

Ik zet hier gewoon een foto neer van elk kledingstuk wat ik bezit (en elk paar schoenen). Dan kunnen jullie voortaan elke x voor me selecteren.

Dan wordt het alleen wel een heel lang topic met al die foto's!
Een lichtgrijs tuniek, misschien wel leuk met een zwarte skinny en dan die rode pumps??

En natuurlijk even een foto showen!
Ha, dan zorg ik dat ik rond zessen paraat zit
Wanneer valt iets eigenlijk onder de term tuniek? Want volgens mij is het geen tuniek, maar gewoon een shirt wat wijder velt met onder een strakkere band.
O dat zijn leuke shirtjes!!

Wordt volgens mij ook wel tuniek genoemd hoor. Tegenwoordig heet alles tuniek volgens mij. Ik vind zelf een tuniek iets wat van onder de borsten wijd uitloopt. maar ja, of het dan nog steeds een tuniek is als het daaronder weer strakker zit??
Een tuniek is een lang shirt dat te kort is voor een jurk. Een middenmaatje, maar dat van jou klinkt leuk iig!

Wat die spijkerbroeken betreft: kijk welke je zelf het leukst vindt staan en waar je je het lekkerste in voelt. En onthoud goed: je date zal geen seconden denken "had ze nu maar een donkerblauwe skinny aan".
Ohw leuk dit topic! Spannend hè zo'n date... ik trek dan meestal ook alles uit mijn kast aan en uit om te eindigen in een spijkerbroek met een tshirtje..... (tja)

Soms voel ik me dan een beetje saai als ik uiteindelijk tegenover hem zit en om mij heen meisjes zie met een blote rug, of een opvallend topje, of een leuke jurk.. Dan ben ik zo the girl next door.

Dus ik zeg, maak er wel een beetje werk van. Er is niks mis mee om je een beetje extra op te doffen als je hem wil veroveren. Je vind hem toch leuk? Of is dat stadium al gepasseerd?

ps, leuke pumps op de foto!
Ik ben over het algemeen vaak heel erg van de jurkje en de rokjes.

Maar ik wil het nu een beetje rustig houden, hij heeft zaterdag gezien hoe ik ben als we op stap zijn en dan kan hij nu zien, hoe ik'gewoon' ben.

Dus wil ik het eigenlijk ook qua kleding een beetje rustig houden. We gewoon mezelf zijn, maar mijn rustigere zelf
Ik ga er ook helemaal klaar voor zitten rond een uur of zes..

En inderdaad, het belangrijkste is dat je je er lekker in voelt. Niet dat je heel de avond aan je outfit zit te plukken..

Hoe laat moet je naar je date?
We hebben rond half 9 af gesproken, ik ga er zelf met de auto naar toe. Ik wil niet van hem afhankelijk zijn als ik eigenlijk gewoon naar huis wil o.i.d.

Dus ik moet ook nog ff mijn aanloop loopje oefenen
Heb je geen rode riem of ketting voor bij je rode pumps. Rode pumps zijn wel 'vamp'-achtig dus helemaal OK en je laat zien dat je zeker niet truttig bent. En in combinatie met de rest ook niet te sexy ofzo
quote:farfallina schreef op 01 juli 2010 @ 16:03:

ik trek dan meestal ook alles uit mijn kast aan en uit om te eindigen in een spijkerbroek met een tshirtje..... (tja)

Soms voel ik me dan een beetje saai als ik uiteindelijk tegenover hem zit en om mij heen meisjes zie met een blote rug, of een opvallend topje, of een leuke jurk.. Dan ben ik zo the girl next door.

Hahah En hoe vaak is het je al overkomen zonder er van te leren?
Oohw, ennuh NIci, je 'omaschoenen' passen er misschien ook goed bij. Hoewel dat wel ligt aan de kleur grijs van je tuniek natuurlijk
quote:Nici007 schreef op 01 juli 2010 @ 16:14:

We hebben rond half 9 af gesproken, ik ga er zelf met de auto naar toe. Ik wil niet van hem afhankelijk zijn als ik eigenlijk gewoon naar huis wil o.i.d.

Dus ik moet ook nog ff mijn aanloop loopje oefenen Is het te ver weg om te fietsen/lopen?
Stiekem zit ik ook nog met die rode pumps in mijn hoofd..

EN draag je mooiste lingerie setje. Niet dat je gelijk met hem naar bed moet, maar het doet gewoon wat voor je ego

Vind je hem echt leuk trouwens??
Mijn omaschoenen zijn errrug leuk maar ik denk iets te donker. Ik ga het dadelijk eens even bekijken.

Het is een kwartiertje rijden (incl. snelweg), te voet is geen optie en op de fiets is het ong. 45 min. Maar ik wou graag helemaal in model aankomen dus dat doen we maar niet.

Al zou mijn hoofd dan wel bij mijn rode schoenen passen!
ik lees ook mee en 't kan me eigenlijk niet schelen wat je aantrekt.....

Als je die rode pumps maar aan doet!!!
Mijn rode pump tip is in goede aarde gevallen zie ik Je weet wat je te doen staat Nici.

Ik doelde met die afstand ook meer op het drinken van een drankje. Een wijntje kan gezellig zijn! Dus vandaar Tenzij je niet drinkt natuurlijk.
Ik drink eigenlijk nooit alcohol Ben ik veeeeeeeelste oud voor
Ik heb trouwens dichte en open rode pumps, moet ik weer kiezen
Ik wist niet dat daar ook een grens voor bestond
quote:Waldorf114 schreef op 01 juli 2010 @ 16:43:

Mijn rode pump tip is in goede aarde gevallen zie ik Je weet wat je te doen staat Nici.

I'm a sucker for a good shoe!

Doe dat zelf ook vaak. ... mooie zwarte jurk (niet in de zomer hè) en dan alleen opvallende schoenen!
Same here. Ook gewoon naar school. Zitten daar heel veel conservatievelingen (Zeeland ) dus die zijn meteen zwaar geshockeerd

Geen feestjurk dan hè, maar gewoon basic kleren/kleuren met opvallende schoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven