Kan dit?
zaterdag 26 juni 2010 om 20:41
donderdag 1 juli 2010 om 15:52
Maar ik heb ook weer 39049049 verschillende spijkerbroeken..! Licht, donker, zwart, wit, grijs hoe moet ik daar nou weer uit kiezen.
Ik ben echt een ramp op zulke momenten terwijl ik voor elke 'normale' dag elke dag gewoon wat leuks uit de kast trek en er ook vaak complimentjes over krijg.
Maar nu is het zooo anders!
Ik ben echt een ramp op zulke momenten terwijl ik voor elke 'normale' dag elke dag gewoon wat leuks uit de kast trek en er ook vaak complimentjes over krijg.
Maar nu is het zooo anders!
donderdag 1 juli 2010 om 15:56
Ik ben nog op mijn werk tot half 6, dus daarna ga ik naar huis sjeezen douchen, omkleden, opmaken.
Ik zet hier gewoon een foto neer van elk kledingstuk wat ik bezit (en elk paar schoenen). Dan kunnen jullie voortaan elke x voor me selecteren.
Dan wordt het alleen wel een heel lang topic met al die foto's!
Ik zet hier gewoon een foto neer van elk kledingstuk wat ik bezit (en elk paar schoenen). Dan kunnen jullie voortaan elke x voor me selecteren.
Dan wordt het alleen wel een heel lang topic met al die foto's!
donderdag 1 juli 2010 om 16:02
donderdag 1 juli 2010 om 16:03
Een tuniek is een lang shirt dat te kort is voor een jurk. Een middenmaatje, maar dat van jou klinkt leuk iig!
Wat die spijkerbroeken betreft: kijk welke je zelf het leukst vindt staan en waar je je het lekkerste in voelt. En onthoud goed: je date zal geen seconden denken "had ze nu maar een donkerblauwe skinny aan".
Wat die spijkerbroeken betreft: kijk welke je zelf het leukst vindt staan en waar je je het lekkerste in voelt. En onthoud goed: je date zal geen seconden denken "had ze nu maar een donkerblauwe skinny aan".
donderdag 1 juli 2010 om 16:03
Ohw leuk dit topic! Spannend hè zo'n date... ik trek dan meestal ook alles uit mijn kast aan en uit om te eindigen in een spijkerbroek met een tshirtje..... (tja)
Soms voel ik me dan een beetje saai als ik uiteindelijk tegenover hem zit en om mij heen meisjes zie met een blote rug, of een opvallend topje, of een leuke jurk.. Dan ben ik zo the girl next door.
Dus ik zeg, maak er wel een beetje werk van. Er is niks mis mee om je een beetje extra op te doffen als je hem wil veroveren. Je vind hem toch leuk? Of is dat stadium al gepasseerd?
ps, leuke pumps op de foto!
Soms voel ik me dan een beetje saai als ik uiteindelijk tegenover hem zit en om mij heen meisjes zie met een blote rug, of een opvallend topje, of een leuke jurk.. Dan ben ik zo the girl next door.
Dus ik zeg, maak er wel een beetje werk van. Er is niks mis mee om je een beetje extra op te doffen als je hem wil veroveren. Je vind hem toch leuk? Of is dat stadium al gepasseerd?
ps, leuke pumps op de foto!
donderdag 1 juli 2010 om 16:12
Ik ben over het algemeen vaak heel erg van de jurkje en de rokjes.
Maar ik wil het nu een beetje rustig houden, hij heeft zaterdag gezien hoe ik ben als we op stap zijn en dan kan hij nu zien, hoe ik'gewoon' ben.
Dus wil ik het eigenlijk ook qua kleding een beetje rustig houden. We gewoon mezelf zijn, maar mijn rustigere zelf
Maar ik wil het nu een beetje rustig houden, hij heeft zaterdag gezien hoe ik ben als we op stap zijn en dan kan hij nu zien, hoe ik'gewoon' ben.
Dus wil ik het eigenlijk ook qua kleding een beetje rustig houden. We gewoon mezelf zijn, maar mijn rustigere zelf
donderdag 1 juli 2010 om 16:27
quote:farfallina schreef op 01 juli 2010 @ 16:03:
ik trek dan meestal ook alles uit mijn kast aan en uit om te eindigen in een spijkerbroek met een tshirtje..... (tja)
Hahah En hoe vaak is het je al overkomen zonder er van te leren?
ik trek dan meestal ook alles uit mijn kast aan en uit om te eindigen in een spijkerbroek met een tshirtje..... (tja)
Hahah En hoe vaak is het je al overkomen zonder er van te leren?
donderdag 1 juli 2010 om 16:36
donderdag 1 juli 2010 om 16:40
Mijn omaschoenen zijn errrug leuk maar ik denk iets te donker. Ik ga het dadelijk eens even bekijken.
Het is een kwartiertje rijden (incl. snelweg), te voet is geen optie en op de fiets is het ong. 45 min. Maar ik wou graag helemaal in model aankomen dus dat doen we maar niet.
Al zou mijn hoofd dan wel bij mijn rode schoenen passen!
Het is een kwartiertje rijden (incl. snelweg), te voet is geen optie en op de fiets is het ong. 45 min. Maar ik wou graag helemaal in model aankomen dus dat doen we maar niet.
Al zou mijn hoofd dan wel bij mijn rode schoenen passen!
donderdag 1 juli 2010 om 16:52