Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Bedankt voor de mooie hyveskaart Tine ! Hij is echt geweldig

En Ligaa, bedankt voor het regelen van de hyvesruil

@ JJ, Gefeliciteerd met je huis!!! we willen natuurlijk graag alles weten!

Oh hele ochtend op school gezeten vanwege een cijfer dat een docent nog niet is ingevoerd. Dit moest al lang in orde zijn en maandag worden de studieadviezen al gegeven!! Nu maar afwachten, anders kan de hele klas maandag een negatief studieadvies verwachten vanwege dat cijfer (en zelfs negatief bindend advies als je - zoals ik- al 1 herkansing hebt staan voor volgend jaar) bbbbrrrrrr
Bedankt voor de superleuke Anne Geddes hyves-ruilkaart, Neferisis!!! Ben er superblij mee! Zo lekker vrolijk, dankjewel

Jokejacket: Gefeli met je nieuwe stek!
Jokejacket proficiat met je huis!!!

Hier alweer geen kaartjes.

Ik heb er nu 22 ontvangen, 28 verzonden en er zijn er 7 onderweg. (een is expired maar heb er vorige week 1 achteraan gestuurd).
Bij mij gaan de kaartjes erg sloom... Zelfs Finland en Duitsland zitten al tegen de 20 dagen aan. Ik vraag dus even geen nieuwe meer aan, eerst maar eens wachten wat er geregistreerd wordt en/of op mijn deurmat valt
Hihi, ik durfde ook nog niets te zeggen, voordat ik zeker wist dat het dit keer niet voor onze neus weggekaapt zou worden!

Volgende week (of misschien zaterdag al) gaan we de koopakte tekenen van ons grote droomhuisje in Breda. Het heeft 3 slaapkamers op de 1e etage en nog eens 1 op de 2e etage... whaaaa... ik ga erop vooruit in ruimte joh! Helaas moeten we de zomer nog wel uitzitten in ons sauna-appartement, maar we hebben iets om ons op te verheugen: 1 november krijgen we de sleutel! Joehoe! Ik ben al een paar dagen zooooo gelukkig
JJ, gefeliciteerd met je eigen huissie!!
JJ, van harte gefeliciteerd met je nieuwe huisje!

Neferisis, het was niet echt poetsen voor de poets komt hoor! Ik moest sowieso aan de slag.

Ze is gisteren voor geweest om kennis te maken, het is een leuke iet wat oudere dame die eens in de 2 weken 3 uurtjes komt voor de dingen waar ik niet aan toe kom. De eerste keer gaat ze mijn keuken een goede beurt geven, alle kastjes uitsoppen etc. Heb ik weer tijd over voor leuke dingen!

Vandaag was mijn deurmat heel blij want er lagen wel 4 kaarten op, allemaal officiales. Een prachtig uitzicht uit AU, een aquarelkaart uit CN, een soort Petshopkaart uit Hongkong, dat is gelijk een nieuw land voor me. En een lelijke zelfgetekende kaart uit TW. Dit was mijn bedankje: Thank you for your card, I can appreciate the effort you put into it.

Netjes toch?

Sweetcandy, is het nog goed gekomen met je cijfer? Wat hoorde ik trouwens vorige week in het nieuws dat ze leraren kunnen ontslaan als ze niet op tijd de proefwerken nagekeken hebben? Of ben ik in de war met iets anders?

Kaatje, ik vind je Avatar ook lastig te rijmen met al die tatoo's en piercings. Ik ben wel benieuwd naar je. Ik heb alleen gaatjes in mijn oren en voor de rest ben ik is mijn huid maagdelijk.

Wanneer gaan we weer meeten met z'n allen???
C_estelle:

Ik wil best een foto posten hoor, maar ik snap het ook wel als de anderen dat niet willen, aangezien dit topic daar niet over gaat. De keus is aan jullie.
Kaatje, als je je aanmeld op de pc-viva-hyves en Noa je accepteert dan kun je daar een foto posten en kunnen er geen ongenodigde mensen meekijken. En heb jij gelijk een idee wie wie hier is..
Ik heb geen hyves
Jammer, dan wacht ik toch wel op de volgende meeting!

Hopende dat je dan ook komt!
JJ: proficiat!!!

c_estelle, we moeten idd weer snel gaan meeten hoor

2 hurray's hier, geen kaartjes, ik wacht nog even met kaartjes aan te vragen..

Ik wil de foto trouwens ook wel zien kaatje Moet je hem wel posten als c_estelle en ik er beide zijn
En als ik erben... hahaha ben ook wel van de tattoo's en de piercings ;) Heb zelf 2 tattoo's ( wel bescheiden hoor) en heb een tongpiercing. Als ik genoeg afgevallen ben wil ik 1 tattoo uitbreiden.

JJ gefeliciteerd!!!! met je huisje!

Weet niet of ik jou al gefeliciteerd had sweetcandy, zo niet, bij deze: Gefeliciteerd met het behalen van je.... uh.. master?

Zoooo nu weer ff ontopic

Zazana Ontzettend bedankt voor je kaartje... heb het gevoel dat ie me aankijkt hahaha .

Neferisis Ja het feestje was geslaagd,, het was niet te warm, dus heerlijk, de kinderen hebben heerlijk gezwommen ( voor chayuz, niet int zwarte gat, maar op de camping:P:P)

Ook nog een kaartje uit USA ontvangen met familie Obama, was wel leuk!

Ooooo wat warm vandaag... we hebben vandaag maar weer badjes opgezet voor de grotere kids en tussen de middag heb ik bakken met water binnen gehaald... zo konden de kleintjes van rond een jaar ff spetteren... Hahhaha had bijna een zwembad binnen ... zooooooooo nat, maar geweldig om die koppies te zien...

Zo nu even lekker niets doen... me voorbereiden voor morgen... 36 graden in het oosten. pfffffffffffffffffffffffffffff loop leeg....
JJ, klinkt goed zeg!! Heb je nog even de tijd om te klussen en je erop voor te bereiden :D

Met mijn cijfer is het nog niet goed,... van de hele klas niet en de docent is onbereikbaar. Hopelijk morgen meer nieuws hierover.
Beachlover.. hoop dat je een leuke bbq hebt! Het weer zit je in elk geval mee!

Sweetcandy… lekker die leraren, verdorie zeg daar kan ik mij zelfs boos om maken! Ik hoop dat alles goed voor elkaar komt!!!

Kaatje.. foto foto (ook al heb ik die al eens voorbij zien komen in het welbekende fototopic haha,) anders maak je maar speciaal voor ons een hyves aan hoor :P

JustMe.. haha ben al jaren niet meer in het zwembad in het zwarte gat geweest! Maar volgens mij mis ik er ook niet al teveel :P wij gingen meestal meer richting dat lagere veld of die zanderige gaten :P (subtiel toch) ik kom morgen trouwens uwe richting op!

JokeJacket BEDANKT voor je hyvesruilkaart, ik vind hem echt superleuk!! Het is echt ik en vriendlief in bed hihi, wij zijn ook zo zoet samen :P jou etui lijkt mij trouwens echt geweldig! en heerlijk je eigen huisje! Klinkt enorm!!! Nu heb je echt iets om naar toe te leven, ik ben jaloers ;)

Zazana, is het gelukt met het programmaatje?

Meeting, brr griezelig, maar mocht het georganiseerd worden dan wil ik wel mijn best doen toch aanwezig te zijn!

Verder had ik dus in totaal 4 kaarten in mijn brievenbus :O mooie oogst!

De hyvesruilkaart dus, een kaartje uit Finland, een superleuke uit Duitsland en een poepige uit Taiwan (taiwan is ook hip tegenwoordig!)

Owjah en mijn bestelling van PMK was al binnen! Mooi rap, als ik nu een kaartje stuur moet ik dus als ik het goed begrijp 1 postzegel van 0.80 cent plakken en 1 van 0.05? of van beide 2, kom er niet helemaal uit!

Ow en mijn hyvesruilkaartje wordt morgen gepost, vriendlief had zo beloofd het op de post te gooien maar toen ik net thuis kwam lag het nog net zo mooi op tafel :( dus nog even geduld aub!
anoniem_88030 wijzigde dit bericht op 01-07-2010 19:33
Reden: foutje bedankt!
% gewijzigd
Graag gedaan, Chayuz... Blij om te horen dat je hem leuk vindt.

Een meeting lijkt mij ook wel gezellig :-)
ok ik laat ze wel even staan:

*en toen waren ze weer weg*

Wow!! apart hoor! Ik zou het niet durven.... Ik vind het wel stoer!!!
Zooo gaaf hoor !!!

Echter zo durf ik het ook niet hoor ;) Maar vind het zoooooooooooooooooooooooooooooo gaaf. Kijk ook veel naar LA Ink en Miami Ink, Heerlijk programma ;)

Gezellig chayuz Wij gaan morgen na het eten weer naar de camping... denk dat ik veelal in het zwembad ga liggen !!
kaatje:

JustMe --> heerlijk zo'n plekje op de camping waar je altijd naar toe kan, ik zie wle wat ik morgen ga doen, moet sowieso met mn pa mee voor een nieuwe telefoon kijken :P met zo weinig mogelijk knopjes haha!
Bedankt Neferisis, ja kleine moeite van mij.. groot plezier voor hem!

Steph, durf je niet te vliegen? Ik vind het ook niet echt fijn hoor, maar ver met de bus / auto zie ik ook niet zitten. Ben behoorlijk wagenziek.

JJ: gefeliciteeeeerd! Wat gaaf zeg.

Snjokorn, dat is goed om te horen. Helemaal niet aan gedacht dat jij daar natuurlijk 'veel' vanaf weet.

Sweetcandy, wat balen zeg! Ik hoop voor je dat het morgen geregeld wordt.

Kaatje, gadsie wat een pijn moet jij gehad hebben! Zelfs zo'n "gat" in je oor, sorry ik weet even niet meer hoe het heet.

Justme, wat een hitte he! Inderdaad.. morgen 36 in het oosten. Denk dat ik maar naar het westen ga. Naja, ik zet ook maar badjes op en rol de brandslangen uit voor de kids op school. Is niet uit te houden!

Mijn bestelling van PMK komt als het goed is morgen binnen! Verder vandaag een super leuke kaart op de mat. Echt een favorietje! Nu ik weer zo fanatiek aan het postcrossen ben is het vrijwel dagelijks feest op mijn deurmat. Echt leuk!
Wow wat gaaf Kaatje. Vooral je tongpiercings.
Snjókorn falla, á allt og alla
Vandaag een drukke PC-dag, 2 hurrays en 5 kaarten in de bus: de hyvesruilkaart, een WWF-kaart met waterlelies uit Finland, een veld vol klaprozen uit Californie, een Bejingmascotte uit China, en last but not least, een kaartje VAN zoon vanaf het schoolkamp.

@Steph > geweldige hyvesruilkaart! Ik neem aan dat het de maker zelf is die op zijn kunstwerk zit? Ik zou best zo'n kunstwerkje in de tuin willen hebben staan

@Kaatje > je bent een kleurrijk geheel , wissel je piercings nou ook af en toe voor een andere kleur/vorm of is dit een heel suffe vraag?

@JJ > Het is zo november! Ach, je moet maar zo denken: kan je op je gemak de details invullen.

@Chayuz > er zitten bij die postzegels van PMK toch ook briefjes waarop staat welke combinaties je moet gebruiken voor jouw post?

Voor binnenlandse post tot 20 gram: 2x fl. 0,50 ipv 0,44 eurocent.

Voor post binnen Europa tot 20 gram: 2x fl. 0,55 + 1x fl. 0,60 ipv 0,77 eurocent.

Voor post buiten Europa tot 20 gram: 2x fl. 0,80 + 1x fl.0,50 ipv 0,95 eurocent.

@Sweetcandy > wat een gezeur door zo'n onvindbare docent

@Snjokorn > vandaag mijn auto laten wassen door een armlastige puber, het voertuig zat dik onder een grijze laag vulkaanas!

@Justme > het zal morgen vast wat drukker worden op de camping, voor een regio begint de zomervakantie. Lekker afkoelen morgen in het zwembad neem ik aan!
Zie je wel! Nu heb ik hem gemist kaatje :(
Neferisis: hij heeft toch wel veel water gebruikt he. Wrijven schijnt niet zo goed voor de lak te zijn.

Ik hoefde m'n auto niet te wassen, het heeft de hele dag geregend (en niet zo zuinig ook) dus is 'ie nu wel weer schoon (vind ik).
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven