Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Zazana, leuke kaarten heb je gekocht in Amsterdam. En gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Echt knap!

Kaatje, brrr wat heb jij veel piercings en tattoo's! Stoer hoor, ik zou dat niet durven. Enne, als je de postzegels zo saai vindt, waarom bestel je dan niet bij PMK? Ik ben ook helemaal om, heb net m'n tweede lading besteld!

Tine, veel plezier bij Mama Mia!

Chayuz, ik heb net ook weer postzegels besteld bij PMK. Alleen een beetje vreemd, ik had aangevinkt dat ik een factuur wil ontvangen (ik dacht dan betaal ik het dan wel, net zo makkelijk)... maar nu kreeg ik een mail dat ze mijn pakketje verzenden zodra ik het geld overgemaakt heb. HUH? Wat moet ik nu? Vorige keer had ik het geld wel direct over gemaakt maar toen kon ik dan ook niet kiezen voor de factuur.

Wie o wie had hier toen het pc-profiel van een mevrouw neergezet die in het profiel had staan dat mensen kaarten konden sturen naar een zieke jongen? Ik heb een kaartje voor die jongen geschreven maar moet nog even z'n adres hebben. En weet die site niet meer...

Vandaag 3 kaartjes op de mat! Super leuke. Ook nog weer 5 adressen aangevraagd, morgen versturen. Zijn al wel geschreven.

Hier geen officials maar wel een RAS kaartje van Kozoo en Steph. Hardstikke lief en leuk.

Zazana: gefeliciteerd zeg.

Ligaa: goeie reis en veel plezier (maar dat zal wel lukken)

Tine: jij ook veel plezier bij Mama Mia

Lampje: humor, die tekst voor de Braziliaanse voetbalfan.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ligaa: veel plezier!! (al zal het snikheet worden )

Hyvesruilkaartje ligt klaar, vriend doet het straks op de bus als hij naar zijn werk gaat!
Kaatje .. goed kaartje ga jij sturen! Ben je voor elk profiel zo goed op zoek? Heb je vandaag nog wat kunnen doen op het werk?

Stefanie.. mijn labret deed verder ook geen pijn hoor. Toen hij net gezet was voelde het alleen maar als een enorme puist die op knappen stond! Heb hem ondertussen alweer een jaar of 4, toen kado gekregen van mijn broer…

Tine… als het goed is ben je nu flink aan het meebleren op mama mia, je laat vast nog wel weten hoe het was, ik ben benieuwd, je bent echt wel een die hard musicalfan of niet!

Hou je sowieso van muziektheater?

Zazana.. gefeliciteerd, echt goed gedaan, doe ik je niet na met mn mbo diploma hihi. Ik heb trouwens een ideaal klein programmaatje om foto’s kleiner te maken. Hier kun je hem downloaden, hij is enorm makkelijk, wel een tip om voor de verkleinde foto’s een apart mapje te maken zodat je ook de originele grote houdt!

Kozoo.. tuurlijk kun je dat vragen, als je een kaartje verwacht… vind ik niet raar hoor! Ben jaloers trouwens dat het je zo goed lukt met haken, ik denk dat ik gewoon geen geduld heb ofzo..

Lampje.. Is je dochter al vaker op kamp geweest? En mis je haar nu al flink zeker?

Anita.. ben ik heel raar als ik niet weet wat borreboekjes zijn??

Ligaa.. heel veel plezier op rock werchter!!! Wat een geweldige line up zeg!!

Juuf.. ik had inderdaad ook factuur aangekruist en moest toch gelijk betalen, in dat scherpje wat dan opent staat je bestelcode en rekeningnummer, daarheen kun je het dan overmaken.. wel beetje vaag idd. Vandaag heb ik een mailtje ontvangen dat mijn bestelling verstuurd wordt!
oeps Zazana, vergeet ik je alsnog die linkt te geven met het programmaatje: klikkerdeklik voor fotoprogramma hij is heel simpel, maar mocht je iets niet snappen dan hoor ik het wel. mooie grote om je foto naar de verkleinen is trouwens langste zijde 640 pixels!
Chayuz, helemaal niet gek hoor.

Zijn kinderleesboekjes op het niveau van groep 2.

Dan krijgt ze voor 10 euro per maand elke keer twee boekjes en ze is nu eenmaal helemaal dol op lezen dus dan doe je dat voor haar he.

Ligaa, veel plezier de komende dagen!!!!

Hier is het hyves-ruil-kaartje geschreven en ga zo nog een officieel adres aanvragen.

Mag er nog eentje namelijk.
En het kaartje mag hoe verrassend naar Finland.

Ze wilde graag een kaart van je woonplaats of dieren.

Had nog een mooie met hertjes op de Veluwe en die is het geworden.
Anita, wat goed! lezen is ook een goed iets! mijn moeder moest vroeger op een bepaald moment elke week met mij naar de bibliotheek oeh en Finland, erg origineel!
Goedeavond!

Hier 3 kaarten in de bus vandaag, saaien... helaas... nu lekker slapen, ben kapot.
Anita, goed zeg dat je dat doet met die boekjes! Lekker veel lezen , ja.. juuf spreekt!

Chayuz, ik kreeg niet zo'n schermpje? Maar heb het inmiddels maar wel overgemaakt inderdaad. Hopen dat ik ze deze week nog ontvang.

Oeeeh dames, ik ga maandag al op vakantie! Kan het me nog helemaal niet voorstellen. Wat een vooruitzicht.. Gaan jullie allemaal meeduimen dat er niet weeeer een aswolk is? Ach ja, drie keer is scheepsrecht toch?
Hier is geen druppel regen gevallen, alleen drupte het af en toe langs mijn rug... Vandaag een hurray uit Polen. De ontvanger had een kaart van de meeting ontvangen en wilde weten wat je zo'n dag precies inhield. Uitgebreid verslag van gedaan.

@Tine > je zal ongetwijfeld een swingende avond gehad hebben.

@C-estelle > heel herkenbaar: poetsen voor de poets komt

@Justme > was het kinderfeestje geslaagd?

@Zazana > geweldig resultaat, op naar je 2e masters!

@ Kaatje > oeps, het werd wel een beetje wit om mijn neus na het lezen van al die piercingverhalen. Ik durfde vroeger nog niet eens gaatjes in mijn oren te laten prikken, maar ging uiteindelijk overstag toen ik van een vriendje wel heel mooie oorstekers cadeau kreeg.

Op de een of andere manier kan ik het niet rijmen: piercings & tatoos en dat schattige hamstertje van jouw avatar

En ik had nog nooit van een labret gehoord Jammer dat je niet op de meeting was...

Trouwens, wat een goede keuze die kaart!

@Anita > lezen is zo leuk en voorlezen nog leuker. Ik heb mijn kinderen o.a. alle Harry Potterdelen voorgelezen (dus elk deel 3x gelezen: eerst zelf, toen aan dochter en later aan zoon).

@Snjokorn > wat is een RAS?

@Ligaa > you rock baby! Veel plezier!

@Sweetcandy > bedankt voor de link naar de foto's van de PC meeting. Confronterend hoor!
@Juuf > het nickname van die vrouw met het adres van die zieke jongen is kitnbudle. Leuk dat je Bryan een kaart gaat sturen.
Oh ja, had ik al gezegd dat ik 'een eigen huis, een plek onder de zon' heb?
Goedemorgen iedereen!

Chayuz: bedankt voor het programmatje. Ik ga er lekker mee aan de slag! Als iets niet duidelijk is hyve ik wel ff :-)
@Jokejacket: Een eigen huis? Zo'n plek onder de zon? Met altijd iemand in de buurt, la la la la la.

Gefeliciteerd! Vertel eens even, per wanneer? En is het echt je droomhuis?

Lampje
quote:neferisis schreef op 01 juli 2010 @ 00:48:

@Juuf > het nickname van die vrouw met het adres van die zieke jongen is kitnbudle. Leuk dat je Bryan een kaart gaat sturen.die ga ik ook even opzoeken straks.
quote:Jokejacket schreef op 01 juli 2010 @ 09:12:

GAAF!!!!!!!!

Per wanneer????????

Goedemorgen voor iedereen.

De kaartjes daarnet gepost voordat ik dochter naar school heb gebracht.

Zo kleine man in bad doen en een fles geven en dan kunnen we al bijna terug naar die school, hahaha
Lampje, die is leuk die kaart voor die Braziliaan (compleet overheen gelezen). Uiteraard willen we morgen winnen, moet nog wel ff lukken.

Snjokorn, ik wist verder niemand

JJ, nee dat had je nog niet gezegd dame! Waar, wanneer ed?

Juuf, volgens mij houd de aswolk zich wel rustig. Jij kunt gewoon gaan. Ga ik de week erna, wel per bus gelukkig.

Neferisis, een RAS is een random act of smileness. Je tikt iemand op het forum bij het onderwerp RAS verstuurd dan een u2u en dan krijg je een adres. op die kaart zet je dan wel je eigen naam en die van de persoon die het adres heeft gegeven.

Op verzendfront is het rustig zijn ook 14 kaarten onderweg.
@JJ > een eigen plek onder de zon? GAAAAAAAAAAAAF! Je gaat een drukke, maar o zo leuke tijd tegemoet! Gefeliciteerd

@Anita > ik kom net onder de douche vandaan, maar zou zo weer terug willen, wat een plakweer, nu al! Spetter maar lekker met die kleine vent. Mijn kinderen waren echte fans van de Tummytub.

Net nog een kaart aangevraagd. Mag naar de Oekraïne, naar een Olga zonder profiel of enig ander referentiekader. SAAI. Vanmiddag gaat een molen met tulpen richting Kiev.

Zo, nu als de wiedeweerga boodschappen halen voordat het te heet op de fiets wordt. Ben ik ook weer op tijd thuis voor dochter. Ze heeft een proefwerkweek en hoeft elke dag maar twee uur naar school. Blokken met dit weer is niet leuk!

Have a nice day!
quote:Jokejacket schreef op 01 juli 2010 @ 09:12:

Nee, dat had je nog niet.

Gefeliciteerd zeg. Vertel-vertel.

Goedemorgen allemaal hier. Als jullie verkoeling en water zoeken dan is dit de goede plek hoor. Het zeikt uit de lucht hier (blij dat ik een écht dak boven m'n hoofd heb vandaag).

Steph: , ik vind het hardstikke leuk.

Juuf: De vulkaan houdt zich rustig, er worden geen wekelijkse berichten meer verstuurd tussen het geologisch en meteorologisch instituut behalve als er écht wat te melden is. . .
JJ!! Wat leuk! Gefeliciteerd! Enne, vertel!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Jokejacket! Gefeliciteerd! wat goed, vertel ons alles :D:D

ik heb net een lading kaarten aangevraagd want ik had weer wat postzegels!

ze mogen naar:

- Duitsland

- Engeland

- Nieuw Zeeland

- China

- Amerika

eens kijken of ik iets voor ze in de aanbieding heb

ook heb ik mijn hyvesruil kaartje geschreven, moet alleen nog op de post!
..
anoniem_88030 wijzigde dit bericht op 01-07-2010 12:34
Reden: beetje dubbel
% gewijzigd
Ligaa, Bedankt voor je leuke hyvesruilkaartje!! Het lijkt mij ook een leuk boek.

Verder nog een kaartje uit Finland. Had ik niet verwacht, volgens de statistieken heb ik niks te goed.

Kaartje naar USA is vandaag experd geraakt. Ik heb er nu nog zeven onderweg. Mag nog drie adressen aanvragen maar twijfel of ik dat vanmiddag doe of dat ik zo nog even naar het strand ga. Heb rond 18.00 uur een BBQ bij mijn baas in de tuin met alle (70) collega's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven