Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hoi meiden!

Mama Mia was super! We zaten op rij 9, en konden vanaf hier de gezichten de mimiek perfect zien. We zaten ook nog in het midden van de zaal. Bas Westerweel heeft alle noten gehaald, wat hij de vorige keer helaas niet deed.

Vandaag mn eerste werkdag voor mn nieuwe baas! Twas leuk! Had de dreumes groep. Leuke meiden om mee te werken! Erg gezellig! Morgen de 3+ groep. Word vast ook wel weer leuk. Al ben ik toch echt in de wieg gelegd om een babygroep te draaien. Volgende week sta ik wel 3 dagen op de babygroep! Fijn:)

Het heeft hier vandaag zo lekker gewaaid de hele dag! Dat scheelde een hoop warmte. Ik hoop zo dat dat morgen weer zo is! Werken een warmte gaan bij mij niet samen namelijk... Maar we gaan het zien..

Vandaag 3 kaartje@ 2 RR kaarten en een official uit Nederland! Ik mag nog een RR schrijven maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Van het weekend dus maar even!

Kaatje, ik heb je fotos gezien! Wow wat stoer!

Ik weet even niet meer wie het zei, maar op het zakje zit een papiertje geniet. Hierop staat precies hoeveel postzegels van welke hoeveelheid je er op moet plakken..

Ik houd het hier even bij!! Geniet van het weer daar aan de andere kant van het land.. Maar geef mij maar regen morgen:)

Tot morgen weer!
Wat fijn om te horen dat je eerste werkdag goed bevallen is, Tine! En tof dat je het zo goed naar de zin hebt gehad bij Mama Mia!
O dames sorry dat ik jullie zo verwaarloos maar ik kan het telkens niet op brengen om meer dan het hoognodige te doen op de laptop....

Deze week een paar kaarten verstuurd en ontvangen.

Lampje bedankt voor het hyves-kaartje, ik vind Lars de ijsbeer geweldig! Ik had hem gisteren al binnen!

En maandag had ik trouwens een kaartje van de meeting binnen, echt leuk om veel bekende namen te zien.

Kaatje ik heb nu je foto's gemist maar volgens mij heb ik ze in het verleden ooit wel eens op een foto-topic voorbij zien komen.

JJ was het het huis waar je zoveel onder de orginele vraagprijs had geboden?

Tine ik hoop dat je morgen weer zo'n leuke dag op je werk tegemoed gaat.

Morgenavond mag ik ook nog een avondje werken en ik zie nu al op tegen de hitte... ik heb al de hele week last van zere voeten 's avonds en dan wil ik het liefst op blote voeten of badslippers lopen (thuis) maar ja dat kan dus niet op het werk...

Ik hoop snel weer wat uitgebreider langs te komen dames maar ik vrees de komende dagen voor te hete temperaturen ....
Juuf, ik durf goed te vliegen maar al jaren gaan we georganiseerde busreizen maken. Je kom overal op de leukste plaatsen, heerlijk.

Neferisis, ik dacht al dat je de kaart leuk zou vinden. Nee, de beste man stond te verkopen. Het kunstwerk heb ik iig wel gezien.

JJ, je huisje klinkt leuk.

Kaatje, jammer dat ik de foto's niet heb gezien.

Meeting, voorlopig niet ga op holidag over 11 dagen.

Hier een kaart uit New Mexico. En een hurray.
quote:neferisis schreef op 01 juli 2010 @ 00:48:

@Juuf > het nickname van die vrouw met het adres van die zieke jongen is kitnbudle. Leuk dat je Bryan een kaart gaat sturen.Huh! Ik krijg de melding dat dit profiel niet bestaat...
quote:juuf schreef op 01 juli 2010 @ 23:11:

[...]

Huh! Ik krijg de melding dat dit profiel niet bestaat... Ach ja, dat krijg je met zo'n rare naam, een letter vergeten De juiste naam is kitnkbudle.
Een reactie uit Frankrijk op een kaartje gezonden vanaf de meeting in Den Bosch:

A beautiful postcard showing traditional houses along canals in Amsterdam, the Netherlands, written on the postcrossmeeting in Hertogenbosch. So many names on it ...Thank you C., thank you guys :)!

Volgens mij was er toch maar echt 1 "guy" bij aanwezig...
zo, ik heb zojuist mijn hyvesruilkaartje op d

e bus gedaan! En nu ga ik lekker 2 uur zweten in de trein, wat wil je nog meer....
Ik kreeg een hurray met wauw alleen meisjesnamen.

Ik mailde ff dat er ook een jongensnaam bijstond..

Neferisis, wat een moeilijke nickname.
Mijn hyvesruilkaartje gaat vandaag op de post, verder de laatste weken weinig pc-activiteit hier...

Wel heb ik in Blijdorp 'even' 15 kaarten gekocht.

Van de 23 kaarten die ik kan versturen zijn dr nu nog 5 onderweg, allemaal langer dan 1,5 week.

Vandaar dat het van mij kant een beetje stil is hierzo, lees wel steeds trouw mee en denk 'oww das wel heel erg leuk' maar kom er niet toe echt te reageren.

Mijn vakantie is dus echt vakantie .
1 kaartje vandaag, de hyvesruilkaart van beachlover, dank je wel! Vanavond ga ik het eens deftig bekijken en lezen, had het vlug gedaan voor ik naar het werk ging
Ik lees ook mee maar plak aan de tafel vast waar de pc opstaat. Geen postcrossingactiviteit hier, alleen de statistieken van postcrossing.
Sweetcandy!! Bedankt voor je leuke hyves ruil kaartje!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:chrisy1 schreef op 01 juli 2010 @ 22:28:

ik vind Lars de ijsbeer geweldig! Ik had hem gisteren al binnen!Ja, die is leuk he!!
Fijn dat je nieuwe werk leuk is Tine!! Is het een beetje koel daar binnen??
Dag dames, wat is het knetterwarm he!! Pfoe, ben blij dat ik vandaag een luie dag (vrijgenomen) heb gehad.

Ik vond zojuist een leuke Hello Kitty kaart in de bus, uit Finland. Verder geen nieuws....(ik maak echt niks mee, hahahaha....)
Anita, wat heb jij een prachtig handschrift! Wow! Heel erg bedankt voor je lekker gezellig volgeschreven kaartje met grappige varkentjes op de voorzijde!

Mijn kaart naar Taiwan is na 51 dagen aangekomen, feestje waard denk ik zo! IJsjesssss-time!
De nieuwe stats:

Country ranking by sent: 821st

Country ranking by distance: 932nd
Is misschien wel handig om even te kijken of er post is

1 official uit Duitsland en een kaartje van de meeting dank jullie wel.

Ik had wel leuke stats: 8 kaarten verzonden, allemaal verschillende landen!, 8 kaarten ontvangen (waarvan de helft uit USA).

In de ranking sta ik in de top 20 nu.

Ga zo maar eens adressen aanvragen.
Snjókorn falla, á allt og alla
No mail today...

Wel de stats, vind ik altijd wel leuk om te zien, ik sta ergens op 174 ofzo.

En mn tijdschriffie (flair) . Das ook leuk om te krijgen altijd.
6 adressen aangevraagd: Duitsland, Finland, Taiwan, USA, België en Wit-Rusland.

't Was niet zo moeilijk om leuke kaarten bij de profielen te vinden. Ik doe ze zo gelijk maar even op de bus.
Snjókorn falla, á allt og alla
In de bus vond ik een envelop uit Rusland met een portret van een Russische groothertogin. Was een directe swap die ik allang vergeten was... Ze had mijn Waterhousekaart al in april ontvangen en toen direct de envelop gepost (klopt met poststempel).

Ook nog een enthousiaste Nederlandse hurray. De PC-ster verzamelt kaarten van spaarpotten en bankgebouwen. Ik had haar een kaart van de Munttoren in A'dam gestuurd. Daar zijn ooit munten geslagen. Ze vond het een leuke vondst en heeft de kaart bij haar favo's gezet.

Vanmiddag zoon opgehaald, die had weer 35 km in de hitte gefietst, terug van schoolkamp. Meneer direct de badkamer in gejaagd en die kon in pyjama naar de zinderende voetbalmatch kijken. Ik heb niet gekeken, niet goed voor de bloeddruk . De wasmachine heeft alweer gedraaid en alles is allang droog in de kast opgeborgen. Volgens mij mis ik (nog) geen kledingstukken...
Heb net even naar mijn ranking gekeken:

785th by sent

848th by distance

Vorige maand stond ik nog boven de duizend dus er zit progressie in!
Ranking van mij is 103th by sent en 105th by distance.

Drie kaarten, official uit Tasmanië van een 9 jaar oud kind.

Een tag en een kaart van C_estelle. Dank je, de postzegel is ook mooi.
JJ, graag gedaan.

En ook mijn kaartje naar Taiwan is aangekomen (aantal dagen weet ik even niet zo)

Mijn stats

Sent 1053-th

Distance 1145th.

Vandaag is er ook nog een kaartje favoriet gemaakt.

En door het aankomen van de kaart in Taiwan heb ik nu 80 kaarten verzonden en mag ik er 9 onderweg hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven