Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hmm, hier zijn ook buren terug van vakantie, de rust is meteen verdwenen. De buren zelf schreeuwen bij voorkeur naar elkaar en die toon is overgenomen door hun hondjes
Joehoe tetters! Splinter is er weer! En ik heb hulp nodig bij de samenvatting
Haaai Ratt!!

Fijn om weer hier te zijn. En om een speed-update te krijgen!

Mylene, nog gefeliciteerd! Heb je m´n plaatje nog kunnen openen die ik had geplaatst voor ik weg ging? Of was die ver weg in een oud topic? Leuke dag gehad? En gaat het al wennen, alwéér 25??

Tipsy laat zich aaien? Ik val bijna van m´n stoel! Wat leuk! Niet leuk dat het dan zo´n stoere vechtjas wordt..... Moet je dan uit eigen zak betalen?

Oh, Babs, wat rot! Je lieve bokkige Meneer! Je stresskipje. Ach gossie.... Ging het zo snel ineens? Hoe is het nu met jou, en met de andere beestjes?

En Pilous, jeetje meid, echt thuis nu..... Hoe vind je dat zelf? Is het beter voor je (denk ik wel natuurlijk, maar dat is makkelijk om van de zijlijn te zeggen) en kun je eraan toegeven? Het mág nu hè, tijd voor jezelf nemen en je daar niet schuldig over voelen. Krijg je iets van begeleiding? Het voelt vast klote nu, maar het is ook écht een stap in de richting van dat het beter zal gaan.

En, schakel schakel, HOERA voor Anneke!!! In het huis waar je laatst dat gezellige gesprek had? Wauw zeg, wat goed. En wat zal er veel voor je veranderen, als je overdag gaat werken. Super joh, heerlijk voor je!! Wanneer begin je?

En verder natuurlijk knuffels voor Bieb (leuk dat de roze wolk er nog is! Thuis al meer rust?), Klets, Olijfje, Praathoofdje, Delphi, Its (nog lekker aan het witte-broodjes bakken?), alle anderen en eentje voor jezelf!
Goed bezig meiden met de samenvatting!

Haaaaaaaaaaaaaaaai Splinter!! Fijn dat je er weer bent en dat je ons weer gevonden hebt Heerlijk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Ben erg benieuwd naar je foto's, Ierland lijkt me prachtig!

Ff denken of ik nog toevoegingen heb voor de samenvatting... Ehm, denk denk. Nee, volgens mij hebben TH en Ratteke het keurig gedaan! Dus, sluit weer aan en tetter mee! Zijn je beessies weer blij dat jullie er weer zijn?
TH!

Gaat goed hoor, met je samenvatting.

Wat een superlieve actie zeg, van Zoebie! Hartverwarmend en ontroerend en wauw, echt een wereld-idee. Ik ga straks even kijken op haar topic.

Hm, goed dat jullie Leo even onder handen hebben genomen.

(gaat op haar handen zitten om het niet nog eens over te doen).

Leo, ik heb je foto gezien, je ziet er echt PRACHTIG uit! Wauw, wat vallen je ogen nu geweldig op zeg.

Hoe is het met jouw kies, TH? Ik heb aan je gedacht woensdag! Ik las ergens dat je later geopereerd gaat worden? Brr, is het uit te houden met de pijn?

Ik zit nu zelf ook met een vreemde bobbel in mijn mond, is niet echt gevoelig (alleen als ik er op druk) maar hij wordt wel steeds groter . En ik kan pas maandag de tandarts weer bellen. Gloep.

Delphi, zet ´m op hè! Glaasje wijn erbij doet soms wonderen. Schrijft dan een stuk soepeler, echt. Heel soms doe ik dat ook als ik met een rapport zit te worstelen.
Heb je het leuk gehad? Ook nog zon? Wat heb je allemaal gezien en waar ben je allemaal geweest? 6090 foto's gemaakt? Zeker alle weerstypen gehad, zon, regen en mist. Dat had ik wel iig.

Ik ben blij dat je er weer bent. Kan je weer lekker meekletsen.
Olijfje!

Wat is het hier weer een lekker warm welkom badje zeg, om in te glijden. Jullie zijn gewoon nog steeds zo lief!

Sil was helemaal niet blij om ons weer te zien. Hij leek zelfs een beetje angstig en schrikkerig...... We zaten met de oppassers (zwager en schoonzus) op het balkon te kletsen en toen is hij mooi bij m´n schoonzus op schoot gaan liggen. Later heeft hij mij een goeie haal gegeven tijdens het vechten en net, na het eten, kwam hij ineens weer lekker bij ons zitten. Kopjes geven, zich laten aaien enzo. Dus misschien is het nu weer goed. Zo´n haal krijg ik altijd trouwens. Alsof ik dan weer herkenbaar van hem ben ofzo.

En verder, hadden we vooral veel beestjes in de keuken. Die hebben ons overigens niet begroet. Rare kleine torretjes. Schoonzus heeft de hele keuken overhoop gehaald (en schoongemaakt ) om ze te bestrijden, maar geen bron gevonden. Yek. Hoop maar dat ze nu wegblijven!
Eeeh, jakkes beesten in je keuken... gatver. en helemaal klote als je net thuis komt van vakantie.

En de poezen? herkenbaar. Die van mij gaan eerst heel hard miauwen en naar me toe komen. En als ik dan wil aaien lopen ze weg en gaan ze naar buiten. Pas na een uurtje ofzo vinden ze me weer lief.
Splint, onze katten zijn ook altijd wat afstandelijk als we ze een tijdje in de steek hebben gelaten. Maar gelukkig heeft Sil je inmiddels weer onaardig en aardig begroet .

Die andere beestjes zijn minder leuk trouwens, torretjes

Wij zaten net weer in gesprek over Olivier: na alle andere toestanden is zijn cyste een paar weken geleden kapot gegaan. Eerst al het vocht eruit, later ook bloeden dus langs de DA geweest. Die vond het nog niet ernstig genoeg om dat ding weg te halen, mede omdat hij 17 is en toch al wat verzwakt door zijn blaasoperatie afgelopen najaar en schildklierproblemen sinds 2 maanden. Dus O loopt afwisselend in een rompertje (maat 50) of met een kap om want anders likt hij het open. Ging nu eindelijk wat beter, het was helemaal droog. Helaas vulde die cyste zich wel weer met vocht en vanavond is het dus weer gaan lekken . We overwegen nu om hem toch maar te laten opereren, met alle risico's van dien. Zoals het nu gaat kan het helaas ook niet blijven, al draagt hij romper en kap met gratie. En dan heb ik het nog niet eens over de verzorging die het vraagt als wij op vakantie willen gaan. Lastige beslissing, morgen de DA weer bellen voor overleg.

En het is echt fijn dat je er weer bent
Splinter, morgen lees ik graag je verhalen en de reacties van de anderen dat je er weer bent. Ik ga douchen en dan naar bed. Morgen nog een half dagje en dan lekker weekend!

Morgenavond nog een verjaardag van de dochter van een vriendin. Kind wordt 16! Leuk meisje.

Dus slaap lekker weer in je eigen bedje, weer naar je eigen wc en je kan weer gewoon staan om te koken. En koffie zetten. Dat zijn toch echt de voordelen van vakantie. Thuiskomen in je eigen huis. heerlijk! Geniet er van!

Tot morgen
Lieve schatten, ik ga zo bijlezen maar wil even zeggen dat ik elders het verhaal van Meneer heb neergezet.

Niet dat ik het er hier niet over wil hebben, maar ik wil ook niet dat het hier de Babsjuh-en-Meneer-show wordt, vandaar.
Iets anders
quote:Ratteke schreef op 01 juli 2010 @ 22:22:

Heb je het leuk gehad? Ook nog zon? Wat heb je allemaal gezien en waar ben je allemaal geweest? 6090 foto's gemaakt? Zeker alle weerstypen gehad, zon, regen en mist. Dat had ik wel iig.

Ik ben blij dat je er weer bent. Kan je weer lekker meekletsen.

Lief!!

We hebben inderdaad veel foto´s gemaakt. Man zit ze nu te sorteren op de computer, want ze staan verspreid over 3 geheugenkaartjes. De eerste was al vrij snel vol, de tweede is overleden (samen met het fototoestel) toen man een foto wilde maken van de woeste golven tegen de rotsen. Helaas was een golf iets te woest en heeft het fototoestel verzopen En man z´n broekspijpen en schoenen ook . Dus nieuwe camera gekocht met het 3e geheugenkaartje.

(oww, Sil springt op schoot, we zijn weer vriendjes )

In Ierland hebben we eigenlijk alleen maar goed weer gehad. Wel wolken, maar ook veel zon en maar 2 keer regen. Het wisselt daar zo snel, echt heel mooi. Eén keertje ben ik zelfs flink verbrand toen we op de golfbaan liepen. We hebben best heel veel gezien: eerst een paar dagen Engeland (Yorkshire) met alléén maar regen en kou, bleh. Daarna naar Dublin gevaren, een paar dagen in de Wicklow Mountains en een dagje Dublin zelf. Wat een leuke stad zeg! Wat wel grappig was: je had gezegd dat je voor Brazen Head Inn over de Haypennybridge een klein stukje naar rechts moest lopen. Dat was nog best een flink end hoor! Maar ik had zelf ook al gemerkt dat in je herinnering afstanden veel kleiner worden. Dus ik vond het wel grappig dat dat bij jou dan ook zo was.

Toen naar het westen doorgereden, o.a. Achill Islands gezien en in de buurt van Galway een paar dagen gestaan. Uiteraard ook de Connemara bekeken, wauw zeg. En toen iets naar beneden gezakt, Limerick, Bunratty Castle en het Folk park gezien. Ook al zo leuk. Toen een week in een huisje in Skull (zuidwest), waar we 2 jaar terug ook waren toen man zijn kniebanden scheurde. Uiteraard heb ik hem nog even op de foto gezet voor het hek waar hij toen vanaf gedonderd was. Heel stoer. Nu wel. De eigenaars van het huis (wonen in een eigen huis op hetzelfde terrein) zijn zó lief en gastvrij dat het bijna thuiskomen was daar. En het huisje zelf was prachtig, met een serre eraan met een enorm uitzicht over de Bantry baai en zo´n honderd koeien in je voortuin. Geweldig.

En die zuidwestkust is ook al zo enorm prachtig! Woest en wild en gewoon griezelige rotspartijen. Je kunt gewoon op een rots gaan zitten en daar een uur blijven rondkijken en genieten. Zo overweldigend mooi.

Shit, ik wil nu al weer terug. Neem ik wel mijn laptop mee dit keer!

Of zullen we daar gewoon een leuke meeting houden?
Slaap lekker Ratteke!

(wat leuk om dat weer te zeggen!)

Dat halve dagje is zo voorbij en dan heerlijk weekend.

Ik moet morgen ook weer beginnen. Gelukkig een rustig dagje, het enige wat in mijn agenda stond blijkt afgezegd. Dus hopelijk veel bijkletsen en mails doorworstelen.

Inderdaad, het is zo lekker om weer in m´n eigen keuken te kokkerellen. Beestjes zijn nog niet teruggekeerd gelukkig. Heb ook veel zin om straks in mijn eigen bedje te duiken.

Oh, dat was ook een voordeel van de vakantie en de tent: eindelijk weer eens op tijd naar bed en genoeg slapen. Kijken of ik dat vast kan houden.....
Splinter! Wat heerlijk dat je er weer bent en wat heerlijk om over je geslaagde vakantie te lezen!!

Praathoofdje, wat vervelend dat die cyste zich toch weer gevuld heeft zeg! Hopelijk knapt Olivier met of zonder operatie gauw weer op!

Ratteke, alvast veel plezier op de verjaardag!!!

Plous en Hoop dat je gauw iets vindt waar je je beter van gaat voelen!

Anneke: klinkt goed die Canada-day! En het picknicken klinkt ook goed

Alle andere kanjers: sorry maar het wil allemaal eventjes niet zo goed blijven hangen.

Allemaal heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!! Ik heb er echt veel steun aan!! Vandaag een paar keer wat tranen losgelaten, beetje gedut vanmiddag, schoonouders van gebak voorzien want veilig terug van vakantie (kriebels wat zijn die mensen bruin geworden!!) en zoon, man en hond geknuffeld.

En onverwachts een vakantietje geboekt volgende week! Man won op vakantieveilingen punt NL een midweekje stacaravan in ons sjoene Limburg voor slechts 10 euro´s! Bunker en Zoe gaan mee, poezekind is toch al gewend aan een tuigje dus we gaan het gewoon proberen. Nu is ze nog jong genoeg om aan die dingen te wennen.

Lekker een midweekje burgertrutten op de camping. Kind aan het spelen, hond en kat aan de lange lijn, van vader en moeder aan ´n wijntje onder de parasol... Heerlijk!
Iets anders
Babs, wat een prachtig eerbetoon, ik heb het daar gezegd maar doe het ook graag hier .

Ratteke, slaap lekker en tot morgen!

Splinter, jij ook lekker slapen in je eigen bed! Ik moet altijd weer erg wennen aan mijn eigen bed na de vakantie.

Ik ga eens naar binnen, heb het gevoel dat de muggen de weg naar mijn blote armen en enkels hebben gevonden.
welkom terug splinter! Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op je vakantie. Wat was er nou met ratteke en een hork van een docent? Zit op mn tel te internetten,maar kan dan maar 4 pag terug dus kan t niet terug lezen.helaas.
Poelepoelepoelepoes!
trouwens, ik ben vandaag zo enorm verbrand. Ik dacht dat t wel veilig was na 5 dagen volle zon gehad te hebben,maar mooi niet dus. Mn mega zonnebril staat al op mn kop. Had vandaag t teambuilduitje met mn nieuwe collegas en die noemde me al panda en maya de bij. Haha. Tis ook heel erg. Wel leuke collegas trouwens, al zijn we totaal anders. Nouja misschieen is dat ook maar beter ook. Haha
Poelepoelepoelepoes!
oja en anneke.. Hoe moet dat nou met forummen als je overdag gaat werken? Dat ga ik wel missen hoor! Dan moet ik voortaan maar later opblijven om je live te kunnen lezen.
Poelepoelepoelepoes!
Babs, wat een prachtig verhaal, de liefde voor Meneer spat er van af!
Leuk dat je zo'n lekkere dag hebt gehad HW! En haha, Maya de Bij...flink smeren met after sun dus!
Jammer, ik ben inmiddels ook naar binnen verhuisd. Op het moment dat ik las over jouw muggen, begonnen de mijne zich ook uit te leven. En het was zo lekker op het balkon. Nou ja, morgen weer.

Wat rot van Olivier, TH! Spannende beslissing, ik hoop dat de DA goed advies kan geven. Hebben jullie vertrouwen in hem? Kan het ook nog meevallen? Ik duim alvast hoor!

Babs, ik ga later je verhaal over meneer lezen. Wat fijn dat je lekker op vakantie gaat volgende week! Even lekker bijtanken, zonder steeds geconfronteerd te worden met Meneer die niet zijn gebruikelijke dingetjes doet....Hopelijk kun je er net zo lekker van genieten als dat je het beschrijft!
Babs, wat lekker dat je volgende week ff lekker op vakantie gaat! Is denk ik wel goed nu, kan alles even een plekje krijgen. Ik heb die site gelijk bij mijn favorieten gezet

Hier is nog steeds nauwelijks een mug te bekennen (klopt ff af), scheelt denk ik ook dat wij op zandgrond wonen. Citroengeraniums neerzetten Splinter, muggen hebben daar een bloedhekel aan!
Ik heb daarstraks de Poekels weer geborsteld, man man, wat een haar kwam er af. Vooral bij Fido. En dan lekker langs mijn lichte broek strijken zodat die aan de onderkant ook zwart was (ik had het eigenlijk moeten filmen, de heren zat in koor te knorren omdat ze nog een keer, en nog een keer en nóg een keer geborsteld wilden worden)
Splinter. Leuk dat je er weer bent

Het ging trouwens om Mystique hoor

Maar Tipsy is idd errrrg opgeknapt:

en dat was:

Babs: De Meneer en Babs show mag overal hoor

Olijf: Ik borstel mn katten nooit maar is hier gelukkig ook niet nodig.

Tipsy is trouwens een soort hondje geworden. Ze gaat mee naar de wc en ligt bij mij op bed. Roque ligt altijd bij dochter en als ze bij mij ligt aan haar kant. Hij heeft gekozen
Klets, je had een dure middag Al is het wel fijn dat Mystique nu goed op zal knappen en de andere beestjes geen last zullen krijgen van beestjes.

Babs, lekker, even weg! En we lezen je graag, hier en daar

HW, ik las even van de hak op de tak en snapte helemaal niks van Maya . Maar je hebt een leuke eerste dag gehad met je nieuwe collega's, super!

Anneke, veel plezier met Canadadag, hopelijk hebben jullie ook mooi weer . Omgeving en eten klinken alvast heerlijk!

Olijf, ik probeer het spul hier ook wel eens te borstelen, maar bij Olivier blijft er haar vaanf komen en die andere twee vinden het helemaal niks. Ik heb nu een borstel, een rubber borstel en een handschoen met aan de binnenkant een soort rubber borstel en ze lopen het liefst hard de struiken in. Terwijl ze een borstelbeurt goed kunnen gebruiken: vandaag weer een berg zwarte haren van de stoeltjes in de slaapkamer verwijderd.

Ik ga zo maar eens te bedde denk ik, proberen om een beetje in een ritme te blijven nu het werk is afgelopen .

Bieb, hoeveel ijsjes hebben jullie gegeten vanavond

En is Myleen nog gesignaleerd vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven