Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 2 juli 2010 om 13:21
vrijdag 2 juli 2010 om 13:44
Wat een lekker getetter!
Ik zit ook in de airco op kantoor, heb weinig te doen. Alleen mailtjes doorbladeren en bedenken dat ik daar maandag mee verder ga.
We mogen om 15u weg vanwege het voetbal....... Nou wilde ik toch al eerder weg gaan (vanwege 1e dag na de vakantie, rustig aan beginnen ), maar dit vind ik wel een beetje gek. 't Is toch de kwartfinale pas? Maarja, ik hou niet van voetbal.
(joehoe, Delphi, mede-dissident!!! ) Maar we zijn wel steeds door de Ieren op de hoogte gehouden hoor, als 'we' weer gespeeld hadden.
Bieb, ik hoorde het, over die wegwerkers. Afschuwelijk verhaal zeg. En als je dat dan ook nog ziet gebeuren.....brrr.
IJsje, jaaaaa, wil ik ook. Ik zag gisteren dat wij SinasSplit in de vriezer hebben. Mmmm, ga ik helemaal vroeg weg zo.
Leo, maak er iets moois van he, bij Robo! En iets leuks, met Zoeb en Norre!
Ik zit ook in de airco op kantoor, heb weinig te doen. Alleen mailtjes doorbladeren en bedenken dat ik daar maandag mee verder ga.
We mogen om 15u weg vanwege het voetbal....... Nou wilde ik toch al eerder weg gaan (vanwege 1e dag na de vakantie, rustig aan beginnen ), maar dit vind ik wel een beetje gek. 't Is toch de kwartfinale pas? Maarja, ik hou niet van voetbal.
(joehoe, Delphi, mede-dissident!!! ) Maar we zijn wel steeds door de Ieren op de hoogte gehouden hoor, als 'we' weer gespeeld hadden.
Bieb, ik hoorde het, over die wegwerkers. Afschuwelijk verhaal zeg. En als je dat dan ook nog ziet gebeuren.....brrr.
IJsje, jaaaaa, wil ik ook. Ik zag gisteren dat wij SinasSplit in de vriezer hebben. Mmmm, ga ik helemaal vroeg weg zo.
Leo, maak er iets moois van he, bij Robo! En iets leuks, met Zoeb en Norre!

vrijdag 2 juli 2010 om 14:09
quote:eleonora schreef op 02 juli 2010 @ 13:55:
[...]
Oui, maar iek spréque dan ook keen France.....
Mais daar wil iek je volontiers mee aideën 'oor!
Belangrijke woorden/zinnen:
Een biertje graag = une pression s'il vous plaît
Een wijntje = une verre de vin (anders krijg je standaard een karaf/hele fles -> tenzij je dat wilt natuurlijk, dan is het une carafe de vin/une bouteille de vin)
Waar woont Robo? = où habite Robo (met mooie uithaal op de 'o' )
Donder op = fiche mon camp!
Gofferdegoffer@#$%^& = Putain de merde
De auto doet het niet = la voiture est en panne
Hellup!! = au secours!!
Kunt u ons helpen? = pourriez-vous nous aider?
Hoeveel kost dat? = Combien ca coûte? (met cedille onder de c van ca, maar die kan ik ff niet vinden)
Links/rechts/rechtdoor = à gauche, à droite, tout droit
[...]
Oui, maar iek spréque dan ook keen France.....
Mais daar wil iek je volontiers mee aideën 'oor!
Belangrijke woorden/zinnen:
Een biertje graag = une pression s'il vous plaît
Een wijntje = une verre de vin (anders krijg je standaard een karaf/hele fles -> tenzij je dat wilt natuurlijk, dan is het une carafe de vin/une bouteille de vin)
Waar woont Robo? = où habite Robo (met mooie uithaal op de 'o' )
Donder op = fiche mon camp!
Gofferdegoffer@#$%^& = Putain de merde
De auto doet het niet = la voiture est en panne
Hellup!! = au secours!!
Kunt u ons helpen? = pourriez-vous nous aider?
Hoeveel kost dat? = Combien ca coûte? (met cedille onder de c van ca, maar die kan ik ff niet vinden)
Links/rechts/rechtdoor = à gauche, à droite, tout droit
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 2 juli 2010 om 14:34
Bonjour mesdames! Ik ben ook weer thuis van boodschappen enzo...kwam bij Appie allemaal oud-collega's tegen en het was in de winkel lekker koel dus leuk bijkletsen .
En bij thuiskomst zag ik ook een bericht van Klets . Niks aan te doen, ik heb ze afgelopen week ook al een paar keer van mezelf gekregen . Vandaag voor het eerst niet, maar nu was Klets aan de beurt dus. Jammer dat het niet echt zo is!
Ik heb terug gelezen en heb alleen onthouden dat we het over rockjes hebben en over ijsjes. Ik ga zo aarbeien wassen en schoonmaken: 1 doos voor het dessert van morgen meegenomen en 1 doos voor onszelf: ze ruiken heerlijk dus hopelijk is de smaak idem dito.
Leo, Zoebie en Norre, hele goeie reis naar La douce France! Het is een mooi avontuur met een nog mooiere bestemming . Hopelijk valt het met de hitte en drukte een beetje mee onderweg, ik ben blij dat de airco in de voiture het weer doet .
Zoebie, de stilte zal zeker tegenvallen, maar Robo gaat jullie vast terugspammen met foto's en verhalen! En wie weet komt die eigen pup toch ook nog wel!
En bij thuiskomst zag ik ook een bericht van Klets . Niks aan te doen, ik heb ze afgelopen week ook al een paar keer van mezelf gekregen . Vandaag voor het eerst niet, maar nu was Klets aan de beurt dus. Jammer dat het niet echt zo is!
Ik heb terug gelezen en heb alleen onthouden dat we het over rockjes hebben en over ijsjes. Ik ga zo aarbeien wassen en schoonmaken: 1 doos voor het dessert van morgen meegenomen en 1 doos voor onszelf: ze ruiken heerlijk dus hopelijk is de smaak idem dito.
Leo, Zoebie en Norre, hele goeie reis naar La douce France! Het is een mooi avontuur met een nog mooiere bestemming . Hopelijk valt het met de hitte en drukte een beetje mee onderweg, ik ben blij dat de airco in de voiture het weer doet .
Zoebie, de stilte zal zeker tegenvallen, maar Robo gaat jullie vast terugspammen met foto's en verhalen! En wie weet komt die eigen pup toch ook nog wel!
vrijdag 2 juli 2010 om 14:54
Ja ik heb al de virusscanner gebruikt... en nog even wachtwoord veranderen was tip van Pilous.
Over paella trouwens... ik gebruik daar een recept uit opperdepop! voor. Dochter lust het ook en die was 2 toen ze het voor het eerst at
nodig:
1 rode paprika
1.5 visbouillontablet
1 buisje safraandraadjes
2 el olijfolie
1 ui gesnipperd
2 tenen knoflook
250 gr kipfilet in blokje (ik gebruik altijd quorn)
250 gr risottorijst
1 blik tomatenblokjes
150 gram diepvriesdoperwtjes
200 g roze garnale
1 el citroepsap
Dit ga ik vanavond eten.
Over paella trouwens... ik gebruik daar een recept uit opperdepop! voor. Dochter lust het ook en die was 2 toen ze het voor het eerst at
nodig:
1 rode paprika
1.5 visbouillontablet
1 buisje safraandraadjes
2 el olijfolie
1 ui gesnipperd
2 tenen knoflook
250 gr kipfilet in blokje (ik gebruik altijd quorn)
250 gr risottorijst
1 blik tomatenblokjes
150 gram diepvriesdoperwtjes
200 g roze garnale
1 el citroepsap
Dit ga ik vanavond eten.
vrijdag 2 juli 2010 om 16:44
Pfoeh wat warm..
net thuis en snel gedoucht....smt zus: "veel te warm en ze staan achter...ik ga niet"
Grrrr Sjaak Afhaak.
Ik speciaal nog een half uur eerder vrij genomen.
Nouja...dan maar frisgedoucht op de bank hier met een half oog kijken (want het gaat mij natuurlijk niet heel erg om de voetbal.ik hoop dat ze winnen maar vind de sfeer in de kroeg/op het plein gewoon heel tof)
[klaagmodus uit]
net thuis en snel gedoucht....smt zus: "veel te warm en ze staan achter...ik ga niet"
Grrrr Sjaak Afhaak.
Ik speciaal nog een half uur eerder vrij genomen.
Nouja...dan maar frisgedoucht op de bank hier met een half oog kijken (want het gaat mij natuurlijk niet heel erg om de voetbal.ik hoop dat ze winnen maar vind de sfeer in de kroeg/op het plein gewoon heel tof)
[klaagmodus uit]
vrijdag 2 juli 2010 om 17:02
Hey Bieb! Balen van je zus, niet gezellig
Ik zit hier ook heel alleen te "kijken", man op werk en ik moet straks nog softballen dus kijken op een gezellige plek is ook geen goed idee. Al heb ik wel verdraaid zin in een biertje .
Hopelijk scoren ze nog wel een keer, al zie ik winst er niet meer zo van komen....
Ik vind de trouwens de kleurencombi van rock en blousje niet zo, mag dat ook? En dat buikje, ach, dat herken ik wel . Het is jammer dat er dan zo van die plooien ontstaan, dat vind ik vooral vrij lelijk.
Ik zit hier ook heel alleen te "kijken", man op werk en ik moet straks nog softballen dus kijken op een gezellige plek is ook geen goed idee. Al heb ik wel verdraaid zin in een biertje .
Hopelijk scoren ze nog wel een keer, al zie ik winst er niet meer zo van komen....
Ik vind de trouwens de kleurencombi van rock en blousje niet zo, mag dat ook? En dat buikje, ach, dat herken ik wel . Het is jammer dat er dan zo van die plooien ontstaan, dat vind ik vooral vrij lelijk.