Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Als Tips maar wel genoeg drinkt...

Ik heb alleen de eerste helft gezien en de penalty's.

Mleen is gewoon online hoor. Misschien niet in zo een tetterstemming. Dat mag en kan.

Ohja, in de super zat ik ook vaak met dikke trui
Dat mag zeker. Ik denk dat het ook meer een soort bezorgdheid was toch omdat ze nogal wat gezondheidsklachten had. (over Mylene dus)

(En over Tipsy:)

Ik heb haar vandaag nog zien drinken, ze gedraagt zich normaal etc. en anders ga ik echt een strippenkaart bij de dierenarts vragen.
Oh, Tips, ik dacht Mylene
oh ja dat staat er idd wat raar. Ik zal het even aanpassen.
Geweldig, Kamagurka! En zo treffend. Hij is zó scherp altijd!

We hebben hem een keer live gezien tijdens de Gentse Feesten, echt genieten. Over een paar weken gaan we daar weer heen, wie weet geeft hij dan ook weer een voorstelling!

Hm, misschien heeft Tipsy toch last van de warmte? Kan natuurlijk heel goed op haar darmen slaan. Inderdaad opletten dat ze genoeg drinkt.

Oh, tuurlijk is het geen punt als Mylene even niet hier is. Stel je voor zeg, krijgen we nog een meldingsplicht.... Maar Klets zwaaide in haar posting naar Myleentje, dus ik dacht dat ik haar gemist had hier. Maar niet dus. That´s all!

Haar is mooi geworden! Beetje lichter dan anders, lekker ´s zomers! Alleen duurde het zo lang, omdat de één het geknipt had en de ander ging verven. En dan gaat het niet helemaal soepel achter elkaar door. Maargoed, ik ben weer op de hoogte van de laatste roddels, de hele voetbalwedstrijd en ik heb het niet warm gehad. Eigenlijk zouden ze een glaasje rosé erbij moeten schenken.
quote:Pilous schreef op 03 juli 2010 @ 00:20:

Oh, Tips, ik dacht Mylene

of was het nou Olijfje?
Ben ook weer thuis, hier onweert het een beetje dus hopelijk koelt het een beetje af! Ga me lekker douchen en naar bed want geen internet in huis, dat vloog eruit nadat ik op het topic van Robo Leo sterkte had gewenst. Lees morgen bij en reageer! X
Haaai TH!

En, gewonnen? En niet omgevallen van de hitte?

Slaap lekker!
Ik zit op een berichtje van Leo te wachten. Maar ik denk dat ze nog steeds niet thuis is. Wat een drama zeg. Ze zou er zo een script over kunnen schrijven.

Om vier uur stond ze in de file en rond half vijf stopte de auto ermee. Om 11 uur vanavond zat ze pas in de takelwagen. Het is nu één uur en ik denk dat ze nu toch wel bijna thuis moet zijn.

Pffft wat een heftige avond zeg. Voor Lé helemaal.
Jeetje zeg, wat een drama-verhaal. Terwijl het zo mooi had kunnen zijn.

Arme Lé, wat zal ze er enorm de pest in hebben. En terecht.

Zouden een paar knuffels een héél klein beetje helpen?

En deze. Want dit is écht niet leuk.

En voor de verzachtende werking....

Jeetje Zoebie, is Lé nu nog niet thuis? Oh man, dat is toch (***&^&^%$%$#$%# erg? Ik had al bij Ro gereageerd maar mén...

Lé... meissie toch, wat een gruwelijke pech. En dan nét vandaag he. Dit vind ik écht NIET leuk.Gaat het nu weer een beetje?

Ik ga zo slapen, ben een beetje dronken. Heb een hele hele hele leuke verjaardag gehad. Lekker gekletst, lekker rum cola gedronken, en zelfgemaakte Boswandeling. (pisang ambon met pina colada) En ik heb lekker gedanst, zelfs met K!!!! En met stiefdochter, ik wil dit vaker!

Morgen zal ik best jammer vinden dat ik zo veel gedronken heb, maar he, mag ik? Ik doe dit al jaren niet meer en ik heb genoten!

Tot morgenmiddag meisjes!
Klinkt goed, jouw avond, Ratteke! Vasthouden, dat heerlijke gevoel. Lekker gedanst, en dan nog wel met de leukste man ter wereld

Hopelijk heb je morgen geen houten hoofdje... Veel water drinken en een flinke hamburger, ben je ook weer van eventuele katerklachten af
Oh, en van Lé is het natuurlijk afschuwelijk. Toen ik het net zag heb ik even in Robo's topic gereageerd. Wat een domper op de feestvreugde van dit weekend...
Ratteke, wat een fijne avond, geniet er maar lekker van. Niemand, nou ja behalve alle andere lieverds hier , die ik het zo gun als jou.

En ik zit hier nog even helemaal beduusd te zijn over het nieuws van Leo. Bah.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Goejemorgen! Ben er al weer uit. Kater valt mee. Beetje nadorst en een moe hoofd. Maar dat komt meer van weinig slaap dan van de drank. Kan er nog beter tegen dan ik dacht

Lé was pas om 3 uur thuis... Wé heeft haar gehaald en de auto staat nog in Duitsland.

Het is nu al weer best warm. Ik ben net terug van het rondje met Tara en ik zweet nu al weer. Ik hoop toch niet dat het net zo warm wordt als gisteren. Gelukkig hebben we nu wel een hele goede ventilator. Gisteren gekocht. Heerlijk! Tara vindt het nog niet zo geweldig, op de hoogste stand maakt dat ding best lawaai.

Ik hoop zo nog even de ogen dicht te kunnen doen. Het was voor mijn doen héél laat geworden. Heb ongeveer 4 uurtjes geslapen.
Ratteke, je klinkt zo goed, zoveel plezier, 't is gewoon heerlijk om te lezen dat je geniet.

Leo, ik hoop zo dat je een beetje uit kunt rusten. Lieverd

Babs, meis hoe is tie? Moet veel aan je denken!

Ik zit in mijn laatste nachtdienst. En dan nog twee daagjes, heerlijk gevoel van opnieuw beginnen en het goede uit mijn werk nu mogen houden want ik blijf natuurlijk wel lekker vrijwilligerswerk hier doen!

Vandaag lekker in de mall geweest, oudste dochter wou nieuwe kleren voor de zomer, zoon is meegegaan voor mannelijk support voor manlief. We zijn nog lekker even bij een van onze favo restaurantjes wezen eten, alleen maar zo'n schaal met hapjes, mjammie. Lekkere dingetjes zoals, avocadorolletjes, chickenwings, calimari, broodjes met dipsausjes en sweet potatoe fries met dipsausjes. Wij zijn echt gek op dat soort tussendoorhapjes. Is hier ook heel gewoon om zoiets te delen. Sowieso is delen van eten hier supergewoon. Als er iemand jarig is dan krijg je altijd een super stuk taart of iets dergelijks met een x aantal vorkjes erbij om samen van te genieten, zoo leuk. Uit eten is hier echt super en heel betaalbaar ook nog, net als shoppen trouwens.

Vandaag weer in een deuk gelegen om onze twee malloten van katers, die ene is volgens ons dus echt ubergay, hij loopt als een zij, we hebben vandaag een tuigje voor hem gekocht in regenboogkleurtjes, vonden we wel passend! Vandaag dacht hij ik ga eens kijken hoe het in mijn broertjes slurf (Ikea tunnelding) is, dus hij zit ong. in het midden, heel voorzichtig, springt Toulouse er van een afstandje huppekee met een enorme sprong bovenop. Echt geen gezicht, wat een geweldig stel.

's Avonds beginnen Hopper en Sanna ook lekker speels te worden, zo leuk om te zien hoe onze 9 jarige teckel zich nog helemaal kan uitleven samen met Sanna. Gek stel. Liggen ze samen op en over elkaar heen te rollebollen.

Mijn culiclubje loopt zo leuk, volgende week 2 events en dan even pauze ivm onze vakantie, in augustus heb ik een Spaans thuinfeest gepland bij ons en een ander stel heeft een Italiaans dinner gepland. Ondertussen al bijna 80 leden. Super leuk, telkens andere mensen ontmoeten, ik ben helemaal in mijn nopjes. Nog twee weekjes en dan gaan we op vakantie, ik kan het mij haast niet voorstellen, vind het zoooo leuk en ook zo raar; "wij op vakantie", we wonen hier zo mooi en we gaan er veel op uit en elk jaar naar Vancouver om tentjes op te zetten enzo. Maar dit is de eerste keer dat we drie (!) weken echt uitgebreid op vakantie gaan.

Ik snap zelf gewoon niet helemaal wat er allemaal met mij gebeurt, 't is zoveel, zoveel moois. En dan zou ik zo graag iets van al dat goeds willen delen met bijv. Leo en anderen die het moeilijk hebben. Jammer dat ik niet kan toveren...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Woooh wat een lap tekst.
Ann, wat heerlijk. Geniet er van! Jullie hebben er hard voor gewerkt.

Ratteke, wat een heeerlijke avond

Lé, lieve Lé.... Hier ook nog maar een
goedemorgen dames

ik was gisteren een beetje bleegh van de warmte, dus vooral op de bank gehangen

nu zit ik lekker buiten waar het nu nog heerlijk aangenaam is

Ratteke, wat een lekkere avond had je :-D

Klets, je versie van de paella wil ik misschien wel uitproberen en myleentje is altijd overal en nergens

Le, hoop dat je lekker geslapen hebt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh maisjuhs!

Het gaat best wel hier. Ben vooral heel druk. Man wil altijd "everthing but the kitchensink" meesleuren als we op vakantie gaan dus ik ben vooral druk met hem af te remmen en vooral zelf regie houden op de boodschappen voor de vakantie

Ga bikini kopen, tuigje voor Zoë, grondpin om Zoë en Bunker bij de caravan te houden, en nog zowat boodschappen. Dan wasjes draaien, spulletjes uitzoeken die mee moeten en hopelijk gaat man doen wat hij beloofd heeft: de rest. Zodat ik eens een keer wat minder gestresst op vakantie ga.

Ik kom straks nog wel even binnen vallen denk ik. Fijne dag allemaal!!!
Iets anders
Succes Babs, en sterkte
Mogge

Even snel een bakkie Sjors en jullie begroeten en dan ga ik met paps een rondje door het hopelijk koele bos lopen/schuifelen.

Ben het poepzat....slaapkamer op het zuiden en het koelt niet af daar

Babs,succes met je voorbereidingen!

Hoop dat je een heerlijke minivakantie hebt,even lekker ontspannen.

Leo..... wat KUT!!!!

Jemig de pemig wat zul je gebaald hebben/nog steeds balen.

Wat een rotdag

Anneke,wat fijn dat je je zo goed voelt.

Soms vallen de steentjes ineens wél de goede kant op hé!!!

Splinter,muggen hebben geen oogjes.....kan gewoon niet dat zulke onnuttige gevallen dieren zijn

Die gaan bij mij ook in de elektrische mepperT
M'n plan (vannacht om half 1 gemaakt dus het haalbaarheidsgehalte is wat zo-zo- zeg maar)was om om half 9 bij de Aldi voor de deur te liggen, en daarna in sneltreinvaart Pet's Place en Piet Kerkhof/Bristol te doen en rond half 11 weer thuis te zijn...

Gaat niet meer lukken denk ik he?

Ben aan het BOG-gen dus....
Iets anders
Huphup naar de winkel Babs...nu is het nog een beetje redelijk te doen qua weer.
Ik wil ook nog even de stad in,ex collega's hebben wat voor me weggehangen en ik heb ontzettende jeuk aan dat ene plekje aan de binnenkant van mn hand....kooplust dus..

Ik heb weinig kleding voor deze temepraturen.

(ja lilleke hempies voor in de achtertuin maar niets weinig waar ik leuk mee voor de dag kan komen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven