Het is 28,5 graad in mijn huis
vrijdag 2 juli 2010 om 18:25
Ik zit op de bank en denk...goh ik heb het eigenlijk best wel warm. Kijk op de thermometer...het is dus nu 28,5 graad in mijn huis.
Ik woon in een flatje met een plat dak, dit is de bovenste woning. Vanaf 12.00 uur tot zonsondergang staat de zon op mijn woonkamer. Ik heb de ramen aan de schaduwkant open en de gordijnen aan de zonkant dicht. Verder nog een ventilator aan.
Iemand nog meer tips om het hier te doen afkoelen?
Het is hier zomaar 27 graden, maar 28,5 is me toch wat te gek.
Ik woon in een flatje met een plat dak, dit is de bovenste woning. Vanaf 12.00 uur tot zonsondergang staat de zon op mijn woonkamer. Ik heb de ramen aan de schaduwkant open en de gordijnen aan de zonkant dicht. Verder nog een ventilator aan.
Iemand nog meer tips om het hier te doen afkoelen?
Het is hier zomaar 27 graden, maar 28,5 is me toch wat te gek.
vrijdag 2 juli 2010 om 18:43
quote:Paque_in_Pink schreef op 02 juli 2010 @ 18:40:
Het is hier binnen 25 graden en buiten 32. Binnen zo koel omdat we alles potdicht hebben. Ramen openzetten is nu echt geen goed idee.
Dat bedoel ik.
Ik snap echt niet dat mensen hun ramen open zetten in de gedachte dat het dan koeler wordt. Als het buiten 32 graden is. En binnen 25. En je zet je ramen open, dan gaat de koelere lucht van binnen echt niet naar buiten hoor.
Het is hier binnen 25 graden en buiten 32. Binnen zo koel omdat we alles potdicht hebben. Ramen openzetten is nu echt geen goed idee.
Dat bedoel ik.
Ik snap echt niet dat mensen hun ramen open zetten in de gedachte dat het dan koeler wordt. Als het buiten 32 graden is. En binnen 25. En je zet je ramen open, dan gaat de koelere lucht van binnen echt niet naar buiten hoor.
vrijdag 2 juli 2010 om 18:44

vrijdag 2 juli 2010 om 18:44
hier 33 graden binnen... ramen noodgedwongen tegen elkaar open omdat ik dan nog in de tocht kan zitten. Onder een plat dak, de hele dag zon binnen. Gordijnen dichtdoen kan niet, want ik ben aan het verhuizen dus die hangen er al niet meer. Ventilator is ook al ingepakt. Maar he, gelukkig ben ik niet hoogzwanger!

vrijdag 2 juli 2010 om 18:50
hier is het lekker koel (airco) maar als ik naar de tuin ga krijg ik wel meteen een klap van de warmte. vanavond ga ik bij een vriendin slapen, ze klaagt dat ze al 3 nachten niet geslapen heeft door de warmte dus ik ben benieuwd wat het gaat geven met zn 2e op zo'n klein kamertje, zie er al tegenop eigenlijk. maargoed het is ZOMER; genieten dus!

vrijdag 2 juli 2010 om 18:51
quote:Christiane04 schreef op 02 juli 2010 @ 18:43:
[...]
Dat bedoel ik.
Ik ga er verder niet over discussiëren, maar hier is het door dat windje heerlijk koel. Ik denk dat het per huis en omgeving verschilt.
Dus ik hou die ramen en deuren lekker open!
[...]
Dat bedoel ik.
Ik ga er verder niet over discussiëren, maar hier is het door dat windje heerlijk koel. Ik denk dat het per huis en omgeving verschilt.
Dus ik hou die ramen en deuren lekker open!