Het is 28,5 graad in mijn huis
vrijdag 2 juli 2010 om 18:25
Ik zit op de bank en denk...goh ik heb het eigenlijk best wel warm. Kijk op de thermometer...het is dus nu 28,5 graad in mijn huis.
Ik woon in een flatje met een plat dak, dit is de bovenste woning. Vanaf 12.00 uur tot zonsondergang staat de zon op mijn woonkamer. Ik heb de ramen aan de schaduwkant open en de gordijnen aan de zonkant dicht. Verder nog een ventilator aan.
Iemand nog meer tips om het hier te doen afkoelen?
Het is hier zomaar 27 graden, maar 28,5 is me toch wat te gek.
Ik woon in een flatje met een plat dak, dit is de bovenste woning. Vanaf 12.00 uur tot zonsondergang staat de zon op mijn woonkamer. Ik heb de ramen aan de schaduwkant open en de gordijnen aan de zonkant dicht. Verder nog een ventilator aan.
Iemand nog meer tips om het hier te doen afkoelen?
Het is hier zomaar 27 graden, maar 28,5 is me toch wat te gek.
vrijdag 2 juli 2010 om 19:07
Bij mij thuis is het bijna 26 graden. Het stijgt langzaam, maar ik kan er weinig aan doen. Voorlopig is het niet anders.quote:Geraldine schreef op 02 juli 2010 @ 18:26:
Heb je niet een kleine ventilator?Die kan je bij de Gamma kopen en zijn ook niet zo duur.Wij hebben er eentje en dat
voelt gewoon fijn.Uiteraard zou een airco nog veel beter zijn...kost
dan wel wat,maar dan heb je ook wat. Ik overweeg over een paar maand te verhuizen (zie ook andere topics van mij, en dan overweeg ik ook een airco te kopen. Voordat ik een airco koop moet ik weten hoe groot de woning is, en welke capaciteit airco daar bijhoort.
Bij mij buiten is het overigens 33 graden.
Heb je niet een kleine ventilator?Die kan je bij de Gamma kopen en zijn ook niet zo duur.Wij hebben er eentje en dat
voelt gewoon fijn.Uiteraard zou een airco nog veel beter zijn...kost
dan wel wat,maar dan heb je ook wat. Ik overweeg over een paar maand te verhuizen (zie ook andere topics van mij, en dan overweeg ik ook een airco te kopen. Voordat ik een airco koop moet ik weten hoe groot de woning is, en welke capaciteit airco daar bijhoort.
Bij mij buiten is het overigens 33 graden.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 2 juli 2010 om 19:12
vrijdag 2 juli 2010 om 19:24
Ha Aletta, hoe gaat het met Letje, drinkt ze al? Morgen mag het niet regenen hoor, lief heeft voor mij een parasol en badje gekocht dus ik ga morgenochtend die kant op
Dinsdag kan ik niet, ga lekker rond lunchtijd mijn voetjes laten verwennen, want kan er niet meer bij. Maar woensdag en donderdag wel!
Zijn er nog meer zeiktopics dan?
Dinsdag kan ik niet, ga lekker rond lunchtijd mijn voetjes laten verwennen, want kan er niet meer bij. Maar woensdag en donderdag wel!
Zijn er nog meer zeiktopics dan?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 2 juli 2010 om 19:25
vrijdag 2 juli 2010 om 19:30
Je moet er vroeg voor opstaan maar om 5uur vanochtend stond hier de boel tegen elkaar open. Om 9uur weer alles dicht. Ook gordijnen enz. Nu net weer alles open gegooid. Heb het kunnen beperken tot 27graden vandaag. Nog te warm voor mij, maar door me heel rustig te houden trek ik het wel. Niet gekookt ook, dat scheelt ook een boel. Hoop dat ik het met slapen op een graag op 24 heb. Maar vrees dat het wel warmer blijft. We zullen zien. Sterkte allemaal, zeker hen die de 30+ hebben gehaald op de thermometer.
vrijdag 2 juli 2010 om 19:30
Letje heeft tot nu toe 660cc gedronken (dat is al ruim 100 meer dan gisteren), dus het gaat de goede kant op! En ze slaapt nu lekker met de airco aan, dus ik ben weer een beetje opgelucht
Wat heerlijk dat je lief aan het verkoelen is geslagen! Woensdag kan ook, dan is Let op het kdv, dus lekker rustig 12.30 bij KM?
Hoe houdt ukje zich met dit weer? Extra spartel of laat ze je nog een beetje met rust?
Wat heerlijk dat je lief aan het verkoelen is geslagen! Woensdag kan ook, dan is Let op het kdv, dus lekker rustig 12.30 bij KM?
Hoe houdt ukje zich met dit weer? Extra spartel of laat ze je nog een beetje met rust?
vrijdag 2 juli 2010 om 19:39
Strak plan, leuk!!!
Nee, ukje is druk in de weer met rekken en strekken, wil niet al te stijf ter wereld komen vermoed ik... ik verwacht ieder moment een handje door mijn navel, wat is ze sterk!
Wat fijn dat Letje weer drinkt, maakte me wel een beetje ongerust hoor! Oef, het is echt mojito weer, ik gooi nog even wat extra sambal bij het eten, als ze nou gewoon over een week komt
Nee, ukje is druk in de weer met rekken en strekken, wil niet al te stijf ter wereld komen vermoed ik... ik verwacht ieder moment een handje door mijn navel, wat is ze sterk!
Wat fijn dat Letje weer drinkt, maakte me wel een beetje ongerust hoor! Oef, het is echt mojito weer, ik gooi nog even wat extra sambal bij het eten, als ze nou gewoon over een week komt
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 2 juli 2010 om 19:46
Oh, shit, ik moet een student opzoeken woensdag. Donderdag? Zelfde tijd, zelfde plaats?
Je zou toch verwachten dat dat tropisch zwembad waar ze in zit wat versuffend werkt... Dat wordt nog wat als ze groter is
(Heb jij trouwens enig idee wat die politiehelikopter boven mijn huis doet? Heb ik weer een ontploffing gemist?)
Je zou toch verwachten dat dat tropisch zwembad waar ze in zit wat versuffend werkt... Dat wordt nog wat als ze groter is
(Heb jij trouwens enig idee wat die politiehelikopter boven mijn huis doet? Heb ik weer een ontploffing gemist?)
vrijdag 2 juli 2010 om 19:49
vrijdag 2 juli 2010 om 19:55