juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik moest vanochtend ook al janken om niets (nou ja, omdat ik niet wist of ik wel of niet ongerust moest zijn...). En tegenhouden, ho maar, er gaat een kraan open en die stopt niet meer tot ie leeg is :(

@ Keye, dat klinkt idd wel heel luxe dat ziekenhuis. Dan zou ik toch ook overwegen om in het ziekenhuis te bevallen. Vooralsnog hoop ik thuis bij m'n eigen senseo, koelkast, champagne en badkamer te blijven!
Ik pieste zowat in m'n broek van geluk!!!
dat is zo op het eind sowieso niet moeilijk hè Nut
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 02 juli 2010 @ 17:59:

tjemig de pemig, ik word gewoon emotioneel van de overwinning, tijd om te bevallen, ik hou namelijk helemaal niet van voetbal!!!

Haha, ik had hier precies hetzelfde - en dan nog met een half uur vertraging ook.

Ik ga zo maar eens zwemmen. Kijken of ik een beetje kan afkoelen. Het is nu buiten 32 graden, dus de ramen en deuren houden we nog maar even dicht.
Zou mevrS dan toch aan de gang zijn nu? Hb al even neits meer gelezen. Spannend

I kga eens een heel klein blokje om. Heb nu geen enkele schoen of slipper meer die past... Heb Lief zijn slippers aan.... Zóóó sexy
Het waaaaait hier gigantisch...

als daar nix uitvalt zodadelijk ......

lekkerrrrr....
Oeh, en wij zitten hemelsbreed vlak bij elkaar toch? Stuur je wat door?

Alsjeblieft Fussie !!

Hopelijk valt er iets, hier alleen nog maar wind helaas
Lekker! Hier waait het intussen een beetje door.

Heb net maar smakelijk om mezelf gelachen.

Stel je voor: slippers die om de 3 stappen losschieten van je voet, en dan aan de arm van Lief letterlijk maar één blokje rond kunnen lopen. Hoe hoogzwanger ben je dan
Puf puf puf, maar helaas niet dankzij de weeen. Wat een dag, word je zo loom van...

Hier nog steeds rustig, alhoewel ik daarstraks wel de 12e speler in mijn buik had denk dat hij de spanning ook even niet aankon

Wat zou een verkoelend buitje inderdaad lekker zijn, denk dat ik zo maar even onder de douche spring (een hete laptop op schoot is ook niet echt bevorderlijk). Hier vraag ik me ook af of het ziekenhuis airco heeft. Alleen daarom zou ik al poliklinisch willen bevallen

19juni: wat voor vertaalwerk doe je NE -?? of anders?

@ All: Succes vannacht weer met de hitte!
Oh heerlijk, regen en onweer!! Daar ziet er hier nog niet echt naar uit. maar ja, ik heb de lamellen ook dicht dus ik kan het niet zo goed zien...

@ Daduja, jammer dat er nog niets aan het gebeuren is!

Ik doe NE-EN en EN-NE.

@ Fussie, dat zal er mooi uitgezien hebben! Ik waggel ook rond als een pinguin op glad ijs, mijn buik ondersteunend alsof de baby er ieder moment uit kan vallen.
Het was maar liefst 140 meter heb ik net even nagekeken
Leef nog hoor! Zit hier te zweten in de kamer,terwijl ik met een koele douche heb genomen. Heb geen internet thuis,dus doe t even via mobiel,maar echt handig is dat niet. Nu even bijlezen!
Zo dat was weer een wedstrijd waar je spontaan weeen van zou krijgen, helaas is dat niet gebeurt....

Maar goed we hebben in ieder geval nog 2 wedstrijden van het Nederlands elftal in petto, dus de WK stemming blijft er nog even in!

Net heerlijk een uurtje baantjes getrokken, wat was dat heerlijk verkoelend! Moest echt even door, maar daarna was het fijn! Nu is het weer erg warm, hier ook nog geen wind of bui opkomst....
Deze pag bijgelezen. Onze hond is ook helemaal van slag door t weer,zo zielig. Vriend heeft hem nu int kantoor gelegd,daar is het nog iets koeler dan in huis. Heb nu ook mega voeten,de vorm is helemaal weg. Ook wel drukke dag gehad, kraamvisite,ikea,shoppen voor mn meissie(witte t shirts en witte leggings),heerlijke aardbeienshake oid van bakker bart en toen nog bij vrienden voetbal kijken,koken,dochter op bed,planten water geven,opruimen,douchen en nu lig ik als een walrus op de bank. Voeten ingecremed want ze zijn zo ruw. Herkenbaar? Pfe echt heet,help!
@ Zusje, ja ik heb ook van die ruwe voeten! Ook omdat ik geen slippers meer pas en het meeste op blote voeten doe, en dat zorgt niet voor poezelige voetjes. Verder kan ik er zelf niet bij om in te smeren dus dat schiet ook niet op.

Ga morgen lekker m'n voetjes laten verwennen bij de pedicure

Hopelijk kan ze ook wat vocht wegmasseren. Ik hoop alleen niet dat ze dubbel tarief rekent omdat ze twee keer zo groot zijn haha.
Iedereen heel veel sterkte met de hitte!felice,geniet van je ritje met cabrio morgen en daarna heerlijk poedelen int zwembadje. Heerlijk. Mevr S,hoop dat je aant bevallen bent! Ik ga poging doen te slapen. Dag!
Nog even pedicure lijkt me ook wel heerlijk. Kijken of ik dat nog in kan plannen komende week. En ik kan er nog wel bij,valt me alles mee. Niets aan hè,die ruwe voeten. Van creme worden ze wel héél warm. Ondanks de zogenaamde verkoelende creme. Nu ga ik echt mijn nest in. Oh,moet nog eten.. Alleen banaan gehad tegen 5uur en heb ineens rammelende buik. Mm,dilemma;).
Heb je al een ijsje gehad vandaag zusje? Ik pas 4

Het is een pedicuremoment geloof ik, heb net ook een afspraak gemaakt voor dinsdag, heerlijk!!!

Ik ga zo ook koud douchen en dan proberen wat te slapen... trusten!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik heb vandaag maar 1 ijsje gehad, netjes he???

Z`on Nacho ijsje van de Aldi, kennen jullie die?
Ik ben trots op je, hahaha! ik 2 raketten, 1 solero en 1 citroenijsje.......
Heel veel waterijs en toch het nodige aan fruit binnen gekregen, jij kunt ook trots op jezelf zijn Felice!
Nacho ijs??? Klinkt niet echt lekker. Of is het een merknaam of zo?

Ik heb vandaag heel netjes maar 2 ijsjes op, 2 splitjes. Tot mijn grote blijdschap bevatten deze maar 70 kcal per stuk

Gisteren 2 Liuks en 3 cornetto's op. 's avonds stelde vriend voor nog even een ijsje te halen, en had echt moeite om nee te zeggen.

Ik heb nog nooit een pedicure gehad, lijkt me heerlijk!! Ben eigenlijk steeds van plan die laatste weken iets verwennends voor mezelf te doen. Zo zat ik ook nog te denken aan een zwangerschapsmassage, en misschien ook nog wel een manicure. En misschien toch nog een keer naar een goede kapper! Andere ideeen nog????
Owja, de teksten die ik aan het vertalen ben gaan over vakanties op de canarische eilanden en zo. Hotels aan zee met spa faciliteiten, lokale lekkernijen (wijn), zeebriesjes, airco-gekoelde kamers met egyptisch katoen enz.

Krijg er ontzettende vakantiezin van!!!
Even over de kapper,.....

Het kan zo maar zo zijn dat je na de bevalling futloos en onhandelbaar haar krijgt.

Nu heb ikzelf meestal paardestaart oid dus valt niet zo op, maarrrr pas dus op ,met leuk modelletje te knippen omdat het nu zo lekker valt.

Ik had vooral bij nr 2 enorme haaruitval, ik dacht echt dat ik nix over zou houden..

Welterusten !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven