juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Aaaah MissS, dat is nog erger

Troost je , ik kijk ook geen voetbal maar dat is omdat ik er gewoon geen zin heb (terwijl ik normaal altijd ene fanatiek supprter ben, houd alleen niet van NL elftal)

* neemt moppermodus weer over *

Zo, nu eens wat eten maken voor Zoon, kan hij daarna weer naar school en ik ga eens kijken of ik gtst bij uitzending gemist kan vinden want vanmorgen vergeten te kijken....

(hehe, hoe erg is het als je dat perse wilt kijken... is ook alleen maar omdat het vandaag het seizoenseinde is hoor )
MevrS, jeetje, dat is echt niet leuk meer zo. Lig je daar weg te drijven in een ziekenhuis, zonder tv nog wel!!!

Ik hoop en duim dat het vandaag nog een beetje wil lukken.

Vanmorgen een duik in het zwembadje genomen, nouja, ik heb me er beschaafd in laten zakken

Baby vond hete rg leuk, begon volop te schuiven en woelen inmijn buik

Net voor dochter en vriendinnetje een picknick pakketje klaargemaakt, zitten heerlijk in het gras te picknicken

En het is warm buiten, jeeeeeee. Binnen is het beter vol te houden zeg.
@Mevr S , wat een gedoe zeg,...jammer dat het zo loopt. Hopelijk kan je vandaag wel een beetje je rust pakken voor als het wel mocht gaan beginnen.

Kun je de voetbal mss via internet volgen? Of hoe plaats je dan de berichten ? (Via aaifoon mss ??)

@Moppermodus: ik heb hem vandaag niet nodig hoor, iemand anders mss ?

@Keye :Onze hond heeft op het moment toch wel last van zijn darmen met de warmte hoor, geen diaree, maar zeker geen goede keutels. Maar goed dat de hond het ook op een andere brok goed doet, scheelt een hoop opruimwerk iig.

Van de week ook nog een zak gehaald, maar niemand die aanbied om het in de auto te leggen hoor.

Terwijl ik zelf in een bouwmarkt werk en van ons verwacht wordt (van de baas uit ) dat als er zware dingen zijn, of als mensen het vragen, om wat voor reden dan ook, dat we een mw mee sturen om in de auto te helpen. Dus ook zwangeren, slechte rug, ouderen etc !

@Jurkjes.....daar heb ik mij nog nooit aan gewaagd,..enkel mijn trouwjurk..

Draag momenteel een korte zw-spijkerbroek of mijn dunne jogging? broek, of nix...maar dat plakt zo aan de bank.

@Slapen, ik slaap momenteel wel met mijn voedingskussen. Ik kan alleen op mn zij en dan dat ding tussen mn benen, en de rest als 'knuffel' (lekker warm), dan 'val' ik niet om.

@19 juni : het is ook zo dat kindjes voor de bevalling rustiger zijn, ze hebben ook minder plek. Toch moet je ze wel een aantal x per dag blijven voelen.

Ik voel voornamenlijk tijdens en na het eten veel activiteit...mss had ze dan wel honger ofzo..

Zo, nu even eten en dan man de deur uit werken voor zijn sollicitatie gesprek !

Grzt M
@ mevr S, wat rottig zeg!! Je kleine heeft het veels te goed bij jou! Het is buiten je buik nu ongeveer net zo warm als daarbinnen, dus wat dat betreft een goeie temp om tevoorschijn te komen zou je denken.

Lijkt me ook niet relaxed als iedereen zo tussen je private parts loopt te koekeloeren.

Zeg, maar ben je online met je laptop, dan kun je misschien via de laptop kijken? Anders houdt ik je in dit topic wel op de hoogte hoor, ik luister waarschijnlijk toch alleen maar, vindt ik meestal spannender als kijken

Sterkte!!
Net weer Gevoeld. Geen verschil. Ik ga huilen dames. Ik zit op me aaiphone. Maar kan het via internet volgen. Maar live kijken met vrienden is veul leuker.
Ach MevrS, dat is toch geen doen Is er geen andere oplossing dan?
@19 juni : Ik vond dat in het begin, en eigenlijk nu nog, ook wel een beetje vreemd idee dat 'iedereen' even kijkt, voelt etc daaronder...

Ik hou mezelf maar voor dat het voor hun net zo normaal is als mijn werk voor mij....
och mevrs, ik heb het zo mjet je te doen!! Dikke En voor jou ook Fus!

Ben net op controle geweest. Alles ok. Baby zelfs al een stukje ingedaald. Hoef dus niet plat als de vliezen breken. Krijg nog een echo voor de ligging.

Man wil weer achter de laptop. Reageer later wel meer.
Mevrs, bah zeg wat balen heb echt met je te doen!

Wat een dag, wat een dag, vanmorgen vroeg met de was ophangen stond ik al te zweten.

Ik hoef maar te gaan verzitten of het stroomt er uit!

Heb gelukkig wel een goede nacht gehad!

Maar iedereen heeft er dus last van, logisch we lopen allemaal op het laatst!

Zometeen duik ik even het zwembad in en dan bij mijn ouders voetbal kijken en die hebben ons uitgenodigd voor het eten, scheelt weer koken!

Ik denk dat ik vanavond nog maar even naar het grote "zwembad" ga, maandag is de laatste training voor de zomervakantie....
ach mevrS, wat is dit balen voor je zeg, zo is het echt niet leuk meer! Krijg je wel wat bezoek? Troost je met 1 gedachte, buiten zonder airco is het echt niet te doen, de ijsjes zijn overal op en iedereen op straat is of grumpy van de hitte of hyper vanwege het voetbal. In ieder geval een dikke

Ow, heb zulke elegante dikke voetjes en onderbenen, zie er geweldig uit!!! Wilde vanmiddag met de cabrio richting vriend maar het is te warm, ik ga morgenochtenvroeg wel, kan ik bij hem heerlijk in de tuin! Hier op het balkon in de stad is het afzien, zelfs binnen 27 graden. De katten liggen voor pampus en ook ukje is niet zo hysterisch als anders. Trouwens, wat me opvalt: ik transpireer dus helemaal niet nu, hoe is dat bij jullie??
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Lees nu bij jou Kena dat het in straaltjes van je afloopt... denk dat mijn zweet gelijk wordt opgeslagen in mijn voeten
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Felice, ik zweet me een ongeluk en ik heb dikke pootjes en handen. Ik zie er met dit weer dus heul charmant uit
hier ook al de hele ochtend een wat rustige baby, en nu af en toe een schop. Het zal t warme weer idd wel zijn. Straks tijdens de voetbal ga ik mooi even boodschappen doen, lekker rustig.
hmm.. hier alleen dus dikke pootjes en onderbenen, geen dikke handen en helemaal okselfris. Net op ijsjesjacht geweest, ze hadden alleen nog van die dubbellikkers, toch maar gekocht maar ben daar altijd zo onhandig mee met eten, pffff!

Lief smst net, heeft een zwembadje voor me gekocht, 3 maal raden waar Felice morgen inligt
Zweet me hier de rambam... Zit nu ook met mijn voeten in het badje.

Wat lief dat hij een zwembadje heeft gekocht. Is het wel een grote? Straks pas je er niet meer in

In de cabrio is het echt heel erg fijn hoor! Lekker windje!

Die van ons ik ook rustig. Zal ie vanavond wel weer inhalen.Was giser ook zo.

We hebben een nieuwe ijssalon ontdekt in de buurt. En weet je wat zo fantastisch is?.... Je kunt er zelfs recht voor de deur parkeren!!!

Heb vannochtend dus een heerlijke combi gehad van dropijs (jammie, was nog lekker ook) en citroenijs. Heeerijk!!

Keye: Zie het al voor me: Plons in het bad, al het water weg... Wat lief dat ze zitten te picknicken, (en lekker rustig voo rjou!)

Fussie: Ja, ik geloof dat ik de weeën echt wel ga herkennen. Dat had ik de vorige keer ook, direct!

Misschien dat jouw weeën de vorige keer minder sterk waren vanwege de vroege bevalling?

Die maxicosi drager is vast heel handig! Dan kun je tenminste blijven fietsen. Want een maand of 9-10 álles lopend doen met twee kids, lijkt mij ook heftig.

Allis: Thnx voor het aanbod! Kom je nog een beetje door je admin heen?

Waar is Nut? Te druk met bellen met de bondscoach?

Daduja??
de administratie is klaar hoor, bestond vooral uit alle blaadjes ietwat sorteren, er een gaatje in prikken en in een mapje doen.

heb net weer wat van mijn cappuchino ijs gehad, mjummie. Ik maak me dus totaal geen zorgen over gewichtstoename door dat ijs, ik heb dat ijs gewoon nodig, zal wel ergens goed voor zijn.

Mango waar zit dat dropijssalonnetje?
Even gekeken op de site vh KNMI:

zondag 04 juli tot en met donderdag 08 juli

Aanhoudend zomers met soms een regen- of onweersbui. Vanaf woensdag weer oplopende temperaturen.

Hebben wij even mazzel.....
Ja dat had ik ook al gezien Annickaatje!

Eigenlijk vind ik met zo'n zwanger lijf een graad of 22 wel meer dan genoeg... Maandag en di wordt in elk geval wel lekker bevallingsweer (tenminste, lekkerder dan de andere dagen dan...)

Aan de andere kant heb ik lekker nog wat vertaalwerk liggen, goed voor zo'n 50-75 euro per dag, dus als ik dat nog even kan blijven doen is dat eigenlijk ook wel prima.

Hehe, een doelpunt voor Oranje, dat werd tijd!! Tijd voor een split dan toch, niet?
Oh nee. Bah, vies plakkerig weer... En ergens verwacht ik toch wel, misschien, hopelijk volgende week te bevallen...

En de verloskundigenpraktijk heeft geen airco!! Dat is niet prettig om dan onderzocht te worden, alles plakt
@19 juni :

Splitjes zijn oranje toch ??

mss helpt het voor de 2-0 !!

Ik weet niet meer of het ZH airco had op de pufkamer , vorige keer was in oktober...

Ik weet wel dat de hond (ook zwanger) het heeeeel erg moeilijk heeft nu...zonde het beestje..ze heeft echt een enorme buik naar mijn idee.
@ Keye, haha, nou als je gaat bevallen met 30+ graden zal het onderzoek bij de vk wel je minste zorg zijn denk ik zo. Of het moet zijn dat je thuis wel lekker airco hebt. Of naar het ziekenhuis (met airco) gaat...

Hmm, heb niets gezegd...
Ach gossie Annickaatje, arme hond. Kun je haar misschien wat nat sproeien dat ze wat afkoelt?

Ik moet zeggen dat ik liever nu een baby in mijn buik heb dan in deze warmte een kleintje in de wieg. Dat vind ik helemaal zielig!

Zo grappig, alles is rustig op straat. Als ik van rolschaatsen hield ging ik dat nu doen

Net lekker naar de fysio geweest. Ik moet wat meer lopen dan trekt de brand eruit. Oké dan maar. Ze heeft ook nog lymfeknopen gemasseerd, heerlijk. Was net even wat ik nodig had, wat relaxen. Kan er weer helemaal tegen nu.

Straks lekker aan de BBQ met Lief en Zoon, gezellig.

(zou ik nu de enige zijn die níet kijkt? )
Hahaha, 19juni, het ziekenhuis heeft wel airco en hele luxe kraamkamers!! Met keukentje, eigen douche en toilet, tv en senseo, heeeeeerlijk

Annickaatje, ik heb voor de hond een grote handdoek die ik nat hou met koud water op de grond liggen. VAnmiddag ook een natte theedoek om zn nek gebonden, hij vond het prima.

En idd, Fussie, ik zat net ook te denken dat het toch ook wel heel erg warm is om nu z'on ukkie tegen je aan te hebben. Voor ukkie ook niet zo prettig lijkt mij..

Weet iemand trouwens hoe het met MKL en Mila gaat?
tjemig de pemig, ik word gewoon emotioneel van de overwinning, tijd om te bevallen, ik hou namelijk helemaal niet van voetbal!!!
kuthormonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven