Pilstoppers

24-03-2010 22:00 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ja nieuws: de test gaf aan: ZWANGER! Dus het is echt zo... We moeten het allebei nog wel even laten inzinken, maar dit wurmpje is abosluut welkom! Nu eerst de 12 weken nog door natuurlijk!

Nou even snel, heb een drukke dag oor de boeg, vanmorgen met mijn moeder winkelen en daarna een late dienst!

Hera, puppyparty???? Het moet inderdaad ook niet gekker worden.
GEFELICITEERD wat geweldig nieuws.
Wauw Kay! Gefeliciteerd meid! Wat een nieuws zeg!

dikke felicitatieklapzoen!
Quinty, nog gefeliciteerd met je grote zoon! Weet niet of je hier nog wel eens komt lezen, maar heb je anders ook op hyves gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap KaY!!!
Lieve Kay,

Gefeliciteerd! Wat een superleuk nieuws. Even wennen voor je man begrijp ik . Wanneer ben je uitgerekend? Hoe voel je je, behalve moe dan?

Quint nog gefeliciteerd met je grote zoon!

Ik ben ziek. Heb buikgriep. Gisteren wel gewerkt, maar verder kan ik eigenlijk vrij weinig. Ja poepen . Vanmiddag zouden we iets leuks gaan doen, dus ik hoop heel erg dat mijn ontbijt er nu in blijft en dat ik dan mee kan. Vanavond geven wij een bbq, dat wordt dan toekijken en op een soepstengel knagen. Ik hoop maar dat het snel weer over is.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoi meiden!

Nee ik lees zelden nog hier... erg! Maar zo te zien kom ik net op een goed moment aanwaaien... Kay! Gefeliciteerd meid!! Wat leuk! Wanneer ben je uitgerekend???

Er is echt een ware babyboom gaande om mij heen. Het heeft wel invloed moet ik zeggen wij willen ook nog wel een derde! Maar eerst even rustig aan hoor, volgend jaar naar Curacao, verhuizen en tja, dan ben je toch zo weer 2 jaar verder denk ik. Maar de wens is er. En dat is al heel wat want ik had gezworen dat ik klaar was.... hihi.

Bedankt voor de felicitaties! Jano is nu 4 jaar... slik! Best gek hoor. En volgende maand wordt prinsesje 1. De tijd vliegt maar dat zal voor jullie niet veel anders zijn. Gelukkig 'zie' ik jullie allemaal nog op Hyves dus ik heb niet het gevoel helemaal los te zijn!

Dikke kus voor allen!
Zo heb wat gemist in Italie zo te zien.

Kay, gefeliciteerd meid. Is het al een beetje geland?

Gefeliciteerd voor Daphne, Tristan en Jano!

Dit is ons laatste vakantiedagje, moest nog even wat opzoeken voor de reis en dacht kom even snel zwaaien.

We hebben het echt heerlijk gehad, al zijn de kinderen wel helemaal op en is het echt tijd om naar huis te gaan.

We vertrekken morgenvroeg en zijn dan waarschijnlijk morgenavond rond 9-10 uur thuis.
12-9 fijne reis terug!

Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Q, leuk dat je weer even langs komt.

Ik las; volgend jaar naar Curacao verhuizen. Ik dacht

En toen las ik het nog een keer en toen goed.

Gaat Jano na de vakantie naar school?

Ga nu weer verder poetsen buiten.

Groetjes van ons
Hey allemaal,

12-sept, weer terug in 't land! Moet je meteen weer aan het werk of kun je hier ook nog even genieten van het lekkere weer? Is wel een rustige overgang van italie naar dit zomerse weer zeker!

Frans, hoe gaat het? Ben je het weekend nog wat goed doorgekomen of ziek gebleven? Is ook niets aan...

Hera, lekker gepoetst? Daar is het toch geen weer voor...

En Quinty heeft ook nog wensen voor een derde? Leuk hoor, hoop en denk ik...

Bedankt voor alle felicitaties, het begint inmiddels wel een beetje te landen. Ik voel me verder nog net als anders, op het moe zijn na dan. (nog) geen kwaaltjes verder. Maar dat had ik ook niet echt bij de vorige 2. Ik hoop maar dat het allemaal weer net zo voorspoedig gaat als bij de andere 2. Ik vind het best vervelend om zo met mijn nieuwe baan te beginnen en als ik ook nog allerlei kwalen erbij krijg.... Maar verder begin ik het wel steeds wat leuker te vinden. qua leeftijd zal er dan net zoveel tussen zitten als nu tussen kayleigh en detlev. En dat vind ik wel leuk. Man begint het ook wel leuk te vinden. Ik dacht dat hij geen 3e wilde, en dat ik daar ooit nog eens een flinke discussie tegenaan zou moeten gooien, maar dat bleek toch niet helemaal zo te zijn, hij wilde het best wel, maar dan een jaar later ongeveer!

Nou ja, vandaag lekker vrij en genieten van het mooie weer!
Super dat jullie er helemaal blij mee zijn. Kan me voorstellen dat je baantechnisch iets minder goed uitkomt. Maar dat komt ook vast wel goed.

We kregen gisteren bezoek dus dan moet je wel wat

Ga nu weer verder. Doenja wil spelen.

Groetjes van ons
Even uppen.

Ik heb verder ook geen nieuws.
12-sept, nog heel erg van harte met je grote zoon alweer! Hij was gisteren natuurlijk jarig! Nog veel cadeaus gescoord?
Hai!

LIeve 12-9 alsnog van harte gefeliciteerd met Ties! Had ie een leuke verjaardag?

Kay, fijn dat jullie al wennen aan ht idee van een derde kind! Heb je al gebeld naar de verloskundige voor een echo?

Ik ben gelukkig weer beter hoor! Kon maandag gewoon weer werken en voel me weer goed. Gelukkig maar, want ziek zijn is niks aan. Gisteren laatste dag voor de klas gestaan. Morgen nog even naar school, vrijdag nog even anar school en dan is het vakantie!

Ik probeer niet al te veel in de stress te schieten. Er moet nog zoveeeeel gebeuren en we gaan al bijna op vakantie.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Oeh stress, Frans!!! Niet doen hoor, je hebt vakantie! Hoe zag jullie vakantie er nog maar uit? Jij ging toch met man mee? Gaan jullie ook nog met z'n allen op vakantie?

Nog geen afspraak gemaakt bij de vlos. Vind het nog wat te vroeg. 1e afspraak doen ze bij 8 of 9 weken hier en dan wordt er toch nog niets bijzonders gedaan, dus heb er niet heel veel haast mee. Das toch wel anders dan met je 1e zwangerschap hoor! Ben nog wel zwaar aan het twijfelen of ik me op ga geven voor moeders voor moeders. Het is een gedoe, maar natuurlijk wel voor een goed doel.
12-9 hier ook nog een keer GEFELICITEERD

Leuke dag gehad?

Fijn dat je weer beter bent Frans.

Relax......het is veel te warm om je druk te maken

Kayleigh, fijn dat het goed met je gaat.

Nou hier is de 1e kinderziekte in huis. Nick heeft de waterpokken en zit er flink onder.

Heeft er niet zo heel veel last van. Wat moe maar verder niet. Nu is het wachten op Luke en dan hebben we dat ook weer gehad.

Ga nu even voor de tv hangen.

Groetjes
Allemaal een fijne dag..... met een geweldige wedstrijd
Ach die arme Nick, de waterpokken, gelukkig niet heel erg ziet. Hopelijk is hij er snel weer vanaf. Hier zat er precies 2 weken tussen toen, dus inderdaad nu Luke ook nog even en dan heb je die kinderziekte de deur weer uit!

Lekker weekend!!!! Vananond bbq-en ter ere van mijn oma's 80ste verjaardag. Oma wil er zelf niet bij zijn, vindt ze te druk.....

Gisteren nog even met mijn nieuwe baas gebeld over welke werkdagen ik ga werken enzo en mijn wensen passen helemaal in het plaatje, dus dat is leuk. Nog 1,5 week.... Pffff gaat zo snel!

Nou allemaal een heel goed weekend, nog maar even genieten van het warme weer, hier is het nog erg warm en droog en zonnig tenminste!
Hey meiden. Ben weer trug van vakantie.

Heb op Hyves ff het verhaal gezet. (alles ging toppie!)

Maar zo kon ik het copy-pasten van een ander forum.

Moet nog ff bijlezen hier, maar hoop het daarna weer bij te kunnen houden. xxx
He Nala, welkom terug.

Zo te lezen hebben jullie genoten.

Luke heeft nu ook de waterpokken. Nick is er bijna vanaf.

Gelukkig is het vandaag iets koeler.

Verder geen nieuws.

Groetjes
Och meteen erachteraan dus! Arme Luke, heeft hij er ook niet heel veel last van? Vind het nog best warm vandaag hoor, maar niet zo erg als de laatste paar dagen... Morgen en overmorgen wordt het echt even koeler, kunnen we dan even flink koelen in huis!

Nala, klinkt als een geslaagde 1e vakantie iig! Mooie foto's hoor. Welkom terug maar weer.
hihi,

Zo eindelijk weer even tijd (en puf) voor de computer.

We zijn alweer een week terug en hebben een heerlijke vakantie gehad. Kids deden het super, autorit ging redelijk goed en op vakantie ook super. Ook nog veel gedaan en gezien maar ook lekker aan het zwembad gezeten.

En na terugkomst meteen Ties zijn verjaardag. Was een gezellige dag. De hele dag door wat visite, dus hij was helemaal jarig. Alleen woensdag dikke tranen, hij wilde niet naar het kdv maar naar de grote school. Hij was toch 4. Gelukkig ging het donderdag wel weer goed en hij mag morgen op school gaan oefenen. En deze en volgende week ook nog op de bso.

En dan hebben we ook nog de avondvierdaagse gelopen (2,5 km). Ties vond het nog wel erg lang, maar heeft toch wel hele stukken zelf gelopen.

Gisteravond mijn verjaardag en die van man gevierd, dus we hebben meteen een drukke week gehad na terugkomst.

Alles zit er weer op en het 'gewone' leven kan weer verder.

Hera, succes met de waterpokken. Kan echt vervelend zijn met dit warme weer. Hier hielp havermoutbadje heel goed.

Nala, leuke foto's van de vakantie.

Kay, oh over 1,5 week al, dat is snel zeg. Lekker dat het allemaal zo goed past.

Frans, lekker al vakantie. Gaan jullie weer naar man's familie (kroatie toch?)

Quint, gezellig dat je weer even langskomt. En al kriebels voor de 3e leuk hoor. Hier blijft het ook nog wel beetje sudderen. Zou nog wel heel graag keertje zwanger willen zijn en genieten van zo'n kleine babytje. Maar vindt het nu af en toe al zo druk dat ik er niet aan moet denken om er nog een 3e bij te hebben. Misschien als Fenne iets ouder is. Hoop dat met Ties op school het hier thuis toch iets rustiger wordt.

DDDJ, Brabbel, Amy, Yas, hoe is het bij jullie?
Ook nog slecht nieuws hier. De relatie van mijn broer is uit. Na 5,5 jaar en ze woonden bijna 1 jaar samen. Ze zag het niet meer zitten, haar gevoel was over. En nu een hoop ruzie om de hond. En ze moeten ook nog huis verkopen en spullen verdelen.
Die arme Ties, nog zo lang wachten voor hij naar school kan. Wel goed zeg dat hij de avondvierdaagse heeft gelopen! En dus wel wat lichte kriebels, maar nog geen concrete plannen. Zo had ik het ook eigenlijk. Maar aan de andere kant, nu nog 1 keer alles doen (zwanger, bevalling, baby) en dan ben ik ook echt klaar ermee, zit nog een beetje in een ritme. Voel me vandaag voor het eerst echt zwanger. Moe (nog meer dan anders) en hele dag gammelig... net niet misselijk. Rustig dagje dus, ben lekker thuis, dus als de kids een beetje meewerken

Sneu zeg van je broer. Helemaal als er dan ook nog een hoop gedoe omheen komt.
En Kay, hebben de kids een beetje meegewerkt?

We hebben ons wenmiddagje op school overleefd. Ties zat wel erg gespannen op zijn stoeltje toen ik wegging maar kwam enthousiast op ons afrennen toen we hem op kwamen halen. Hij had meteen een mooi knutselwerkje bij zich en vond het maar raar dat je een ketting om moest naar de wc. En hij had goed geluisterd maar andere kindjes niet.

Wel was hij helemaal op, toen we daarna Fenne op gingen halen lag hij binnen 5 minuten te slapen in de auto. En bij mijn ouders niet wakker geworden, op mijn arm en later op de bank verder geslapen waarna ik hem weer slapend terug de auto in getild heb. Hoezo veel indrukken...........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven