Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Biebelie!
Hier is het binnen 24,5 graad. Dat is best te doen toch?

Biebs ben benieuwd naar je kleding die je dus gaat kopen. Klinkt wel als echt leuke collega's. Waaromben je ook alweer weggegaan?

Pet's place vind ik best een leuke dierenwinkel. Zit hier ook en ze verkopen mijn merk. Nou ja dat wat ik eerst altijd kocht voor de kattten.

Leo: Jouw geluksdagen komen nog wel!
Tis hier al 26 graden...

Hoofdpijn van de warmte ook. Ben inspiratie aan het opdoen voor eten vanavond, krijg je ook koppijn van

Shoppen is leuk! Maar wel via internet
Ratteke fijn trouwens dat je feestje zo leuk was. Gisteravond had je er nog niet zoveel zin in Goed dat je bent gegaan! En fijn dat het zo goed met je gaat

It's het paellarecept komt uit een kinderkookboek he? maar als je wilt typ ik de rest van het recept ook wel even over.

Daar ben ik trouwens best trots op dat dochter 'alles' eet. Haring, olijven, kinderpaella etc ze lust het

Anneke: Zo fijn dat het zo goed gaat bij jou! Ik krijg er helemaal zin van om zelf te verhuizen. Ik wilde vroeger altijd in het buitenland wonen. Misschien over een paar jaar
Wij gaan vanavond nog een keer paella eten. En morgen iets van tomatensoep van Jamie Oliver met stokbrood en kruidenboter. Heb je vast niet zoveel aan he aan mijn menu Pilous?

Biebs: Ik ben uit te tekenen volgens mij in een zwart spaghettibandjeshemdje met een rok/broek eronder. Lekker goedkoop en heel handig. Mijn tjd qua mooie kleding komt nog wel.
quote:biebelie schreef op 03 juli 2010 @ 10:08:

Splinter,muggen hebben geen oogjes.....kan gewoon niet dat zulke onnuttige gevallen dieren zijn

Die gaan bij mij ook in de elektrische mepperT

Ja, die elektrische mepperT, die waren we dus vergeten.

Maar ik heb serieus aan je gedacht, tijdens die moordactie!

Ratteke, leuk joh, zo'n onverachtse superavond! Heerlijk.

Anneke, ik word helemaal warm van jouw berichtjes! Het is je zó gegund dat het zo goed loopt! Ben helemaal blij voor je.

Enne Babs, ik heb met je te doen hoor.... Je moet aan zoveel dingen denken. Vergeet niet dat er ook winkels zijn daar waar je naartoe gaat hè, dus als je iets vergeet dan is het geen ramp. Wanneer vertrek je?

En inderdaad: hup naar de winkel nu! Ben je straks heel blij om, echt!

Ik ga maar eens douchen. En de rest. Poes is alweer opgeknapt na dat angsthazengedoe van gisteren. Nu is hij in zijn knuffelfase

(wacht maar, tot we de deuren weer tegen elkaar open zetten.....)

Straks naar het Archeon, leuk! En daarna naar een kampeerwinkel om betere stoeltjes te zoeken dan die we nu hebben. Anders zitten we volgende keer weer met deze onhandige krengen. Nog een klein beetje ons vakantiegevoel vasthouden.

Fijne dag allemaal, doe lekker rustig aan!
Môgge, ik ben ook weer in het land der levenden

Ik las net het drama van Leo, meid meid, wat een ellende en wat een enorme domper! En dat allemaal in die hitte. Hoe gaat het nu?

Ik heb gisteren echt een topmiddag/avond gehad!! Onverwachts voetbal gaan kijken in een zaaltje hier in het durp, heel gezellig. Eerst braaf aan de cola, nadat Oranje had gewonnen dacht ik poep en heb drie witte wijntjes gedronken. Om 8 uur ging de boel daar dicht dus toen zijn we spontaan gecrasht bij vriend die daar vlakbij woont en daar het feestje gezellig voort gezet. Daar nog wat roseetjes gedronken, maar ja...veel te weinig gegeten en warm en lachen enzo en ineens sloeg de wijn in als een bom. We wilden toen naar huis lopen, maar altijd als ik iets te veel op heb, worden mijn benen van kauwgum dus na 5 minuten waren we 100 meter en 10 slappe lachbuien verder en toen heeft de vader van vriend zijn auto gepakt (hij had alleen cola op) en ons thuis gebracht. Thuis ff uitgepuft, gegeten (ik had dus nog macaroni over van de dag ervoor), gedoucht en toen naar bed (was uurtje of half 11). En toen lag ik in bed en ik voelde me toch beroerd, heel hard suizen in mijn oren, heel suf en misselijk. Olief zei toen: hier is maar 1 remedie tegen: steek je vinger in je keel, alles is verkeerd gevallen. Affijn, dat heb gedaan (sorry voor deze ranzige details ) en daarna voelde ik me kiplekker. Na een uur weer mijn bed uitgeklommen omdat ik enorme honger had, 3 bolletjes gegeten en toen ventilator in de slaapkamer gezet en vervolgens heerlijk een uurtje of 10 geslapen.

Oh, oh, wat een dag
Olijf!

Ghe, klinkt goed Olijf

Veel plezier Splint!

Ik ga naar de soepert...
Olijf, geweldig verslag!!! "Kauwgom benen" moest gelijk denken aan een liedje van zo'n tig jaar geleden iets met "elastieke benen". (sorry ben niet zo vd NL hits). Vind die kauwgom exemplaren erg op mijn lachspieren werken.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke, wat fijn dat alles nu zo helemaal wauwsies gaat bij jullie daar. Lekker van genieten!

En o, o, o, Olijf....

Ik ben best lekker bezig nu met de scriptie, met wat experimenten. Gaat een stuk beter dan schrijven . Dus ik probeer even in de flow te blijven...
Foxy Foxtrot met je elastieken benen

Best lastig hoor, van die benen. Ze doen dan allerlei dingen die ik niet wil

Anneke, wat klink je toch zalig enthousiast, je hebt een enorme boost gekregen hè door je nieuwe baan! Zo leuk ook dat je laatst al een mailtje kreeg van toekomstige collega. Wat moet dat je goed doen!

Delphi, lekker, experimenteel met je scriptie bezig zijn

Ik ga zo even douchen en dan nog even op korte broekenjacht voor Olief. Van die stevige katoenen met zakken enzo. Hij heeft er nu een paar van van die dunne zwabberstof en als hij zijn mobiel in zijn broekzak doet, zakt dat ding al van zijn kont . Ik ga dus gewoon ff bij Piet Kerkhof kijken en wie weet hangt daar ook nog wel een leuk flodderjukje voor mij...zo toevallig
o o olijfje toch.

Wat een heerlijke dag.

En dat je dat kunt. Je eigen laten overgeven. Mij lukt dat nooit :(

En ze hebben nu bij de H&M van die katoenen broeken die je zoekt voor 10E. Erg veel met 50% korting namelijk.

En gelijk leuk voor jezelf met al die kortingen.. kun je toch niet laten liggen ;)

En annekeg, wat ga je in die 3 weken vakantie doen of heb ik daar nou over heen gelezen?

Ik heb de nokia n900 inmiddels binnen en ben gewoon verliefd op het ding.

Wat een geweldig apparaat.
Poelepoelepoelepoes!
En hoe gaat het france verhaal nou verder?

Arme Le.. wat zal ze het zat zijn!
Poelepoelepoelepoes!
Ja, maar voor H&M moet ik echt weer de stad in. P.Kerkhof zit hier op een industrieterrein waar je mooi voor de deur kan parkeren en hop, naar binnen. Ideaal. De stad vermijd ik nu liever en Olief maakt het verder niet uit, als er maar wat om zijn kont hangt.
Zo, boodschappen zijn binnen. Gelijk maar raketjes geproefd

Oh, ideaal Olijf, Piet Kerkhof om de hoek. Altijd fijn voor seizoensdingen voor weinig
We gaan drie weken richting het zuiden: Yellowstone, Grand Canyon, Vegas, LA + Disney, SF, Seattle en weer terug. Nou zoiets ongeveer. Heb er echt mega zin in. Deels kamperen, deels hotels.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Aaaaaarrrggghhhh!!!!!!!!!!!

Mànnen!!!!!!!

Man komt dus donderdag met de mededeling(!) dat hij een midweekje camping heeft geboekt voor 'n tientje. Tof, leuk, fijn. Want afleiding en leuk en even er uit (week er na zitten we 3 dagen in Slagharen btw). Oh ja, Zoë en Bunker kunnen mee. Helemaal goed. En hij verbijt zich dan wel een paar dagen want hij heeft een hekel aan campings en zal het best leuk vinden allemaal. Dáár twijfel ik ook niet aan.

Maaaaarrrr.... Terwijl ik dus bezig was iedereen een beetje op de been te houden n.a.v. Meneer en m'n huishouden al chronisch achterloopt en ik zelf niet bij m'n gevoel kan nu over Meneer, mag IK dus de rest gaan regelen voor dat midweekje!!

Dat was ik dus niet van plan. Door ervaring wijs geworden en zo. Man helemaal mee eens. Ik dus gisteravond heel duidelijk met hem afgesproken dat HIJ de dagelijkse gang van zaken over zou nemen, hond uitlaten, kat voeren (eten voor Zoë is al gekookt, ingevroren en moet dus ontdooid worden), kind van natje en droogje voorzien en proberen het huis een beetje op orde te krijgen.

Dan zou IK me bezig houden met de boodschappen, andere inkopen voor de camping (bikini, fietsendrager, witte kentekenplaat usw usw) en als de sodemieter de achterstallige was weg gaan werken.

Dus ben ik vanmorgen naar Pet's Place geweest, naar de Hema, naar Halfords, naar de kentekenplatenboer (dicht maar maandag gelukkig om 9 uur al open), langs de Aldi gereden maar ik ga straks wel want stervensdruk, moet nog naar de slager voor Zoë's eten, en wat heeft man gedaan? Niks... want hoofdpijn en misselijk. En overgegeven. Heel erg voor 'm, heel vervelend. Maar hij zègt niet dat hij nergens aan toe komt, daar moet ik zelf achterkomen. Bunker was nog niet uitgeweest, Zoë heeft nog geen eten gehad, en Man gaat wel doodleuk proberen de 2e laptop te reanimeren want da's handig voor als we 's-avonds buiten zitten....

Terwijl ik dit zit te tikken komt man naar buiten. "Je zou toch ook naar binnen komen?" Ja, zeg ik, maar Bunker moest nog uit. En heeft de kat al eten gehad?

En nou ben ik bitchy volgens man. En die discussie gaat hij buiten niet voeren en hij stiert weer naar binnen. Prima, best, de groeten en tabee. Zak hooi.
Iets anders
Babsman:

Anneke, you just made my day!!!!

Inmiddels is 't al uitgepraat (wij doen alles turbo, dus ook ruziemaken) en bottomline is het gewoon lastig afspraken maken als je allebei geheugenverlies hebt (ik door ongeluk en hij door medicatie) en hebben we gewoon eigenwijs nieuwe afspraken gemaakt en gaan we vrolijk verder. Komt wel goed. Man snapte me, wil me ook helpen en doet dat ook heus wel. Maar net nu ik het eventjes extra nodig had was hij het oprecht vergeten. Tja, poep gebeurt.

Ik ga naar de Aldi!!!
Iets anders
Gelukkig maar Babs dat alles weer uitgepraat is
Oh Babs, ik moest er toch wel even om grinniken...sorry Ik denk dat het nu voor jullie handig is om een whiteboard op te hangen met kolom Babs en kolom Babsman (en teken er voor de grap een heksje en een hooiberg op ) en dan in die kolommen zetten wie wat doet. Misschien hou je zo een beetje overzicht met jullie collectieve geheugenverlies? En...een whiteboard raak je niet zo gauw kwijt als een papieren lijstje ofzo, waait ook niet weg (denk ik).
Crisis zeg, de weg naar mijn durp vanuit Arnhem was afgesloten (wegwerkzaamheden) en er stond geen fatsoenlijke alternatieve route aangegeven, er heeft daar echt één of andere pipo zitten snurken. Ik heb dus 3 x de centrumring af moeten rijden om zelf een alternatief te kunnen bedenken. Ben kletsnat nu (maar ik heb wel broeken voor Olief ) dus zo eerst maar weer ff douchen want ik voel me zooo vies, bah! Het regent hier nu, joepie!
Hier regent het ook!

Poef vindt het maar niks, die was helemaal happy met zijn luxe camplingleven in de tuin
Ik heb ook gelijk alle luxaflexen/rolgordijnen/gordijnen weer eens open gedaan na een week in het halve duister te hebben geleefd. Heerlijk, weer ff licht in huis! Het ruikt hier na het buitje ook heel typisch buiten, echt zo'n 'het heeft heel lang niet geregend en het is heel warm'-luchtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven