Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 3 juli 2010 om 16:13
Hey hey
terug uit de stad met een donkere spijker netoverdeknie broek en een shirt (zwart/wit gestreept..lang met gaten in de schouders)
en boodschappen bij een koele veels te drukke Appie
Heb met een dikke grijns jullie leuke verhalen gelezen (zoeperT Olijf, heksje Babs en de rest)
Maar ben te lamlendig om uitgebreid te reageren...
het was warm warm warm in de stad..
terug uit de stad met een donkere spijker netoverdeknie broek en een shirt (zwart/wit gestreept..lang met gaten in de schouders)
en boodschappen bij een koele veels te drukke Appie
Heb met een dikke grijns jullie leuke verhalen gelezen (zoeperT Olijf, heksje Babs en de rest)
Maar ben te lamlendig om uitgebreid te reageren...
het was warm warm warm in de stad..
zaterdag 3 juli 2010 om 16:47
Fijn Biebs van geslaagde kledingactie! En TH, veel plezier vanavond!
Zo, ik heb net 2 broodjes tomaat met een flinke klodder mayo op en ga nog ff mijn oogjes dicht doen. Regen zet hier vooralsnog niet echt door, het is wel helemaal bewolkt (wat vreemde lucht om te zien, ik hoop eigenlijk op een knetterende onweersbui)
Anneke, wat een zalige vakantie gaan jullie krijgen zeg, geweldig, wat een reis!
Zo, ik heb net 2 broodjes tomaat met een flinke klodder mayo op en ga nog ff mijn oogjes dicht doen. Regen zet hier vooralsnog niet echt door, het is wel helemaal bewolkt (wat vreemde lucht om te zien, ik hoop eigenlijk op een knetterende onweersbui)
Anneke, wat een zalige vakantie gaan jullie krijgen zeg, geweldig, wat een reis!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 3 juli 2010 om 17:00
hier nog niet aangekomen hoor Delphi...
Zeker verdwaald onderweg.
Lig even heerlijk met een boek op de bank.
R is weg en heb het huis voor mezelf.
Weet alleen niet of ik mooie ogen nog ga zien vanavond.....
Een avondje alleen op de bank is ook best lekker maar vinnut wel fijn om te weten van te voren.
Zeker verdwaald onderweg.
Lig even heerlijk met een boek op de bank.
R is weg en heb het huis voor mezelf.
Weet alleen niet of ik mooie ogen nog ga zien vanavond.....
Een avondje alleen op de bank is ook best lekker maar vinnut wel fijn om te weten van te voren.
zaterdag 3 juli 2010 om 18:14
zaterdag 3 juli 2010 om 18:22
Kun je mooie ogen of R niet lief aankijken? Ik ga voor dat soort dingen zelfs naar de fietsenmaker hoor. Ik kan nog geen band plakken zelf En ik heb ook geen behoefte om dat te leren. Maar een stuur op de juiste hoogte lijkt me toch niet zo moeilijk? Je draait aan die schroef en kijkt wat de goede hoogte is. of denk ik nu te makkelijk?
Ik weet het trouwens nog steeds niet helemaal met Roque hoor. Hij heeft die antibiotica gehad en een anti-braakspulletje en anti-misselijkheidsspul en nu hoorde ik hem gisteren weer kokhalzen. Ligt vandaag weer de hele dag op het konijnenhok. Ik vind het wat overdreven om direct weer terug te rennen naar de dierenarts. Ik hoop maar dat het een incidentje is.
Ik weet het trouwens nog steeds niet helemaal met Roque hoor. Hij heeft die antibiotica gehad en een anti-braakspulletje en anti-misselijkheidsspul en nu hoorde ik hem gisteren weer kokhalzen. Ligt vandaag weer de hele dag op het konijnenhok. Ik vind het wat overdreven om direct weer terug te rennen naar de dierenarts. Ik hoop maar dat het een incidentje is.
zaterdag 3 juli 2010 om 18:24
Het is hier 25 graden maar ik heb de droger aanstaan Ik had het geprobeerd hoor met dit weer en zo maar mijn handdoeken werden zo eh hard. Ik was bang dat ze zouden breken bij het vouwen en ze bleven serieus even in model staan van hoe ik ze van de lijn haalde. Wat doe ik fout? Het komt trouwens behoorlijk nat uit de machine. Zou eigenlijk een nieuwe wasmachine moeten hebben maar daar wacht ik nog mee tot ie echt niets meer doet want dat is duur
zaterdag 3 juli 2010 om 18:25
er zit bovenop het stuur een schroef maar een stukje lager waar het chroom in het zwart verdwijnt zit ook wat....?
R kan dat soort dingen niet...kan nog geen gat boren in de muur.
Ik wil het zelf kunnen..grrr
zo es even googlen.
Met Roque even afwachten ? Bijna alle katten hebben nu ook last van de warmte he...
Net als de mensen.
R kan dat soort dingen niet...kan nog geen gat boren in de muur.
Ik wil het zelf kunnen..grrr
zo es even googlen.
Met Roque even afwachten ? Bijna alle katten hebben nu ook last van de warmte he...
Net als de mensen.
zaterdag 3 juli 2010 om 18:30
Bieb, die schroef bovenop het stuur is om het stuur aan de pen vast te maken. Die moet je dus nìet hebben.
Waar het chroom in het zwart verdwijnt, die moet je hebben. Heb je een baco? Da's zo'n ding:
Daarmee kun je die ring (8kantig, soms 6kantig) losdraaien. Lefty loosy, righty tighty: links = los en rechtsom = vastdraaien.
Bij het omhooghalen van het stuur wel voorzichtig doen dat je niet de stuurpen uit het zwarte deel trekt. Kan wel weer terug hoor, maar da's bij sommige fietsen helemáál een gedoe.
Waar het chroom in het zwart verdwijnt, die moet je hebben. Heb je een baco? Da's zo'n ding:
Daarmee kun je die ring (8kantig, soms 6kantig) losdraaien. Lefty loosy, righty tighty: links = los en rechtsom = vastdraaien.
Bij het omhooghalen van het stuur wel voorzichtig doen dat je niet de stuurpen uit het zwarte deel trekt. Kan wel weer terug hoor, maar da's bij sommige fietsen helemáál een gedoe.
Iets anders
zaterdag 3 juli 2010 om 18:32
quote:Babsjuh schreef op 03 juli 2010 @ 18:30:
Bieb, die schroef bovenop het stuur is om het stuur aan de pen vast te maken. Die moet je dus nìet hebben.
[afbeelding]
Kijk onze vakvrouw
Dit wilde ik dus ook zeggen maar ik heb serieus geen idee hoe al die dingen heten. Schroef met kanten, zo'n tang met zo'n draaiwieltje eraan
[afbeelding]
Kijk onze vakvrouw
Dit wilde ik dus ook zeggen maar ik heb serieus geen idee hoe al die dingen heten. Schroef met kanten, zo'n tang met zo'n draaiwieltje eraan