Grote maat bh
donderdag 1 juli 2010 om 12:12
Gisteren was ik op zoek naar een bh, ik heb maat 90 F, dus jullie kunnen je wel voorstellen, dat ik er geen zin in had. Wel had ik online 2 bh's besteld, maar had niets gehoord. Waarom heb ik een hekel aan bh's passen? Omdat ik vind dat ik als koper van grote bh's gediscrimineerd wordt. De meeste leuke en spannende bh's gaan meestal tot C en als je geluk hebt tot D.
Is er een leuke collectie dan moet je er snel bij zijn, anders is het rap weg. UItverkoop of aanbiedingen, zelden in een grote maat. Of als een merk als Saph mijn maat heeft, dan slaat het nergens op.
De cup past, maar de rest niet. De hema verkoopt tegenwoordig ook grote maten, maar het is zo, zo!
Of als je uiteindelijk het opgeeft, kom je in de sectie terecht die mijn oma droeg, tenten met een beugel.
En de mooie bh's die er wèl zijn en goed passen kosten een klein vermogen.
Maar vanochtend was mijn dag goed, de pakjesman kwam met 2 pakjes.
Tot mijn allergrootste genoegen heb ik nu 2 bh's voor een redelijke prijs en die mooi zijn en lekker zitten. EINDELIJK
Is er een leuke collectie dan moet je er snel bij zijn, anders is het rap weg. UItverkoop of aanbiedingen, zelden in een grote maat. Of als een merk als Saph mijn maat heeft, dan slaat het nergens op.
De cup past, maar de rest niet. De hema verkoopt tegenwoordig ook grote maten, maar het is zo, zo!
Of als je uiteindelijk het opgeeft, kom je in de sectie terecht die mijn oma droeg, tenten met een beugel.
En de mooie bh's die er wèl zijn en goed passen kosten een klein vermogen.
Maar vanochtend was mijn dag goed, de pakjesman kwam met 2 pakjes.
Tot mijn allergrootste genoegen heb ik nu 2 bh's voor een redelijke prijs en die mooi zijn en lekker zitten. EINDELIJK
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 06-07-2010 11:22
Reden: reclame
Reden: reclame
% gewijzigd
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
donderdag 1 juli 2010 om 13:00
Dochterlief sleepte me laatst na honkemüller, daar verkochten ze ook Sapph, jawel in grote maten. Alleen, verwachten ze van Saphh geloof ik, dat je een wespentaille moet hebben. Hoe dan ook, de voorkant ging, maar ik kon het met geen mogelijkheid omdoen. De haakjes kwamen tot mijn middenrif.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
donderdag 1 juli 2010 om 13:03
ik heb 85e maar wil juist wel graag een voorgevormde bh, niet omdat het meer moet lijken maar omdat mijn borsten nogal ver uit elkaar staan. Het duwt ze dan wat meer naar binnen zeg maar.
En in de zomer vind ik het wel handig onder een wat strakker shirt.
Maar echt een mooie/goede voorgevormde in die maat is erg lastig. Ik heb er nu eentje van barbara gekocht in duitsland, is zelfs een 85d maar past prima. Ik ben in ieder geval blij.
En in de zomer vind ik het wel handig onder een wat strakker shirt.
Maar echt een mooie/goede voorgevormde in die maat is erg lastig. Ik heb er nu eentje van barbara gekocht in duitsland, is zelfs een 85d maar past prima. Ik ben in ieder geval blij.
donderdag 1 juli 2010 om 13:16
quote:ikdegekste schreef op 01 juli 2010 @ 12:47:
Kijk hier dan eens; http://www.dutchdesigners ... hen-size-does-matter.htmlO, dat ziet eruit alsof het me gaat passen! Goed om te weten, dank!
Kijk hier dan eens; http://www.dutchdesigners ... hen-size-does-matter.htmlO, dat ziet eruit alsof het me gaat passen! Goed om te weten, dank!
donderdag 1 juli 2010 om 13:17
hunkemollerbeha's zijn drama...
Maar vreemd genoeg heb ik daar wel een goed zittende bikini gekocht, typisch hoor.
Ik heb net een aantal beha's van verschillende merken bij wehkamp besteld. Kan ik tenminste thuis passen en terugsturen als het niet zit. Passen in de winkel vind ik niks, om een beha goed te kunnen beoordelen moet ik op en neer kunnen springen, kunnen bukken en voor mijn part de was ophangen. Met 2 minuten in een pashokje kan ik dat niet beoordelen.
Maar vreemd genoeg heb ik daar wel een goed zittende bikini gekocht, typisch hoor.
Ik heb net een aantal beha's van verschillende merken bij wehkamp besteld. Kan ik tenminste thuis passen en terugsturen als het niet zit. Passen in de winkel vind ik niks, om een beha goed te kunnen beoordelen moet ik op en neer kunnen springen, kunnen bukken en voor mijn part de was ophangen. Met 2 minuten in een pashokje kan ik dat niet beoordelen.
donderdag 1 juli 2010 om 13:44
quote:Ainne schreef op 01 juli 2010 @ 12:38:
[...]
Of gewatteerde BH's in die maten?
Bedoel je dan voorgevormde cups, of echt met vulling?
Ik draag namelijk alleen maar voorgevormde cups met mijn maat 70 D/E, vind het mooier zitten onder strakke kleding... (Dus niet omdat ze daardoor (nog) groter lijken)
[...]
Of gewatteerde BH's in die maten?
Bedoel je dan voorgevormde cups, of echt met vulling?
Ik draag namelijk alleen maar voorgevormde cups met mijn maat 70 D/E, vind het mooier zitten onder strakke kleding... (Dus niet omdat ze daardoor (nog) groter lijken)
donderdag 1 juli 2010 om 14:19
quote:Gravinnetje schreef op 01 juli 2010 @ 12:58:
[...]
En ik koop er 2 per jaar en ben er 200 euro aan kwijt. Iemand met een normale maat koopt zich het ongans aan bh's van de hunkemuller en is uiteindelijk op jaarbasis misschien nog wel meer kwijt.
Je hebt wel een punt. Ik heb ook liever 2 beha's die goed zitten, maar duur zijn, dan 10 die het allemaal net niet zijn.
Ik heb van de week een stuk of 4 beha's weggedaan. Dat waren allemaal goedkopies, maar ze zaten gewoon niet goed. Of je kreeg er de befaamde 4 borsten van, of de band onder je borsten sneed.
Morgen komt mijn bestelling binnen en als die ook allemaal net niks zijn, ben ik voorgoed genezen van goedkope beha's.
[...]
En ik koop er 2 per jaar en ben er 200 euro aan kwijt. Iemand met een normale maat koopt zich het ongans aan bh's van de hunkemuller en is uiteindelijk op jaarbasis misschien nog wel meer kwijt.
Je hebt wel een punt. Ik heb ook liever 2 beha's die goed zitten, maar duur zijn, dan 10 die het allemaal net niet zijn.
Ik heb van de week een stuk of 4 beha's weggedaan. Dat waren allemaal goedkopies, maar ze zaten gewoon niet goed. Of je kreeg er de befaamde 4 borsten van, of de band onder je borsten sneed.
Morgen komt mijn bestelling binnen en als die ook allemaal net niks zijn, ben ik voorgoed genezen van goedkope beha's.
vrijdag 2 juli 2010 om 22:02
vrijdag 2 juli 2010 om 23:15
Van de week nog een mooie 80f gekocht in de opruiming bij winkel lincherie, hadden een opruimingswand met bh's t/m G, en nog best veel keus! Met korting was ik 60 euro kwijt, maar hij zit geweldig en mijn borsten lijken er zelfs kleiner in. Dus als er in jouw woonplaats ook een lincherie zit zou ik zeker even kijken wat ze nog hebben!
vrijdag 2 juli 2010 om 23:25
Ik vind het ook altijd een probleem om goede bh's te vinden. Na mijn 2 zwangerschappen en de nodige extra kilo's heb ik nu 90 F. Toevallig heb ik vanmiddag 2 bh's van de hema gekocht met van die voorgevormde cups. Ze waren in de opruiming voor 3 euro per stuk, dus dat was echt mazzel. Vroeger kocht ik idd wel eens van die dure bh's in een speciaalzaak en ik geef toe dat de pasvorm veel beter is, maar nu we kinderen hebben geef ik het er niet meer zo makkelijk aan uit. Ik probeer altijd in de opruiming goede merkbh's te vinden en over het algemeen lukt dat aardig. Hier in de buurt wordt er 2 x per jaar een soort opruimmarkt gehouden door de winkeliers, waarbij ze dus echt gaan stunten met prijzen. Ik heb al heel wat dure merkbh's voor 5 euro gekocht die normaal minstens het 10 voudige kosten. Dat ik dan geen setje van een bh met slip heb kan me niet echt boeien. Meestal koop ik toch neutrale kleuren, zoals wit of zwart dus daar kan ik altijd wel slips bij vinden.
vrijdag 2 juli 2010 om 23:26
quote:maria07 schreef op 02 juli 2010 @ 22:02:
Hallo Meharis,
Altijd al willen vragen??? hoe doen jullie dat met sporten.???
Zelf heb ik 75 A, maar nu met jurkjes is het niets (mag ik lenen)??
Hoe kan dit, jullie(jij) hebben weet ik niet voor maten?
Maar aan alles zit een voordeel en een nadeel.Er zijn gewoon goede sportbh's te koop in grote maten hoor, geen problemen mee.
Hallo Meharis,
Altijd al willen vragen??? hoe doen jullie dat met sporten.???
Zelf heb ik 75 A, maar nu met jurkjes is het niets (mag ik lenen)??
Hoe kan dit, jullie(jij) hebben weet ik niet voor maten?
Maar aan alles zit een voordeel en een nadeel.Er zijn gewoon goede sportbh's te koop in grote maten hoor, geen problemen mee.
zaterdag 3 juli 2010 om 13:57
quote:Gravinnetje schreef op 02 juli 2010 @ 22:18:
[...]
Heel Nederland geloof ik zo. Ik ben benieuwd morgen. Welk merk was het en waar heb je ze besteld?ik had bij de wehkamp een aantal van Sapph besteld in verschillenden maten/cups (terwijl ik na een mislukte passessie gezworen had me daar nooit meer aan te wagen), maar wat wil nu het geval. Ze zitten goed!
deze houd ik. Voor 50 euro ben ik er blij mee.
Ik weet dat sommigen die bandjes boven je kleding uit ordinair vinden, maar ik vind het juist wel leuk. Ik heb vaak gedoen met die grote borsten, maar ik vind ze ook mooi en ben er trots op. Mag wat mij betreft dus best nadruk op gelegd worden
[...]
Heel Nederland geloof ik zo. Ik ben benieuwd morgen. Welk merk was het en waar heb je ze besteld?ik had bij de wehkamp een aantal van Sapph besteld in verschillenden maten/cups (terwijl ik na een mislukte passessie gezworen had me daar nooit meer aan te wagen), maar wat wil nu het geval. Ze zitten goed!
Ik weet dat sommigen die bandjes boven je kleding uit ordinair vinden, maar ik vind het juist wel leuk. Ik heb vaak gedoen met die grote borsten, maar ik vind ze ook mooi en ben er trots op. Mag wat mij betreft dus best nadruk op gelegd worden
vrijdag 16 juli 2010 om 23:12
quote:Starshine schreef op 03 juli 2010 @ 13:57:
[...]
ik had bij de wehkamp een aantal van Sapph besteld in verschillenden maten/cups (terwijl ik na een mislukte passessie gezworen had me daar nooit meer aan te wagen), maar wat wil nu het geval. Ze zitten goed!
[afbeelding]
Ik weet dat sommigen die bandjes boven je kleding uit ordinair vinden, maar ik vind het juist wel leuk. Ik heb vaak gedoen met die grote borsten, maar ik vind ze ook mooi en ben er trots op. Mag wat mij betreft dus best nadruk op gelegd worden Ook ik ben sinds kort Sapph-fan!! Heb inmiddeld een bikini en 2 bh's (heb cup 80E). Zit echt perfect!!!
[...]
ik had bij de wehkamp een aantal van Sapph besteld in verschillenden maten/cups (terwijl ik na een mislukte passessie gezworen had me daar nooit meer aan te wagen), maar wat wil nu het geval. Ze zitten goed!
[afbeelding]
Ik weet dat sommigen die bandjes boven je kleding uit ordinair vinden, maar ik vind het juist wel leuk. Ik heb vaak gedoen met die grote borsten, maar ik vind ze ook mooi en ben er trots op. Mag wat mij betreft dus best nadruk op gelegd worden Ook ik ben sinds kort Sapph-fan!! Heb inmiddeld een bikini en 2 bh's (heb cup 80E). Zit echt perfect!!!
maandag 19 juli 2010 om 00:31
maandag 19 juli 2010 om 23:58
quote:nancy schreef op 19 juli 2010 @ 00:31:
Heeft iemand misschien tips van goede winkels of goede sites? Ik heb maat 75G en er is echt heel erg weinig te vinden in winkels, ik zou graag een mooie bikini willen maar tot nu toe heb ik nog niks gevonden, erg jammer, ze zouden dit veel meer moeten gaan doen in nederland!Goede winkel: SandraBra in Utrecht (tegenover Vredenburg)
Goede site: Bravissimo
Ik heb zelf een Freya bikini en die zit echt geweldig! Alleen jammer dat ik niet van zonnen en zwemmen hou
Heeft iemand misschien tips van goede winkels of goede sites? Ik heb maat 75G en er is echt heel erg weinig te vinden in winkels, ik zou graag een mooie bikini willen maar tot nu toe heb ik nog niks gevonden, erg jammer, ze zouden dit veel meer moeten gaan doen in nederland!Goede winkel: SandraBra in Utrecht (tegenover Vredenburg)
Goede site: Bravissimo
Ik heb zelf een Freya bikini en die zit echt geweldig! Alleen jammer dat ik niet van zonnen en zwemmen hou
donderdag 22 juli 2010 om 19:39
quote:Ainne schreef op 01 juli 2010 @ 12:38:
[...]
Of gewatteerde BH's in die maten?Nouhou... ik ben zoiemand die altijd blije tepels heeft, ook met dit soort weer. Een cup E met priemende tepels valt best op, dus ik draag bijna altijd gewatteerd. (tot ongenoegen van Lief overigens, om exact die reden ) En push-up staat zelfs met mijn maat erg leuk, al was het maar voor in bed
[...]
Of gewatteerde BH's in die maten?Nouhou... ik ben zoiemand die altijd blije tepels heeft, ook met dit soort weer. Een cup E met priemende tepels valt best op, dus ik draag bijna altijd gewatteerd. (tot ongenoegen van Lief overigens, om exact die reden ) En push-up staat zelfs met mijn maat erg leuk, al was het maar voor in bed