Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Je mag mij wel uitnodigen Noah! Minie Viva ben ik. Op het moment iets te druk om echt te gaan zitten voor FV, maar dan heb je iig al een buur extra.
Dank voor de tip Himalaya, heb er gebruik van gemaakt

Ik ga je zoeken Minie..
quote:noahtb schreef op 03 juli 2010 @ 23:18:

Dank voor de tip Himalaya, heb er gebruik van gemaakt

Ik ga je zoeken Minie..

Ik zag al dat je er al een paar bij had.

En Minie kun je ook bij mij vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Al gevonden
quote:noahtb schreef op 03 juli 2010 @ 20:38:

Ik begin een beetje vast te lopen, kan m'n beesten bijna niet meer kwijt en kan het terrein ook niet expanden.

Wil er nog iemand buurtjes met me worden?zoek me maar op onder mijn nick
Gevonden.

Ik had het zelf ook wel kunnen bedenken maar vind het wat brutaal om zomaar iedereen toe te voegen.
Je mag mijn goeie vriendin met de initialen EM ook toevoegen...
Noah, je mag mij ook wel toevoegen hoor! Ik ben bij Minie te vinden, mijn voornaam begint met Anne en dan het gedeelde van mijn nick erachter...
Je mag mij ook toevoegen hoor! Festini Ijsje is de naam
Ik heb MissKip en haar soulmate ondertussen toegevoegd en Minie ook..

Nu ga ik jullie zoeken .

Ik ben geboren voor het agrarische leven
Ik ga zo ook een aantal van jullie opsporen en toevoegen als dat oke is...

Een aantal zijn al wel buurtjes dus dat wordt een leuke puzzel om uit te zoeken hihi.

Ik sta onder mijn eigen naam in FV maar ik zet mijn nick in het vriendschapverzoekje.

Groetjes!
Elin en Noa, ik heb jullie verzoeken geaccepteerd...
Ik zag het .
quote:noahtb schreef op 02 juli 2010 @ 18:18:

Die expandoptie heb ik nog niet helaas..

Als je nog aan het bouwen bent heb je die optie idd nog niet. Maar dat komt wel als hij af is. En daarna kun je erop klikken om uit te breiden.

Ik las dat je de tractor al hebt. Zorg dat je ook een seeder en harvester hebt. Met genoeg peut kun je die perfect inzetten voor het inzaaien, oogsten van je land. Met de tractor ploeg je dan weer.
kan niet op mijn farm komen of op mijn eiland....grrrrrrr hopelijk komen er nederlandse versieringen aan te komen vanwegen het WK...zal leuk zijn
quote:Dushi74 schreef op 07 juli 2010 @ 01:09:

[...]

Als je nog aan het bouwen bent heb je die optie idd nog niet. Maar dat komt wel als hij af is. En daarna kun je erop klikken om uit te breiden.

Ik las dat je de tractor al hebt. Zorg dat je ook een seeder en harvester hebt. Met genoeg peut kun je die perfect inzetten voor het inzaaien, oogsten van je land. Met de tractor ploeg je dan weer.En dan de hotrodversie...zodat je 9 veldjes in 1 keer kunt ploegen, zaaien en oogsten
quote:misschicken schreef op 07 juli 2010 @ 06:56:

[...]

En dan de hotrodversie...zodat je 9 veldjes in 1 keer kunt ploegen, zaaien en oogsten Precies!! Van alle drie die machines is de hotrodversie er ook. En dan ga je echt lekker boeren. Peut is wel iets sneller op maar dat kunnen we weer aan elkaar schenken. En als je collecties vol hebt krijg je ook weer peut. Of als iemand je marktkraampje bezoekt kun je ook weer peut krijgen, of als ze op je land ploegen krijg je ook weer peut. Ik zwem ondertussen in het peut. Dus heb het niet meer zo nodig. Maar
quote:dutchie1976 schreef op 07 juli 2010 @ 03:19:

kan niet op mijn farm komen of op mijn eiland....grrrrrrr hopelijk komen er nederlandse versieringen aan te komen vanwegen het WK...zal leuk zijnEr is al wel een Nederlandse vlag te koop voor 16 dollars. En ik heb problemen om bij mijn buren op het land te komen. Of ik start op en kom direct bij het inloggen al bij de buren op een land (en dus niet op mijn eigen land) Het is weer "feest" op FV
Ik heb inmiddels al die machines, niet de hotrodversie maar ik kan vooruit .

Ik kan ook niet bij de buurtjes langs. Spel loopt steeds vast. Als ik wel langs kan, kan ik geen kippen voeren. Zo irritant.

Dat moet ik dan apart doen.
Hoeveel items passen er in je giftbox?
Eh.. ik heb er al een keer iets van 85 in gehad. Standaard staan er wel 50 bij mij in, merendeel farmhands en bomenplukkers
quote:noahtb schreef op 07 juli 2010 @ 14:33:

Hoeveel items passen er in je giftbox?Volgens mij 200
quote:himalaya schreef op 07 juli 2010 @ 14:47:

Eh.. ik heb er al een keer iets van 85 in gehad. Standaard staan er wel 50 bij mij in, merendeel farmhands en bomenplukkers Dit moet je dus niet erotisch lezen
quote:misschicken schreef op 07 juli 2010 @ 14:51:

[...]

Dit moet je dus niet erotisch lezen A dirty mind....
ik wil nog wel nieuwe buren....de oude zijn ook erg leuk hoor:) maar ik hoorde dat ik kan uitbreiden met wat nieuwe erbij!! dus gevraagd leuke gezellige buren:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven