Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 3 juli 2010 om 13:58
Fijn is dat he Fuss,dat je nu meemaakt dat het ook anders kan.
Hier had ik net ruzie met middelste.Die plast soms s'nachts nog in bed.De laatste weken gaat het erg goed.Als hij een ongelukje heeft komt ie naar me toe en verschoon ik zijn bed.Gister vond ik het al niet zo fris ruiken op zijn kamer,maar vandaag hing er weer zo'n gore pislucht.Wat blijkt,meneer heeft natte onderbroeken verstopt onder in zijn speelgoedkist en gister op zijn kamer in het hoekje geplast.Reden:hij was boos omdat Oudste een feestje gaf.
Hij mag dus de hele week na school niet weg!Man wat ben ik boos,meer dan 30 graden boven,al die bacterieen.Ben er misselijk van!
Hier had ik net ruzie met middelste.Die plast soms s'nachts nog in bed.De laatste weken gaat het erg goed.Als hij een ongelukje heeft komt ie naar me toe en verschoon ik zijn bed.Gister vond ik het al niet zo fris ruiken op zijn kamer,maar vandaag hing er weer zo'n gore pislucht.Wat blijkt,meneer heeft natte onderbroeken verstopt onder in zijn speelgoedkist en gister op zijn kamer in het hoekje geplast.Reden:hij was boos omdat Oudste een feestje gaf.
Hij mag dus de hele week na school niet weg!Man wat ben ik boos,meer dan 30 graden boven,al die bacterieen.Ben er misselijk van!
zaterdag 3 juli 2010 om 14:05
Poeh.. kan eigenlijk maar aan een ding denken: wat is het warm!! Het is hier in de woonkamer 29,8 graden en van het beloofde onweer of regen is nog geen sprake... vandaag dus maar weer een dagje zeeeer rustig aan, wat een straf zeg
Gisteren een heel lui dagje gehad bij mijn moeder in de tuin, was heerlijk maar er komt hier dus maar weinig van de grond
Zoeb, ben benieuwd naar jullie reis naar Robo. Wat ontzettend sneu voor Leo trouwens dat ze autopech had...
MissM, wat mij betreft mag je James best een schop onder zijn lieftallige achterwerk geven. Misschien is het een vertekend beeld maar het komt op mij over dat hij je niet voldoende steunt. Misschien ziet ie het niet maar dan mag je er gerust om vragen hoor, kom op je staat er al vaak genoeg alleen voor!!
Fus, ik kan me een klein beetje een voorstelling maken van je gestrompel met gezwachtelde benen en ik vind je een kanjer dat je het allemaal zo positief inziet!!
Ga een glaasje siroop met ijs maken en een boekje lezen. Verder alleen wasjes draaien en boodschappen.
Fijne dag allemaal!!
Gisteren een heel lui dagje gehad bij mijn moeder in de tuin, was heerlijk maar er komt hier dus maar weinig van de grond
Zoeb, ben benieuwd naar jullie reis naar Robo. Wat ontzettend sneu voor Leo trouwens dat ze autopech had...
MissM, wat mij betreft mag je James best een schop onder zijn lieftallige achterwerk geven. Misschien is het een vertekend beeld maar het komt op mij over dat hij je niet voldoende steunt. Misschien ziet ie het niet maar dan mag je er gerust om vragen hoor, kom op je staat er al vaak genoeg alleen voor!!
Fus, ik kan me een klein beetje een voorstelling maken van je gestrompel met gezwachtelde benen en ik vind je een kanjer dat je het allemaal zo positief inziet!!
Ga een glaasje siroop met ijs maken en een boekje lezen. Verder alleen wasjes draaien en boodschappen.
Fijne dag allemaal!!
zaterdag 3 juli 2010 om 18:58
Goh, Gelfling, je had anders best de regen die op de meren viel mogen hebben
Hier is het aardig getemperd, in elk geval buiten, door de regen. Zelf ben ik net zo loom als jij of nog lomer (en dat zal ook wel mogen in mijn vrije weekend).
Fussie, 'drinkt nu zelfs alcoholvrij' klinkt inderdaad heel lief
Coebergh, wat is dat toch met (sommige) mannetjes, bah bah
Ik hoop dat 'ie onder de indruk is van je straf en van wat je hem gezegd hebt.
Hier is het aardig getemperd, in elk geval buiten, door de regen. Zelf ben ik net zo loom als jij of nog lomer (en dat zal ook wel mogen in mijn vrije weekend).
Fussie, 'drinkt nu zelfs alcoholvrij' klinkt inderdaad heel lief
Coebergh, wat is dat toch met (sommige) mannetjes, bah bah
Ik hoop dat 'ie onder de indruk is van je straf en van wat je hem gezegd hebt.
zaterdag 3 juli 2010 om 19:03
Helleu,
Even snel een dikke voor jullie allemaal!
En een extra dikke voor MissM, klinkt vrij egoistisch die James van je.
Ik hoop dat ik het fout heb.
Vandaag gewerkt, was niet koud, nu Tour de France kijken, jij ook Gelf?
Dan douchen en naar een verjaardag.
Toedeloe, ik hoop dat iedereen een lekker weekend heeft!
Even snel een dikke voor jullie allemaal!
En een extra dikke voor MissM, klinkt vrij egoistisch die James van je.
Ik hoop dat ik het fout heb.
Vandaag gewerkt, was niet koud, nu Tour de France kijken, jij ook Gelf?
Dan douchen en naar een verjaardag.
Toedeloe, ik hoop dat iedereen een lekker weekend heeft!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 3 juli 2010 om 19:21
Nik, tour de france is hier idd vlakbij maar ben niet gaan kijken, allebei niet van die sportfans
Gisteren wel voetbal gekeken, da's al heel wat.. en ik vond het echt superspannend, niet goed voor mijn hart
Lief is lekker aan het koken dus straks lekker roseetje en eten, heerlijk!! Ondertussen heeft het hier ook geregend en koelt het eindelijk wat af.
Mamz, jullie hebben hopelijk geen bui op je dak gehad daar bij de meren?? Dat zou wel heel lullig zijn...
Gisteren wel voetbal gekeken, da's al heel wat.. en ik vond het echt superspannend, niet goed voor mijn hart
Lief is lekker aan het koken dus straks lekker roseetje en eten, heerlijk!! Ondertussen heeft het hier ook geregend en koelt het eindelijk wat af.
Mamz, jullie hebben hopelijk geen bui op je dak gehad daar bij de meren?? Dat zou wel heel lullig zijn...
zaterdag 3 juli 2010 om 20:45
MissM, hoe is je dag gegaan?
Moest nog aan je denken toen de regen viel Mamz.... Was geen bui ook!
Lekker gegeten Gelf?
Coe, brrr, wat en fijne verrassing Schaamt hij zich of is het aandacht vragen? Het is iig wel vies
Vanmiddag nog een rondje ikea gedaan om gordijenen te halen. Toch fijner dan alleen een rolluik buiten.
nu lekker niets meer.
Moest nog aan je denken toen de regen viel Mamz.... Was geen bui ook!
Lekker gegeten Gelf?
Coe, brrr, wat en fijne verrassing Schaamt hij zich of is het aandacht vragen? Het is iig wel vies
Vanmiddag nog een rondje ikea gedaan om gordijenen te halen. Toch fijner dan alleen een rolluik buiten.
nu lekker niets meer.
zaterdag 3 juli 2010 om 22:20
Fussie,hij schaamt zich voor het feit dat ie soms nog in bed plast,vind het niet leuk als ik hem een broekje meegeef op kamp of als hij ergens gaat logeren.Aan de andere kant schaamt ie zich dus niet om dan maar op zijn kamer te plassen.
Hij heeft het met zichzelf op het moment lastig,praat daar veel over met hem,wat dat betreft is hij heel open.Hij voelt zich vaak wat achteruit gezet terwijl daar geen sprake van is.
Ik maak bewust tijd voor hem vrij,maar van tijd tot tijd voelt hij zich heel zielig.
Misschien heeft het met het verleden te maken,hij wordt ouder en wordt zich meer bewust van wat er gebeurd is.Komt ook met vragen over zijn vader.Ik denk dat een paar gesprekjes met school maatschappelijk werk zo gek niet zal zijn.
Hij heeft het met zichzelf op het moment lastig,praat daar veel over met hem,wat dat betreft is hij heel open.Hij voelt zich vaak wat achteruit gezet terwijl daar geen sprake van is.
Ik maak bewust tijd voor hem vrij,maar van tijd tot tijd voelt hij zich heel zielig.
Misschien heeft het met het verleden te maken,hij wordt ouder en wordt zich meer bewust van wat er gebeurd is.Komt ook met vragen over zijn vader.Ik denk dat een paar gesprekjes met school maatschappelijk werk zo gek niet zal zijn.
zaterdag 3 juli 2010 om 22:57
zondag 4 juli 2010 om 06:37
Goedemorgen
Hoe is het eigenlijk met onze jetlaggers? Te druk om te leggen of nog aan het bijkomen?
En Zoeb in Frankrijk.... Mis je de hondjes al?
Mensenkinderen, wat is het nog vroeg! Maar de wasmachine loopt al en de vaatwasser ook. Ik kon niet meer slapen
Zometeen maar lekker wat knutselen, tijd genoeg voor nu
Kom straks nog wel even buurten, als er wat meer mensen terug kletsen
Hoe is het eigenlijk met onze jetlaggers? Te druk om te leggen of nog aan het bijkomen?
En Zoeb in Frankrijk.... Mis je de hondjes al?
Mensenkinderen, wat is het nog vroeg! Maar de wasmachine loopt al en de vaatwasser ook. Ik kon niet meer slapen
Zometeen maar lekker wat knutselen, tijd genoeg voor nu
Kom straks nog wel even buurten, als er wat meer mensen terug kletsen
zondag 4 juli 2010 om 08:51
Mogguh
Terugkletsen... ik had me juist voorgenomen om maar een half uurtje achter de computer te zitten. Daarvan zijn overigens al tien minuten overleden wegens een zeer trage computer.
Ook al een tijdje wakker: eerste ronde was is klaar om op te hangen en ik heb een hoofdstuk uit mijn studieboek bijna af. Alleen nog maar het (o, wat heb ik daar een hekel aan) geelmaken.
Vandaag:
Kamer aan kant
Was/bedden
Afwas
Studie
Terugkletsen... ik had me juist voorgenomen om maar een half uurtje achter de computer te zitten. Daarvan zijn overigens al tien minuten overleden wegens een zeer trage computer.
Ook al een tijdje wakker: eerste ronde was is klaar om op te hangen en ik heb een hoofdstuk uit mijn studieboek bijna af. Alleen nog maar het (o, wat heb ik daar een hekel aan) geelmaken.
Vandaag:
Kamer aan kant
Was/bedden
Afwas
Studie
zondag 4 juli 2010 om 09:32
Moggû!
Jeetje Fuss, wat vroeg was jij!
Ik was om 7.30 wakker en dat vond ik al vroeg!
Gelf, ik dacht al dat het vlak bij jullie was, die Tour.
Vandaag komen ze hier door/langs. Ik stap staks op de fiets om te kijken of ik ze zie langs de groenekruisweg.
Ik heb eigenlijk geen idee hoelaat ze starten.
Kan het Sportman ook niet vragen, die is werken in zijn favo stad Amsterdam!
Hij heeft wel donderdag een soort van tour etappe gefietst.
Hij was ook aan het fietsen toen die helicopter neerstortte, gelukkig heeft hij het niet zien gebeuren.
Had je maar een bui Mamz?
Hier heeft het echt wel een tijdje geregend, vond het echt jammer.
Gelukkig doet de zon d'r best alweer vandaag!
Ik eens even aan de koffie, even écht wakker worden, dan douchen en fietsen!
Adios!
Jeetje Fuss, wat vroeg was jij!
Ik was om 7.30 wakker en dat vond ik al vroeg!
Gelf, ik dacht al dat het vlak bij jullie was, die Tour.
Vandaag komen ze hier door/langs. Ik stap staks op de fiets om te kijken of ik ze zie langs de groenekruisweg.
Ik heb eigenlijk geen idee hoelaat ze starten.
Kan het Sportman ook niet vragen, die is werken in zijn favo stad Amsterdam!
Hij heeft wel donderdag een soort van tour etappe gefietst.
Hij was ook aan het fietsen toen die helicopter neerstortte, gelukkig heeft hij het niet zien gebeuren.
Had je maar een bui Mamz?
Hier heeft het echt wel een tijdje geregend, vond het echt jammer.
Gelukkig doet de zon d'r best alweer vandaag!
Ik eens even aan de koffie, even écht wakker worden, dan douchen en fietsen!
Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 4 juli 2010 om 10:01
goedemorgen
ik heb de koelte van het dakterras weer opgezocht
Mamz, klinkt alsof je een heerlijke voor jezelf dag hebt gehad
Fuss, wat een lieve lief heb jij
gelf, heerlijk die dagen dat je niets hoeft.
Coe, niet leuk van middelste
Nik, kijk ze naar de tour
Ik ga nog even genieten en dan vanmiddag werken. Dan ben ik erna drie hele dagen vrij. Hoop dat de temperatuur dan wat aangenamer is.Kan ik eindelijk eens gaan opruimen in huis
ik heb de koelte van het dakterras weer opgezocht
Mamz, klinkt alsof je een heerlijke voor jezelf dag hebt gehad
Fuss, wat een lieve lief heb jij
gelf, heerlijk die dagen dat je niets hoeft.
Coe, niet leuk van middelste
Nik, kijk ze naar de tour
Ik ga nog even genieten en dan vanmiddag werken. Dan ben ik erna drie hele dagen vrij. Hoop dat de temperatuur dan wat aangenamer is.Kan ik eindelijk eens gaan opruimen in huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 4 juli 2010 om 10:08
Mogu vroege vogels!
Wij gaan ook niet Mamz,Ukkie staat helemaal onder de bultjes,zonneallergie denk ik,dus een dagje rust kan geen kwaad.En de visite komt vanmiddag wel.
Hier zit ook al een was in de machine,vaatwasser draait.Straks even de keuken dweilen.
Ben je aan het knutselen voor Skippy Fussie?
Nik,fiets ze!
Wij gaan ook niet Mamz,Ukkie staat helemaal onder de bultjes,zonneallergie denk ik,dus een dagje rust kan geen kwaad.En de visite komt vanmiddag wel.
Hier zit ook al een was in de machine,vaatwasser draait.Straks even de keuken dweilen.
Ben je aan het knutselen voor Skippy Fussie?
Nik,fiets ze!
zondag 4 juli 2010 om 11:28
Mogguh maisjes.
En Happy.
Is Zoeb al met de pups in Frankrijk?
MissM, ik vind dat Gelf gelijk heeft: Trek aan de bel bij James. Ik krijg ook het idee (ik kan het ook mis hebben, en daarvoor dan alvast sorry) dat je er bij een boel dingen alleen voor staat.
Gelf, geniet van je vrije dagen.
Itskie, jij ook!
Ik wordt zo weer opgehaald dus:
Zoef zoef
Voor allemaal een Teletubbie
En Happy.
Is Zoeb al met de pups in Frankrijk?
MissM, ik vind dat Gelf gelijk heeft: Trek aan de bel bij James. Ik krijg ook het idee (ik kan het ook mis hebben, en daarvoor dan alvast sorry) dat je er bij een boel dingen alleen voor staat.
Gelf, geniet van je vrije dagen.
Itskie, jij ook!
Ik wordt zo weer opgehaald dus:
Zoef zoef
Voor allemaal een Teletubbie
zondag 4 juli 2010 om 12:26
zondag 4 juli 2010 om 20:00
Hallo allemaal!
James en ik hebben de laatste tijd veel ruzie.
Doordat hij ziek en chagrijnig was en ik nogal oververmoeid ben en gezeik op het werk heb.
Tel daar de hitte en een Mmetje dat even wat slechter slaapt bij op en je snapt het wel.
Bovendien is het druk met de dingen die geregeld moeten worden ivm de verkoop van het huis.
We hebben nu een makelaar, de tekst is bijna rond, nu nog foto's maken en dan kan het op Funda.
Een gedeelte van onze spullen gaat bij mijn ouders de zolder op, zodat het wat ruimer wordt.
James en ik hebben de laatste tijd veel ruzie.
Doordat hij ziek en chagrijnig was en ik nogal oververmoeid ben en gezeik op het werk heb.
Tel daar de hitte en een Mmetje dat even wat slechter slaapt bij op en je snapt het wel.
Bovendien is het druk met de dingen die geregeld moeten worden ivm de verkoop van het huis.
We hebben nu een makelaar, de tekst is bijna rond, nu nog foto's maken en dan kan het op Funda.
Een gedeelte van onze spullen gaat bij mijn ouders de zolder op, zodat het wat ruimer wordt.
zondag 4 juli 2010 om 20:43
MissM,ik herken het wel een beetje,ik vond het 1e jaar,van alle drie,het moeilijkste,je moet wennen aan het leven met kind,je bent ineens moeder en niet meer alleen maar vrouw en partner.Duurde bij mij altijd even voor ik mijn plekje weer gevonden had.En dan nog het slaapgebrek en weet ik veel wat voor dingen een mens nog meer meemaakt.
Fijn voor je dat het huis bijna in de verkoop kan,geeft misschien weer iets meer rust.Ik duim dat jullie snel een groter stekkie vinden!
Fuss,nou voordat ik te laat ben,zet hem op met bevallen van Skippy Omdat je zo geniet hoop ik eigenlijk voor je dat Skippy nog even blijft zitten.
Visite was gezellig,zijn nog een rondje gaan fietsen,langs het huisje en een ijsje gegeten.
Zoebie,weer veilig thuis?Je zal Sam en Joe wel missen alhoewel je ze met een gerust hart hebt achter gelaten
Fijn voor je dat het huis bijna in de verkoop kan,geeft misschien weer iets meer rust.Ik duim dat jullie snel een groter stekkie vinden!
Fuss,nou voordat ik te laat ben,zet hem op met bevallen van Skippy Omdat je zo geniet hoop ik eigenlijk voor je dat Skippy nog even blijft zitten.
Visite was gezellig,zijn nog een rondje gaan fietsen,langs het huisje en een ijsje gegeten.
Zoebie,weer veilig thuis?Je zal Sam en Joe wel missen alhoewel je ze met een gerust hart hebt achter gelaten
zondag 4 juli 2010 om 22:09
Zo, ons feest-tweedaagse is weer achter de rug. Man was gisteren jarig en toen gaven we ons feestje. Was wel gezellig. Nu ben ik eigenlijk best moe. Had vandaag ook nog een verjaardag en een barbecue.
Fuss, wat spannend allemaal!
Miss, ja dat eerste jaar is zwaar. Ongemerkt ben je vaak nog wakker 's nachts... ze kunnen nog niet zeggen wat ze willen, waar ze evt. pijn hebben. Je kunt zelf nog best vaak last van hormonen hebben etc. Sterkte!
Fuss, wat spannend allemaal!
Miss, ja dat eerste jaar is zwaar. Ongemerkt ben je vaak nog wakker 's nachts... ze kunnen nog niet zeggen wat ze willen, waar ze evt. pijn hebben. Je kunt zelf nog best vaak last van hormonen hebben etc. Sterkte!