Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Kijk daar sta ik dus helemaal bij stil hè, dat Fuss wel eens weeën zou kunnen hebben!



Ik heb vandaag lekker gefietst, de Tour gekeken en lekker gegeten bij de ouwtjes.

Sportman moest werken,we kwamen net gelijkertijd thuis.

Heeft iemand mij nog zien staan langs de kant in Hoogvliet?

Ik was de (klein) dochter van Nel Veerkamp.

Geblondeerd haar, fel roze shirt aan en birkenstocks met panterprint.



MissM,een dikke voor je.

Ik hoop dat jullie het snel weer leuk, lief, gezellig en gezond hebben.



En jeetje Coe, wat een lamlul van een vent had je.

Ik snap nu waarom je moeite met die foto op de slaapkamer hebt.

Bah. Ook een

Wat maakt het uit, iedereen een

En ik neem er zelf ook een!



Ik zit naar een of ander progamma over schoonmakers te kijken op ned 2.

Schandaaaaalig, wat worden die mensen uit gebuit zeg.

Bah!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieffies!



Ik ben er wel hoor, maar ben geloof ik een beetje forum moe. Kan ook zijn dat ik gewoon moe ben en daardoor even geen zin heb om te forummen. We zijn inderdaad druk met werk en we hebben amper tijd gehad om weer te acclimatiseren. Is eigen schuld en gebeurt volgend jaar dus zeker niet meer!

Maar ja, met een startend eigen bedrijf moet je investeren.

Gisteravond ook weer laat thuis na een lange en wamre reportage. Komende week is het rustig met 'maar' twee reportages, maar heb nog wel 6 reportages af te maken.



Druif, mijn sms wel gehad? Nu moeten we toch echt een datum gaan prikken hoor, ik heb nog een cadeautje voor je



Als het een 'live' bevalling gaat worden Fus, dan beloof ik dat ik mee zal puffen met je! Vannacht heb je dus al (voor) weeën gehad? Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Meissies ik reageer even snel. was even benieuwd hoe het met Fussie was met die hitte. Nog geen Skippy dus.

Ik ga zo ook naar bed. Het was een geweldig weekend. Robo is zo gelukkig met haar hondjes. Morgen vertel ik er meer over. Slaap lekker.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Zoeb, wat naar dat Leo zo'n pech heeft gehad het weekend en dat zij niet mee was. Wat moet zij zich kut gevoeld hebben en dat zal zwak uitgedrukt zijn.

Robo en haar man zullen blij zijn met zulk geweldige mensen die dit voor ze doen! Je bent een kanjer Zoeb!



Fus, alles rustig?



Boevemans komt zo dus even snel de boel aan kant.



Geniet!
Mogu!



Haai zus met je panterbirkenstocks(die heb ik ook nl)

Nog geen nieuws van Fussie,vandaag wordt het niet zo heel warm,goed weer om te puffen



Kinderen zijn weer naar school,Ukkie ligt nog te slapen.

Omdat het vandaag niet zo heel warm word wil ik eigenlijk flink aan de gang hier.Eens kijken wat er van mijn plannen terecht komt.

Stoffen,zuigen,dweilen

wc poetsen

wassen,vouwen,strijken

keukenkastjes buitenkant en dweilen

boodschappen doen

boven opruimen en stoffen,zuigen,dweilen

wvttk....



Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh maisjes!



Nikki, ik heb je jammer genoeg niet gezien, maar dat had ik toch wel graag gewild als ik je beschrijving zo lees

Ik heb trouwens niks op tv gezien, want gewoon hard gewerkt.



Yonna, jullie hadden het ook wel heel erg druk meteen na terugkomst.

Ik vind het niet raar dat je er even (nog) niet helemaal was.



Fijn dat Robo zo blij was met de hondjes Zoeb.

Ben benieuwd naar je verhalen.



Coe, da's een heel mooi lijstje.

Het meeste moet hier ook nodig maar gaat niet lukken want vanmiddag laatste dag werk.

Ik spring wel straks in de auto om bij Karwei een Karcher te halen (moet er opeens komen van Goldman... oke... )

En bij Lidl om een nieuwe strijkplank.



Laterrrr!
Alle reacties Link kopieren
Moggû.



De wasmachine en droger staan al aan, ik heb de vaatwasser net leeg gehaald, het is hier net een georganiseerd huishouden.



Fuss, hoe is het? Vandaag wordt/is het minder warm, zet 'm op!!



Coe, zus, heb je ook die harige van Pappilio? Die zijn leuker dan de Birkenstocks.



Zoeb, je bent er weer. Wat ben jij een enorme schat!

Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.



Goldie, ik moet eigenlijk ook een nieuwe strijkplank. Die moet al heel lang, maar daar heb ik gewoon geen zin in.

Ik sta nu aan een wankele strijkplank en het is al zo'n kutklus.



Ik ga aan de koffie en een boterham, verder een beetje opruimen en dan werken.



Fijne dag allemaal, Toedeloe!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
* meld *



eerst even Zoon naar school brengen, later meer maar dan weten jullie dat er nog niets is

En nog geen tekenen ook voor nu
Alle reacties Link kopieren
Dank u voor de geruststelling, Fuss!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nikki, kun je je voorstellen hoe het strijken gaat met een nieuwe, stevige, stabiele strijkplank! Ik zou er voor gaan!



Dat is niet zo mooi Fus!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe strijkplank!!!

Tjeesis, ik zag nú pas hoe óp die oude was.

Ooit eens gekregen toen we nog niks hadden, dus een erfstuk van een erfstuk van een erfstuk ofzo.

Echt een oudje. Loodzwaar.

En smal! Ik geloof dat de nieuwe bijna het dubbele strijk-oppvervlak heeft.



Nog geen Skippie Fuss?

6 juli is ook een mooie dag om jarig te zijn. Samen met Goldman .



Hier draait de droger ook al.

Zolang mijn droogmolen nog niet 'geplant' is gooi ik de handdoeken en zo nog gewoon in de droger.



Nu eerst een theetje.

Heb ik wel verdiend .
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames



Ik was er weer



Kan me wel voorstellend dat je een beetje forummoe ben Yonna, jullie moesten alweer direct aan het werk. Maar ben blij dat je hier weer rondhangt



Fussie, nog niets dus. Ik ben de komende drie dagen vrij dus ik heb alle tijd het hier in de gaten te houden



Strijken daar doe ik niet aan, alleen itsman af en toe als zijn blouses te erg gekreukt zijn



Vandaag een lijstje dat veel te groot is om hier neer te zetten. Mijn hele huis moet even op zijn kop
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Zo, goeiemorgen



Ach, die Zoon. Zo moe dat ik hem niet wakker kreeg vanmorgen. Die mocht uitslapen van mama. Om negen uur kwam hij naar beneden gewankeld

Nu is hij op school. En jawel hoor, de juf dacht dat hij later was omdat de baby er was

Zo lief en grappig hoe iedereen meeleeft met ons. Telefoontjes, sms, het blijft maar komen.

En ja, jullie leven ook zo lief mee, dus daarom alvast de melding

Ik ga gwoon voor zaterdag as. hoor. Vind ik de mooiste datum, 10-7-10.....



Yonna, ik kan me best voorstellen dat het forum even op de achtergrond stond hoor. Als alles verder maar goed is, is dat prima



Strijkplank, euh, die hier is heel breed en heel lang. Oftewel, de tafel functioneert hier als strijkplank

Maar wel fijn dat je nu een moderne hebt Gold.



Nikki, ik heb je ook gemist, sta je ook nog ergens op youtube? Ben erg benieuwd naar je sleffertjes!



Lijstje voor vandaag:

- was opruimen

- was ophangen

- wassen

- was in droger

- vaatwasser inruimen

- naar de hema voor gordijnen

- thee drinken met vriendin

- koken

- knutselwerkje afmaken



Heerlijk als al dat huishoudelijke werk 's morgens al gedaan is. Dan heb je nog zoveel tijd over!
Alle reacties Link kopieren
Nou toitoitoi dan maar, met het op zijn kopzetten Its!

Waarom moet het op zijn kop eigenlijk?



Ik denk ook dat het strijken veel leuker wordt met een nieuwe plank, maar wil het gewoon niet!!



Ik opschieten, blijf weer te lang hangen achter laptop en telefoon.

Toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Dat is eigenlijk wel waar Fuss. Maar ik zit hier met een dilemma: Ik móet stofzuigen.

Maar oudste slaapt nog en als ik ga stofzuigen wordt ze wakker.

En dat deed mijn loeder ook altijd vroeger als ik kon uitslapen. Grrr...

Dus.

Dilemma.

....

Hmm...ik wacht to half 11. Dat is wel een mooie tijd om op te staan.

De tussenliggende tijd vul ik wel op met andere klusjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan natuurlijk gaan strijken!
Alle reacties Link kopieren
Nee joh Fuss, het was veel te druk om mij te zien.

Ik doe mijn gezellige Veerkampjes wel een keer aan met een meet.

Of ik maak een keer een foto, kan ook.

Nu ben ik weg.

Bye!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Bófferd, je kunt lekker strijken op dat nieuwe plankje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 05 juli 2010 @ 09:55:

Ik kan natuurlijk gaan strijken! Zou kunnen, je kan ook hier blijven hangen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nou, last van hormonen is bij mij een understatement, sinds ik Mmetje heb ben ik emotioneel zwaar incontinent

Ik moet echt om alles huilen, niet normaal meer.

Soms denk ik dat ik het hele gedoe rond de bevalling niet goed verwerkt heb. Een vriendin van mij heeft ook een traumatische bevalling gehad, die heeft er veel baat bij gehad om een paar keer met iemand daar over te praten. Misschien moet ik dat ook maar doen.



En ik ben moe. Moet echt een keer goed slapen, maar iedere keer als ik op tijd naar bed wil begint James te zeuren dat ik zo ongezellig ben. Wat wil hij nou, als ik fit ben kunnen we allemaal leuke dingen gaan doen (doen we ook te weinig, vindt hij). En dan blijf ik maar weer zitten, maar dat doe ik vanaf vandaag niet meer. Zit ik daar "gezellig" met hem naar iets op tv te kijken dat me niet interesseerd terwijl ik dringend een keer moet bijslapen. Bovendien ben ik degene die er 's nachts uit kan als M zich meldt.



Bovendien erger ik me groen een geel aan het feit dat James niets opruimt. En dan ook echt niets, en ik kan er honderd keer iets van zeggen, en hij beloofd 100 keer beterschap maar het zit er gewoon niet in. Dus daar heb ik het ook druk mee, zeker met een huis dat er spik en span uit moet zien voor potentiele kijkers.



Maar goed, genoeg geklaagd nu!
Fus, 10-7 is idd een mooie datum

Maar wordt jij niet ingeleid dan?

Mag je gewoon wachten tot het vanzelf begint en moet je dan naar het ziekenhuis?
MissM

Lastig als mannen beterschap beloven en het dan niet waarmaken.

Ik heb na bevalling van oudste 2 ook met een maatschappelijk werkster gepraat.Bij middelste omdat ik het alleen moest doen en het een stortbevalling was.Bij Ukkie omdat ie er bijna niet geweest was.Het heeft me echt geholpen,gewoon je verhaal kwijt kunnen aan iemand die niet dicht bij je staat.Als je denkt dat je er baat bij hebt,gewoon doen lieverd.

Misschien kun je James eens voorleggen dat jij gewoon ontzettend moe bent,dat je je slaap heel hard nodig hebt en dat je alleen leuke,gezellige dingen kan doen als je echt uitgerust bent.



Nik,mijn veerkampslippers zijn zonder merk,10 euro op de markt.:) Heb ze ook in het zwart en knalpaars.



Mijn strijk is met mijn moeder mee,die verveelde zich denk ik
Alle reacties Link kopieren
Mijn strijk is af

En ik heb ook al gestofzuigd.



MissM, moeilijk hoor.

Maar ga gewoon slapen als jij dat wil! Grrr..mannen..
Alle reacties Link kopieren
Even een update van dit hele rare weekend.

Allereerst de autopech van Leo. Dat was een drama vrijdagavond. We wisten niet wat we moesten doen. Lé die in die hitte stond en geen kant op kon. Norre wilden al naar Leo toe rijden. En Leo diemuurvast zat door al die files en een kapotte auto. De reis die opeens op losse schroeven stond. De opluchting dat Norre dan zou rijden. Onze auto is oud en heeft geen airco. Norre die in twijfel zat. Omdat haar dochter zo graag mee had gewild. En dat kon nu. Haar man die nog wel even 180 km deze kant op wilde rijden om Nordochter te brengen. Kwart over twaalf waren ze hier. Wat een lieve mensen.

En dan zaterdag de reis zelf. We zijn 6 uur onderweg geweest. De hondjes hebben de hele reis geslapen. Die waren zooo lief. De aankomst. Bo en Ro die al op de uitkijk stonden. Ro als een echte papparazi met fototoestel. De blijdschap van die twee lieverds dat ze nu de puppies in levende lijve konden knuffelen. Sam trok al meteen heel erg naar Ro. Hoe opvallend was dat. En dan zondagochtend twee heel beledigde hondjes omdat ik ze had achtergelaten. Ik kon roepen wat ik wilde. Ze kwamen niet. Ze lagen onder de auto en keken me wel aan, maar met een blik van: "Je hebt ons in de steek gelaten, nu bekijk je het maar". Echt hoor zo keken ze. Beledigd tot en met. En dan zondagmiddag het afscheid. Moeilijk. Maar wat hadden ze het daar goed. Ik ging met een gerust hart weer richting Nederland.

Alleen vanmorgen. Norre en Nordochter zijn afgelopen nacht nog blijven slapen. Dat maakte het gemis van Sam en Joe wat gemakkelijker. Want was het stil in huis. En toen Norre weg was kwam de klap. Ik liep met mijn ziel onder mijn arm. Het was leeg, stil en niks aan. Ik heb de hele ochtend lopen huilen. Niks voor mij, maar ik miste die twee zo verschrikkelijk.

Manlief gebeld en daarna de fokker. De puppies die er nu zijn, zijn zes weken. Ik ga er vanmiddag eentje uitzoeken. We nemen zelf weer een pup. Volgende week woensdag mag ik haar ophalen. We krijgen deze week vakantie dus we hebben alle tijd voor het hondje. En hoewel ik Sam en Joe heel erg mis maakt dit dan ook weer heel veel goed.

Ik ga straks jullie bijlezen. Ik moet even bekomen van alle emoties.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi verhaal Zoeb.

En wat fijn, nu ook weer een pup voor jullie zelf!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven