juli 2010 deel 2
dinsdag 5 januari 2010 om 16:45
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!
Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.
Op naar dikke buiken:
En schattige baby's:
Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.
Link naar het oude topic
Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.
Op naar dikke buiken:
En schattige baby's:
Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.
Link naar het oude topic
zondag 4 juli 2010 om 12:15
Smurf, wat fijn om weer wat van jullie te lezen! En je klinkt zo vol liefde en zo positief. En wat super van jullie meisje dat ze uit je borst drinkt. Wat een knapperd! Hopelijk mag ze snel mee naar huis, dat geeft al zoveel rust.
Laat iedereen maar lekker voor jullie zorgen. Het huis bijhouden, eten koken, allemaal dingen die prima uit te besteden zijn maar jullie heel veel drukte uit handen neemt.
Veel plezier vanmiddag Zusje Laat iedereen maar lopen, kun jij gewoon zitten
Kena, zet het rommelen door?
Hier niets meer intussen. Ben zelfs maar even in bad gegaan in de hoop dat het zou versterken maar nee hoor. Nou ja, dan maar niet. Het zal dan toch wel die 42 weken worden die Mango voor me in de tabel heeft gezet Ben alleen wel erg moe want werd er wel om half 4 vannacht wakker van.
Laat iedereen maar lekker voor jullie zorgen. Het huis bijhouden, eten koken, allemaal dingen die prima uit te besteden zijn maar jullie heel veel drukte uit handen neemt.
Veel plezier vanmiddag Zusje Laat iedereen maar lopen, kun jij gewoon zitten
Kena, zet het rommelen door?
Hier niets meer intussen. Ben zelfs maar even in bad gegaan in de hoop dat het zou versterken maar nee hoor. Nou ja, dan maar niet. Het zal dan toch wel die 42 weken worden die Mango voor me in de tabel heeft gezet Ben alleen wel erg moe want werd er wel om half 4 vannacht wakker van.
zondag 4 juli 2010 om 12:19
zondag 4 juli 2010 om 12:37
Hoi Smurf, idd klinkt allemaal heftig maar toch optimistisch !! Heel veel sterkte de komende tijd.
Vandaag de maxi cosi uit elkaar gehaald om te wassen, en de kinderwagen...ben benieuwd zal wel een stress klusje worden om weer in elkaar te zetten...ach ja dat doen we dan morgen maar als de meiden weer op het KDV zijn.
Morgen ook weer naar de Gyn, ben benieuwd. Voel me lichamenlijk vaak een wrak hoor,..met opstaan, draaien, linker been belasten etc...maar ja daar zal hij niet de beeb voor willen halen, en slapen,......dat kan ik volgens mij de hele dag als het mocht.
Hier is het verder lekker weer, nog niet te warm...zwembadje staat al wel in de tuin.
grtz M
Vandaag de maxi cosi uit elkaar gehaald om te wassen, en de kinderwagen...ben benieuwd zal wel een stress klusje worden om weer in elkaar te zetten...ach ja dat doen we dan morgen maar als de meiden weer op het KDV zijn.
Morgen ook weer naar de Gyn, ben benieuwd. Voel me lichamenlijk vaak een wrak hoor,..met opstaan, draaien, linker been belasten etc...maar ja daar zal hij niet de beeb voor willen halen, en slapen,......dat kan ik volgens mij de hele dag als het mocht.
Hier is het verder lekker weer, nog niet te warm...zwembadje staat al wel in de tuin.
grtz M
zondag 4 juli 2010 om 12:43
zondag 4 juli 2010 om 13:09
Die maxicosi bekleding eraf halen gaat nog, maar het er weer op zetten is een crime! Het meeste kun je er zo afhalen, Fussie, maar er zitten ook een paar vervelende elastiekjes die wat lastiger zijn.
Smurf: Wat fijn om van je te horen. Wat super dat jullie meisje ook al uit de borst heeft gedroken! Ik kan me voorstellen dat jullie heel erg geschrokken zijn en nu nog steeds veel onzekerheden over de toekomst hebben. Maar de toekomst van jullie kindje is net zo (on)zeker als die van ons.
Hoe is het met het hartje van jullie meisje?
Man heeft hier de gehele nesteldrang over genomen. Hij heeft opgeruimd, stofgezogen, de kamer veranderd, vitrages van de rails gehaald om te wassen en nu wilde hij de box ook al in de kamer zetten. Ik laat hem heerlijk gaan!
En het beste van dit verhaal is dat ik gewoon op de bank moet liggen/zitten. Heerlijk!!
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en twijfel nu heel erg tussen twee htc-s. Iemand bekend met de htc?
Smurf: Wat fijn om van je te horen. Wat super dat jullie meisje ook al uit de borst heeft gedroken! Ik kan me voorstellen dat jullie heel erg geschrokken zijn en nu nog steeds veel onzekerheden over de toekomst hebben. Maar de toekomst van jullie kindje is net zo (on)zeker als die van ons.
Hoe is het met het hartje van jullie meisje?
Man heeft hier de gehele nesteldrang over genomen. Hij heeft opgeruimd, stofgezogen, de kamer veranderd, vitrages van de rails gehaald om te wassen en nu wilde hij de box ook al in de kamer zetten. Ik laat hem heerlijk gaan!
En het beste van dit verhaal is dat ik gewoon op de bank moet liggen/zitten. Heerlijk!!
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en twijfel nu heel erg tussen twee htc-s. Iemand bekend met de htc?
zondag 4 juli 2010 om 13:28
@Maxi cosi : ik had gelezen dat vlgs mij mango dit ook had gedaan. Alle stof zit gespannen op pinnetjes aan de onderkant, dus dat heb ik los gemaakt. Het moet dan wel weer door een gleufje terug op het pinnetje gemaakt worden, maar ja .......morgen ...geduld is een schone zaak zal ik me maar voor houden.
Hier geen ervaring met htc telefoon.
Fijn he zo'n man die het eindelijk gaat beseffen.....??
Hier geen ervaring met htc telefoon.
Fijn he zo'n man die het eindelijk gaat beseffen.....??
zondag 4 juli 2010 om 15:06
Annickaatje, wel altijd fijn he die controles, ik vind dat tenminste wel! Hier ook al lekker gedobberd in het badje!
Fussie, dat was ik van het Nacho ijs... erg lekker he!!!
Vandaag ben ik voor de Cornetto gegaan, de Chantilly van de AH!
Mango, heelrijk z`on man met nesteldrang! Die van mij is al de hele tijd aan het schilderen buiten.
Nou diep respect met deze temperaturen, maar ben er stiekem wel errug blij mee!
Fussie, dat was ik van het Nacho ijs... erg lekker he!!!
Vandaag ben ik voor de Cornetto gegaan, de Chantilly van de AH!
Mango, heelrijk z`on man met nesteldrang! Die van mij is al de hele tijd aan het schilderen buiten.
Nou diep respect met deze temperaturen, maar ben er stiekem wel errug blij mee!
zondag 4 juli 2010 om 16:04
Wat zijn jullie een actieve bijtjes! Hier hoop ik dat het gebrek aan energie wordt opgeslagen in een apart kamertje en er snel tijdens de bevalling weer uitkomt. Halverwege de ochtend geslapen, net weer geslapen, en ook vannacht vrij goed geslapen. Zal het wel nodig hebben. Verder heel stil hier, geen gerommel, buikpijntjes of krampen. Heb wel het gevoel dat meneer steeds dwarser in mijn buik gaat liggen. Morgen weer naar vk.
Smurf, wat klink je sterk, grote bewondering hoe jullie hiermee omgaan.
Idd Nut is volgens mij al eventjes niet geweest?
Fijne zondag verder en niet teveel ijsjes he?
Smurf, wat klink je sterk, grote bewondering hoe jullie hiermee omgaan.
Idd Nut is volgens mij al eventjes niet geweest?
Fijne zondag verder en niet teveel ijsjes he?
zondag 4 juli 2010 om 17:47
Even een vraagje. Ik heb het ook al eerder geschreven, maar ik voel me niet zo best. Ik slaap erg slecht, ben de hele dag door misselijk, kan de kinderen niet meer verzorgen omdat ik continu pijn heb, kan mijn huishouden niet doen en ben afgelopen nacht weer veel meer vocht gaan vasthouden.
Nu heb ik voor donderdag een afspraak bij de vk staan om te gaan strippen. Maar omdat ik er echt doorheen zit, zit ik eraan te denken om morgen even te bellen en te overleggen of het morgen of dinsdag kan. Ik weet, strippen is geen ´garantie´ dat de bevalling ook begint maar het scheelt denk ik al een hoop voor mijn gevoel dat er iets gebeurd.
Of zal ik gewoon wachten tot donderdag?
Wat is wijsheid in deze..
Ik wil ook niet als aansteller overkomen, maar dit gaat echt niet meer.
Nu heb ik voor donderdag een afspraak bij de vk staan om te gaan strippen. Maar omdat ik er echt doorheen zit, zit ik eraan te denken om morgen even te bellen en te overleggen of het morgen of dinsdag kan. Ik weet, strippen is geen ´garantie´ dat de bevalling ook begint maar het scheelt denk ik al een hoop voor mijn gevoel dat er iets gebeurd.
Of zal ik gewoon wachten tot donderdag?
Wat is wijsheid in deze..
Ik wil ook niet als aansteller overkomen, maar dit gaat echt niet meer.
zondag 4 juli 2010 om 17:59
Keye, mijn gevoel zegt in jou situatie...als jij denkt dat je het echt niet meer trekt moet je morgen gewoon bij je verloskundige aan de bel trekken.
Ik weet niet of ze er wat mee zal doen, maar dan heb jij in ieder geval je best gedaan.
Je kan dan nooit achteraf te horen krijgen dat je eerder/ vaker aan de bel had moeten trekken.
Niemand kan dit voor jou beslissen. Jij voelt de dingen die je voelt en dat kan een ander niet voor je beoordelen.
Misschien is het zoiezo goed om je bloeddruk nog een keer te laten checken,ook ivm het vele vocht wat je vasthoudt.
Nogmaals ik weet niet wat een verloskundige met je verhaal doet, maar niet geschoten is altijd mis.
Veel succes de komende avond/nacht en laat je het ons weten als je meer weet?
Ik weet niet of ze er wat mee zal doen, maar dan heb jij in ieder geval je best gedaan.
Je kan dan nooit achteraf te horen krijgen dat je eerder/ vaker aan de bel had moeten trekken.
Niemand kan dit voor jou beslissen. Jij voelt de dingen die je voelt en dat kan een ander niet voor je beoordelen.
Misschien is het zoiezo goed om je bloeddruk nog een keer te laten checken,ook ivm het vele vocht wat je vasthoudt.
Nogmaals ik weet niet wat een verloskundige met je verhaal doet, maar niet geschoten is altijd mis.
Veel succes de komende avond/nacht en laat je het ons weten als je meer weet?
zondag 4 juli 2010 om 18:18
Nee hoor niet bevallen, was een weekendje weg
Keye, morgen bellen. Dan heb je het iig aangegeven, en hopelijk zal ze strippen en werkt dat. Je lichaam heeft al meerdere bevallingen gehad dus wellicht dat het sneller werkt.
Mocht het niet helpen, kun je je kinderen niet even uit logeren laten gaan, alleen maar even Keye thuis. Geen man, geen kinderen, geen rompslomp. Nu ga je doodmoe aan de bevalling beginnen en dat is ook niet bevorderlijk natuurlijk.
En als je het nu niet ziet zitten, kun je ook nu bellen he. Daar zijn ze voor, ook op een zonnige zondagavond.
voor jou en begrijp dat het echt wel een kl**e-sitauatie is.
MevrS. ook een vreselijk om je zus en haar gezin zo te moeten zien lijden, zeker je arme neefje, die zal er nog niet veel van begrijpen maar dondersgoed in de gaten hebben dat het allemaal niet oke is.
Smurf fijn dat je samen met je man sterk staat, erg belangrijk in deze situatie en ook begrijpelijk dat je oudste dochter aanhankelijk is. Dat zou al zijn in een "normale" situatie, nu helemaal.
Pezuls hoe is het bij jullie? Ga straks ven op haaifs kijken.
Zo heb net een heerlijke ongezonde pizza verorberd, J. vond het niet lekker dus die heeft maar een boterham met appelstroop gehad (toch nog iets gezonds he )
Zal hem zo eens voor de tv wegtrekken en onder de douche zetten en dan vroeg naar bed, kan ik me weer op de foto's storten.
Keye, morgen bellen. Dan heb je het iig aangegeven, en hopelijk zal ze strippen en werkt dat. Je lichaam heeft al meerdere bevallingen gehad dus wellicht dat het sneller werkt.
Mocht het niet helpen, kun je je kinderen niet even uit logeren laten gaan, alleen maar even Keye thuis. Geen man, geen kinderen, geen rompslomp. Nu ga je doodmoe aan de bevalling beginnen en dat is ook niet bevorderlijk natuurlijk.
En als je het nu niet ziet zitten, kun je ook nu bellen he. Daar zijn ze voor, ook op een zonnige zondagavond.
voor jou en begrijp dat het echt wel een kl**e-sitauatie is.
MevrS. ook een vreselijk om je zus en haar gezin zo te moeten zien lijden, zeker je arme neefje, die zal er nog niet veel van begrijpen maar dondersgoed in de gaten hebben dat het allemaal niet oke is.
Smurf fijn dat je samen met je man sterk staat, erg belangrijk in deze situatie en ook begrijpelijk dat je oudste dochter aanhankelijk is. Dat zou al zijn in een "normale" situatie, nu helemaal.
Pezuls hoe is het bij jullie? Ga straks ven op haaifs kijken.
Zo heb net een heerlijke ongezonde pizza verorberd, J. vond het niet lekker dus die heeft maar een boterham met appelstroop gehad (toch nog iets gezonds he )
Zal hem zo eens voor de tv wegtrekken en onder de douche zetten en dan vroeg naar bed, kan ik me weer op de foto's storten.
zondag 4 juli 2010 om 18:26
Smurf, fijn van je te horen. Veel onzekerheden nog voor nu, en de toekomst. Maar als ik jou zo 'hoor', gaan jullie het wel redden met zijn viertjes! En alle lieve mensen om jullie heen. En wat goed zeg van je meisje zelf de fles en ook al uit de borst gedronken! Hoe is het voor jullie oudste dat haar zusje nog in het ziekenhuis ligt. Begrijpt ze het een beetje? Dikke knuffel voor jullie!
Mango, een man met nesteldrang! Ruilen? Hier wordt alleen gewerkt na aansporing van mij. Hij ziet de noodzaak nog allemaal niet zo, terwijl het kindje toch echt over 2 weken komt.
Allis, waar heb je gelunched? Was het lekker?
Keye, alleen jij weet hoe je je voelt. Als het niet meer gaat gaat het niet. Mss kan je morgen even bij ze langs, of zij bij jou. Is toch nog weer anders dan aan de telefoon. Sterkte!
Hier nog veel last van de warmte. Blegh!
Mango, een man met nesteldrang! Ruilen? Hier wordt alleen gewerkt na aansporing van mij. Hij ziet de noodzaak nog allemaal niet zo, terwijl het kindje toch echt over 2 weken komt.
Allis, waar heb je gelunched? Was het lekker?
Keye, alleen jij weet hoe je je voelt. Als het niet meer gaat gaat het niet. Mss kan je morgen even bij ze langs, of zij bij jou. Is toch nog weer anders dan aan de telefoon. Sterkte!
Hier nog veel last van de warmte. Blegh!
zondag 4 juli 2010 om 18:39
Aha, Nut, een weekendje weg! Zou je al bijna oproepen in het andere topic! Was het leuk? Gek kind heb jij.... Liever een broodje appelstroop dan een pizza...
Hetzer: Zouden mannen bij iedere zwangerschap gemakkelijker worden? Tis wel kl*te dat hij niet zoveel doet, terwijl jij over twee weken op de ok ligt en thuis komt met een wond....
Hetzer: Zouden mannen bij iedere zwangerschap gemakkelijker worden? Tis wel kl*te dat hij niet zoveel doet, terwijl jij over twee weken op de ok ligt en thuis komt met een wond....
zondag 4 juli 2010 om 19:46
Keye, ik vind het allemaal niet heel tof klinken als ik eerlijk ben. Morgen dus even bellen, misschien iets aandringen maar dat ze je wel even goed nakijkt. Ook even weer de bloeddruk enzo. Zeker als je ook weer meer vocht gaat vasthouden.
lekker Nut, nog een weekendje weg
Hezter, spaart man zijn energie voor als jij over 2 weken terug komt uit het ziekenhuis, zodat hij dan alles kan doen?
Vandaag geen moer meer gedaan. Ja, nog geknutseld voor de kinderkamer. En lekker BBQ met Lief en Zoon.
Straks lekker op tijd naar bed met een dvdtje. Nieuwe nacht, nieuwe ronde, nieuwe kansen.... Maar 'born on the fourth of july" gaat niet meer lukken denk ik zo maar
lekker Nut, nog een weekendje weg
Hezter, spaart man zijn energie voor als jij over 2 weken terug komt uit het ziekenhuis, zodat hij dan alles kan doen?
Vandaag geen moer meer gedaan. Ja, nog geknutseld voor de kinderkamer. En lekker BBQ met Lief en Zoon.
Straks lekker op tijd naar bed met een dvdtje. Nieuwe nacht, nieuwe ronde, nieuwe kansen.... Maar 'born on the fourth of july" gaat niet meer lukken denk ik zo maar
zondag 4 juli 2010 om 19:50
zondag 4 juli 2010 om 21:15
Hoi, heb lampje uit!!!! Maar wel een heerlijke dag gehad!!Mn meissie heeft zo genoten van de verjaardag, iedereen redde zichzelf, t was echt een fijne dag! Nog gebarbecued aant eind, ijsje toe, super!
Nu bijgelezen, maar zo moe, ga maar lekker slapen!! Alleen balen dat het zo warm is!! Maar goed, wie weet val ik toch zo in slaap!
Keye, goed dat je gaat bellen morgen!! Dit klinkt niet goed!!
Hier is beeb lekker aanwezig, geen kleine bewegingnen meer, maar echt grote golven, prachtig!!
Dag!
Nu bijgelezen, maar zo moe, ga maar lekker slapen!! Alleen balen dat het zo warm is!! Maar goed, wie weet val ik toch zo in slaap!
Keye, goed dat je gaat bellen morgen!! Dit klinkt niet goed!!
Hier is beeb lekker aanwezig, geen kleine bewegingnen meer, maar echt grote golven, prachtig!!
Dag!
zondag 4 juli 2010 om 22:07
Zusje, klink super goed!
Fijn dat het zo geslaagd was!
Keye, goed dat je morgen gaat bellen, we horen wel wat ze zegggen!
Hier onverwachts lekker uit eten geweest, ik had geen zin om te koken en man was hele dag super druk geweest met schilderen.
Vond dus dat we dat wel verdiend hadden! Was waarschijnlijk de laatste keer dat de kleine in de buik zat!
Heerlijk vanille ijs/slagroom/ verse aardbeien na gehad!!!
Daarna nog even met hond van ouders naar het water gewandeld, het is heerlijk afgekoeld, dus was erg aangenaam!
Iedereen alvast een goede nacht!
Fijn dat het zo geslaagd was!
Keye, goed dat je morgen gaat bellen, we horen wel wat ze zegggen!
Hier onverwachts lekker uit eten geweest, ik had geen zin om te koken en man was hele dag super druk geweest met schilderen.
Vond dus dat we dat wel verdiend hadden! Was waarschijnlijk de laatste keer dat de kleine in de buik zat!
Heerlijk vanille ijs/slagroom/ verse aardbeien na gehad!!!
Daarna nog even met hond van ouders naar het water gewandeld, het is heerlijk afgekoeld, dus was erg aangenaam!
Iedereen alvast een goede nacht!
zondag 4 juli 2010 om 23:00
meld
terug uit Duitsland. Met een kind. Nog steeds in mijn buik hahaha. Was leuk om mijn zus zwager en neefje weer even gezien te hebben. Bedankt voor jullie lieve eb steunende berichten. Heb het ook aan mijn zus laten lezen. Zij was ook heel dankbaar voor jullie betrokkenheid.
Net lekker gbbq'd bij mijn ouders. Heerlijk groot tuin hebben ze. Met terrasverwarmerd. Jaaaah had het toch even koud hoor net buiten.
Smurf. Wat goed van je dochter zeg. Wat een doorzetter. Ik ben hier plaatsvervangend trots op der. Ik wens jullie komende tijd heel veel succes n sterkte. Ook met jullie oudste dochter. Maar ik heb het gevoel dat t allemaal goedkomt.
@ijsjes. Ik wil ooohhooook. Maar durf geen suiker of zoetigheden aan te raken ivm diabetes:-(.
@ man met nesteldrang. Je mag de mijne als je er eentje wil hetzer. Ik krijg zenuwen van hem hoe hij alles blijft doen. Onvermoeid gaat ie door met schoonmaken, opruimen, afwassen, strijken. Koken alles. Pffff ik word gek van zijn nesteldrang (ook aangezien ik zelf blijkkbaar het gen voor nesteldrang totaal lijk te missen). Haha
@keye. Ik zou zeker bellen morgen. En je bent geen zeikerd. Jij voelt wat je voelt en niemand anders. En als je vk je een zeikerd vindt, mag zij dat best vinden. Maar dat moet jou niet weerhouden van klachten bespreken. Toch?
Morgen moet ik weer naar het zkh. Voor de zoveelste poging. Pfff. Wish le
luck dames.
Ik houd jullie op de hoogte.
Grtz. S
terug uit Duitsland. Met een kind. Nog steeds in mijn buik hahaha. Was leuk om mijn zus zwager en neefje weer even gezien te hebben. Bedankt voor jullie lieve eb steunende berichten. Heb het ook aan mijn zus laten lezen. Zij was ook heel dankbaar voor jullie betrokkenheid.
Net lekker gbbq'd bij mijn ouders. Heerlijk groot tuin hebben ze. Met terrasverwarmerd. Jaaaah had het toch even koud hoor net buiten.
Smurf. Wat goed van je dochter zeg. Wat een doorzetter. Ik ben hier plaatsvervangend trots op der. Ik wens jullie komende tijd heel veel succes n sterkte. Ook met jullie oudste dochter. Maar ik heb het gevoel dat t allemaal goedkomt.
@ijsjes. Ik wil ooohhooook. Maar durf geen suiker of zoetigheden aan te raken ivm diabetes:-(.
@ man met nesteldrang. Je mag de mijne als je er eentje wil hetzer. Ik krijg zenuwen van hem hoe hij alles blijft doen. Onvermoeid gaat ie door met schoonmaken, opruimen, afwassen, strijken. Koken alles. Pffff ik word gek van zijn nesteldrang (ook aangezien ik zelf blijkkbaar het gen voor nesteldrang totaal lijk te missen). Haha
@keye. Ik zou zeker bellen morgen. En je bent geen zeikerd. Jij voelt wat je voelt en niemand anders. En als je vk je een zeikerd vindt, mag zij dat best vinden. Maar dat moet jou niet weerhouden van klachten bespreken. Toch?
Morgen moet ik weer naar het zkh. Voor de zoveelste poging. Pfff. Wish le
luck dames.
Ik houd jullie op de hoogte.
Grtz. S
maandag 5 juli 2010 om 08:30
Goedemorgen!
Nou, geen allochtoon dus voor mevrS! Succes vandaag meid! Hoop dat er nu eens wat gaat gebeuren!
Keye: Bellen hoor straks! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Kena: Lekker even onverwachts uit eten! Nu kan het idd nog heel gemakkelijk!
Fussie: Niks meer gebeurd vannacht?
Daduja en Allis: D-day voor jullie! Zet 'm op, misschien horen jullie wel bij die 4% die op de ud bevalt.
Zusje: Klinkt heerlijk jullie dag! Wat fijn dat ze het zelf ook zo leuk vond!
Hier een klein beetje feest vandaag. Man en ik zijn 13 jr bij elkaar en morgen 3 jr getrouwd.
Morgen krijgen we de liggingsecho. Fijn weer even baby kijken.
Nou, geen allochtoon dus voor mevrS! Succes vandaag meid! Hoop dat er nu eens wat gaat gebeuren!
Keye: Bellen hoor straks! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Kena: Lekker even onverwachts uit eten! Nu kan het idd nog heel gemakkelijk!
Fussie: Niks meer gebeurd vannacht?
Daduja en Allis: D-day voor jullie! Zet 'm op, misschien horen jullie wel bij die 4% die op de ud bevalt.
Zusje: Klinkt heerlijk jullie dag! Wat fijn dat ze het zelf ook zo leuk vond!
Hier een klein beetje feest vandaag. Man en ik zijn 13 jr bij elkaar en morgen 3 jr getrouwd.
Morgen krijgen we de liggingsecho. Fijn weer even baby kijken.