ANDIJVIE

03-07-2010 09:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Andijvie vraag.

Ik heb een broek verknalt (althans.. er zat een oranje papier in de zak).. gevolg oranje vlekken in de broer (katoen,).. al gewassen op 90 graden.. maar niets . nog steeds vlekken

Iemand de tip ?

broekje is net nieuw eigenlijk .. zo zonde..
Gevalletje van dikke pech.

Nieuwe kopen of dragen bij een wedstrijd van Ned. Elftal.
Goeie tip, idd helemaal oranje verven en je staat er kek op bij de halve finale
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dasty van de Wibra.

De gele. Is eigenlijk keuken-ontvetter maar ook het beste antievlek middel ooit.

Dasty er goed opspuiten en dan nog een keer in de was.

Vlek weg.

Voila.
broek zwart verven
Vlekken van kleurstoffen in alle soorten en maten (fruitvlekken, wijnvlekken, etc.) nat houden en behandelen met vanish. Mocht er gevaar voor bleken zijn (vanish kan wat bleken), dan kun je ze laten weken in Ariël vloeibaar wasmiddel, die werkt van alle wasmiddelen het beste tegen dit soort vlekken.

Leerpuntje voor de volgende keer: met heet wassen kun je vlekken juist "fixeren", zeker als het eiwitvlekken zijn. Als je niet zeker weet hoe je een vlek moet behandelen, dan kun je het beste de vlek nat houden met lauw water en éérst uitzoeken hoe je deze vlek het beste verwijdert.
Het kan ook zijn dat dit inktvlekken zijn, bedenk ik me net. Papier wordt immers gekleurd met inkt. Daar staat het internet vol mee, met tips. Heb daar zelf geen ervaring mee...
nou ik ga het gewoon proberen.. verpest is ie al.

Het is dus oranje papier geweest wat in de broekzak zat.. Dus geen inkt of eiwit. Ik ga vanish kopen.. nathouden kan niet meer.. ha ha.. was al droog..
nou ik ga het gewoon proberen.. verpest is ie al.

Het is dus oranje papier geweest wat in de broekzak zat.. Dus geen inkt of eiwit. Ik ga vanish kopen.. nathouden kan niet meer.. ha ha.. was al droog..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven