Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Zohee Sproet, jij weet die plaatjes wel makkelijk te vinden...
Goedemorgen!!!

Wat een geweldige reacties, ik voel me gevleid, hahahaah!

(En dank aan Carrera voor het briljante idee!)

En Aruba (haaaai!!!), makkelijk is een groot woord, ben dik half uur bezig geweest met deze OP, haha!

Hier zo aan het werk, ben benieuwd wie er wel/niet komen met de vakantie in hun bol...

Kom dus ongetwijfeld nog eens langs vandaag!
quote:zusenzo schreef op 06 juli 2010 @ 06:52:

Jullie hebben jezelf overtroffen Ovurtroffuh
quote:Espinoza schreef op 06 juli 2010 @ 00:00:

En het is lieVe. Tast zwangerschap soms de hersenen aan....
quote:Britannia schreef op 06 juli 2010 @ 00:49:

OMG

ik zie 1 grote puinhoop als OP want mobiel, maar dat komt omdat het een grapje is.....toch...?Wuh sijn hier bloetserijeus hoor! Zwanger worden is geen grapjuh hoor!
:roflL

Hihihi liefe Spreot wat hep jij dat goedt gedaan. Ik en mijn beeb zijn trots op jouw.
quote:Espinoza schreef op 06 juli 2010 @ 00:00:

En het is lieVe. Tast zwangerschap soms de hersenen aan....wer hoe bet

ja?
quote:Carrera schreef op 06 juli 2010 @ 07:23:

[...]

Nou Nut, je hoort het. Benen bij elkaar, op je beurt wachten.ik heb het gezien, ik houd me in, kan het Moom echt niet aan doen om voor te piepen, dan breekt ze echt in huilen uit
Sproet wat ben je goet!
ja maar meidun dat helpt tog als wei momo laten huilen.... we moeten heel gemeen teegen haar doen dan kreigt se fanself weeen en komt sstt der miskien wel eerder uitttttt
Het is zo verkeerd geschreven dat het potdorie wel Fries lijkt!
Hier ook mijn complimenten. Stúkken beter dan die totaal rupturen die steeds over mijn beeldscherm dwarrelden. Geniet van jullie nieuwe topic en de hordes wondertjes, smurfjes en beeps die in productie zijn
It kin mar sa ferkeare dat jimme dit stikje tekst hast net leaze kinne. Dat komt omdat it ien in machtig moai taeltsje skriuwn is. Myn Frysk is ek net mear wat it west is, dus in pear fouten sille hjirre wol ynstean. Ik winskje jimme in noflike dei ta.

Oant moarn!
En ik ben zo blij dat mijn mattie de HJ ook in de OP staat! My men!
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 09:32:

It kin mar sa ferkeare dat jimme dit stikje tekst hast net leaze kinne. Dat komt omdat it ien in machtig moai taeltsje skriuwn is. Myn Frysk is ek net mear wat it west is, dus in pear fouten sille hjirre wol ynstean. Ik winskje jimme in noflike dei ta.

Oant moarn!Is Piet Paulusma jouw hubbie ofzo?
Neeeeheheeeeeeeee Barry Batsme is me hubbie. Daar klus ik elke avond mee. PP is de oom van een vriendin van me en hij is heel aardig dus geen verkeerd woord over PP.
Lazer eens op met dat dialect van jullie! Ik begrijp er geen hout van.

Stelletje vreemde snuiters, die Groningers.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 09:33:

En ik ben zo blij dat mijn mattie de HJ ook in de OP staat! My men!ik wou het nog zeggen tegen je, marr. of je hem wel al gespot had! en idd, nut, mss moet jij maar voorkruipen, dan gaat ik pas echt
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 09:33:

En ik ben zo blij dat mijn mattie de HJ ook in de OP staat! My men!

Nou goed dan, speciaal voor jou:

Os Voader in Hemel,

dat Joen Noam haailegd worden zel,

dat Joen Keunenkriek kommen mag,

dat Joen wil doan wordt

op Eerd net as in hemel.

t Stoet doar wie verlet van hebben

geef os dat vandoag,

en reken os nait tou wat wie verkeerd doun,

net zo as wie vergeven elk dij os wat aandut.

En breng os nait in verlaaiden,

mor wil van verlaaider ons verlözzen.

Den Joe binnen t Keunenkriek,

de Kracht en de Heerlekhaid.

Veur in aiweghaid.

Amen
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Carrera, heb jij met de bevalling ook je laatste hersencel weggeperst.....

Ik ben geen... Ik herhaal... GEEN Groninger. Wil je me nooit meer zo uitschelden...

Mijn vraagteken doet het weer eens niet....
Das voor Nut zeker. Die mag zich idd ook wel eens in de Heere keren. Dat Goddeloze mensch!
quote:Sproet schreef op 06 juli 2010 @ 09:14:

Goedemorgen!!!

Wat een geweldige reacties, ik voel me gevleid, hahahaah!

(En dank aan Carrera voor het briljante idee!)

En Aruba (haaaai!!!), makkelijk is een groot woord, ben dik half uur bezig geweest met deze OP, haha!

Ow, dacht dat je ze van Babybrabbel had
Ambrosia alweer 28 weken zwanger, time flies!!!

Momo, zet hem op!
Moi Mien wichie, Marielle is n Fryse deerne, nait grunnings, zulkse roare wieven heje wai nait!!!

Carrera is jaloers op de noordelijke landerijen, is ook niet zo moeilijk natuurlijk in vergelijking met die apenstad waar jij woont
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 09:43:

Carrera, heb jij met de bevalling ook je laatste hersencel weggeperst.....

Ja, dat zou best kunnen hoor.

Maar Nut is er wel zo 1 toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven