Entertainment alle pijlers

True Blood

28-06-2010 17:47 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.

Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.

Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
Geweldige serie! Ook ik download iedere maandag trouw de nieuwste aflevering van seizoen 3. Het was een behoorlijke tijd wachten, maar is het wachten meer dan waard!

Oh en Eric is inderdaad veel leuker dan Bill, met z'n irritante gekwelde blik de hele tijd
Ik ben eruit! ik ga voor "the new quy" . Voor degenen die de nieuwste aflevering nog niet hebben gezien:

Schattttttttt, we gaan vanavond gelijk de eerste delen van de nieuwe serie kijken, ik wil niet meer wachten totdat we er 4 achterelkaar kunnen kijken.

Ja kom op, pleur die draken op bed.

Het schijnt echt zo spannend te zijn
Ik vind ze dus totaal niet eng tonkje, ook aan het begin niet. behalve de vampiers die eng moeten zijn natuurlijk. Maargoed ik heb misschien een aparte smaak voor mannen.
quote:tonkje schreef op 29 juni 2010 @ 17:40:

[...]

Ik vind ze vooral eng. Dat zijn ze natuurlijk ook, maar het is toch wel de bedoeling dat je dat vergeet, zeg maar.

Die 3 foute vampieren in Bill's huis, ok, die horen eng te zijn. Maar Bill zelf vind ik ook maar niks. En Eric tot nu toe (alleen even in Fangtasia) al helemaal niet. Arrogante kwallebal. Misschien zouden ze die tanden enzo wat minder moeten laten zien. Op de bijtmomenten vind ik ze ronduit afstotend.Ik heb niet het idee dat deze serie iets voor jou is..
ik vind ze ook niet eng, alles behalve dat, eric vind ik ronduit grappig en pam( zn vrouwelijke rechtehand) al helemaal...lekker sarcastisch.

en ja the new guy is echt......zuchttttt

het is een helehumoristische serie met soms lekkere overdreven beelden....als je dit eng vind....raad ik je aan om te stoppen met kijken haha
quote:Mac123 schreef op 29 juni 2010 @ 20:11:

[...]

Ik heb niet het idee dat deze serie iets voor jou is..Misschien kan ik het beter bij de boeken laten. De serie brengt het wat bloederig en realistisch allemaal. Of misschien ben ik iets te veel gewend aan de knuffelvampiers uit Twilight.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dat vind ik dan weer helemaal niks Tonkje.

toen ik vroeger buffy keek vond ik Spike ook altijd leuker dan Angel. ik hou niet van knuffelvampiers.
Ik kijk het via www.stagevu.com daar moet je dan de code van de aflevering invulle Trueblood s03e**

tis seizoen 3 en dan episode **= 01 tm 22?

Xx
Is er al een derde seizoen, joh.?! Heb wat gemist, ga ook maar eens paar uurtjes aan besteden.

Oeh en in seizoen 2... Eggs!. Hij acteert wel een beetje slecht, maar die stem en dat lichaam...Jham.
En wat vinden jullie van de muziek?

Ik heb een aantal nummers van de soundtrack op mijn playlist staan

Play with fire - Cobra Verde

Leuke cover van de Stones

http://www.youtube.com/watch?v=onS1wZd3kBc

http://www.youtube.com/watch?v=5XKnlsJFY_Q
Jaaa, Spike! Maar die meneer ziet er helemaal niet leuk uit nu hij geen vampier meer speelt.

En de soundtrack, ook leuk. "I wanna do bad things to youhou...dumdumdumdumdumdum."
Heb hem vorig jaar gezien op de elf fantasy fair en ik vond hem in het echt ook leuk. Erg charmant. Ik was als puber echt verliefd op spike en kreeg gewoon weer een beetje vlinders
Lienemien er zijn nu drie afleveringen uitgezonden van seizoen 3.
quote:varuca schreef op 01 juli 2010 @ 18:56:

Lienemien er zijn nu drie afleveringen uitgezonden van seizoen 3.Ooh valt dus nog wel mee. Ik keek de serie vooral via Foxlife. En daar starten ze pas weer in september. Als er nou een druilerige regendag aankomt, weet ik wat te doen..:)
Mijn favoriete site om series te kijken is uit de lucht gehaald (ze hadden een paar uur na release van toy story 3 de film op hun site staan.... slordig....)

Dus nu download ik true blood maar.... werkt ook

Misschien dat ik eens wat van die sites probeer waarop jullie true blood kijken
Seizoen 1 bekeken en lekker zitten genieten, maar ik blijf erbij dat die vampieren een stel engerds zijn. Ze kunnen er soms nog zo leuk uitzien, maar nee, fangbangerneigingen krijg ik er niet van.

De muziek is inderdaad geweldig!
quote:tonkje schreef op 04 juli 2010 @ 09:16:

Seizoen 1 bekeken en lekker zitten genieten, maar ik blijf erbij dat die vampieren een stel engerds zijn. Ze kunnen er soms nog zo leuk uitzien, maar nee, fangbangerneigingen krijg ik er niet van.

De muziek is inderdaad geweldig!

Whoehahhahaha!!!!

Nou, ik vind ze niet aantrekkelijk nee, dan heb ik liever de Damon of Spike versie. Maar ja... ik val wel altijd op de stouterds, dus hier passen ze wel in het rijtje...
Potver! Ik zoeken naar de nieuwe aflevering, blijkt dat er deze week geen nieuwe aflevering is (fourth of july en zo).
quote:Bertrade schreef op 05 juli 2010 @ 21:52:

Potver! Ik zoeken naar de nieuwe aflevering, blijkt dat er deze week geen nieuwe aflevering is (fourth of july en zo).NEE TOCH?????
Ik kijk via fastpasstv.com, werkt als een tierelier! Oh en definitely Eric.... hij is jummie. Mmmmm!!
Errug gave serie.Moest ook wel inderdaad even wennen aan de openheid van sex en bloed want dat is echt niet volgens Amerikaanse maatstaven. Ben weer blij dat het nieuwe seizoen begonnen is. Moet alleen nog even de laatste aflevering zien. Op deze sites kan je series ook volgen. Ook kan je alle andere series hierop ook zien:

www.yidio.com

www.my-free-guide.com
quote:Scorpio1973 schreef op 06 juli 2010 @ 12:49:

Errug gave serie.Moest ook wel inderdaad even wennen aan de openheid van sex en bloed want dat is echt niet volgens Amerikaanse maatstaven.

En op de DVD staat dan ook 18+.

Terwijl ik de boeken op de kinderafdeling van Waterstone op het Spui koop...
Op mijn dvd's staat 16+...?

Maar mijn kinderen mogen 'm niet zien(ze zijn ook nog lang geen 16), ik vind die leeftijdsaanduiding soms wel wat streng, maar in dit geval beslist niet. En kinderboeken vind ik het ook niet bepaald.

Ik heb de dvd's van seizoen 1 net uitgeleend aan vrienden van ons, maar met de waarschuwing dat het echt niet geschikt is voor kindertjes.
quote:tonkje schreef op 30 juni 2010 @ 07:31:

[...]

Misschien kan ik het beter bij de boeken laten. De serie brengt het wat bloederig en realistisch allemaal. Of misschien ben ik iets te veel gewend aan de knuffelvampiers uit Twilight.Die heb ik ook geprobeerd, ik hou denk ik niet zo van knuffelvampieren. Ik vind die weerwolf wel om te knuffelen...!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven