True Blood
maandag 28 juni 2010 om 17:47
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.
Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.
Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.
Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
dinsdag 29 juni 2010 om 20:11
quote:tonkje schreef op 29 juni 2010 @ 17:40:
[...]
Ik vind ze vooral eng. Dat zijn ze natuurlijk ook, maar het is toch wel de bedoeling dat je dat vergeet, zeg maar.
Die 3 foute vampieren in Bill's huis, ok, die horen eng te zijn. Maar Bill zelf vind ik ook maar niks. En Eric tot nu toe (alleen even in Fangtasia) al helemaal niet. Arrogante kwallebal. Misschien zouden ze die tanden enzo wat minder moeten laten zien. Op de bijtmomenten vind ik ze ronduit afstotend.Ik heb niet het idee dat deze serie iets voor jou is..
[...]
Ik vind ze vooral eng. Dat zijn ze natuurlijk ook, maar het is toch wel de bedoeling dat je dat vergeet, zeg maar.
Die 3 foute vampieren in Bill's huis, ok, die horen eng te zijn. Maar Bill zelf vind ik ook maar niks. En Eric tot nu toe (alleen even in Fangtasia) al helemaal niet. Arrogante kwallebal. Misschien zouden ze die tanden enzo wat minder moeten laten zien. Op de bijtmomenten vind ik ze ronduit afstotend.Ik heb niet het idee dat deze serie iets voor jou is..
dinsdag 29 juni 2010 om 22:04
ik vind ze ook niet eng, alles behalve dat, eric vind ik ronduit grappig en pam( zn vrouwelijke rechtehand) al helemaal...lekker sarcastisch.
en ja the new guy is echt......zuchttttt
het is een helehumoristische serie met soms lekkere overdreven beelden....als je dit eng vind....raad ik je aan om te stoppen met kijken haha
en ja the new guy is echt......zuchttttt
het is een helehumoristische serie met soms lekkere overdreven beelden....als je dit eng vind....raad ik je aan om te stoppen met kijken haha
woensdag 30 juni 2010 om 07:31
quote:Mac123 schreef op 29 juni 2010 @ 20:11:
[...]
Ik heb niet het idee dat deze serie iets voor jou is..Misschien kan ik het beter bij de boeken laten. De serie brengt het wat bloederig en realistisch allemaal. Of misschien ben ik iets te veel gewend aan de knuffelvampiers uit Twilight.
[...]
Ik heb niet het idee dat deze serie iets voor jou is..Misschien kan ik het beter bij de boeken laten. De serie brengt het wat bloederig en realistisch allemaal. Of misschien ben ik iets te veel gewend aan de knuffelvampiers uit Twilight.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 30 juni 2010 om 20:31
Ik kijk het via www.stagevu.com daar moet je dan de code van de aflevering invulle Trueblood s03e**
tis seizoen 3 en dan episode **= 01 tm 22?
Xx
tis seizoen 3 en dan episode **= 01 tm 22?
Xx
donderdag 1 juli 2010 om 10:38
En wat vinden jullie van de muziek?
Ik heb een aantal nummers van de soundtrack op mijn playlist staan
Play with fire - Cobra Verde
Leuke cover van de Stones
http://www.youtube.com/watch?v=onS1wZd3kBc
http://www.youtube.com/watch?v=5XKnlsJFY_Q
Ik heb een aantal nummers van de soundtrack op mijn playlist staan
Play with fire - Cobra Verde
Leuke cover van de Stones
http://www.youtube.com/watch?v=onS1wZd3kBc
http://www.youtube.com/watch?v=5XKnlsJFY_Q
donderdag 1 juli 2010 om 21:40
vrijdag 2 juli 2010 om 08:27
zondag 4 juli 2010 om 09:16
zondag 4 juli 2010 om 15:36
quote:tonkje schreef op 04 juli 2010 @ 09:16:
Seizoen 1 bekeken en lekker zitten genieten, maar ik blijf erbij dat die vampieren een stel engerds zijn. Ze kunnen er soms nog zo leuk uitzien, maar nee, fangbangerneigingen krijg ik er niet van.
De muziek is inderdaad geweldig!
Whoehahhahaha!!!!
Nou, ik vind ze niet aantrekkelijk nee, dan heb ik liever de Damon of Spike versie. Maar ja... ik val wel altijd op de stouterds, dus hier passen ze wel in het rijtje...
Seizoen 1 bekeken en lekker zitten genieten, maar ik blijf erbij dat die vampieren een stel engerds zijn. Ze kunnen er soms nog zo leuk uitzien, maar nee, fangbangerneigingen krijg ik er niet van.
De muziek is inderdaad geweldig!
Whoehahhahaha!!!!
Nou, ik vind ze niet aantrekkelijk nee, dan heb ik liever de Damon of Spike versie. Maar ja... ik val wel altijd op de stouterds, dus hier passen ze wel in het rijtje...
dinsdag 6 juli 2010 om 12:49
Errug gave serie.Moest ook wel inderdaad even wennen aan de openheid van sex en bloed want dat is echt niet volgens Amerikaanse maatstaven. Ben weer blij dat het nieuwe seizoen begonnen is. Moet alleen nog even de laatste aflevering zien. Op deze sites kan je series ook volgen. Ook kan je alle andere series hierop ook zien:
www.yidio.com
www.my-free-guide.com
www.yidio.com
www.my-free-guide.com
dinsdag 6 juli 2010 om 14:33
quote:Scorpio1973 schreef op 06 juli 2010 @ 12:49:
Errug gave serie.Moest ook wel inderdaad even wennen aan de openheid van sex en bloed want dat is echt niet volgens Amerikaanse maatstaven.
En op de DVD staat dan ook 18+.
Terwijl ik de boeken op de kinderafdeling van Waterstone op het Spui koop...
Errug gave serie.Moest ook wel inderdaad even wennen aan de openheid van sex en bloed want dat is echt niet volgens Amerikaanse maatstaven.
En op de DVD staat dan ook 18+.
Terwijl ik de boeken op de kinderafdeling van Waterstone op het Spui koop...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 6 juli 2010 om 15:05
Op mijn dvd's staat 16+...?
Maar mijn kinderen mogen 'm niet zien(ze zijn ook nog lang geen 16), ik vind die leeftijdsaanduiding soms wel wat streng, maar in dit geval beslist niet. En kinderboeken vind ik het ook niet bepaald.
Ik heb de dvd's van seizoen 1 net uitgeleend aan vrienden van ons, maar met de waarschuwing dat het echt niet geschikt is voor kindertjes.
Maar mijn kinderen mogen 'm niet zien(ze zijn ook nog lang geen 16), ik vind die leeftijdsaanduiding soms wel wat streng, maar in dit geval beslist niet. En kinderboeken vind ik het ook niet bepaald.
Ik heb de dvd's van seizoen 1 net uitgeleend aan vrienden van ons, maar met de waarschuwing dat het echt niet geschikt is voor kindertjes.
dinsdag 6 juli 2010 om 16:44
quote:tonkje schreef op 30 juni 2010 @ 07:31:
[...]
Misschien kan ik het beter bij de boeken laten. De serie brengt het wat bloederig en realistisch allemaal. Of misschien ben ik iets te veel gewend aan de knuffelvampiers uit Twilight.Die heb ik ook geprobeerd, ik hou denk ik niet zo van knuffelvampieren. Ik vind die weerwolf wel om te knuffelen...!
[...]
Misschien kan ik het beter bij de boeken laten. De serie brengt het wat bloederig en realistisch allemaal. Of misschien ben ik iets te veel gewend aan de knuffelvampiers uit Twilight.Die heb ik ook geprobeerd, ik hou denk ik niet zo van knuffelvampieren. Ik vind die weerwolf wel om te knuffelen...!